09 Ιουνίου 2009



9 Δωρεάν πανέμορφα εικονίδια για το blog σας

Αρκετές φορές, χρειαζόμαστε κάποιο εικονίδιο, και ψάχνουμε, μα δεν βρίσκουμε αυτό που θέλουμε. Ειδικά τώρα με τα blogs, τα χρειαζόμαστε όλο και πιο συχνά. Σήμερα σας ετοίμασα μια σειρά απο πανέμορφα εικονίδια, τα οποία μπορείτε να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε στο blog σας, εντελώς δωρεάν (δείγμα στην εικόνα). Oι φάκελοι, είναι σε μορφή .ZIP και σε μορφή .RAR (διαλέξτε ανάλογα με το πρόγραμμα αποσυμπίεσης που χρησιμοποιείτε) Για να τα κατεβάσετε, απλά επισκευθείτε την σελίδα που σας έχω ετοιμάσει, για τον λόγο αυτόν ειδικά, και στην οποία θα ανεβάσω σύντομα κι άλλα εικονίδια, για περισσότερες χρήσεις ακόμη, και που θα σας το ανακοινώσω στο blog, η για τους εγγεγραμμένους, μέσω του Newsletter μου. .. Πάμε τώρα να τα κατεβάσετε στον υπολογιστή σας!
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



9 σχόλια:

bill είπε... Best Blogger Tips

τα εικονιδια ειναι πολυ ωραια τα κατεβασα σε ευχαριστω πολυ φιλε νικο


Foyntas Spiros ( F.S.78) είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΚΟΛΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ...ΚΑΛΗ ΦΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΜΕ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ,ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΕΣΕΝΑ...ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΤΗΛΗ ΜΕ BLOGGING TUTORIALS,TIPS AND TRICKS,ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ (ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ) ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ BLOGGING...

NA ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΙΚΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΗΣΤΙΣΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ.

ΦΙΛΙΚΑ,
ΣΠΥΡΟΣ ΦΟΥΝΤΑΣ


Ελένη, είπε... Best Blogger Tips

Νίκο καλησπέρα. Ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα εικονίδια. Τα κατέβασα με rar, τα αποσυμπίεσα στην επιφάνεια εργασίας... και τώρα δεν ξέρω πως να τα χρησιμοποιήσω.!!! Μήπως μπορείς να βοηθήσεις μία αρχάρια στο blogging?
Ευχαριστώ πολύ
Ελένη


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αυτά τα εικονίδια, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε οπουδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο, όπως χρησιμοποιείτε κάθε εικόνα η φωτογραφία. Στις αναρτήσεις σας για παράδειγμα, η σαν "κουμπιά" με ενσωματωμένο link, ήκαι στην μπάρα σας σαν διακοσμητικά. Οι ιδέες και οι χρήσεις τους είναι ατέλειωτες, όσο και η φαντασία σας.


NOVITO είπε... Best Blogger Tips

Kαλά Νικόλα είσαι φοβερός...
Όχι μόνο οι εικόνες είναι ότι πρέπει για χρήση, αλλά τις δίνεις έτοιμες και σε διάφορα μεγέθη...
άψογος!!!!


Ελένη, είπε... Best Blogger Tips

Ok ευχαριστώ!!


φανη είπε... Best Blogger Tips

Εγω τελικα δεν μπορεσα να κατεβασω τα εικονιδια γιατι δεν μου ανοιγει το αρχειο Ζip, μαλλον εχει ληξει και πρεπει ν αγορασω!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φανή, τίποτε δεν έχει λήξει. Απλά δεν το κάνεις σωστά.
Να σε ρωτήσω λίγο. Πόσο καιρό έχει που ασχολείσαι με PC και Internet? Δεν είναι κακό να ξεκίνησες τώρα, απλά αν ξέρω, τότε θα σε βοηθήσω ανάλογα με τις ως τώρα γνώσεις σου, για να μην σου φαίνονται ακαταλαβίστικα.


Gackt είπε... Best Blogger Tips

thank you! cool!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next