01 Ιουνίου 2009



11 Τι κρύβεται πίσω απ αυτό το Link ;

Αρκετές φορές βλέπουμε κάποιο Link, και διστάζουμε να τα κλικάρουμε, ίσως γιατί ο τίτλος του είναι 'κάπως'.. Με τον τρόπο που θα σας δείξω σήμερα, μπορούμε να κάνουμε ώστε, όταν ο επισκέπτης περνάει το ποντίκι του επάνω απο κάθε link που έχουμε στο blog μας, να ανοίγει αυτόματα μια μικρογραφία της σελίδας που βρίσκεται πίσω απο το link. Σαν link μπορεί κάλιστα να είναι και μια εικόνα, όπως δείχνω στο παράδειγμα που ακολουθεί αμέσως παρακάτω.
Όπως βλέπετε, όταν πέρασα το ποντίκι μου πάνω απο μια εικόνα, άνοιξε δίπλα η μικρογραφία της σελίδας, και στην οποία θα με οδηγούσε ένα κλίκ πάνω της. Δοκιμάστε το τώρα κι εσείς στο blog μου να το δείτε και στην πράξη, πρίν το υοθετήσετε. Γίνεται πάρα πολύ εύκολα, δείτε πώς: 1.Κάντε Log in στον Πανόπτη σας --> layout (Διάταξη) - -> και Edit (Επεξεργασία) HTML 2.Ψάξτε τώρα (Ctrl + F) τον κώδικα:
</body>
3.Κάντε τώρα copy τον ακριβώς παρακάτω κώδικα, και κάντε τον paste πρίν τον απο πάνω κώδικα.
<script language="javascript" src="http://thumbnails.iwebtool.com/src.js?border=004891" type="text/javascript"></script>
Θα φαίνεται δηλαδή έτσι:
<script language="javascript" src="http://thumbnails.iwebtool.com/src.js?border=004891" type="text/javascript"></script> </body>
Note : Ο αριθμός με τα κόκκινα (004891), είναι ένας HEX color κώδικας (σας έγραψα σχετικά στην ακριβώς προηγούμενη ανάρτηση). Μπορείτε αν το θέλετε να τον αλλάξετε, ώστε να ταιριάζει με τα χρώματα του blog σας. Δείτε πρώτα το αποτέλεσμα και μετά κάνετε τις ανάλογες αλλαγές και πειραματισμούς. 4.Τώρα κάντε αποθήκευση προτύπου, και τελειώσατε. Υ.Γ. Εάν σε κάποια link δεν δείξει με την πρώτη φορά κάποια μικρογραφία, μην ανησυχήσετε, εξαρτάται απο το πόσα πολλά η λίγα link έχετε, και θα την δείξει μετά απο λίγα δευτερόλεπτα, οπότε, δώστε του λίγο χρόνο να 'φορτώσει' όλα τα εικονίδια.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



11 σχόλια:

bill είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

bill είπε... Best Blogger Tips

αγαπητε φιλε νικο το εβαλα στο blog μου και μου αρεσει πολυ σε ευχαριστω με εκτιμηση billtaxi


john fistikis είπε... Best Blogger Tips

ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΤΩΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΩ , ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΛΑ*&Α ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΠΑΛΙ !
ΤΗΑΝΚ ΥΟU ΝΙΚΟ ~ !


MARY είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, Καλησπέρα!
Είναι δηλαδή κάτι σαν snap shots.
Ελπίζω να βρώ χρόνο να το εφαρμόσω και εγώ σε ένα από τα blogs μου. Εχω μπλέξει και με το ebook που προσπαθώ να τελειώσω μέσα σε 30 μέρες που διαρκεί το πρόγραμμα...(free trial)
Κάποια εδώ έχει γενέθλια; "Χρόνια Πολλά Τζένη"
"Καλό Μήνα" σε όλους


RADIO PARANOID είπε... Best Blogger Tips

καλησπερα νικο ολα κολπα


EYA είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα τι ωραίο blog :) και πόσα πολλά έχει, δε ξέρω τι να πρωτοπατήσω.


metro thessalonikis είπε... Best Blogger Tips

Εμένα δεν μου πέτυχε.
Δεν πειράζει, πολύ καλό πάντως.


Aluor✿ είπε... Best Blogger Tips

Kαλημέρα Νίκο και καλό μήνα :)
Ωραίο το κολπάκι το έβαλα κιόλας.


AATON είπε... Best Blogger Tips

***bill χαίρομαι καί που σου άρεσε, και που τα κατάφερες :)

***Φόρη, θα τα καταφέρεις, σε ξέρω :)

***Μαίρη, καλή επιτυχία με το βιβλίο, το περιμένω μόλις το τελειώσεις :)

***Ράδιο φίλε μου, ότι θεωρώ όμορφο η πρακτικό, το κάνω ανάρτηση, όλο και κάποιος το θέλει :)

***Εύα, και το δικό σου έχει πανέμορφα ποιήματα, χαίρομαι που πέρασες :)

***Μετρό, αν χρειαστείς βοήθεια, εδώ είμαι, μη διστάσεις :)

***Ρούλα, το είδα, χαίρομαι που τα κατάφερες και ..πεντανόστιμες οι συνταγές σου :)


ar_ia είπε... Best Blogger Tips

Λέγοντας πως μας μοιάζουν "κάπως" οι σελίδες εννοείς για ιούς και τέτοια??
Αν ναι,εγώ δεν το χρειάζομαι αυτό, πατάω και μπαίνω όπου θέλω χωρίς φόβο και πάθος,είμαι θαρραλέα!!!
Δουλεύω σε mac :) :) :)


NOVITO είπε... Best Blogger Tips

Καλά Νίκο είσαι κορυφή...
Λίγες μέρες έλειψα απ τη blogoσφαιρα και μας γέμισες "καλούδια"....


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next