09 Απριλίου 2009



10 No Comments, η αλλιώς Shut-Up-Blogs

Περιδιαβαίνοντας κάποιες γειτονιές, και κατόπιν απο κάποια μυνήματα φίλων μου, είδα μια νέα κατηγορία blogger. Τα φίδια. Παριστάνουν τον φίλο για όσο έχουν να λαβαίνουν. Κατόπιν τέρμα φιλίες. Καλό, να το έχουμε υπ' όψη μας, πολύ καλό μάλιστα. Όμως αυτά τα φίδια του βάλτου μπορούν να περιμένουν ακόμη λίγο, σερνάμενα στις καθημερινές τους λάσπες, μέχρι να ασχοληθώ κανονικά μαζί τους, γιατί σήμερα θα ασχοληθώ με πιο σοβαρά θέματα. Ο ΑΑΤΟΝ μπορεί να μη μιλάει σαν μάθει κάτι, τσόγλανε, που έκανες τον φίλο μα δεν άντεξες πολύ, και μας έδειξες το πραγματικό σου ποιόν, μα να ξέρεις πως, όλα τα μαθαίνει, όλα τα βλέπει, ποτέ δεν κοιμάται, μα και ούτε ποτέ ξεχνάει, ότι κι αν του κάνεις, είτε το καλό είτε το κακό. Αυτό που θέλω να θίξω λοιπόν σήμερα, είναι κάτι που μου έκανε εντύπωση. Σε αρκετά Blogs, έχει αφαιρεθεί όντως η δυνατότητα σχολιασμού. Η επικοινωνία γίνεται μόνο κατόπιν αποστολής email, κι αυτό σε προσωπικό επίπεδο με τον κάτοχο του blog. Μα τότε κυρίες και κύριοι, δεν μιλάμε πλέον για blog αλά μια στατική ιστοσελίδα, γιατί blog σημαίνει συζήτηση, σχολιασμοί, ελευθερία έκφρασης όσο γίνεται. Τέλος πάντων, προσωπικά όταν μπώ σε ένα blog που δεν επιτρέπει σχόλια, όσο κι αν μου αρέσει, λυπάμαι μα, δεν ξαναπηγαίνω. Το παίρνω εντελώς προσωπικά. Είναι σαν να μου λέει ο κάτοχός του, "πέρνα καθημερινά, διάβαζέ με, μα, βγάλε το σκασμό και ούστ μετά". Κάτσε διαβάσου μόνος σου ρε φίλε. Και όχι δεν σκάω, απλά δεν με ξαναβλέπεις. Όταν μπώ σε κάποια σελίδα που παριστάνει το blog, θέλω να βλέπω δυνατότητα σχολιασμού. Αλλιώς να στήσουν μια κανονική ιστοσελίδα πληρώνοντας και κανένα φράγκο, κι όχι να παριστάνουν τους blogger σε δωρεάν πλατφόρμες εκ του ασφαλούς στο τζάμπα. Έτσι κι αλλιώς δεν διαφέρει το blog τους από μια στατική ιστοσελίδα σε τίποτε. Αυτά, και δεν θέλω να ακούσω πως έχω άδικο..




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

amelinia είπε... Best Blogger Tips

συμφωνώ. η δυνατότητα κάποιου να σχολιάσει σ’ένα μπλογκ είναι εκ των ουκ άνευ.


edelweiss ✿ margarita είπε... Best Blogger Tips

Νικο έχεις δίκιο..μα ξέρω κάποιους φίλους που κατά καιρούς κλείνουν τα σχόλια..και δεν το κάνουν κακοπροαίρετα..ας πούμε ξέρω τον λόγο που κάποιες το κάνει ένας φίλος μπλόγκερ και τον σέβομαι!
Τώρα αν ειναι συστηματικό να εχουν κλειστα τα σχόλια,ναι,ούτε σε μένα αρέσει.

Καλημέρα,πέρνα όμορφα Νικόλα, και όσο για το θέμα της φιλίας που αναφέρεις,πάντα θα υπάρχουν φιλίες όπως και λυκοφιλίες..μην αναλώνεις την ψυχή σου..


Ανεμοδούρα είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα :)

Το θέμα με τις φιλίες και τις αλλαξοblogιές όπως τις λέω εγώ είναι μεγάλο και δεν περιορίζεται στα blogs και τους bloggers μόνον, αλλά γενικά στις σχέσεις-φιλίες μέσω διαδικτύου.
Πάντως εκεί που μπορείς να βρεις σκουπίδια, μπορείς να βρεις και θησαυρούς....


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο όλα καλά;Μάλλον όχι απ'ότι βλέπω!Κάποιος σε γκάζωσε πάλι άν κρίνω από την...εισαγωγή σου!!Φιδάκια υπάρχουν παντού,τί να κάνουμε,εμείς όμως έχουμε τακούνι να τους λιώσουμε το κεφάλι!!
Όσο για το κυρίως θέμα της ανάρτησης,όντως είναι εκνευριστικό για blog,νά μήν μπορείς να σχολιάσεις κάτι πού σου έκανε εντύπωση όταν το διάβασες.Όπως λές κι εσύ,απλά δεν ξαναπάω και ειδοποιώ και τους συνblogers φίλους για το συγκεκριμένο blog.
Nάσαι καλά και συγνώμη για την αργοπορεία,αλλά είχα κάποια προβλήματα,τώρα όλα καλά(ελπίζω δλδ!!).


Lalù είπε... Best Blogger Tips

Μαζί σου Νίκο. Και καλή σου μέρα από Λονδίνο.


zoo είπε... Best Blogger Tips

Υπάρχει μια αντίληψη ότι αν ένα blog έχει λίγα σχόλια ο κόσμος το θεωρεί "λίγο" και δεν μένει σ'αυτό. Με αυτή τη λογική κάποιοι ακολουθούν την τακτική του κλειδώματος ώστε να μη δείχνουν αυτό τους το "μειονέκτημα" μέχρι να αποκτήσουν αρκετή κίνηση, οπότε και τα ξεκλειδώνουν.

"Τι π@π@ρι3ς είναι αυτές?" θα μου πεις, "δίκιο έχεις" θα σου απαντήσω :p


117 είπε... Best Blogger Tips

καλησπέρα φίλε μου. είναι όντως εκνευριστικό να μη σε αφήνουν να σχολιάσεις, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. όσο για τους "φίλους", έχουν παρεξηγήσει την έννοια φιλία, θεωρώντας το όλο θέμα μια συναλλαγή (που κατά προτίμηση μόνο παίρνουν, δε δίνουν ποτέ)... καλά κάνεις και τους τα χώνεις, δε μπορούν να κάνουν παιχνίδι στις πλάτες κανενός!
καλό σου βράδυ, καλό σαββατοκύριακο


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Εχεις δίκιο αν δεν θέλεις σχόλια τότε τι το'χεις το ριμάδι??Γνώμη μου είναι ότι η επιτυχία ενός blog εξαρτάται από τους αναγνώστες του αλλά και από τα σχόλιά τους ανάλογα με την ανάρτηση.


Ioanna είπε... Best Blogger Tips

συμφωνώ και επαυξάνω, τα ίδια λέω και φωνάζω κι εγώ, που δεν μπορώ να πω ότι είμαι ούτε επαγγελματίας ούτε και καλά καλά μπλόγκερ..αλλά έχω την φιλοδοξία και θα το παλέψω..την άποψη όμως την έχω και είναι ίδια με την δικιά σου, φίλε μου Νίκο..να είσαι καλά, και..μακρυά από φίδια..δεν τα μπορώ..ούτε στην τηλεόραση δεν μπορώ να τα βλέπω..ανατριχιάζω, τρελαίνομαι..και μεταφορικά το ίδιο παθαίνω, με τα ..φίδια της δικής μας ράτσας..σε παρακολουθώ και γουστάρω..βάστα γερά..τα λέμε..καλό βράδυ!


POSTER είπε... Best Blogger Tips

ΕΓΩ ΝΙΚΟ ΕΧΩ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ DOWNLOAD...
ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΕΙΧΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΥ SITE ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ BLOG TAINIOMANIA ME ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙΣ ΠΙΟ ΝΕΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ, ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ BLOG ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ MHN NOMIZEIΣ ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΨΑΧΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΝΑ ΟΜΟΡΦΙΝΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ BLOG ΜΟΥ ΚΑΙ BEBAIA AN KAI ΕΧΩ ΛΥΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ 2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.
ΑΝ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΘΑ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ.
ΤΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΝΑ ΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ...


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next