10 Ιουλίου 2009



1 Ερώτηση αναγνώστη 'Γραμματοσειρές και χρώματα'

Έλαβα ένα γράμμα απο κάποια φίλη (που δεν επιθυμεί να αναφερθεί το όνομά της) το παρακάτω γράμμα: "Ερώτηση: καλησπέρα ήθελα αν γνωρίζεις, αν μπορεί να λυθεί ένα πρόβλημα. Σε κάποιες templates δεν σου δίνεται η δυνατότητα να ρυθμίσεις τα χρώματα του skin από το μενού "Γραμματοσειρές και Χρώματα" το οποίο παρουσιάζεται κενό...Μπορεί να γίνει κάτι να ρυθμίζονται τα χρώματα από το "Γραμματοσειρές και Χρώματα" γιατί βρίσκω κάποιες καλές templates και αναγκάζομαι να ψάχνω την html για να αλλάξω χρώματα και δεν μπορώ να πω ότι τα καταφέρνω και πολύ καλά. Θέλεις να γίνει ανάρτηση επ' αυτού; Ναί Αν η απάντηση είναι ΝΑΙ, να αναφερθεί το όνομά σου; Όχι" Η απάντηση είναι πως δεν γνωρίζω κάποια άλλη λύση πάνω στο πρόβλημα αυτό. Το έχω συναντήσει συχνά κι εγώ. Η φίλη μας μιλάει για αυτό εδώ (για όσους δεν κατάλαβαν) Κάντε click πάνω στην εικόνα:
Όλοι μας έχουμε αυτήν την δυνατότητα, εκτός απο κάποιους που χρησιμοποιούν έτοιμα πρότυπα, τα οποία είναι ελλιπή στον σχεδιασμό. Κάπου έχει παραλειφθεί μέσα στον πηγαίο κώδικα η λειτουργία αυτή. Και δεν είναι σίγουρα αυτή, η μόνη τους παράλειψη, έχουν κι άλλα "λάθη", απο ασήμαντα έως κρίσιμα για κάποιες λειτουργίες. Και το αποτέλεσμα; η παρακάτω εικόνα..
Ο μόνος τρόπος λοιπόν, εάν δεν θέλετε να αλλάξετε πρότυπο ξανά απο την αρχή, είναι να προσπαθήσετε να κάνετε, όπως και η φίλη μας, αλλάζοντας τις παραμέτρους στο CSS του κώδικα.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

Dorothea είπε... Best Blogger Tips

προσωπικά ως τώρα δεν έχω συναντήσει ποτέ αυτό το πρόβλημα.. κι ελπίζω να μην μου τύχει κιόλας ποτέ :)

νομίζω αν αλλάξεις το template θα ειναι ενταξυ γιατι που να κάθεσαι κάθε φορά manually να αλλαζεις το καθε χρωμα;.. άσε που δε θα ξερεις και πως φαινεται, αν σου αρεσει κτλ. γνωμη μου φυσικα..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next