18 Μαΐου 2009



11 Το μεγαλείο της υποκρισίας

Το ότι κάποιοι στον Καναδά βάρεσαν κόκκινο και χάσανε την μπάλλα, το έχω πεί και ξαναπεί επανειλλημένα. Κάποιος παπάς λοιπόν, την είδε και καλά "Ο" επιχειρηματίας. Τρείς την ώρα οργανώνει φεστιβάλ και χορούς (κάποιες "κακές" γλώσσες είπαν μάλιστα πως ενδιαφερόταν για την αγορά της Ολυμπιακής), την είδε, κι αυτός δεν ξέρει πως.. Που 'σαι, φάδερ; η παπάς - παπάς, η ζευγάς - ζευγάς.. και τα δύο μαζί δεν λέει. Ξύρισε το γενάκι, βγάλε τα πένθιμα, και ο δρόμος της επιτυχίας στρωμμένος με δάφνες κάτω απο τα πόδια σου. Άμα σε βλέπω όμως να παριστάνεις τον παπά, δαιμονίζομαι, σκανδαλίζομαι και εξοργίζομαι. Αλήθεια, χωρισμένος και ...παπάς; Αυτά μόνο εδώ συμβαίνουν. Τι κάνουν οι συγγένειες καμια φορά έ; Είδες άμα είσαι γαμβρός του ....του έτσι, ξέρεις εσυ, όπως ξέρουν και πολλοί άλλοι, και που ακόμη κρατιούνται, μα με τις προκλήσεις σας κάποια μέρα θα αρχίσουν να φωνάζουν. Τότε θέλω να δω, που θα κρυφτούν κάποιοι. Η πλάκα είναι, πως, ενώ οι Έλληνες πιστοί (θού Κύριε..) απεχθάνονται τα βρωμομπουζούκια, τα κωλάδικα όπως αποκαλούν τα υπόλοιπα μαγαζιά (μαζί και το δικό μας) που έχουν Live ορχήστρα, έτρεξαν σύσσωμοι να απολαύσουν "επιτέλους" λίγη ποιοτική μουσική, απο έναν ποιοτικότατο τραγουδιστή, και επι τέσσερις ημέρες παρακαλώ κατά σειρά. Τον ανεπανάληπτο Τάσσο Μπουγά. Oυάουυυυυ.. τσιφτετέλι ντάνς, με ποιότητα να ούμ! Άντε καλά γλέντια ρε.. όψιμες Τσιτσιολίνες.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



11 σχόλια:

dreamer-angel είπε... Best Blogger Tips

Πω πω η παρακμή σ όλο της το μεγαλείο!
Α πα πα πα
Φιλιά πολλά Νίκο και ψυχραιμίαααααα


Phivos Nicolaides είπε... Best Blogger Tips

Η υποκρισία Νίκο, είναι αρετή!!!


Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε... Best Blogger Tips

Το θέατρο του παραλόγου στήνεται συχνά σε όλη την υφήλιο, φίλε Νίκο!! Πάντως είμαι σίγουρος, ότι εσείς θα έχετε πάντα το δικό σας πιστό κοινό, που θα έρχεται να σας ακούει, γιατί διασκεδάζει πραγματικά και ξέρει, πως ό,τι κάνετε, το κάνετε με μεράκι και αγάπη!! Ψυχραιμία, αν δεις κάποτε να έρχεται στον Καναδά και η...Βέρα Λάμπρου!! Μην πάθεις και κανένα εγκεφαλικό!!


Φωτεινή S είπε... Best Blogger Tips

Μήπως αντί για "έλα στον παππού",
τραγουδούσε "έλα στον παπά"?


matriga είπε... Best Blogger Tips

Τι ξεπεσμός...
Επειδή μας τα λες ωραία Νικόλα, αύριο σου έχω θέμα!
Παίρνα να δεις σε παρακαλώ (Σήμερα με ξέχασες στο cbox σου ή πρέπει να μάθω γερμανικά τώρα για να μας μιλάς;; :)


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

υποκριτές και φαρισέοι Παππάς και χωρισμένος
επρεπε να είναι και ξυρισμένος
μήπως ξέρεις τι απέγιναν οι αναγνώστες στα μπλογκ γιατί δεν τους βλέπω?
καλη σου νύχτα απο εδώ


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο, θα σε μαλώσω!
Απαξιώνεις τον "πλανητάρχη"?
Που τραγουδά το τραγούδι σύμβολο των νεοελλήνων?
"πάρε μου μια πίπα να κόψω το τσιγάρο".
Λες και ο παπάς να θέλει να κόψει το τσιγάρο?


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Angel, πραγματικά παρακμή. Η πλάκα είναι πως ο εν λόγω "παπάς" (πάντα σε εισαγωγικά)γνωρίζει το Blog μου και διαβάζει τακτικά (εκ του συστάδην) τι του γράφω. Φυσικά όταν με βλέπει έξω, κάθεται απο μακρυά, δεν με πλησιάζει, παριστάνοντας τον ακατάδεχτο, λές και εγώ τον θέλω κοντά μου. Μακρυά μην κολλήσουμε κορέους που λένε στην Πελοπόνησσο.

***Φοίβε, όπως κατάντησε η αρετή την σήμερον, όντως η υποκρισία την αντικατέστησε.

***Γιάννη μου, έχουμε τον κόσμο μας, όντως, και είμαστε ευχαριστημένοι αμφότεροι. Και είναι οι περισσότεροί τους πολύ καλός κόσμος, δεν μπορώ να πώ. Τώρα, την Βέρα Λάμπρου αν πώ πως δεν την γνωρίζω, θα με πάρεις στο ψιλό;

***Φωτεινή, τώρα μου έδωσες ιδέα, δεν παίζεσαι :)

***Μαράκι, δεν σε ξέχασα καλή μου. Θα περιμένω να δω το θέμα που λές :)

***Γιάννη Παππά, κι εγώ έτσι ξέρω, άμα ο ιερέας χωρίσει, αποσχηματίζεται. Όχι όμως αυτός ο συγκεκριμένος. Βλέπεις, έχει τέτοιο "δόντι" ο τύπος, που έχει καταεξευτελίσει το ιερατικό σχήμα τελείως.

***Φίλε μου Μιχάλη, δεν απαξιώνω τον Πλανητάρχη. Δεν τα έχω με κανέναν Μπουγά. Την δουλειά του κάνει, όπως μπορεί. Με αυτούς που αναφέρω τα έχω, τους υποκριτές, που εμένα και τους συναδέλφους μου μας θεωρούν σκυλάδες, και στον Μπουγά, τον βασιλιά του σκυλάδικου τρέχουν σαν γιδοπρόβατα.
Βλέπεις, δεν είναι το ίδιο. Τον Μπουγά τον έφερε ο αγαπημένος τους "παπάς", και η αίθουσα που .. άδει, είναι της εκκλησίας στην οποία εφημερεύει ο εν λόγω μπίζνεςμαν-παπάς, και είναι κολλητά με την εκκλησία. Ιερός ο σκοπός.

Σκεύτομαι δε, μήπως θα ήταν καλύτερα να μετονομάζαμε τα μπουζουξίδικά μας σε: Ιερός Ναός Αγίου Τσιφτετελίου, Ι.Ν. Αγίας Κιθάρας κ.λ.π.
Άμα ακούνε για εκκλησίες και Αγίους εδώ πέρα, τρέχουν σαν χαζά.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

Ο Μπουγάς ποιοτικός τραγουδιστής;!! Μα καλά εκεί στον Καναδά τα έχουν μπερδέψει τελείως; Τελευταία φορά που άκουσα για αυτόν ήταν γαβ-γαβ. Πότε έγινε της ποιότητος; Περίεργο πράγμα! :))
Όσο για την υποκρισία είναι για μένα ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ πράγμα. Κάλα λες ας έβγαζε τα ράσα κι ας έκανε ότι ήθελε!


VaD είπε... Best Blogger Tips

Ελα,βρε Νικόλα μου,γίνονται τέτοια θαυματα στην...Ελλάδα της Διασποράς;:)))


magnitis είπε... Best Blogger Tips

Ρε Νίκο,
δεν κατάλαβες ότι στο σχόλιό μου σατίρισα ελαφρώς τον Μπουγά και βαρέως τον παπά?
Ξαναρωτάω, μήπως κι ο παπάς έκοψε το τσιγάρο κι άρχισε τις .....?(για την κονόμα)
Θου Κύριε φυλακήν το στόματί μου!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next