01 Ιουνίου 2009



8 Ελληνική Πολιτική

Τελευταία, καθημερινά δέχομαι ασταμάτητα διάφορα email από διάφορους φίλους, με θέματα που αφορούν την Ελληνική πολιτική και τους Έλληνες πολιτικούς. Θέλω στο σημείο αυτό να δηλώσω μια και καλή τα εξής: Δεν με ενδιαφέρει η πολιτική γενικώς, την σιχαίνομαι , όπως μισώ και το ποδόσφαιρο, όπως μισώ τα σήριαλ, όπως μισώ τις ειδήσεις, την παραδημοσιογραφία, και τις ηλίθιες εκπομπές που κάνουν θραύση γενικώς στα κανάλια. Εάν έχετε άλλα θέματα, να μου τα στέλνετε δίχως δεύτερη σκέψη, και πολύ ευχαρίστως να τα διαβάζω. Πολιτικά, και θέματα για πολιτικούς ή Ευρωεκλογές (τελευταία μόδα), μην μου ξαναστείλετε, δεν τα θέλω, δεν μου αρέσουν, δεν τα διαβάζω, σεβαστείτε το. Δεν θέλω να ξέρω ποιο κόμμα είναι μπροστά ή πίσω, όταν η ίδια η χώρα πάει κατά διαόλου, ούτε τι είπε ο κάθε Τσίπρας, ο κάθε Κώστας, ο κάθε Γιώργης, η κάθε Αλέκα, ή ο κάθε Καρατζαφέρης. Μου είναι αδιάφοροι, δεν με νοιάζει αν υπάρχουν και δεν θα δει κανείς τους ποτέ ψήφο μου. Μου είναι αδιάφοροι, γιατί τους ήμουν, τους είμαι και θα τους είμαι μια ζωή, παντελώς αδιάφορος, και θα ενδιαφέρονται για μένα ΜΟΝΟ όταν χρειάζονται την ψήφο μου. Μη γελάς, ακριβώς έτσι αισθάνονται και για σένα σε πληροφορώ.. απλά εσυ παραμυθιάζεσαι ενώ εγώ όχι πλέον. Δεν λαβαίνω μέρος, ούτε ενεργά ούτε παθητικά με την Ελληνική πολιτική σκηνή, και δεν θέλω ποτέ να ψηφίσω Έλληνα πολιτικό. Για μένα δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ τους άξιος να με κυβερνήσει, όπως και ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν λέει την αλήθεια ποτέ. Κανένας τους δεν νοιάζεται ΠΡΩΤΑ για την Ελλάδα και τον λαό της. Νοιάζονται ΠΡΩΤΑ για το κόμμα τους, για την 'μαρμίτα', και έπειτα για εκείνους που θεωρούν δυνατούς, ισχυρούς και με επιρροή, και που επάνω στους οποίους στηρίζονται. Χέστηκα για αποτελέσματα δημοσκοπήσεων, καρφί δεν μου καίγεται, πάρτε το είδηση. Το θεωρώ τόσο ηλίθιο, που μου φέρνει αναγούλα.. "Αποτελέσματα δημοσκοπήσεων.." λέει, και εγώ κρεμάστηκα απο ρους χίλιους μαλάκες που ρωτήσανε.. Λές και η Ελλάδα αποτελείται απο χίλιους μαλάκες. Γιατί τους αποκαλώ μαλάκες; Γιατί αν δεν ήταν, θα έκλειναν κατάμουτρα το τηλέφωνο στους επιτήδειους, μόλις τους έπαιρναν να τους ρωτήσουν, κι όχι να κάθονται να λένε αερολογίες. Κουράστηκα να μου στέλνουν με το ζόρι να διαβάσω κάτι, που όχι μόνο δεν με ενδιαφέρει, μα και απεχθάνομαι όσο δεν φαντάζεστε. Εάν έρθει κάποιος και μου πει, "πες μου ρε κόπανε τα ονόματα από πέντε ποδοσφαιριστές, πέντε ομάδες, πέντε σήριαλ, πέντε δημοσιογράφους και πέντε πολιτικούς, και θα σου δώσω δώρο ένα σπίτι", σας πληροφορώ λόγω τιμής πως πάει, το χάσαμε το σπίτι.. Αυτό για να καταλάβετε την 'εσκεμμένη' και 'συνειδητή' αποχή και άγνοιά μου από όλα τα παραπάνω. Κουράστηκα να ακούω και να βλέπω, νέους ανθρώπους Έλληνες, να φωνάζουν και να κομματικοποιούνται, κάνοντας το ίδιο λάθος με τους προγενέστερους. Για μένα ένα είναι το κόμμα. Λέγεται "ΕΛΛΑΔΑ". Δεν έχει παρδαλά χρώματα το δικό μου κόμμα, άσπρο και γαλάζιο μοναχά. Δεν έχει λάβαρα κομματικά το κόμμα μου. Μια σημαία έχει για σύμβολό του, αυτήν που κρατούσα με καμάρι μαθητής στις παρελάσεις, αυτήν που χαιρετούσα στο στρατό και που σ' αυτήν έδωσα τον όρκο μου, αυτήν που ίσως μια μέρα με σκεπάσει.. Όλα τα άλλα είναι φτηνό θέατρο, εις βάρος μου, εις βάρος σου, εις βάρος των παιδιών μας, εις βάρος της πατρίδας μας.. ΕΓΩ ΟΧΙ.. ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΛΑΒΩ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ που την ονομάζουν ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. Αρνούμαι να ΧΑΡΙΣΩ το μοναδικό μου όπλο που μου απέμεινε, την ψήφο μου, σε αυτούς που θεωρώ ανάξιους να την πάρουν, αφοπλίζοντάς με εντελώς και καθιστώντας με υποχείριο των προσωπικών τους φιλοδοξιών και ορέξεων. Θα ενδιαφερθώ για την πολιτική, ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ εμφανιστεί πολτιτικός, ο οποίος θα ΕΝΩΣΕΙ τους Έληνες αντί να τους διχάζει όπως κάνουν οι πολιτικοί ως τώρα (διαίρει και βασίλευε), αυτός που πραγματικά θα σκύψει πάνω απο τις ανάγκες του λαού του, αυτός που θα είναι μέρα νύχτα στους δρόμους και στα χωριά, περιδιαβαίνοντας την χώρα απ' άκρη σ' άκρη για να αφουγκράζεται τον πόνο και το παράπονό τους, κι όχι ΜΟΝΟ στην περίοδο των εκλογών, και ο οποίος θα κάνει τα πάντα να τους παρέσχει μια ζωή με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. Μέχρι τώρα, αυτό που τα δικά μου μάτια βλέπουν, είναι ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ, ένας λαός στην μιζέρια και την απόγνωση, νέα παιδιά απογοητευμένα πρίν ακόμη μπούν καλά καλά στον αγώνα της ζωής, ηλικιωμένους σε συνθήκες διαβίωσης εξευτελιστικές, και δημοσίους υπαλλήλους με αυξήσεις μισθών τρείς την ώρα, και πολιτικούς με αυξήσεις αποδοχών σε σημείο πρόκλησης πλέον. Αφήστε με λοιπόν εμένα στην απ' έξω, μην με ζαλίζετε άλλο με δαύτους, και πάψτε επιτέλους να ασχολείστε μαζί τους. Μάθετε επι τέλους να ψηφίζετε σωστά, και μορφώστε σωστά τα παιδιά σας.. γιατί, "των φρονίμων τα παιδιά, πρίν πεινάσουν μαγειρεύουν.."
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



8 σχόλια:

kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, διάβασα με προσοχή την ανάρτησή σου και μπορώ να πω οτι συμφωνώ σε οτι αφορά στους πολιτικούς της χώρας μας.
Αλλά στο τέλος μου τα χαλασες λιγάκι γιατι χρησιμοποίησες την έκφραση "Αφήστε με λοιπόν εμένα στην απ' έξω, μην με ζαλίζετε άλλο με δαύτους, και πάψτε επιτέλους να ασχολείστε μαζί τους."
Πιστεύω οτι οι πολιτικοί μας, θέλουν να μας φτάσουν όλους στο σημείο να πούμε αυτή τη φράση. Θέλουν να μας κάνουν πολιτικά αδρανείς έτσι ώστε άλλοι (λίγοι) να αποφασίζουν για εμάς ή τέλως πάντων να μας κάνουν να είμαστε απαθείς σε όσα θέλουν αυτοί να πράττουν.
Δεν πρέπει να πάψουμε να ασχολούμαστε μαζί τους αλλά να ασχοληθούμε όλοι μαζί τους με τον τρόπο που τους αξίζει/αρμόζει (δλδ να είμαστε αυστηροί, αγενείς, τσαμπουκαλεμένοι και να τους στείλουμε απο εκει που ήρθαν, με ήρεμο ή ακόμα και άγριο τρόπο).
P.S Thanks for the promotion


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνῶ μέ τόν ΑΑΤΟΝ.
Ἄν παρατήρησες Καλύτερε ἐδῶ καί πολλά χρόνια ἔχουν σταματήσει νά ἀναφέρονται στά λευκά ψηφοδέλτια. Εἶναι ἐπικίνδυνο νά φαίνεται ἡ ἄνοδός τους ὅποτε τά κρύβουν μέσα στό «ἄκυρα-λευκά».
Δεξιοί κεντρῶοι καί ἀριστεροί ΧΤΥΠΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ γιά νά πείσουν τόν κόσμο ὅτι ΠΡΕΠΕΙ νά πάει νά ψηφίσει.
Ἐξάλλου ΠΟΙΟΝ νά πᾶς νά ψηφίσεις ὅταν ὅλοι εἶναι «ἄσπρα σκυλιά-μαῦρα σκυλιά, ὅλοι οἱ σκύλοι μία γενιά»;
Καί μόνο ὅτι εἴμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ νά πᾶμε νά ἀσκήσουμε τό ἐκλογικό μας «δικαίωμα» ἀρκεῖ νά καταλάβει κανείς πόσο χρειάζεται τό σύστημα τήν ψῆφο μας.
Θά μποροῦσε νά ἀντικρούσει κανείς λέγοντας ὅτι μεγάλο μέρος τῶν Εὐρωπαίων δέν πάει νά ψηφίσει ἀλλά συνεχίζεται ἡ πολιτική πού ὑπάρχει.
Ναί, ἔτσι εἶναι μόνο πού τό σύστημα στηρίζεται στούς θερμοκέφαλους ὀπαδούς τῶν κομμάτων, ἔστω καί ἄν εἶναι μειοψηφία. Τί θά γινόταν ἐάν κάποτε σέ κάποια χώρα δέν πήγαινε κανείς νά ψηφίσει;

Ἐμπρός λοιπόν ΑΑΤΕ.
Σέ καλῶ νά πάρεις μέρος στό νέο κόμμα πού ἔχω συστήσει καί στό ὁποῖο εἶμαι ἰδρυτικό μέλος, ταμίας καί πρόεδρος.
Λέγεται ΕΒΑΚΛΣ.
Ἀναλύεται σάν Εαμο-Βουλγαρο-Αναρχο-Κομμουνιστο-Ληστο-Συμμορίτες.
Νέο καί ἐπαναστατικό. Θά σᾶς σώσω ὅλους.
ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο.
Εν μέρει συμφωνώ και με σένα και με τα σχόλια που έχουν γίνει ως τώρα.
Πραγματικά το σύστημα στηρίζεται στην μειοψηφία. Αυτή κυβερνάει, αυτή αποφασίζει, αυτή βολεύεται.
Όμως η πλήρης απάθεια δεν μπορεί να είναι η λύση. Ούτε κι αναρχία.
Όσον αφορά, αυτά που λες ότι σιχαίνεσαι, ακριβώς τα ίδια κι εγώ εκτός απ' το ποδόσφαιρο.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

μα Νίκο ενδιαφέρεσαι για την πολιτική! φαίνεται ξεκάθαρα από τις αναρτήσεις σου!
απλά δε συμπαθείς τους πολιτικούς και το τρόπο που συμπεριφέρονται.. οκ συμφωνώ! αυτός όμως δεν είναι λόγος για να μη συμμετέχουμε στις εκλογές.
η αποχή μας κάνει συνένοχους και με τόσα σκάνδαλα και άλλα που κάνουν οι πολιτικοί δεν νομίζω κανένας μας να θέλει να μοιραστεί τις ενοχές τους.
έχουν γίνει χιλιάδες μάχες και έχει χυθεί πολύ αίμα ώστε εγώ, εσύ, όλοι, ο οποιοσδήποτε να μπορούμε να ψηφίζουμε. δεν πάνε και πολλά χρόνια που ψήφιζαν μόνο οι πλούσιοι άντρες. οι φτωχοί, οι μετανάστες, οι γυναίκες δεν είχαν δικαίωμα ψήφου. μήπως λέω μήπως θέλουμε να πάμε πίσω σε αυτές τις εποχές; μήπως θέλουμε να τους εκχωρήσουμε όλα τα δικαιώματα μας; να αφήνουμε άλλους να αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς; να πάμε πίσω στη βασιλεία ή τη δικτατορία;
σίγουρα η δημοκρατία έχει πολλά αρνητικά. αλλά είναι φυσιολογικό. είναι ένα σύστημα που φτιάξαμε εμείς οι άνθρωποι. και από τη στιγμή που δεν είμαστε τέλειοι γιατί πρέπει να φτιάξουμε ένα τέλειο σύστημα; δεν είναι εφικτό. αυτό δε σημαίνει ότι οτιδήποτε δεν είναι τέλειο θα το πετάξουμε στο καιάδα.
αν καθόμαστε όλοι στο σπίτι και λέμε "δε ψηφίζω γιατί όλοι είναι οι ίδιοι" απλά τους ενισχύουμε να συνεχίσουν να είναι οι ίδιοι και να συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια.
η αποχή δεν είναι λύση. αν ήταν θα είχε φέρει κάποιο αποτέλεσμα.. αλλά τελικά αυτό που κάνει είναι να συντηρεί τη σήψη και τη διαφθορά.


dreamer-angel είπε... Best Blogger Tips

Τα είπες όλα!Μπράβο!


metro thessalonikis είπε... Best Blogger Tips

Για να μην τα επαναλάβω, θα συμφωνήσω με την ανεμοδούρα, όπως και με την Dorothea στο θέμα της σημασίας που έχει το δικαίωμα της ψήφου. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι να μάθουμε να ψηφίζουμε.


johnpatra είπε... Best Blogger Tips

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΣ ΝΙΚΟ!
Η ΠΙΟ ΣΩΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ.
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Φίλε μου Καλίτερε, θα σου εξηγήσω τι εννοώ. Σίγουρα δεν εννοώ "αφήστε τους να αλωνίζουν", αλα εννοώ "ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ".
Βλέπω πολλούς blogger να διαφημίζουν κάποιο κόμμα της αρεσκείας τους, και να κατηγορούν κάποια άλλα που δεν παραδέχονται. Για μένα φίλε μου, δίκαιος και αμέριστος, μπορεί να είναι ΜΟΝΟ κάποιος που είναι ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ. Βλέπεις εσυ πουθενά καμία ουδετερότητα; Εγώ όχι.
Αυτό με ενοχλεί.

***Μιχάλη, εγώ βλέπω ίσως λίγο πιο μακρυά μερικές φορές, και σου λέω πως βλέπω κάτι να έρχεται σύντομα. Βλέπω ένα νέο κόμμα, δημιουργημένο απο νέους ανθρώπους, και δεν εννοώ τον Τσίπρα. Να δείς που τα Blogs θα παίξουν μεγάλο ρόλο μια μέρα (όχι αυτά που παριστάνουν τους δημοσιογράφους, μα εκείνα που έχουν όντως κάτι σοβαρό να πούνε), εδώ είμαστε και θυμηθείτε με.

***Ανεμοδούρα, δεν γράφω πουθενά καλή μου για 'απάθεια' ή για 'αναρχία', μην τα καταλαβαίνεις λάθος. Είμαι "ΚΑΤΑ" και στα δύο.
Το να σου αρέσει το ποδόσφαιρο, είναι αναμφισβήτητα δικαίωμά σου, απλά εμένα με απωθεί, μα δεν λέει τίποτε αυτό. Θέμα γούστου που λέμε.

"""Δωροθέα μου, δεν με ενδιαφέρει η πολιτική, λάθος κάνεις, με ενδιαφέρει η Ελλάδα και ο Έλληνας, τίποτε άλλο. Και αυτό που βλέπω δεκαετίες τώρα, απο την περίοδο της Μικρασιατικής καταστροφής μέχρι σήμερα, δεν είναι πολιτική, μα εθνική προδοσία.
Οι πολιτικοί κάνουν τη δουλειά τους, πλουτίζουν και βολεύουν τα παιδιά τους και τους συγγενείς τους. Το κακό απο εμάς ξεκινάει, εμάς που ψηφίζουμε με μοναδικό γνώμονα το δικό μας, προσωπικό συμφέρον.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ χρειαζόμαστε, αυτό πρέπει να είναι ένα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ βασικό μάθημα για τα σχολεία, και όχι η σεξουαλική αγωγή, κάτι που τα σημερινά παιδιά κατέχουν (διστυχώς) καλύτερα κι απο εμάς τους ενήλικες..

***Angel, σίγουρα είχα κι άλλα πολλά να πώ, μα θα κούραζαν αφάνταστα :)

***Μετρό, ούτε εγώ διαφωνώ με αυτό που λένε οι προλαλήσαντες, απλά τονίζω την τρομερά μεγάλη σημασία της ψήφου, και την σπάταλη και αλόγιστη χρήση της απο εμάς τους ψηφοφόρους. Πρέπει κάποτε να καταλάβουμε πως με την ψήφο μας καίμε η σηκώνουμε την Ελλάδα και το επίπεδο ζωής, το δικό μας και των επερχόμενων γεννεών. Έμείς το βλέπουμε κοντόφθαλμα, και εκεί γίνεται η ζημία.

***Φίλε μου John, λές να έμπαινε κάποιος απ αυτούς στον κόπο να τα διαβάσει;


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next