06 Μαΐου 2009



15 Τα αρνητικά της τεχνολογίας

(Ο διάλλογος παρακάτω, είναι μεταφρασμένος στα Ελληνικά) _Γειά σας κύριε, είστε ο ένοικος του #2304 ; _Γειά σας, ναι _Σας τηλεφωνώ απο την ρεσεψιόν του κτηρίου, είμαι η κοπέλα απο την Security _Οκ, σε τι μπορώ να σας εξυπηρετήσω; _Έχετε ένα BMW κόκκινο στο P1; _Ναι _Μας ειδοποίησε κάποιος κύριος μόλις, πως μέσα στο αυτοκίνητο βρίσκεται μια νέα κοπέλα, και δεν μπορεί να βγεί.. _Τι πως πού; κλειδωμένη μια κοπέλα στο αμάξι ΜΟΥ; _Έτσι μας είπε, τι να σας πώ.. _Ευχαριστώ πολύ, κατεβαίνω αμέσως να δω τι συμβαίνει Διάφορες σκέψεις περνούσαν απο το μυαλό μου. Ή κάποιο λάθος κάνανε με το διαμέρισμα, ή καμία φάρσα της μουρλής της δικιάς μου, μα, αφού πήρε το Golf και έφυγε;.. άσε, πάω να δώ. Πήρα το πρώτο ασανσέρ που άνοιξε μπροστά μου, πάτησα P1 και γεμάτος αγωνία κοίταζα τα νούμερα απο το καντράν να μειώνονται... 23, 22, ...14... P1. Τροχάδην πήγα εκεί που παρκάρουμε την κόκκινη "μπέμπα"και βλέπω έναν Κινέζο δίπλα στο αμάξι, να μιλάει... στην Τζένη!! Πλησιάζω, τι να δω.. η Τζένη όντως κλειδωμένη μέσα στο αμάξι, μια στάμπα γρατζουνιές στο τζάμι του οδηγού, και να μου φωνάζει με όση δύναμη είχε, άσχετα που δεν την άκουγα παρά μετά βίας (είδες τεχνολογία ρε οι Γερμανοί; ) και να μου λέει _"τα κλειδιά τα δεύτερα, τα έφερες;" _Ποιά κλειδιά ρε Τζένη; αυτά που κρατάς τι είναι; _Το καλύτερο μπεγλέρι.. Κλειδιά είναι, δεν τα βλέπεις; _Και τι διάλο, γιατί δεν ανοίγεις απο μέσα την πόρτα; _Γιατί δεν ανοίγει ρε ξύπνιε.. άδειασε η μπαταρία και δεν ανοίγει καμία πόρτα απο μέσα.. _Σοβαρά έ; (να βράσω την τεχνολογία σας ρε Γερμανοί..) Ξανατρέχω στο ασανσέρ, και άντε πάλι επάνω να πάρω τα δεύτερα κλειδιά.. Όταν επιτέλους την "απελευθέρωσα" απο το κλουβί της, ήταν έτοιμη να κλάψει. _Τι κάνεις έτσι βρε χαζό, σιγά, λές και σε κλείσαν φυλακή. _Ναι, και άμα έσκαγα; _Απο τι να σκάσεις, δεν κατάλαβα; _Απο έλειψη οξυγόνου.. _Τζένη, έχεις δεί αμάξι να πέφτει στην θάλασσα παιδί μου; _Είδα _Δεν είδες ότι γεμίζει αμέσως νερά και βουλιάζει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα; _Ναι.. _Εάν δεν έπαιρνε αέρα Τζενάκι, δεν θα βούλιαζε, άρα αερίζεται επαρκώς, κατάλαβες; _Ναι, αλα εγώ θα έσκαγα.. _Γι αυτό έχει γρατζουνιές το τζάμι; _Ναι, χτυπούσα να το σπάσω.. Τι της λές τώρα; της σπάς το κεφάλι; Έχω βρεθεί στη θέση του να έχω ξεχάσει μέσα τα κλειδιά μου, και να προσπαθώ να το ανοίξω, μα να έχει κλειδωθεί μέσα ενήλικο άτομο, να θέλει, και να μην μπορεί να βγεί, δεν μου ξανάτυχε.. αλήθεια σας λέω. Τα παλιότερα αμάξια, είχαν μια ασφάλεια στις πόρτες γκοτζάμ τσουνί. Το έπιανες μια, το τράβαγες, και ήσουν έξω (ή μέσα... ανάλογα). Τα νέα μοντέλα, το "τσουνί" χώνεται μέσα στην πόρτα, και άντε να το πιάσεις.. Και άντε, δεν μπορείς να μπείς μέσα, ντάξ, μα και να μην μπορείς να βγείς έξω; Έλεος!
"Εάν βρίσκεις τις αναρτήσεις αυτού του blog ενδιαφέρουσες, ίσως να θέλεις να γραφτείς στο Newsletter μου θα χαρώ για κάθε Link, σχόλιο η email σου.." Νικόλας




Print this post



Related Posts :



15 σχόλια:

Carina είπε... Best Blogger Tips

Χαχαχα εδώ από τα σπίτια μας δε μπορούμε να βγούμε πια με τόσες πόρτες...ακόμα και στο μετρό πρέπει να πάρουμε "ειδικά μέτρα" για να μη βρεθούμε με τα μούτρα στις ράγες...οπότε η "Τζένυ" δεν έχει και πολύ άδικο! Δε θα έσκαγε βέβαια...αλλά πού να το ξέρει; Χεχε


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

χααχχαχαχχαχαχααχχαχαχαχαχαχαχα!!!
Νάσαι καλά Νικο μου,μ'εφτιαξες βραδινιάτικα!!
Μού θυμίζει κάτι ανάλογο πού είχα πάθει εγώ πιό μικρή!


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

κάτι πρέπει να κάνουν γιαυτό αν κάποιος έχει πρόβλημα πώς θα βγεί?
ήμαρτον γερμανοί


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

ΤΕΛΙΚΑ ΚΆΝΟΥΝΕ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΊ-ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΌ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΕΑ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΧΕΙΑ Η ΤΖΕΝΗ-ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΧΟ


kakos lykos είπε... Best Blogger Tips

Να λες πάλι καλά που έγινε το περιστατικό στο γκαράζ, το φαντάζεσαι να της έμενε το αμάξι σε κανένα φανάρι στη μέση του δρόμου, εκεί να δεις γλέντια και δεν θα ήσουν και κοντά να την απεγκλωβίσεις. Τώρα θα είχες και κατεστραμμένη κλειδαριά από αυτούς που θα προσπαθούσαν να την βγάλουν.

Καλημέρα Νίκο :)


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

πωπω τι μας κάνει η τεχνολογία! πάλι καλά που ήσουν στο σπίτι και πήγες άμεσα! φαντάζομαι το σοκ της Τζένης. καλύτερα τα παλιά τα αυτοκινητάκια μας μωρέ. κάτι ξέρω εγώ και οδηγώ το παλιό ;)


NOVITO είπε... Best Blogger Tips

Γυναίκες....Ούτε τ αμάξι σου δε σέβονται.... Μα γρατζουνιές??? Καλύτερα να έσκαγε ... :P


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Δηλαδή αυτή η γυναίκα όποτε έμπαινε σε αμάξι άνοιγε και το παράθυρο για να μπαίνει αέρας??
Νίκο, πες σ'αυτόν που έχει αυτήν την γυναίκα να προσέχει πολύ γιατί το i.q της σίγουρα θα τον βάλει σε πολλούς μπελάδες στο μέλον.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Καλίτερε, για την γυναίκα μου γράφω, και το iq της παραείναι ψηλό. Απλά ήταν θέμα πανικού, μην είσαι σκληρός :)


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Ωραία, απέκτησα και άλλον εχθρό τώρα:)
Join the queue.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γιατί; ο πρώτος ποιός είναι;
Πάντως χαμογέλασε με κατανόηση όταν σε διάβασε, οπότε δεν λογίζεται για εχθρός.


VaD είπε... Best Blogger Tips

Oταν εχει το Νίκο,γιατί να μην κλεινεται;Θα τρέξει να τη σώσει ο ο...ιππότης:)))


Jenny είπε... Best Blogger Tips

Ναι, πράγματι ήταν μια εμπειρία. Το τι πέρασε από το νου μου μέσα σε αυτή την ώρα, δεν λέγετε. Τώρα που το σκέφτομαι δλδ γελάω για το πως κλειδώθηκα μέσα στο ίδιο μου το αμάξι. Έλεος!!! Με μάτιασε ο Νίκος!!

@NOVITO: GRRRRRRRR!

@Kaliteros: GRRRRRRR!

LOL! :P


117 είπε... Best Blogger Tips

φοβερή ανάρτηση φίλε μου! τι μπορεί να πάθει κανείς... καλό βράδυ


metro thessalonikis είπε... Best Blogger Tips

καλού κακού να έχεται μέσα στο αυτοκίνητο κάνα δυο κονσέρβες και ένα μπουκάλι με νερό, σε περίπτωση που κλειστείτε μέσα, να έχετε τροφή. Μπορεί να πέσετε σε τριήμερο και να αργήσουν να σας πάρουν χαμπάρι.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next