02 Ιουνίου 2009



18 Προηγούμενες αναρτήσεις ναι, αλά με εικόνες;

Αν παρατηρήσατε στο blog μου, και συγκεκριμένα στην αριστερή μπάρα, και πρός το τέλος της, έχω τοποθετήσει ένα Widget με τα τελευταία 10 Post (Recent Posts) και τα οποία δίπλα στον τίτλο, έχουν ένα εικονίδιο -μικρογραφία- την εκάστοτε φωτογραφία που τυχαίνει να έχουμε αναρτήσει, καθώς και πόσα σχόλια έχουν γίνει στην κάθε ανάρτηση. Πώς μπορείτε να το βάλετε; Είναι πάρα πολύ απλό. 1. Συνδεθείτε με την σειρά: --> Πανόπτης --> Διάταξη -->Προσθήκη gadget -->HTML/JavaScript 2. Βάλτε σαν τίτλο Recent Posts (ή ότι άλλο εσείς θέλετε, και αν θέλετε) και απο κάτω στο μεγάλο πλαίσιο, επικολήστε (κάντε Paste) τον παρακάτω κώδικα:
<script language="JavaScript"> imgr = new Array(); imgr[0] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg"; imgr[1] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg"; imgr[2] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg"; imgr[3] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg"; imgr[4] = "http://i43.tinypic.com/orpg0m.jpg"; showRandomImg = true; boxwidth = 298; cellspacing = 8; borderColor = "#ffffff"; bgTD = "#000000"; thumbwidth = 40; thumbheight = 40; fntsize = 12; acolor = "#666"; aBold = true; icon = " "; text = "comments"; showPostDate = false; summaryPost = 40; summaryFontsize = 10; summaryColor = "#666"; icon2 = " "; numposts = 5; home_page = "http://YOUR BLOG ADDRESS"; </script> <script src="http://keerthiset2.110mb.com/recentposts_thumbnail.js" type="text/javascript"></script>
Μπορείτε να κάνετε δύο (2) αλλαγές, η δεύτερη μάλιστα είναι "Υποχρεωτική". (τις έχω μαρκάρει με κόκκινο χρώμα να τις ξεχωρίσετε αμέσως) α) τον αριθμό 5, μπορείτε να τον αλάξετε, ανάλογα πόσες αναρτήσεις θέλετε να δείχνει το widget σας, εγώ για παράδειγμα, το έχω να δείχνει 10 αναρτήσεις. β) Αντικαταστήστε την σειρά πάλι σε κόκκινο χρώμα που ακολουθεί αμέσως μετά, την http://YOUR BLOG ADDRESS και στη θέση της βάλτε το Link του δικού σας blog. Αποθηκεύστε και είστε έτοιμοι.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



18 σχόλια:

Αza είπε... Best Blogger Tips

Πολύ χρήσιμα όλα αυτά.Μπορώ να ρωτήσω κάτι μήπως και to γνωρίζεις;Ξαναπέρασα τον mozilla γιατί ξαφνικά κόλλησε και έχασα όλα τα αγαπημένα μου.Υπάρχει τρόπος να ξαναανακτήσω όσα έχασα;Αν και αμφιβάλλω...Καλό βράδυ και καλό μήνα Νικόλα!


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Νά'σαι καλά Νικόλα,
με τα χρήσιμα posts σου.
Καλό μήνα φίλε!


bill είπε... Best Blogger Tips

καλημερα νικο σε ευχαριστουμε για την βοηθεια σου ειμαι λιγο ασχετος αλλα σιγα σιγα μαθαινω με εκτιμηση billtaxi


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, πολύ ενδιαφέρον post.
Αλλά, δεν τα κατάφερα πάλι.
Ποιο κομμάτι του κώδικα αντιγράφουμε;
Πιστεύω πως ακολούθησα τις οδηγίες σου...


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Αζα, νομίζω πως όχι, το έπαθα κι εγώ και δεν βρήκα τρόπο να τα ξαναβρώ. Θα σου πρότεινα για να μην ξανασυμβεί, να κάνεις πάντα εξαγωγή των Favorite σου, ώστε σε τέτοια περίπτωση να κάνεις απλά μια "εισαγωγή" και να τα έχεις πάλι. Ίσως αν βρώ καιρό, να γράψω επ' αυτού

***Μαγνήτη, καλό μήνα και για σένα φίλε μου, σε ευχαριστώ για την επίσκεψη

***Βασίλη όλοι μας μαθαίνουμε, αρκεί να θέλουμε και να προσπαθούμε, δίχως φόβο για λάθη και αποτυχίες.

***Εύα, στο τοποθέτησα ήδη, κάπου έβαζες κάτι "λειψό" μα δεν ήταν τίποτε σπουδαίο :)


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ πολύ Νικόλα.
Το έψαξα για να δω τι στραβό έκανα...
Στο επόμενο ελπίζω να τα καταφέρω καλύτερα.


Vassilis είπε... Best Blogger Tips

Νίκο πολύ ωραίο το widget, το πρόσθεσα ήδη.
Ευχαριστώ και καλό βράδυ.


metro thessalonikis είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλή δουλειά.
Το τοποθέτησα ήδη.
Νά 'σαι καλά Νίκο


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο τέλειο! Να'σαι καλά "μεγάλε"!!Δούλεψε γιούπιιιιι!!


Πέτσες © είπε... Best Blogger Tips

Nικόλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ...Το δοκίμασα ....
Βέβαια δε μου τη βγάζει όλη την ανάρτηση....Αλλά συγχαρητήρια για την ανάρτηση....Καλησπέρα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Εύα, τίποτε σπουδαίο, έλειπε απλά το τελευταίο κομάτι κώδικα :)

***Χαίρομαι Βασίλη που σου άρεσε και που τα κατάφερες

***Μετρό φίλε μου, χαίρομαι και για σένα :)

***Να σαι καλά Ζουζούνι μας :)

***Πέτσες φίλε μου, πέρασα και το είδα.
Άλαξε το boxwidth = 298; και κάντο
boxwidth = 298;
και το bgTD, κάντο "#000000" να ταιριάζει με το μαύρο χρώμα του ιστολογίου σου (αν θέλεις φυσικά). Με γειά σας..


Πέτσες © είπε... Best Blogger Tips

Nικόλα σε ευχαριστώ κατ αρχάς πάρα πολύ....
Μόλις ξύπνησα και δε βλέπω τη διαφορά που με λές .....
Με λές άλλαξε το boxwidth=298; Και κάνε πάλι το ίδιο...????
Όπως και για το bgTD που με λές να το κάνω "#000000" , έτσι το είχες προγραμματίσει και παραπάνω...Μου φαίνεται οτι δεν έχουν διαφορά αυτά που λές να αλλάξω....Το πιθανότερο είναι να κάνω λάθος , αλλα μη με βρίσεις , όπως προανέφερα μόλις ξύπνησα ....χαχαχαχαα


Πέτσες © είπε... Best Blogger Tips

Το boxwidth μόλις το έκανα 200;και είναι τέλειο τώρα ....
Με το χρώμα δε ξέρω μόνο τι να κάνω !!!!


kυκεΩNing είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νικο
μηπως μπορεις να μου πεις ποιο πεδιο και με ποιο αριθμο θα κανω το φοντο του γουιτζετ μαυρο ;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Παιδιά, δική μου παράλειψη, με συγχωρείτε.
Για να αλλάξετε το χρώμα σε μαύρο, αλλάξτε και κάντε το:
borderColor = "#000000";
(Αντιγράψτε αν θελετε τον επάνω κώδικα απο εμένα και αντικαταστήστε τον δικό σας που είναι:
borderColor = "#ffffff"; δηλαδή λευκό).


tvorini είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα ευχαριστώ για τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες σου.
Πάντα αρχειοθετώ τα μηνυματά σου και τα επανεξετάζω..
Θα τα πούμε εν καιρώ....

Takis Vorini


kiriakosGR είπε... Best Blogger Tips

καλησπέρα και απο μενα....καν κάτι λαθος και δεν μου το εμφανιζει;;;; δες λιγο σε παρακαλω στο μπλογκ μου...ειναι το widget με το ονομα TEST...


fani είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νικόλα, εγώ το έβαλα και φαίνεται μόνο ο τίτλος


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next