28 Μαΐου 2009



25 Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι

Θέλω να πω στον καραγκιόζη που δεν έχει τι άλλο να κάνει από το να προσπαθεί να με δυσφημίσει, ένα μεγάλο ευχαριστώ για την 'διαφήμιση' γιατί όπως λένε, ακόμα και μια δυσφήμιση, δεν παύει να είναι διαφήμιση. Εάν το ήξερε, ασφαλώς και δεν θα το έκανε, γιατί βλέπω μεγάλη εμπάθεια στο πρόσωπό μου. Χαίρομαι, συνέχισε έτσι. Απορώ με τον τρόπο σκέψης πάντως ορισμένων. Τους ενοχλεί αν ο ΑΑΤΟΝ και ο κάθε ΑΑΤΟΝ βγάζει ή όχι χρήματα με το blog του. Δεν κατάλαβα καλά; Σου τα πήρα από την τσέπη; Σου ζητιάνεψα χρήματα; Τα απαίτησα; Μήπως δεν σου πρόσφερα κάτι σαν αντάλλαγμα; Μήπως ο χρόνος που ξόδεψα και ξοδεύω βοηθώντας όσο μπορώ και όποιον προλαβαίνω, είναι για σένα ασήμαντος; Σε πληροφορώ πως για μένα είναι πολύτιμος. Και αν εσύ έχεις τόσο χρόνο που να μπορείς να σπαταλάς αντιγράφοντας εμένα και παραποιώντας τα κείμενά μου, εγώ δεν τον έχω. Και με την ευκαιρία, μου έδωσες κι άλλη ιδέα, του πώς να βγάζω επιπλέον χρήματα. Από δω και στο εξής λοιπόν, λέω να χρεώνω σε άτομα του είδους σου, κάθε βοήθεια, και να απαγορεύω το να παίρνετε το παραμικρό από την σελίδα μου δωρεάν. Καλό; Τελικά, σε μερικούς σαν και σένα, μόνο όταν κάποιος σας πηδάει τον αγαπάτε και τον εκτιμάτε. Εάν σας φερθεί σαν φίλος, τον πηδάτε εσείς. Δεν θα καθίσω να ασχοληθώ με το ποιος είσαι, γιατί είσαι ανύπαρκτος, και δεν με ενδιαφέρεις περισσότερο από όσο κρατάει αυτό το γράμμα, ούτε θα ασχοληθώ μετέπειτα με όσα (αντι)γράφεις, γιατί από αυτό φαίνεται καθαρά, η ανυπαρξία σου και η αξία μου. Ναι, έχουμε διαφορές μεγάλες, και χαίρομαι που δεν μου μοιάζεις. Θα παρακαλέσω επίσης και όλους όσους δηλώνουν -και είναι- πραγματικοί φίλοι μου, να μην ασχοληθούν περισσότερο μαζί του, αν θέλουν φυσικά να μου κάνουν αυτήν τη χάρη. Ένα συγνώμη επίσης για τους φίλους μου που είναι εγγεγραμμένοι στο Newsletter του blog, και που θα λάβουν αντί μια ανάρτηση της προκοπής, ένα γράμμα -ξέσπασμα- σε έναν γελοίο, μα ας με συγχωρέσουν. Η αχαριστία και ο φθόνος, πονάνε, πιστέψτε με.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



25 σχόλια:

Aluor✿ είπε... Best Blogger Tips

Δε χρειάζεται να σε συγχωρέσουμε για τίποτα.
Ξέσπασε, βγάλτα...εσύ να σαι καλά. Δυστυχώς αχάριστοι υπάρχουν πάντα.Καλή σου μέρα από Μυτιλήνη :)


Παλαβιάρα είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα. Άστους να φάνε τα λυσακά τους...Τους μπήκες στο μάτι και μεγάλη σου σκασίλα!
Εγώ πάντως σε θαυμάζω, ως είμαι άααασχετη που είμαι με το internet και ήθελα τρομάρα και 3 μπλόγκια για το χαβαλέ μου.

Μια παλαβιάρα που σε συμβουλευει ότι το πήδημα δεν κάνει ποτέ κακό ;-)


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Νίκο,
1) δεν έχει σημασία τι λέει κάποιος...σημασία έχει το ποιος είναι αυτός που το λέει
2) η αχαριστία και ο φθόνος, δεν πονάνε όταν προέρχονται απο άτομα τα οποία θεωρούμε ανύπαρκτα, αντιθέτως μας κάνουν πιο δυνατούς.


TheoCoach είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο Νίκο! Τα είπες καλύτερα απ'ότι θα μπορούσα να τα πω εγώ σε τύπους σαν κι αυτόν που περιγράφεις τους οποίους συναντώ(δυστυχώς) κατά καιρούς.

Το να βγάζεις κέρδος προσφέροντας αξία σε κάποιους όχι μόνο δεν είναι μεμπτό αλλά είναι και απαραίτητο. Έτσι λειτουργεί το "σύμπαν". Τώρα αν κάποιοι ΔΕΝ βλέπουν την αξία μπορούν κάλλιστα να μην ασχολούνται ή μάλλον απλά να μην ασχολούμαστε εμείς μαζί τους. Είναι οι λεγόμενοι "εργοστασιακά αρνητικοί".

Keep up what you are doing man ;)


thodwris είπε... Best Blogger Tips

Συγνώμη αλλά αυτό εδώ τι λέει;

Φίλοι αναγνώστες, φίλοι bloggers, το A! μπε μπα Blog! το Μπινελικοδρόμιο.. σας επιτρέπει να αναδημοσιεύσετε κείμενα, videos και φωτογραφίες, εφόσον φυσικά πρόκειται για μη κερδοσκοπική χρήση.
Ευχαριστούμε προκαταβολικά αν αναφέρετε την πηγή


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Aluor✿, καλή σου μέρα, ευχαριστώ για την κατανόηση

***Παλαβιάρα, καλά κάνεις και έχεις 3 blog, μη σε νοιάζει, αρκεί να τα προλαβαίνεις. Όσο για το πήδημα, ξέρω τα καλά του, αλά όχι να με 'πηδάνε' γιατί έτσι τους γουστάρει. Αυτά εκεί που τους παίρνει.

***Καλίτερε, ίσως να είναι όπως τα λές, μα εμένα με ενοχλεί πάρα πολύ η αχαριστία, την οποία αν ήμουν νομοθέτης, θα την είχα κατατάξει στα εγκλήματα. Με ενοχλεί επίσης η μικροπρέπεια και ο φθόνος γενικά. Θα μου πείς, 'σκασίλα σου', ας σε φθονούν, κι όμως, εμένα με ενοχλεί.

***Φίλε μου Θοδωρή, καλημέρα στο Κιλκίς. Σε πιστεύω όταν λές τους συναντάς συχνά, και με την δουλειά σου, και με την επιτυχία που δείχνει να έχεις στον τομέα σου, σίγουρα τους συναντάς. Απλά, είναι λυπηρό οι άνθρωποι, αντί να προσπαθούν για κάτι καλύτερο, να ασχολούνται με το να δυσφημούν τους άλλους.

***Θοδωρή, γιατί ρωτάς 'τι λέει' αφού διαβάζεις καθαρά τι γράφω; Σε μπέρδεψα με το ξέσπασμά μου; Για πές τι δεν καταλαβαίνεις, και θα σου εξηγήσω.


Αza είπε... Best Blogger Tips

Νομίζω ότι όλοι θα έπρεπε να ξεσπάμε κάποτε σαν εσένα.Γέμισε ο τόπος εδώ μέσα ανώνυμους έξυπνους.Δεν ξέρω αν μπορώ να είμαι στη λίστα των φίλων σου αλλά έχεις την συμπαράσταση μου.Να είσαι καλά Νίκο και να έχεις δύναμη μέσα σε τούτη την φουρτουνιασμένη θάλασσα του διαδυκτίου.


bill είπε... Best Blogger Tips

αγαπητε φιλε νικο ποιος ειναι αυτος που σου την πεφτει και τι σου κανει ακριβως?


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

"Τελικά, σε μερικούς σαν και σένα, μόνο όταν κάποιος σας πηδάει τον αγαπάτε και τον εκτιμάτε. Εάν σας φερθεί σαν φίλος, τον πηδάτε εσείς."
Συμφωνώ όσο δεν πάει μ' αυτή σου τη φράση. Τώρα τελευταία αντιμετώπισα κι εγώ τέτοια κατάσταση εντός διαδικτύου βεβαίως, γιατί face to face κάτι τέτοια άτομα κάνουν τις πουλάδες.
Προσωπικά σε καταλαβαίνω απόλυτα και νοιώθω ότι έχεις δίκιο.
TheoCoach υποκλίνομαι.

Καλό Σ/Κ Νίκο και συνέχισε να μην μασάς :)


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

BRE XESTONA TON FOUSTI KAI ASTONA NA ...............-KALHMERA ARKO


metro thessalonikis είπε... Best Blogger Tips

Αν δεν είχαμε και τους μπούφους, πως θα ξεχωρίζαμε τους έξυπνους;
Καλά που υπάρχει κι αυτός ο τύπος, για να μπορούμε να δείχνουμε στα παιδιά μας, τι πρέπει να αποφεύγουν.
Αυτά είναι μαθήματα ζωής.


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟ ΜΗΝ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΣΑΙ.ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ.ΜΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΛΕΕΙ.ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ.Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΞΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΦΘΟΝΟΥΝ.ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΥΨΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΘΑ ΤΑΠΕΙΝΩΘΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.


Palirroia είπε... Best Blogger Tips

Να προστεθώ απλά και εγώ σε αυτούς που συμφωνούν ότι όταν σε πνίγει το δίκιο πρέπει να το βγάλεις.Φιλιά από Αθήνα


Λένα είπε... Best Blogger Tips

Νίκο καλά κάνεις και τα λες!
Συγνώμη όμως δεν χωράει, δεν υπάρχει λόγος.
Τελικά στους 5 μήνες που βρίσκομαι εδώ, στα μπλογκς, κατάλαβα και την αξία σου και τον τρόπο σου κι εσένα.
Σε έχω ευχαριστήσει και σ ευχαριστώ ακόμη μία, για τον χρόνο και τις συμβουλές σου.
Απλά περνώντας απο πολλά μπλογκς καταλαβα πως δουλειά με τον τρόπο και τον σκοπό τον δικό σου δεν υπάρχει.
Συνέχισε έτσι και μην κολλάς με ατομα που δεν αξίζουν!

χαιρετισματα από Greece!


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Καλά, ἄν δέν μᾶς πεῖς τό ὄνομά του ΠΩΣ θά μπορέσουμε νά τόν ἀγνοήσουμε;


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Aza, ρωτάς αν μπορείς να συγκαταλέγεσαι στην λίστα των φίλων μου; Είναι δυνατόν να το ρωτάς; Σε πληροφορώ πως όχι μόνο είσαι, μα και πως Θεωρώ τιμή μου το να είμαι εγώ στην λίστα των φίλων σου. Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο.

***Βασίλη, δεν ξέρω ποιός είναι, και δεν θέλω και να μάθω. Τέτοιους χαρακτήρες ποτέ μου δεν θα κάνω τον κόπο να τους γνωρίσω, καλά κάθεται εκεί που βρίσκεται. Τι έκανε; Έφτιαξε ένα blog σαν το δικό μου, παραποίησε το όνομα του blog, το όνομά μου επίσης, πήρε και κείμενά μου και τα αλοίωσε με γελοίο τρόπο, και κατηγορεί, πλαγίως πλήν σαφώς, όλους εσάς που δηλώνετε φίλοι μου και φίλοι του blog μου. Αυτό κάνει.

***Ανεμοδούρα μου, τόσα χρόνια στη νύχτα και κάμποσα χρόνια στο διαδίκτυο, έμαθα αρκετά απο 'χαρακτήρες' ανθρώπων που υπάρχουν κατά λάθος, και στην ουσία παρασιτούν δίχως να μπορούν να προσφέρουν κάτι καλό στους άλλους. Ανήκουν στην παροιμία "όσα δεν φτάνει η αλεπού.."

***Καλημέρα Νικόλα :)

***Φίλε 'Μετρό Θεσσαλονίκης', καλό θα ήταν να μην υπήρχαν, μα εφ' όσον υπάρχουν, τους ανεχόμαστε μέχρι ένα σημείο. Μετά πέφτει μπινελίκι, γιατί αποθρασύνονται, εκλαμβάνοντας την ανέχειά μας σε αδυναμία.

***Γιάννη καλέ μου φίλε, απλά ξεσπάς, τίποτε περισσότερο. Ανθρώπινη ανάγκη βλέπεις και το ξέσπασμα :)

***Παλλίροια, αυτό ακριβώς. Καλή σου μέρα :)

***Λενάκι σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Θα συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις, έχεις το λόγο μου.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μιχάλη, ποιό όνομα να σου πώ, όταν μπαίνει ανώνυμα και φτιάχνει blogs 'παρτιτούρες' ;


magnitis είπε... Best Blogger Tips

http://www.blogos.gr/a-bebablog-to-binelikodromio.php
Δε νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη απάντηση απ' αυτή!
Προχώρα Νίκο και μη πτοείσαι!


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Δες το σαν διαφήμιση!Κακοπροαίρετη!πάντως καλό σου κάνει τη στιγμή που σε προβάλει!Αυτός δεν βλέπω να κερδίζει!!
Ποιος είσαι σ'αυτό το χώρο νομίζω οι "φίλοι" σε ξέρουμε τώρα εγώ λέω για τους άλλους κακώς χαλιέσαι!
Καλό ΣΒΚ να'χεις!!


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Καλέ μου φίλε Νίκο γιατί χαλιέσαι με τους βλάκες;Τα ίδια κάνουνε και σε μένα και πέρα απο τους άλλους λόγους,αναγκάστικα να αναστείλω επ'αόριστον τη λειτουργία του blog μου.


edelweiss ✿ margarita είπε... Best Blogger Tips

Kαλό Σ/Κ Νικόλα!


apneagr είπε... Best Blogger Tips

Ο Νικόλας δεν χρειάζεται συστάσεις (ίσως χρειαζόταν στην αρχή)...

Ένα θα πω ότι όταν παρουσιάστηκε κάποιο σοβαρό πρόβλημα στο blog μου τον όρισα διαχειριστή (για όσους ξέρουν μπορούν να καταλάβουν τι σημαίνει αυτό) χωρίς να τον ξέρω... Παρεμπιπτόντως το blog μου είναι στον αέρα!!!

Φιλιά Νικολα και περιμένω να πιούμε τον καφέ όταν θα έρθεις Ελλάδα

apneagr


aivreS είπε... Best Blogger Tips

Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός από τον ευεργετηθέντα αχάριστο... Ευτυχώς όμως δεν είναι όλοι έτσι. Για κοίτα τα μηνύματα συμπαράστασης και @#%$@#% τον ανόητο. Στο τέλος τέλος αυτός χάνει.

Τις καλησπέρες μου και πάλι και τα ευχαριστώ μου.


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα,
εκφράζω κι εγώ την εκτίμηση και τη συμπαράστασή μου προς το πρόσωπό σου.
Μιλάω ως ευεργετηθείσα και πιστεύω όχι αχάριστη. Με τη δική σου βοήθεια έχω ένα καινούργιο blog και σ΄ευχαριστώ πολύ γι΄αυτό.
Να΄σαι καλά και μην επηρεάζεσαι από τις μικρότητες και την κακεντρέχεια κάποιων.


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

Όπως ακριβώς το είπες για τη δυσφήμηση! Μια χαρά τα πας και δε χρειάζεται να στο πω εγώ. Το λέμε όσοι σε διαβάζουμε και μαθαίνουμε από σένα! Τι ασχολείσαι? Καλή συνέχεια!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next