31 Ιουλίου 2009



7 S.O.S.

The generic globe logo used when Firefox is co...Image via Wikipedia

Μου ήρθε ένα email απο έναν συνάδελφο και φίλο blogger, τον Δημήτρη, με τίτλο S.O.S. Διάβασα το γράμμα του, που μου έγραφε τα εξής:
Καλησπέρα παρακαλώ για την βοήθειά σου έχω το http://varelogiannisfoto.blogspot.com/ όταν πάει κάποιος να το δεί εμφανίζεται μια πινακίδα η οποία γράφει Απαιτείται πιστοποίηση Απαιτείται ένα όνομα χρήστη και κωδικός από το http://67.199.7.46. Η σελίδα δηλώνει: "67.199.7.46" ζητά κωδικό και πασγουορντ Δεν ξέρω πως να την διώξω έκανα πρόχειρες τις τελευταίες αναρτήσεις έσβησα τα περισσότερα γκάτζετς που είχα δεξιά από την διάταξη δεν έκανα τίποτα Παρατήρησα κάτι αν την ώρα που ανοίγει προλάβω να μετακινηθώ στην δευτερη ανάρτησ π.χ. δεν το βγάζει Επίσης δεν το βγάζει αν πάω στα επιμέρους θέματα δεξιά πάνω Παρακαλώ πολύ για την βοήθειά σου υπάρχει πρόβλημα ΥΓ προσπάθησα να κάνω και το κόλπο σου να βγάλω την navbar από το πάνω μέρος του ιστολογίου αλλά στο δεύτερο μέρος δεν βρήκα στην ΔΙΑΤΑΞΗ - τον κωδικό που αναφέρεις
Επισκέφθηκα αμέσως το blog του φίλου μας, και είδα με τα μάτια μου το πρόβλημά του, που όντως ήταν μεγάλο. Με το που άνοιγες το blog, μετά απο 2-3 δευτερόλεπτα, πεταγόταν ένα Pop Up παράθυρο, σε διαστάσεις 450 x 140 pxls, και ζητούσε Username και Password για κάποια σελίδα. Μου κόλλησε ο Browser και στο τέλος έκανε Crash. Το Ποντίκι μου δεν μπορούσε να πάει στην μπάρα της οθόνης όπου είναι το Start, για να μπορέσω να κλείσω τον browser η οτιδήποτε άλλο. Αναγκάστηκα και πάτησα το κουμπί που κλείνει το PC, και έκανα επανεκκίνηση. Όπως θα διαβάσατε κι εσείς, τρομοκρατημένος ο Δημήτρης (και λογικό), σαν πρώτη κίνηση, έσβησε τα περισσότερα widgets που είχε στην μπάρα του, πιστεύοντας πως κάποιο απο αυτά δημιουργούσε το πρόβλημα. Για να πώ την πάσα αλήθεια, όταν με έκανε διαχειριστή, το πρώτο πράγμα που εξέτασα κι εγώ, ήταν τα εναπομείναντα widgets, και ύστερα τον πηγαίο κώδικα του προτύπου. Για μεγάλη μου όμως έκπληξη, πουθενά στον πηγαίο κώδικα δεν μπορούσα να βρώ κάτι που να δικαιολογεί το Script, που ήταν η αιτία του προβλήματος. Τότε σκέφτηκα κάτι άλλο. Σίγουρα έχει να κάνει με ανάρτηση. Ξαναάνοιξα το ιστολόγιο, περίμενα να εμφανιστεί το PopUp, και τότε κοίταξα τον πηγαίο κώδικα, μέσα στον Firefox, και όχι απο τον Πανόπτη. Μόλις έκανα αναζήτηση με τα στοιχεία που διάβαζα πάνω στο PopUp, εμφανίστηκε αμέσως το επίμαχο σημείο. ΝΑΙ! ήταν JavaScript κώδικας, κρυμμένος μέσα σε μια ανάρτηση. Άνοιξα την ανάρτηση όντως απο την "Επεξεργασία" και τον είδα εκεί μέσα φαρδύ πλατύ να μου κάνει χαλό!! Η μόνη λύση ήταν -και για λόγους ασφαλείας, να διαγράψω -με λύπη μου- την επίμαχη ανάρτηση. Όπως έγραψα και στον φίλο μας Δημήτρη, καλύτερα να χάσω μια ανάρτηση, την οποία ξαναγράφω κατόπιν με την ησυχία μου, παρά να χάσω φίλους και αναγνώστες, που θα τρομάξουν και θα φύγουν βλέποντας αυτό το Script να τους κολλάει την οθόνη και να δημιουργεί Browser Crash, όπως συνέβηκε δύο φορές και σε μένα μέχρι να το βρώ. Κάνω αυτήν την ανάρτηση, για τον εξής λόγο: Πολλοί φίλοι και συνάδελφοι, πηγαίνουν σε κάποιο blog η κάποια ιστοσελίδα, και μαρκάροντας το κείμενο η (και) τις εικόνες του, το επικολλούν κατ' ευθείαν στο δικό τους blog, δίχως να ελέγξουν τι πήραν. Το μόνο εύκολο λοιπόν, είναι κάποια στιγμή να πάθουν το ίδιο. Προσέχετε λοιπόν, μερικοί βάζουν κώδικες κρυμένους στα κείμενά τους για διάφορους λόγους. Το θέμα είναι πως, μετά μας κάνουν την ζωή δύσκολη.
"Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Δημήτρη, που μου επέτρεψε να χρησιμοποιήσω αυτούσιο το email που μου έστειλε, και γενικά να κάνω ανάρτηση το πρόβλημά του, δίνοντας την ευκαιρία στους άλλους να προσέχουν, μην τους συμβεί το ίδιο"
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας
Reblog this post [with Zemanta]




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

varelogiannis@gmail.com είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ πολύ τον Νίκο για την άμεση βοήθειά του, και θέλω να τον συγχαίρω για την ωραία δουλειά του
Δ.Β


Global Greek είπε... Best Blogger Tips

Niko kai D.B. ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Απαπαπα πολυ"αλητεια" κυκλοφορεί στο ιντερνετ. Δυο ερωτισεις Νικο

1. αν χρισιμοποιεις Mac λενε οτι ειναι πιο ασφαλες. Ειναι αληθεια?
2. Αν επικολω πρωτα το κειμενο στο notepad, τοτε ολα αυτα τα κρυμμενα φευγουνε, σωστα?

Την θερμή μου καλημέρα


Theogr ο κηπουρός είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστούμε για τη ενημέρωση. Σου είχα στείλει το HTML από το banner μου. Το έλαβες; Καλό μήνα να έχεις.


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Το είχα πάθει κι εγώ με μια ανάρτηση μου που περιείχε κάποιο link όταν πήγαινες το ποντίκι πάνω έβγαινε ένα μικρό κουτάκι με διαφημίσεις ακατάλληλου περιεχομένου ενώ το to link φαινόταν σωστά γραμμένο
Μπράβο σου Νικόλα
σε χαιρετώ


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

καλή και χρήσιμη, όπως πάντα η ενημέρωση.

υγ.αυτό το reBlog this paragraph τι είναι;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητοί φίλοι, ο λαός μας λέει "Άμα δεν πάθεις, δεν θα μάθεις".
Σε κάποιες περιπτώσεις ισχύει όντως. Εγώ, προτιμώ να μαθαίνει κάποιος πρίν πάθει. Να είστε όλοι καλά και καλές αναρτήσεις.


Φιλιατρά News είπε... Best Blogger Tips

Νομίζω ότι ο καλύτερος τρόπος για ανάρτηση που θα βάλεις ένα κείμενο από σελίδα είναι να γύρίσεις την επεξεργασία σε html.

Κάνεις επικόληση το κείμενο που θέλεις και δεν περνάει τίποτα.

Ειναι σαν να κανετε επικόληση στο σημειωματάριο.

Νομιζω ότι είναι και αυτ΄ς ένας καλός τρόπος να μην μεταφέρεις πολλές άσχετες βλακείες.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next