23 Ιουνίου 2009



7 Ο ντουλάπας..

Σας είχα διηγηθεί μια ιστορία με τον κυρ Γιάννη, εκεί στο θείο Βάνια, έ; Σήμερα θα σας διηγηθώ μια άλλη, σε ένα άλλο τυροπιτάδικο, με άλλη "γέμιση" αυτή τη φορά. Όπως πάντα, μην τα επαναλαμβάνουμε, πεινούσα. Για "ΤΗΝ" πείνα μιλάμε τώρα, ντάξ; Απόγευμα ήταν. Λίγος ο κόσμος που κυκλοφορούσε στους δρόμους. Μπαίνω μέσα στο τυροπιτάδικο σαν καταδρομέας σε έφοδο, και με πίκρα βλέπω 3-4 λαμαρίνες άδειες. Μα, ώ χαρά! είχε περισσέψει μια σπανακόπιτα όλη κι όλη, που με περίμενε. _Δώσε μου σε παρακαλώ την σπανακόπιτα αδερφέ.. η τελευταία είναι; _Ναι, τελευταία. _Τίποτε άλλο που να τρώγεται μήπως; γιατί δεν θα μου φτάσει να κόψω την λιγούρα μου.. _Δυστυχώς φίλε μου, τίποτε άλλο, μόνο αυτή έμεινε. _Ας είναι, αυτή...αυτή, τι να κάνουμε. Και βγάζω το εικοσάρικο να πληρώσω.. Τότε μπαίνει στο μαγαζί ένας τρισδιπλάσιός μου, ανοίγοντας την πόρτα με μια φόρα, που κόντεψα να πάθω πνευμονία. Μου έδωσε μια τέτοια σπρωξιά, που βρέθηκα κολλημένος και κρεμασμένος στο μηχάνημα που πίνεις νερό.. Εκείνο ντέ, που πατάς ένα κουμπάκι και πιτσιλάει νερό, κι εσυ προσπαθείς σκυμένος απο πάνω του να το μαζέψεις με τη γλώσα σου, σαν μοσχάρι.. χλούψ χλούψ.. άνα μπράβο, εκεί πάνω με σκαρφάλωσε. Ο τύπος ήταν σαν τετράφυλλη ντουλάπα.. Άρπαξε απο τα χέρια του τυροπιτατζή το κύπελο.. εεε την σπανακόπιτα, σόρυ, πέταξε ένα εικοσάρικο στον πάγκο και την έκανε λούης έξω, σηκώνοντας το χέρι ενώ έτρωγε, για ταξί. Είχα πάρει ένα παραπονεμένο ύφος, κοιτώντας τον άλλονε που είχε μείνει κόκαλο ως εκείνη τη στιγμή, και του είπα με πόνο στην ψυχή και δάκρυα στα μάτια.. _Γιατί του την έδωσες ρε μάστορα; δική μου ήτανε.. _Τι να έκανα ρε φιλαράκι; να του έλεγα όχι; δεν είδες πώς μπήκε μέσα; _Πώς μπήκε όχι, δεν το είδα, το ένοιωσα όμως. Πονάνε τα κόκαλά μου.. Και δώσ' του να κοιτάζω απο μέσα την αρκούδα, να ανοίγει το στόμα και να καταπίνει την σπανακόπιτά μου.. Κάθε φορά που κατάπινε, κατάπινα κι εγώ μαζί ..αέρα. Το τι χριστιανικές ευχές του έσουρα, περιτό να σας τις πώ.. θα σας κοπεί η όρεξη. Τι στο λαιμό να σου κάτσει, τι ...άστα, άστα.. Καθόμουν λοιπόν και τον κοίταζα, αλά απο μέσα απο το μαγαζί. Τον κοίταζε και ο τυροπιτάς.. χωρίς να καταπίνει σαν χάχας όπως εγώ. Θα μου πείς, γιατί δεν έβγαινες έξω.. Τι λε ρε.. εδώ την πόρτα άνοιξε ο Ιποποταμόπουλος, και κόντεψα να πάθω ψύξη απο τον αέρα.. κι άμα κλάσει; να βρεθώ Χαριλάου πετώντας; Άξαφνα, είδα κάτι.. Όπως έβγαλε για πολλοστή φορά το χέρι του απο την τσέπη για να καλέσει ταξί, του έπεσε το πορτοφόλι του, και δεν το πήρε είδηση ο μην πώ τι. Δεν άντεξα, βγήκα έξω να του το πώ. Μόλις με είδε, πρίν καλά καλά ανοίξω το στόμα μου και του πώ ευγενικά, "παλιομ@λάκα που μου τρώς την σπανακόπιτα, και που να σου μείνει στο λαιμό, σου έπεσε το πορτοφόλι, δοκίμασε άμα μπορείς να σκύψεις να το πάρεις.." γύρισε προς τα μένα και με μπουκωμένο στόμα μου λέει.. "Τι θέλεις ρε βλάκα, σου τρώω την πίτα; μαγκιά μου.. αχαχαχαχα".. Μαγκιά σου; αχαχα; ναι; σοβαρά; Μούγκα κι εγώ.. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μαλ@κα..!! Καθόμουν και κοίταζα το πορτοφόλι του. Θα το καταλάβει; δεν θα το καταλάβει; Το πρόβλημα με δαύτονε ήταν πως, είχε ένα στομάχι, (ποιό ρε, εγώ μπροστά του είμαι Σάκης) άστα να πάνε. Εκεί που ήταν το πορτοφόλι, απλά.. δεν το έβλεπε. Το κάλυπτε το ..μεγαλείο, που κουβάλαγε μπροστά του και το γέμιζε με την σπανακόπιτά μου. Αλά, αν το έβλεπε, αποκλείεται να το έφτανε. Πώς σκύβουν ρε σεις με τέτοιο στομάχι; Εύκολο το 'χετε; Όλη την ώρα δάγκωνα τη γλώσσα μου να μην του πώ για το πορτοφόλι. Είχα τόση κακία εκείνη τη στιγμή, που ήθελα να τον κάνω να θυμάται αυτήν την ημέρα, πολύ καλά και για πολλά χρόνια. Το ταξί ήρθε και σταμάτησε μπροστά του. Μπήκε μέσα δίχως να καταλάβει τίποτε. Πήγα μόλις έφυγε, και πάτησα το πορτοφόλι, καλύπτοντάς το με το παπούτσι μου. "Τηρώ δεξά, τηρώ ζερβά, τηρώ απάνου, κάτου, κανείς διέν μι κατάλαβε, τουν Νίκου του ζαγάρι.." (Παλιό δημοτικό) Σκύβω, το παίρνω, και το ανοίγω.. ΩΡΕ ΜΑΝΝΑ Μ'.. τι γλιέπουν τα όμορφα σχιστά καταπράσινα και αμυγδαλωτά μου μάτια; Κολλαριστά χιλιάρικα !!!!!!!! Ρε παπάρα, να δω τώρα πώς θα πληρώσεις το ταξί.. φώναξα ξοπίσω του με κακία. Κοιτάζω στο τζάμι, και βλέπω τον τυροπιτά να μου κλείνει το μάτι.. Κι εγώ που νόμιζα δεν με κατάλαβε κανένας.. τζάμπα το δημοτικό άσμα. Την έκανα για το σπίτι, κάνοντας σκέψεις για το πώς μια βλακεία, μπορεί να σου στοιχίσει ένα κάρο χρήματα. Ειδικά τα τελευταία του λόγια, αυτά φυσικά ήταν που πλήρωσε ακριβά. Θα μου πείτε, το πήγες στην αστυνομία; Όχι. Δεν ήταν απο εκείνα τα κοινά πορτοφόλια με ταυτότητες μέσα και λοιπά. Ήταν απο εκείνα τα πλαστικά, που είχαν κάποτε οι παππούδες μας, σαν πέταλο, μόνο για κέρματα και μια τσέπη ακόμη, για τα χαρτονομίσματα.. Μα, που να τα θυμάστε, ..εσείς είστε παιδάκια.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Τυχερέ Νίκε!
Ὅταν λές «πεινοῦσα» σημαίνει ὅτι τώρα εἶσαι ἐντάξει. Ἐγώ ὅμως συνεχίζω καί πεινάω. Ἔχω μία τρύπα στό στομάχι. Τό τί πίτσες ρίχνω μέσα, κοτόπουλα σουβλακόπιτες, τίποτα!
Κανένα κομμάτι δέν λέει νά πέσει στραβά στήν τρύπα καί νά τήν φράξει.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

χεχε ήπιες τουλάχιστον ένα ποτάκι ή έφαγες μια σπανακόπιττα στην υγεία του; :))


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μιχάλη, όλοι πεινάμε, το θέμα είναι να μην έχουμε "ταινία" οπότε, άδικα τρώμε, αφού δεν πρόκειται να χορτάσουμε.

Δώρα, ακόμα τρώω και πίνω στην υγειά του ;-)


VaD είπε... Best Blogger Tips

Πόσες τυρόποτες αγόρασες με το...πορτοφόλι;:))
Ντροπή μωρέ,με απογοήτευσες,φοβήθηκες τον μπουχέσα;:)))


Το Θολό Τοπίο...με ξεκάθαρη ματιά. είπε... Best Blogger Tips

να είσαι καλά ΔΆΣΚΑΛΕ με τις όμορφες πειριγραφές σου που με ταξιδεύουν....


mary είπε... Best Blogger Tips

`mwre kala tou ekanes tou pous...kai egw kati paromoio tha ekana.nai nai ston laimo oute suzhthsh ha ha.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Βασίλη, με την κούραση που είχα δεν σήκωνε αστεία. Και δεν θα έκανα ποτέ τον καταγκιόζη για μια τυρόπιτα.. σίγουρα όχι :)

*** Γειά σου Σία μου

*** Μαίρη σίγουρα του στραβοκάθησε..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next