23 Ιουνίου 2009



20 Το Τέστ της Μαμάς

Εάν δεν είσαι προσεκτικός με το blogging που κάνεις, μπορεί να κάνεις ανεπανόρθωτες ζημιές στις σχέσεις σου με φίλους, ακόμη και με συγγενείς σου. Πολλοί bloggers κάνουν αναρτήσεις, για τις οποίες συχνά μετανοιώνουν αργότερα. Μα τότε είναι πλέον αργά. Ακόμη κι αν δεν κάνεις ποτέ σου κριτική σε άλλους, πιθανόν κάποια στιγμή να αποκαλύψεις πληροφορίες που αφορούν κάποιον άλλον, και το οποίο, αυτός, μα και οι φίλοι σου η κι οι συγγενείς σου, να το βρούν (το λιγώτερο) πολύ ενοχλητικό. Κάνε το "τέστ της μαμάς" : Σκέψου λοιπόν, εαν θα σε έφερνε ποτέ μιά ανάρτησή σου, στο σημείο, ώστε να έχεις πρόβλημα με την μητέρα σου, αν εντελώς τυχαία, την διάβαζε. Εννοείται πως, είσαι ενήλικας σε όσον αφορά την ηλικία σου, το παίρνουμε σαν δεδομένο αυτό, οκ, και σίγουρα μπορείς να γράφεις όπως σου αρέσει στο φινάλε. Μα κι εκείνη είναι ενήλικη, και σίγουρα έχει δικαίωμα να διαβάζει ότι θέλει. Να είσαι σίγουρος όμως, πως θα είναι το μοναδικό άτομο, το οποίο θα σου βάλει τις φωνές, για να μην προχωρήσουμε στα "ιπτάμενα" κατσαρολικά, σε περίπτωση κάποιας ανάρμοστης ανάρτησής σου, μα θα είναι τίμιο το φέρσιμό της, δίχως διπροσωπείες η πολιτκές. Οι συνάδελφοί σου, ίσως να φρικάρουν η να αισθανθούν τρόμο διαβάζοντας περί της σεξουαλικής σου ζωής, μα πιθανόν να μην σου πούνε ποτέ, πως το Blog σου είναι χάλι μαύρο, με τέτοιου είδους αναρτήσεις, κι αυτό για διάφορους λόγους. Η μάννα σου όμως, θα στο πεί. Και θα στο πεί κατάμουτρα. Κατά κάποιο τρόπο λοιπόν, το "Τεστ της μαμάς" δεν είναι τίποτε άλλο, απο απλή, κοινή λογική:
*Μην γράφεις για θέματα, τα οποία θα μπορούσαν να πληγώσουν άλλους. *Μην γράφεις για άλλους, δίχως την άδειά τους, ακόμη κι αν το περιεχόμενο του κειμένου σου, είναι πολύ προσεκτικά επιλεγμένο. *Μην προσδιορίζεις την πραγματική ταυτότητα, τηλέφωνα ή πραγματικές διευθύνσεις άλλων, δίχως την άδειά τους. *Μην αποκαλείς τους άλλους, ακόμη και φίλους σου, η τα άτομα που έχετε σχέση μαζί τους, δημόσια, με το πραγματικό τους όνομα, αν δεν σου το επιτρέψουν.
Να θυμάστε ένα πράγμα πάντοτε, το Blog σας είναι αρχειοθετημένο. Κάτι που γράφετε σήμερα, μπορεί να διαβαστεί αργότερα, ανά πάσα στιγμή. Σκέψου για παράδειγμα, να κάθεσαι να γράφεις για τον πρώην δεσμό σου, γράφοντας ένα σωρό κακίες για κείνον, και να τα διαβάσει το επόμενο πρόσωπο που σε ενδιαφέρει. Σίγουρα δεν θα του κάνεις και τόσο καλή εντύπωση. Και αυτό τώρα, ήταν ένα χαζό παράδειγμα. Υπάρχουν πολλά όμως που θα μπορούσαν να συμβούν, και που δεν είναι καθόλου χαζά.. Πρίν πατήσεις λοιπόν το κουμπί "Δημοσίευση Ανάρτησης", στάσου λίγο, μόνο λίγες στιγμές, και αναλογίσου.. κάνε στον εαυτό σου την ερώτηση: Γράφω για τους αναγνώστες μου; ή γράφω για μένα; Εάν η απάντηση είναι "Γράφω για μένα", ίσως θα έπρεπε καλύτερα να κρατάς ένα πραγματικό ημερολόγιο, όπως έχει όλος ο κόσμος απο τα παιδικά του χρόνια, και μάλιστα έτσι ώστε, να το διαβάζεις μονάχα εσυ, κι όχι να είναι δημόσια προσβάσιμο απ' όλο τον υπόλοιπο κόσμο απανταχού της γής..
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



20 σχόλια:

Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Πρέπει νά εἶναι ὀλίγον βαρεμένος αὐτός πού θά κάνει κάτι τέτοιο, ἀλλά ἐδῶ πού τά λέμε ὑπάρχουν ἀρκετοί πού δέν σκέφτονται καί πολύ πολύ.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Γράφω για μένα στο κρυφό μπλογκ μου και εκεί όντως γράφω ότι μου κατεβεί χωρίς λογοκρισία. Στα άλλα "προσέχω" όσο γίνεται και αλλάζω ονόματα κτλ.
Όμως κάποια γεγονότα πως και να το κάνουμε φωτογραφίζουν άτομα και καταστάσεις. Αν διαβάσει ο πρώην μου το μπλογκ μου θα ξέρει οτι έγραψα πράγματα για αυτόν. Από τη στιγμή όμως που μοιραστήκαμε κάποιο χρόνο μαζί νιώθω ότι έχω το δικαίωμα αν θέλω να γράψω για τη σχέση μου. Το ίδιο ισχύει και για κείνον αν το θέλησει, πιστεύω.
Έχεις δίκιο όμως καλά είναι να προσέχουμε όσο γίνεται φυσικά.
Καλημέρα!


amelinia είπε... Best Blogger Tips

καλές και χρήσιμες οι συμβουλές σου! ευχαριστώ!


Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε... Best Blogger Tips

Έχεις απόλυτο δίκιο. Καλημέραααα


bill είπε... Best Blogger Tips

αγαπητε φιλε νικο σωστη η παρατηρηση σου εγω προσεχω πολυ τι γραφω και ποτε δεν γραφω κατι κακο για καποιον αλλον με εκτιμηση billtaxi


Carina είπε... Best Blogger Tips

Πολύ σωστή η παρατήρησή σου. Η αλήθεια είναι ότι μια φορά έγραψα μια ανάρτηση σχετική με μια φίλη μου και μετά το μετάνιωσα γιατί μου είπε ότι διαβάζει το blog όποτε βρει χρόνο. Αλλά γενικά εγώ προσέχω να μην είμαι συγκεκριμένη... Έξυπνο, "Το τεστ της μαμάς"! Νομίζω ότι η δικιά μου θα βαριόταν να τα διαβάσει, χαχα!

Καλημέρα!


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο!
Δίκιο έχεις, αφορά όλους όσους καταθέτουν προσωπικές εμπειρίες μέσω του blog τους.
Να περνάς καλά :))


VASILIKI είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλές οι συμβουλές που δίνεις, σε όσους αναρτούν προσωπικές τους εμπειρίες, τουλάχιστον ας μην χρησιμοποιούν πραγματικά ονόματα...

Καλό μεσημέρι.


dreamer-angel είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες!Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλοι και φίλες μου, καλή σας μέρα.
Χαίρομαι που βρήκατε την ανάρτηση ενδιαφέρουσα.
Σίγουρα το λάθος αυτό το έχουμε κάνει ανα καιρούς οι περισσότεροι, και όχι μόνο σε blogs.
Καλό είναι όμως να το αποφεύγουμε, έστω στο μέλλον.
Να περνάτε καλά, και όσοι είστε διακοπές (τυχεράκηδες) να ξανάρθετε πίσω ανανεωμένοι και ξεκούραστοι.


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΠΟ,ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ.ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ.


Αza είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Αza είπε... Best Blogger Tips

Πολύ σωστές παρατηρήσεις Νικόλα.Προσωπικά επειδή κατά καιρούς γράφω για αγαπημένα πρόσωπα,πάντα τα ρωτάω αν μπορώ να το κάνω.Ακόμη και στις φωτογραφίες ρωτάω.Ποτέ δεν έχω βγάλει κάτι αυθαίρετα.Όσο για αυτό που γράφεις σχετικά με το ότι μπορεί αργότερα να διαβάσεις κάτι που θα μετανιώσεις... γράφω πάντα και τα καλά και τα άσχημα.Και μάλιστα ανατρέχω στο παρελθόν.Τα θεωρώ όμως όλα δικά μου κομμάτια και ποτέ δεν έχω μετανιώσει για κάτι που έγραψα.Άλλωστε έτσι είναι και η ζωή μας.Με ανηφόρες και κατηφόρες.Αρκεί να είναι ουσιαστικά αυτά που γράφουμε... Την καλησπέρα μου!


Φωτεινή S είπε... Best Blogger Tips

Nίκο,
καλά τα γράφεις. Εγώ έχω το τεστ των γιων μου. Είναι νέοι και κυκλοφορούν στο ίντερνετ, δεν θα ήθελα λοιπόν να διαβάσουν κάτι που θα με έκανε να ντραπώ γι' αυτό. Και επίσης δεν βάζω ποτέ φωτογραφίες με πρόσωπα χωρίς την άδεια τους, ή παιδιά.
Καλά να περνάς.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Χρήσιμες και "σοφές" οι παρατηρήσεις σου Νίκο.
Στέκομαι κυρίως στο ότι "δεν πρόκειται για προσωπικό ημερολόγιο" κι έτσι θα πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας τι και πώς το γράφουμε.
Από τη στιγμή που "εκτίθεται" κανείς δημόσια, οφείλει να είναι πολύ προσεκτικός.


φώτης θαλασσινός είπε... Best Blogger Tips

Γεια σας με λένε Φώτη Θαλασσινό και είμαι κουραμπιές. Περάστε να με φάτε. http://fotisthalassinos.blogspot.com


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

mama test
όπως πάντα έχεις δίκιο και καμιά φορά μετανιώνουμε για κάτι και το έχει διαβάσει όλη η Ελλάδα και βάλε ..
καλή σου νύχτα από εδώ


Phivos Nicolaides είπε... Best Blogger Tips

Ακριβώς όπως με όλες τις άλλες πράξεις μας ακούσιες και ακούσιες... το ίδιο συμβαίνει και στην Μπλοκόσφαιρα!!


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Νίκο σου’χω βραβείο. Πέρασε όποτε θες :)


Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε... Best Blogger Tips

Πρώτα σημαδεύουμε,κι έπειτα πυροβαλάμε.(γενικά)
Καλό απόγευμα απο Θεσσαλονίκη.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next