25 Μαΐου 2009



31 Έτσι ήμασταν απο πάντα..

Πάνε αρκετά χρόνια απο τότε που άρχισα να ασχολούμαι με το διαδίκτυο. Πάνω απο δεκαπέντε. Ήμουν τότε Γερμανία ακόμη. Τον πρώτο υπολογιστή, μου τον έκανε δώρο ένας γείτονας θυμάμαι, ο Sebastian, ο οποίος εργαζόταν στην Siemens, και τον πήρε απο τα 'αποχαρακτηρισμένα', σαν παλιό υλικό για απόσυρση, και μου τον έφερε. Άρχισα με μανία να προσπαθώ να μάθω τα μυστικά του, να προσπαθώ να έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο, και που τότε ήταν και πανάκριβο συν τοις άλλοις, για όσους θυμούνται. Μετά απο λίγα χρόνια, έκαναν την εμφάνισή τους τα Chats. Τρόποι επικοινωνίας με άτομα απ' όλον τον κόσμο. Μετά, έκανε την εμφάνισή της η συνομιλία με ήχο. Θυμάμαι το πρώτο "Hear me" Chat, όπου εκτός απο το να γράφει κανείς, μπορούσε και να μιλάει στους άλλους, ή να τους ακούει. Λίγο πιο μετά, ήρθε η συνομιλία με γραπτό κείμενο, σύν ήχο και εικόνα. Το PalTalk έγινε ένα απο τα δημοφιλέστερα προγράμματα, μαζί με το MSN Messenger, το Yahoo messenger, το Camfrog και άλλα πολλά. Σε όλα αυτά, ένα πράγμα έμεινε απο την αρχή πανομοιότυπο. Η συμπεριφορά των Ελλήνων χρηστών. Η χειρότεροι όλων. Γνωρίζοντας άπταιστα τα Γερμανικά, σύχναζα, και λογικό, και σε γερμανόφωνα chatrooms. Αυτό που έβλεπες εκεί πάντα, ή σχεδόν πάντα, ήταν μια τάξη, μια ησυχία, ένας αλληλοσεβασμός και περνούσες την ώρα σου ευχάριστα. Μόλις έκανες το λάθος να πατήσεις "το πόδι" σου σε ελληνικό "δωμάτιο", την είχες κάνει απο κούπες. Τις περισσότερες φορές, με το που έμπαινες ήδη, έπεφτες πάνω σε καυγά. Βρισιές απο παντού, κατηγόριες, ξεκατινιάσματα, ρεζιλίκια και εξευτελισμοί. Το μεγαλείο (στο να εξευτελίζονται χωρίς αιτία και με το παραμικρό) των Ελλήνων, σε μικρογραφία. Έκανες το λάθος να μπείς με ψευδώνυμο που δεν δήλωνε φύλο; ή ήσουν γυναίκα; Αμέσως ο πεινάλας ο σάχλας ο καμάκογλου, θα σου έστελνε μήνυμα στη στιγμή, και μάλιστα σε προστακτικό τόνο, "γειά σου, έχεις κάμερα; άνοιξέ την αμέσως να σε δώ..", ή θα σε ρώταγε "τι φοράς τώρα..μωρό μου.." Ναι, δίχως "μωρό μου" δε λέει. Εάν η κυρία του αρνιόταν, την άρχιζε στο βρισίδι ο άντρακλας και στις προσβολές. Και μέσα σε όλα αυτά τα πανηλίθια και φτηνά, σχημάτιζαν τις γνωστές στο πανελλήνιο "κλίκες". Ομάδες ατόμων που είχαν ίδιες τάσεις, κλίσεις και γούστα. Στην κλίκα τους δεν σε έβαζαν εύκολα, έπρεπε πρώτα να δώσεις εξετάσεις. Ξέρετε ποιοί ακόμη μας έμοιαζαν σε όλα αυτά τα γελοία; Οι Αλβανοί και οι Τούρκοι. Δεν σας κάνω πλάκα, ακριβώς σαν κι εμάς...(ή μήπως ήμασταν εμείς σαν αυτούς;) Άλωστε τα προγράμματα που ανέφερα, υπάρχουν και λειτουργούν ακόμη, μπείτε και δείτε, αν και κατά πόσο υπερβάλω. Πάνε δύο σχεδόν χρόνια, που έπαψα να ασχολούμαι με όλα τα παραπάνω, εκτός το MSN, κι αυτό στην χάση και στην ..ξεχάσει. Βαρέθηκα όλα όσα ανάφερα πιο πάνω, κι όσα δεν ανέφερα. Βαρέθηκα να αναλώνομαι με γελοίους ανθρώπους και γελοίες καταστάσεις. Βαρέθηκα να σπαταλάω τον χρόνο μου με χασομέρηδες, που το μόνο που τους ένοιαζε, ήταν το πώς να γεμίζουν την κενή ζωή τους χαλώντας τη δική μου, ασχολούμενοι με γελοιότητες, και τσαταλιάζοντας τα νεύρα μου με κάθε τρόπο, λές και τους χρώσταγα. Αισθανόμουν μετά απο χρόνια πλέον, αφόρητη σιχαμάρα. Πολλές φορές την αισθάνθηκα αυτή τη σιχαμάρα. Μια μέρα όμως, το είπα και το έκανα. Έφυγα, και μάλιστα δίχως γυρισμό, σβήνοντάς τα για πάντα απο τον υπολογιστή μου, και απο την σκέψη μου την ίδια. Κλίκ ...να, έτσι απλά.
"Εάν σε ενδιαφέρουν οι αναρτήσεις μου, έχε υπ' όψη πως μπορείς να εγγραφείς στο RSS feed του Blog. Μπορείς επίσης να κάνεις εγγραφή με email, λαμβάνοντας απ ευθείας κάθε μου ανάρτηση στα Εισερχόμενά σου, κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μου Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις," Νικόλας




Print this post



Related Posts :



31 σχόλια:

Λένα είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νικόλα!
Παλιά το έκανα και γω αυτό το σπορ, τώρα πια το χάλι είναι καταμαυρό.
Μην χαλιέσαι.
Να περνάς όμορφααααααα


Konstantinos είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο!
Συμφωνώ συμφωνώ, είναι απλώς αδύνατο να συζητήσεις σε δημόσιο Chat.
Για τον MSN πάντως κάνεις λάθος: Εκεί επιλέγεις με ποιους θα μιλήσεις, τους περισσότερους τους γνωρίζεις απο κοντά κιόλας κι αν κάποιος γίνει ιδιαίτερα ενοχλητικός υπάρχει η διαγραφή ή το Block, δεν θα σε ξαναενοχλήσει.
Όχι, οτι κάνω διαφήμιση στη Microsoft, αλλά τόσο καιρό τον χρησιμοποιώ και δεν έχω κανένα πρόβλημα.


krios είπε... Best Blogger Tips

Πες τα Χρυσόστομε !!!
Αν και στο θέμα του MSN, συμφωνώ με τον Konstntino :)


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

όλοι όσοι ασχολούμαστε με το ιντερνετ πάνω απο δεκαετια έχουμε περασει απο τα chatroom νομιζω. σιγουρα υπηρχαν και υπαρχουν τα χυδαια ατομα που περιγραφεις. αλλα υπηρχαν και ατομα που μπορουσες να ανταλλαξεις δυο-τρεις κουβεντες τις προκοπης και επειδη ηταν σε real time να νιωσεις οτι τα γνωριζεις κατα καποιο τροπο.
εγω προσωπικά απο τα 10 χρονια που ασχολουμαι μονο τα πρωτα 3-4 εμπαινα στα chat. απο μια στιγμη και μετα καταντησαν βαρετα-τα ιδια ατομα, οι ιδιες κουβεντες. μου φαινεται πολυ παλιομοδιτικος τροπος επικοινωνιας.. ειδικα στην εποχη του twitter ;)


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Τα γεγονότα και συμπεριφορές που περιγράφεις δεν είναι "προνόμοια" των Ελλήνων χρηστών αλλά είναι συμπεριφορές ηλιθίων.
Η βλακεία χαρακτηρίζει τουλάχιστον το 50% (επιεικώς) των ανθρώπων άρα μην περιμένεις και πολλά πράγματα μπαίνωντας σε chatrooms.
Από την άλλη όμως Νίκο, όταν ο καθένας bloger ή ιδιοκτήτης ιστοσελίδας ή οποιοσδήποτε που αναζητά κουβέντα-φιλίες-αναγνώριση-επισκεψημότητα ή ότι άλλο, έχει και απο 1000-2000 followers, τι ποσοστό αυτών των followers είναι "ικανό" για μια σωστή κουβέντα-παρατήρηση? Να σου απαντήσω εγώ...1/1000 άντε 3/1000!!
Και μεγάλη λίστα followers/φίλων και ποιότητα αυτών, δεν γίνεται!!!!


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

@kaliteros πότε θα κάνεις επιτέλους δικό σου μπλογκ; μου φαίνεται ότι και ευφράδεια έχεις και πολλά να πεις άρα γιατι δεν ξεκινάς; νομίζω από δω θα χεις σίγουρα κάποιους αναγνωστες..


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Η κάλυψη πίσω απ' την οθόνη δίνει σε κάποιους "καμμένους" την ευκαιρία να δείξουν αυτό που πραγματικά είναι με σχετική αν όχι απόλυτη ασφάλεια.
Και στα chat και στα fora και στα blogs εμφανίζονται πάντα τέτοια άτομα ακαλλιέργητα που βγάζουν το άχτι τους.
Έχω ταλαιπωρηθεί και σε προσωπικό επίπεδο, έχω χαλαστεί όπως εσύ Νικόλα και τελικά έκανα αυτό που έπρεπε να είχα κάνει απ' την αρχή. Τους έσβησα και τους ξέχασα σαν να μην τους γνώρισα ποτέ.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα :)


bill είπε... Best Blogger Tips

αγαπητε φιλε νικο αλλο ο γερμανος και αλλο ο ελληναρας ο γερμανος εχει σεβασμο και πολιτισμο και εχει λυσει τα σεξουαλικα προβληματα οι ελληνες ειναι πολυ πισω ακομη σε ολα με εκτημηση billtaxi


apneagr είπε... Best Blogger Tips

Ο Έλληνας και ο Ελληνάρας


VaD είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα τοχουμε ξαναπει,αν θέλω σαματα,τον βρίσκω και δίπλα μου,δε χρειάζεται να τον ψάξω στο ιντερνετ,εδώ ξεδίνουμε ήρεμα κι απλά...


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο.σόρυ αλλά εμένα με χάλασε το ποστ σου δηλαδή έχεις κάνει στο εξωτερικό και απαξιώνεις τους Ελληνες? Μου θυμίζεις κάτι μετανάστες που έχουμε "στο Ελλάδα" και μόλις πιάσουν δουλειά και ψωμί αρχίζουν και μας κατηγορούν και μας απαριθμούν όλα "τα καλά τους". Δεν έχω κάνει chat και ας έχω p/c εδώ και 22χρόνια γιατί δεν είχα την "έλλειψη" αν θες της επικοινωνίας και ειδικά αυτής με άγνωστους.Είμαι της γνώμης οτι σε όλες τις κοινωνίες υπάρχουν ίδιοι χαρακτήρες και είναι άδικο να βάζουμε ταμπέλες για λαούς και ιδιαίτερα για τον δικό μας.
Και πάλι συγνώμη αλλά λέω τα πράγματα με τ'ονομά τους.


AATON είπε... Best Blogger Tips

*** Λένα μου δεν χαλιέμαι καλή μου, απλά πέρασα απο κάποιο παλιό "γνώριμο" στέκι, είδα, άκουσα, και είπα να γράψω μερικές σκέψεις μου σαν απομνημονεύματα, τίποτε περισσότερο. Καλημέρα :)

***Κωνσταντίνε, το MSN δεν το ανέφερα για κανέναν άλλο λόγο, παρά μόνο επειδή ανήκει στα προγράμματα συνομιλίας, τίποτε άλλο. Και σίγουρα είναι απο τα καλύτερα όπως λές, μιάς και έχεις την ησυχία σου κάνοντας τις σχετικές ρυθμίσεις, και γι αυτό είναι το μόνο που κράτησα μέχρι και τώρα. Καλημέρα στο Ηράκλειο.

***Κριέ, όπως ήδη έγραψα, δεν διαφωνώ με τον Κωνσταντίνο ούτε εγώ. Καλή σου μέρα

***Ντόρα, η επικοινωνία δεν είναι ποτέ παλιομοδίτικη, με όποιον τρόπο κι αν γίνεται, αρκεί να γίνεται όμορφα και πολιτισμένα. Οι καυγάδες και η απαίσια συμπεριφορά είναι παλιομοδίτικα, μα που πάντα προτιμώνται. Καλή σου μέρα Ντόρα.. tweeterάκι :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Καλίτερε, δεν είναι έτσι.
Πρώτον δεν μιλάω για τους Follower μου ή τους Follower καθ' ενός. Δεν πιάνεις συζήτηση με όλους τους Follower σου, είναι πρακτικώς αδύνατον.
Έγραψα για κάποια προγράμματα επικοινωνίας, όπως το PalTalk, και αυτό επειδή κάποιοι γνωστοί μου, βλέποντας πως έριξα μαύρη πέτρα πίσω μου, μου έγραψαν παροτρύνοντάς με να ξαναγραφτώ.
Τους απάντησα έμεσα πλήν σαφώς με το παραπάνω κείμενό μου, τους λόγους που δεν ασχολούμαι πλέον. Και έχει να κάνει με Ελληνικό στύλ, πίστεψέ με, γιατί τέτοιοι είμαστε. Καλημέρα φίλε, και δεν έχει καθόλου άδικο η Ντόρα, ξέρεις και να γράφεις, και άποψη έχεις, κακώς δεν ξεκινάς κάποια στιγμή κι εσύ ένα ιστολόγιο, σίγουρα θα σε ακολουθούσαμε πολλοί :)

***Ανεμοδούρα, έπιασες το νόημα και χαίρομαι, καλημέρα σου :)

***Bill, όχι όλοι, για τους "Ελληνάρες" μιλάω, οι Έλληνες μια χαρά είμαστε. Καλημέρα φίλε, και μην απελπίζεσαι, υπάρχουν και χειρότερα, πίστεψέ με :)

***apnea, να, κάτι παρόμοιο, πετυχημένο το Post σου όντως. Καλημέρα

***Βασίλη φίλε μου, κανένας λογικός βασικά δεν ψάχνει σαματά, ιδιαίτερα δίχως αιτία. Καλημέρα μακρυνέ καλέ μου φίλε.


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Ζουζού, ή ψάχνεσαι για παρεξήγηση, ή καταλαβαίνεις ότι σε βολεύει, ή τα Ελληνικά μου άρχισαν να φθείρονται σε μεγάλο βαθμό. Εγώ χαλάστηκα με τον τρόπο που σκέφτεσαι, και θα σου πώ το γιατί..

Τα περί λαών "και ιδιαίτερα για τον δικό μας", τα έχω ξεπεράσει Ζουζού μου. Δεν έχω κανέναν άλλο λαό σαν λαό μου, γιατί Έλληνας γεννήθηκα. Και όχι Ζουζού, δεν υπάρχουν τέτοια σε όλους τους λαούς του κόσμου, λάθος κάνεις.
Δίχως να έχεις βγεί προς τα έξω ποτέ να "ζήσεις" (κι όχι για διακοπές) δεν μπορείς να ξέρεις και να κάνεις συγκρίσεις.
Είμαστε λαός ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ, είτε σου αρέσει είτε όχι, όσο κι αν μας πονάει. Κουβαλάμε ακόμη κατάλοιπα τουρκοκρατίας, και τα κρύβουμε πίσω απο μάσκες δήθεν ανωτερότητας και ευρωπαϊκές ταμπέλες απο τις οποίες απέχουμε έτη φωτός.
Κρυβόμαστε πίσω απο μια ένδοξη ιστορία και ένδοξους προγόνους, κάνοντας τα χειρότερα σαν απόγονοί τους, σε βαθμό που ακόμη και σήμερα αν βγείς έξω, όλο και κάποιος θα πεί την πασίγνωστη φράση "αν ήξερε τότε ο Κολοκοτρώνης..." Την έχεις ακούσει ποτέ; Εγώ και τόσοι άλλοι ακόμη την ακούσαμε χιλιάδες φορές, και είναι πέρα για πέρα αληθινή.
Σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι όπως λές παρόμοιοι, μα στους υπέδειξα Ζουζού, είναι οι Τούρκοι και οι Αλβανοί. Αν αυτό σε κάνει να νοιώθεις ανακούφιση πως δεν είμαστε οι μόνοι, λυπάμαι. Εμένα όμως με κάνει να ντρέπομαι. Αν νομίζεις πως έτσι λένε τα πράγματα με το όνομά τους, γελιέσαι κατά κόρον Ζουζού. Αν νομίζεις πως χαϊδεύοντας και κλείνοντας τα μάτια στα στραβά που βλέπουμε, επειδή τα κάνουν Έλληνες, και πως διορθώνουμε τα πάντα στρουθοκαμηλίζοντας, πάλι γελιέσαι.
Έμαθα να λέω κι εγώ τα πράγματα με το όνομά τους αφού το θέτεις έτσι, και θα το κάνω μέχρι να πεθάνω, απ' όπου κι αν βρίσκομαι.
Εάν θέλεις να κάνουμε συγκρίσεις με στοιχεία, έλα να τις κάνουμε, μα σε βεβαιώνω πως θα απορήσεις για τα αποτελέσματα.
Ξέρω πολύ καλά τα προτερήματα της φυλής μας, δεν θα μου τα μάθεις ούτε εσυ ούτε κανένας άλλος, δεν είμαι ούτε αχάριστος ούτε ηλίθιος, ούτε την είδα "αλλοδαπός" όπως μου χτυπάς προσβάλλοντάς με, και που χόρτασε ψωμί έξω, και που κατηγοράει την Ελλάδα. Δεν είμαι σκύλος που γαυγίζει να δικαιολογήσει το ψωμί του.. Σοβαρέψου σε παρακαλώ. Προχτές έγραφα για τους Έλληνες του Καναδά νομίζω, και μόλις λίγο καιρό πρίν, έγραψα "τα κακώς κείμενα του Καναδά" για έναν φίλο που νόμιζε πως εδώ είναι όλα μέλι γάλα.
Καλά τα συνθήματα και οι κραυγές για Ελληνικότητες και περηφάνιες, μα όχι πλέον με κλειστά τα μάτια.
Συγχώρεσέ μου το ύφος, μα αισθάνθηκα προσβολή συγκρίνοντάς με με κάτι μετανάστες στα μέρη σου.
Καλή σου μέρα Ζουζού.


kiki είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ σε όλα όσα είπες. Έχω υπάρξει κι εγώ επισκέπτης σε τσατ ρουμ, μάλιστα ήταν το 1ο και τελευταίο που επισκέφτηκα, και γινόταν αυτό ακριβώς που λες. Ξεκατίνιασμα, βρίσιμο, κλίκες, έδινες εξετάσεις για να σε δεχτούν, κοροϊδία κλπ κλπ. Τον 1ο καιρό πορώθηκα. Ώρες ατέλειωτες. Μετά, μια ωραία μέρα, αφού είχα σιχαθεί τα πάντα και τους πάντες εκεί μέσα γύρισα στον παραδοσιακό και επιλεκτικό τρόπο που ήξερα, στο msn και στο yahoo. Ακόμα κι αυτά, 2 χρονια αργότερα σχεδόν τα έχω εγκαταλείψει. Οι έλληνες είναι άπαιχτοι πάντως...


Eva Neocleous είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, αφοπλιστική η ειλικρίνειά σου και απόλυτα δικαιολογημένο το "ξέσπασμά" σου στο τελευταίο σου σχόλιο.
Κάποτε πρέπει "να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη".Κι εσύ έχεις την τόλμη και τα λες.
Και ναι, θέλει τόλμη για να αρθρώσει κανείς αυτό το λόγο.


Ελευθερία είπε... Best Blogger Tips

Νικο γεια σου μ'αρεσε η αναρτηση σου και οι παρατηρησεις σου , εγω δεν ξερω απο υπολογιστες καλα ή σχεδον τιποτα ,ειμαι και ενα χρονο στο μπλοκιγκ ,ομως προσεξα, οτι οντως υπαρχουν κλικες, και ή σε πλησιαζουν και σε βαζουν στην αρχη μεσα με σχολια και ξανα και ξανα,ή σε απορριπτουν και δεν περναν ουτε για καλημερα.Δεν εχω πειρα και δεν ξερω τι κανουν οι ξενοι με τις τυπικες ευγενειες,αλλα εμεις οι ελληνες σαν θερμοαιμοι εχουμε τι ιδιες αντιδρασεις με τη ζωη μας.και αλλωστε γιατι να το κρυψωμεν ελλαδα ειμαστε.!!!!!!!!!!!!ετσι δεν θα ελεγε και ο μητσοτακης!!!!!Προσωπικα δεν μάρεσει ο αποκλεισμος και το σνομπαρισμα ή το ψεμα,αλλα,,,,,υπαρχει ενα αλλα....Φιλια απο ελλαντα.


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Κική, μέχρι που σκέφτηκα να κάνω το εξής. Να ξαναμπώ πάλι στο PalTalk, να μπώ σε ένα οποιοδήποτε "δωμάτιο" Chat, και να τραβήξω βίντεο 2-3 λεπτά το τι γίνεται σε Ελληνικά και ξένα δωμάτια. Τότε είμαι σίγουρος πως, και θα γίνω πιστευτός, και θα καταλάβουν κάποιοι τι λέω, γιατί πρίν άλλα εννοούσα και άλλα κατάλαβαν.
Δεν σε κατηγορώ που τα "απαρνήθηκες", σε καταλαβαίνω απόλυτα μάλιστα, αν και δεν ήμουν, ούτε ποτέ θα είμαι ενάντιος στην επικοινωνία. Αρκεί να γίνεται ανθρώπινα, και όχι να βγάζουμε εκεί έναν κρυμένο, άγνωστο εαυτό, και που κανείς δεν ξέρει το γιατί. Σε ευχαριστώ που σχολίασες.

***Εύα, καλό απόγευμα (γιατί άργησα να απαντήσω).
Καθ' ένας που σχολιάζει έχει τόλμη και θάρρος. Και η Ζουζού -που μου άναψε τα αίματα- το έχει αποδείξει επανειλημένα πως το διαθέτει και την χαίρομαι. Όπως όμως δέχομαι να "μου την λέει", και αντιδρώ, έτσι θα της "την λέω" και ας αντιδράσει κι εκείνη όποτε θέλει.
Φίλοι δεν σημαίνει μόνο "χάδια", μα και "μάλωμα" όταν πρέπει, αρκεί να γίνεται απο ενδιαφέρον και για να βγεί κάτι καλό μέσα απο όλα αυτά.
Ξέρω πως δεν μου γράφει ποτέ της απο κακία, και πως ότι κάνει η πεί, είναι απο ενδιαφέρον.

***Ελευθερία, για μένα τότε τα διάφορα Chat rooms, ήταν -και συνεχίζω να τα θεωρώ σαν τέτοια- μια μικρογραφία της κοινωνίας μας.
Άνθρωποι ξένοι τις περισσότερες φορές μεταξύ τους, σχηματίζουν παρέες, ομάδες, συχνά ερωτεύονται, κάνουν συναντήσεις και γνωρίζονται ίσως και μια μέρα απο κοντά, μαλώνουν, και γενικά, κάνουν (σχεδόν) όλα όσα θα έκαναν και στην πραγματική τους ζωή κάπου έξω.
Συμπεριφέρονται πάνω κάτω το ίδιο, απλά, με μία διαφορά. Την έλειψη άμεσης επαφής, και επίσης την έλειψη "οπτικής" επαφής.
Αυτό κάποιους τους κάνει να δείχνουν -όπως έγραψα και πιο πάνω- έναν άλλο κρυμένο εαυτό, που όσοι τους γνωρίζουν απο κοντά (προσωπικά) απορούν. Ε, λοιπόν, γι αυτούς μιλάω. Πρέπει δηλαδή να παίρνει ο καθ' ένας πάντα προσωπικά ότι γράφω; δεν μπορεί να καταλάβει τι λέω και πού το πάω; Πάντα πρέπει να παίρνω τον καθ' ένα απο το χεράκι; ε, δε λέει, νομίζω δεν είμαστε παιδάκια, και μπορούμε με πολύ λίγη σκέψη να καταλάβουμε τι θέλει να μας πεί ο ΑΑΤΟΝ, και ο κάθε ΑΑΤΟΝ..
Καλή σου μέρα Ελευθερία :)


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Ἄατε ἐγώ βασικά ἔχω βαρεθεῖ τήν γῆ. Μόνο πού δέν μπορῶ νά κατέβω…


bill είπε... Best Blogger Tips

αγαπητε φιλε νικο διαβαζω καθε μερα τα παλαια σου post που γραφουν πως θα βελτιωσουμε το blog μας και καθε ημερα προσπαθω να φτιαξω κατι καινουργιο αλλα δυστυχως δεν καταφερνω σχεδον τιποτα τι πρεπει να κανω για να γινω καλος σαν και εσενα στην διμιουργια του blog? με εκτιμηση billtaxi


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου ασφαλώς δεν το είπα για να σε προσβάλω,αλλά χαλάστηκα με τον τίτλο αν θέλεις και αντέδρασα έτσι.Ίσως και να έχεις δίκιο για την εμφάνιση των Ελλήνων στα chat-rooms δεν έχω μπει και δεν ξέρω.Μπορεί να μην "έχω πάει έξω" όπως λες αλλά έχω την τιμή να έχω άμεση επαφή με Εγγλέζα και Αυστριακό συγγενή εξ αγχιστείας και μπορεί να υποκλίνομαι στην ευγένεια και τους τρόπους τους αλλά μ'εξοργίζει η μη εκδήλωση των συναισθημάτων τους και ο "κρύος" χαρακτήρας τους.
Οχι δεν έχω ακούσει αυτή την έκφραση και θα με χάλαγε πολύ αν μου την έλεγαν.
Εχω ακούσει όμως ότι μοιάζουμε με τους Τούρκους και τους Αραβες και επίσης ενοχλούμε.Και δεν το κάνω από θέμα εθνικισμού αλλά όταν βλέπεις από Πόντιο(που για μένα σημαίνει περισσότερο Ελληνα) και μετανάστη,να κατηγορεί τον λαό μας τότε φαντάσου τι δικαίωμα δίνουμε να μας κατηγορούν οι ξένοι.Και όχι δεν ψάχνομαι για παρεξήγηση απλώς λέω αυτό που μου'ρχεται χωρίς "να γλύφω" και να σαλιαρίζω.Χαίρομαι που μ'έχεις καταλάβει από προηγούμενα ποστ ώστε να μην κρατάς κακία αλλά απλώς να εξάπτεσαι.
Πάντως το χάρηκα το σεντόνι που κατέβασες για μένα!!
Καλή μέρα -βράδυ να'χεις!!


matriga είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου, γεια σου. Τι έχει αλλάξει στη ζωή σου αγόρι μου;;;
Ερωτευμένος είσαι, απογοητευμένος είσαι... ;;
Δεν μπορώ να το εντοπίσω, αλλά σου εύχομαι να είναι για καλό :)))


VaD είπε... Best Blogger Tips

zoyzoy,Αρμενάκι μου,μια χαρά τα λέει ο Νικόλας,κάτι ξερει,δε χρειάζεται να πω περισσότερα,άσε καλύτερα...


kiki είπε... Best Blogger Tips

Στην επικοινωνία δεν είμαι ούτε εγώ αντίθετη. Αλλά οχι στην αρρωστημένη επικοινωνία. Τα τσατ ρουμς υπήρχαν περιπτώσεις που μπορούσες άνετα να τα χαρακτηρίσεις άρρωστα. Και να σκεφτείς ότι μιλάω για ένα και μόνο τσατ ρουμ, που μας ένωνε ένα κοινό χόμπυ...Σκεψου να μην είχαμε και κοινά δλδ...


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

όλα τα κόμπλεξ και την αμορφωσιά την κοινωνική
την βγάζουμε στο ίντερνετ
έχεις δίκαιο Νικόλα
το κακό είναι πώς γινόμαστε έτσι και στη ζωή
ακοινώνητοι
με κόπο και με βάσανα μπήκα επιτέλους μετά απο
πολύ προσπάθεια
καλή σου νύχτα


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, θέλω να σου επισημάνω κάτι που βλέπω αρκετό καιρό στην αρχική σελίδα του blog σου και δεν βλέπω να αλλάζει. Και επειδή κατάλαβα οτι προσέχεις τις λεπτομέρειες, πήρα το θάρρος να σου το πω.
Οταν φορτώνει η σελίδα σου σε ένα σημείο, γράφεις "older posts titels are loading, please waitt...", το οποίο είναι ανορθόγραφο σε δύο σημεία, όπως καταλαβαίνεις (titels και waitt).
Με την ευκαιρία, να ευχαριστήσω την Dorothea και το Νίκο για τις προτροπές τους προς εμένα για τη δημιουργία blog. Είναι στα σχέδιά μου και αυτό...
Νίκο μια ερώτηση...
Πόσες ώρες/μέρες/μήνες/χρόνια/ζωές θα μου πάρει να δημιουργήσω ένα πολύ απλό blog?


AATON είπε... Best Blogger Tips

***Μιχάλη, μην απελπίζεσαι :)

***Bill, όταν ξεκίνησα κι εγώ, πρίν ένα χρόνο και κάτι, δεν ήξερα να βγάλω τα γκαβά μου. Έψαχνα όμως καθημερινά, πειραματιζόμουν, αντέγραφα κώδικες, και έμαθα μέχρι τώρα όσα ξέρω, μα πάντα μαθαίνω και ψάχνω ασταμάτητα για κάτι νέο.
Αυτό που έμαθα όλο αυτό το διάστημα, ήταν ένα πράγμα. Η επιτυχία ενός blog, και το πόσο όμορφο θα γίνει έγκειται στην προσωπική μας προσπάθεια, προσωπικό μας γούστο και φαντασία.
Τα πάντα μπορείς να καταφέρεις, αρκεί να τα πάρεις απο την αρχή, και σιγά σιγά να κατανοήσεις πώς λειτουργούν. Σου εύχομαι καλή επιτυχία, και, δές το σαν ένα παιχνίδι :)

***Ζουζού μου, το να εξάπτομαι είναι ανθρώπινο. Κακίες όμως δεν κρατάω, δεν είναι στο χαρακτήρα μου και ούτε μου αρέσει. Ώστε σου άρεσε το σεντόνι πειραχτήρι έ; χμ χμ χμ!

***Μαρία μου, δεν άλλαξε ακόμη τίποτε στη ζωή μου, αλά προβλέπω να αλλάξουν πολλά, και αυτό με ανησυχεί.. φιλιά

***Βασίλη, την αγάπη μου. Λοιπόν, ή με βλέπω Σουδάν, ή σε βλέπω Καναδά. Λές να προτιμήσουμε Ελλάδα για τον καφέ μας; :)

***Κική, ναι, έτσι είναι. Και θα το κάνω το βίντεο, θα το δείς.

***Γιάννη φίλε μου, γιατί με κόπους και βάσσανα; τι έγινε; Γράψε μου ένα γράμμα αν θέλεις

***Καλίτερε, σε υπέρ ευχαριστώ για την υπόδειξη, και θα τα διορθώσω αμέσως, να 'σαι καλά.
Στην ερώτησή σου πόσο θα πάρει να φτιάξεις ένα blog, η απάντηση είναι:
10 λεπτά να το στήσεις/ξεκινήσεις
Μια ζωή για να γράφεις :)
Θα χαρώ πάντως να γίνω απο τους πρώτους Follower σου.


melwdos είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

melwdos είπε... Best Blogger Tips

ΝΙΚΟΛΑ απ ότι διαβάζω εδώ μόνο καλά σχόλια βλέπω, δεν σε ξέρω αλλά βλέπω ότι μας έχεις ΒΟΗΘΗΣΕΙ όλους, όποτε μια γνώμη λέω μην σχόλησε με όσους σε κατηγορούν τους κάνεις διαφήμιση.
Από μένα με λίγα λόγια, ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλη την βοήθεια που πήρα από σένα.


sefirah είπε... Best Blogger Tips

εχεις τοσο δίκιο σε όλα οσα γραφεις και ειναι ανακουφιση μεγαλη να διαπιστωνω οτι υπαρχουν τετοιες αποψεις.Τον τελευταίο καιρο διαπιστωνω και εναν απιστευτο σνομπισμο απο γνωστα μου κυριως ατομα-δηλαδη ακομη και την καλημερα,τα χρονια πολλα,ενα ευχαριστω το λυπούνται να το δωσουν.Που πηγε η εξω καρδια σας Ελληνες?Ακομη ενας μυθος καταρρίπτεται γιατι αυτη η συμπεριφορα τεινει για κατασταση πλεον.Θα ηθελα να ζητησω την σκεψη στο να προσπαθησουμε να αλλαξουμε προς το καλυτερο,να σχολιαζουμε και τους εαυτους μας και να μην επαινούμε τα αρνητικα μας,οι Ελληνες.Οι απαντησεις σου και οι θεσεις σου ειναι απολυτα σωστες.Ευχαριστουμε για την παραθεση τους.


Αza είπε... Best Blogger Tips

Νίκο για μας τους χρήστες που βρισκόμαστε εδώ μέσα χρόνια δεν θα ήταν λογικό να ισχύει και κάτι άλλο.Όλοι κάναμε το κλικ μας... Κάποιες φορές απορώ πως αντέχουν κάποια έτομα να βρίσκονται μέσα σε ένα chat room και να μιλάνε επί μια δεκαετία με τα ίδια άτομα λέγοντας τα ίδια πράγματα.Είναι πολύ βασικό να μπορούμε να έχουμε όρια εδώ μέσα.Την καλημέρα μου.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next