04 Μαΐου 2009



6 Λίστα τραγουδιών

Με την βοήθειά σας, και με ψάξιμο δικό μου, κατέληξα τελικά στην ανανέωση του προγράμματός μου στο Romeo Lounge όπου εμφανίζομαι, επιλέγοντας τα παρακάτω τραγούδια για 1ο & 2ο Πρόγραμμα, με νέα και παλιότερα τραγούδια. 1. Θα περιμένω εδώ (Νταλάρας) 2. Όπου να 'ναι θα βρέξει (Γονίδης) 3. Η Στέλλα η Σμυρνιά (Σφακιανάκης) 4. Όλες οι αγάπες μου (Νομικός) 5. Μα δεν τελειώνουν (Ρόκκος) 6. Θα τα βάλω όλα μπουρλότο (Ρόκκος) 7. Αμαρτωλέ μου έρωτα πονάς (Καρράς) 8. Γι αυτό στάσου (Καρράς) 9. Φαίνεται (Μελλάς) 10. Θα 'ναι αργά όταν γυρίσεις (Τάσσιος) 11. Εμένα ήθελε (Κωστόπουλος) 12. Αν μ' αγαπάς (Κουρκούλης) 13. Αχ βρε ζωή (Μελλάς) 14. Πές μου τι σου έχω κάνει (Μαρμαρινού-Μελλάς)
"Εάν βρίσκεις τις αναρτήσεις αυτού του blog ενδιαφέρουσες, ίσως να θέλεις να γραφτείς στο Newsletter μου θα χαρώ για κάθε Link, σχόλιο η email σου.." Νικόλας




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

15.ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΌ ΤΟΥ ΜΟΝΆΧΟΥ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΧΟ


VaD είπε... Best Blogger Tips

16.ΚΑΙΓΟΜΑΙ!


Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε... Best Blogger Tips

λείπει ενα απο τα καλύτερα.
μια κουβέντα θα πω απο φωτειάδη
καλημέρααααα


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Είναι ντροπή που δεν ξέρω ούτε ενα τραγούδι απο τη λίστα? Ούτε τι είδος τραγούδια είναι ξέρω, να έστελνα και εγώ καμια παραγγελιά.


NOVITO είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μήπως είναι καιρός να βρεις κανά widget με λουλουδού.....?? :D


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΕΡΖΗ.ΕΙΧΕ ΠΑΛΙΟΚΑΙΡΟ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΩΣ ΘΕΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next