17 Μαΐου 2009



24 blog στατιστικές ; (update-τελικό)

Πώς μπορούμε να βάλουμε ένα widget στο blog μας, που να δείχνει το σύνολο των σχολίων και των αναρτήσεών μας στους επισκέπτες μας, όπως έχω κι εγώ, και σας το δείχνω και στην φωτογραφία; Είναι πολύ απλό. Δείτε πώς: 1. Αντιγράψτε τον παρακάτω κώδικα που είναι ανάμεσα απο τις διακεκομμένες γραμμές, (όχι όμως και τις γραμμές, αυτές αφήστε τις απ' έξω): ------------------------------------------------------------------------------ <script style="text/javascript"> function numberOfPosts(json) { document.write('Total Posts: <b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>'); } function numberOfComments(json) { document.write('Total Comments: <b>' + json.feed.openSearch$totalResults.$t + '</b><br>'); } </script> <ul><li><script src="http://nikos63.blogspot.com/feeds/posts/default?alt=json-in-script&callback=numberOfPosts"></script></li> <li><script src="http://nikos63.blogspot.com/feeds/comments/default?alt=json-in-script&callback=numberOfComments"></script></li></ul> </div> --------------------------------------------------------------------------------- 2. Βλέπετε τώρα μέσα στον κώδικα, κάπου στο κέντρο του, δύο φορές (2χ) την πρόταση: http://nikos63.blogspot.com Αντικαταστήστε ΜΟΝΟ τα γράμματα: nikos63 με το δικό σας blog-όνομα, (δίχως να πειράξετε τα http:// ή τα .blogspot.com κι ότι ακολουθεί μετά ) 3. Ανοίξτε την Διάταξη στον πανόπτη σας, και βάλτε το σαν ένα οποιοδήποτε άλλο Java/Html widget, όπως κάνετε κάθε φορά, και επικολήστε εκεί τον κώδικα, δίχως τίτλο, ή αν θέλετε τίτλο, γράψτε ότι σας εκφράζει. Εγώ παράδειγμα έχω σαν τίτλο Blog Statistics. Συγκεκριμένα κάποιος είχε ζητήσει πώς γίνεται, και είπα σήμερα να του εκπληρώσω την επιθυμία, απλά, αντί να απαντάω σε προσωπικά μηνύματα, είπα να το κάνω ξεχωριστή ανάρτηση, ώστε να επωφεληθούν κι όλοι όσοι θα το ήθελαν στο blog τους. Καλή επιτυχία.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



24 σχόλια:

Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου φοβερά χρήσιμο ποστ! Θα προσπαθήσω να το βάλω σε εφαρμογή! Καλή βδομάδα!!


krios είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλό ποστ φίλε Νίκο, το έβαλα αμέσως, αλλά κάτι δεν μου πήγε καλά και δεν δούλεψε...


Tyler Durden είπε... Best Blogger Tips

ούτε σε μένα δουλεύει, αλλά τα ίδια μου κάνει και ένα άλλο με τα πιο πρόσφατα σχόλια.


nikkarthegreat είπε... Best Blogger Tips

Ενδιαφέρον άρθρο.Λέω να το βάλω και εγώ .


info press είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστούμε Νικόλα, πολύ καλό, θα το βάλουμε.

Να είσαι καλά.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα,πολύ ενδιαφέρον.
Και σε μένα όμως δε δούλεψε. Μόνο το Blog Statistics βγαίνει.Ίσως να μην ακολούθησα πιστά τις οδηγίες;


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Τελικά δεν έκανα πατάτα εγώ όπως βλέπω δεν δουλεύει και με τους άλλους οπότε δεν γκρινιάζω.
Παιδιά είναι και ανάδρομος ο Ερμής μην περιμένετε να δουλέψει!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μπορείτε να μου πέιτε σε μένα γιατί δουλεύει;
Και, πώς γίνεται, όταν μου λέτε, Νίκο μπές μέσα στο blog μου και κάντο μου εσύ, να δουλεύει τότε μια χαρά; Χμμμμ.. Μήπως δεν ακολουθείτε τις οδηγίες κατά γράμμα;

Σας έβαλα μια νέα έκδοση του κώδικα, είναι ο δικός μου. Αντικαταστήστε απλά, αυτό που σας γράφω στην ανάρτηση. Εάν και πάλι δεν δουλέψει, κάτι κάνατε λάθος στα Feed σας, (Πανόπτης --> Ρυθμίσεις --> Ροή δυκτιακού τόπου)


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μην τα παίρνεις!!Δεν μπορεί και οι 4 να κάνουμε λάθος κάτι τρέχει..απλός κωδικας είναι!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ζουζού μου, δεν τα πήρα καθόλου σε πληροφορώ, απλά με στενοχωρεί πως κάτι που προτείνω και που άρεσε σε αρκετό κόσμο, δεν λειτουργεί. Γιατί να "τα πάρω" μαζί σας; Θα το κάνουμε να δουλέψει, που να σκάσει, συμφωνείς;.. :)


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Ε βέβαια άμα βάλεις και το χεράκι σου θα δουλέψει σίγουρα!!


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, πάλι δε δουλεύει.
Τελικά πάμε από πανόπτη/διάταξη ή πανόπτη/ρυθμίσεις/ροή δικτυακού τόπου, όπως λες στο update;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Εύα, κάνε με διαχειριστή για λίγο αν θέλεις. (μην ξεχάσεις να πατήσεις το "Εκχώριση δικαιωμάτων διαχειριστή" αμέσως μόλις κάνω αποδοχή)

Το ίδιο ας κάνει και όποιος άλλος ενδιαφέρεται να δοκιμάσω να του το φτιάξω εγώ, στέλνοντας πρόσκληση στο:
p.i.d.agency@gmail.com
Εάν το καταφέρω, θα το δείτε, εάν πάλι δεν.. τι να πώ, λυπάμαι εκ των προτέρων.
Θέλετε να δοκιμάσω; δεν χάνετε τίποτε.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δοκιμάστε ξανά, άλλη μία φορά. ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ!!

Και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο μας Marconi plus που μου έδειξε το λάθος με τον τρόπο του.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Επιτέλους δούλεψε!
Μετά την τελευταία αλλαγή που έκανες Νικόλα,
... τα κατάφερα.
Σ΄ευχαριστώ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ε, μα.. όχι θα έκανε αυτό ότι ήθελε ;)
Χαίρομαι πολύ Εύα μου που τα κατάφερες, φιλιά


ΓΙΑΝΝΗΣΒΕΡ είπε... Best Blogger Tips

Και αυτό το κατάφερα! Ευχαριστώ!


Θεία Μαρία είπε... Best Blogger Tips

ευχαριστώ...το έψαχνα!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σήμερα μου έκανε νερά, κάτι δεν δουλεύει σωστά.


Stakarfia είπε... Best Blogger Tips

εισαι πρωτος φιλε


thaht είπε... Best Blogger Tips

ευχαριστω πολυ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Να 'στε καλά, ευχαριστώ κι εγώ


Cataman(Kosmas) είπε... Best Blogger Tips

Και να σκεφτείς ότι κάπου το είχα δεί, αλλά δεν θυμόμουν πού.
Και τελικά ήταν στο δικό σου blog.
Πάω να το βάλω τώρα.

Σε ευχαριστώ φίλε Νίκο.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αφού το βρήκες, σημαίνει πως έψαξες, οπότε χαλάλι σου :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next