05 Απριλίου 2009



26 Δωρεάν Flash ρολόγια στο blog σας

Έχω επισκευθεί πάρα πολλά blogs, και σχεδόν σε όλλα (σχεδόν επαναλαμβάνω), έχω δει ρολόγια απο την ίδια σελίδα, την clocklink. Μπορεί να έχετε κι εσείς που με διαβάζετε. Όμορφα είναι, δε λέω, μα έχουν ένα μειονέκτημα, που ποτέ μου δεν θα διάλεγα κάποιο απο αυτά. Δείτε τι εννοώ. Κοιτώντας τα με την πρώτη ματιά κι απο μακρυά, δείχνουν μια χαρά, μα περνώντας κάποια στιγμή με το mouse απο πάνω τους, βγάζουν στη μέση ένα banner, και που τα κάνει να φαίνονται αηδία, εκτός απο μη "επαγγελματικά" πλέον. Συμφωνείτε; Δείτε λοιπόν αυτές τις δύο σελίδες, και διαλλέξτε το δικό σας ρολόι. Δίχως banners, δίχως διαφημίσεις, δίχως να αλλάζει σελίδα ο επισκέπτης σας αν πατήσει επάνω, και όμορφα συνάμα. Δείτε για παράδειγμα το δικό μου αριστερά, δεν είναι ωραίο; :p Λοιπόν: Σελίδα1: Free Flash Clocks Blog Σελίδα2: Csalim.com Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμη σαν ανάρτηση ...Enjoy!




Print this post



Related Posts :



26 σχόλια:

eliksirio είπε... Best Blogger Tips

Είσαι ψώνιο.. :p
Πάω να τις δω γιατί κι εγώ εκνευρίζομαι από το δικό μου.. :D
Ελπίζω να υπάρχει κάτι σε γατούλα/μαγισσούλα.. χε χε χε


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Cool post! Συμφωνω, αλλα κι οι αλλοι πρεπει με καποιο τροπο να "διαφημιστουνε"!!Καλη εβδομαδα!!


eliksirio είπε... Best Blogger Tips

Ορίστε κι άλλη μία superpimper.com


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

A! Αυτό που έβαλες το είχα και εγώ σε μια ιστοσελίδα μου....
Η αλήθεια είναι ότι είναι το πιο όμορφο απ΄όσα έχω δει...
Εχει και κούκο....
Να είσαι καλά....
Μου έβαλες πάλι δουλειά....


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Ωραιος κούκος κάνει και κούκου..
Ανοιξη είναι χρειάζετε ένας κούκος..
καλη σου νύχτα


everything53 είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, παρόλο που η ανάρτηση αυτή δεν αφορά εμένα μια και το ρολόι του μπλογκ μου δεν έχει κάποια διαφήμιση, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι μεταξύ σοβαρού κι αστείου:

Όταν βλέπεις την ώρα στο ρολόι του χεριού σου, βάζεις και το δάχτυλό σου πάνω σ'αυτό; Γιατί αν εγώ βάλω το δικό μου δάχτυλο (όπως το mouse εδώ), τότε φυσικά και δεν βλέπω την ώρα, απλώς αντί για διαφήμιση θα δω το δάχτυλό μου!

Με ποια λογική λοιπόν να βάλει κάποιος το mouse πάνω στο ρολόι κάποιου μπλογκ; Με μια μόνο:
Για να δει από που το πήρε ο κάτοχος του! Οπότε παίρνει άμεσα την απάντηση του βλέποντας την σελίδα πάνω σ' αυτό.

Σου εξηγώ απλώς γιατί υπάρχει η διαφήμιση αυτή, για να μην σου φαίνεται πια τόσο "αηδία" όπως είπες.


Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε... Best Blogger Tips

Κι ήμουν τόσο περίφανη για το ρολόι μου....


Cosmos είπε... Best Blogger Tips

Κι εμένα με είχε κουράσει αυτή η συμπεριφορά του clocklink ρολογιού του μπλογκ μου!

Πήγα, είδα πάρα πολλά από τα ρολόγια στις σελίδες που πρότεινες και, ειλικρινά, πολλά από αυτά είναι πανέμορφα!
Έτσι άλλαξα και το δικό μου με κάποιο από αυτά!
Ωστόσο, επειδή είναι τόσο πολλά τα ωραία, είχα ένα πρόβλημα ως προς το ποιο να διαλέξω τελικά!
Μακάρι να υπήρχε ένας τρόπος να άλλαζε τυχαία το ρολόι μου, μέσα από μια λίστα επιλογών μου, από αυτά τα ρολόγια! Π.χ. διαφορετικό σε κάθε επίσκεψη ή κάθε ώρα ή έστω κάθε μέρα!

Όσο αφορά το θέμα των διαφημίσεων να πω πως, όπως και να το κάνουμε, δεν είναι ευχάριστο να υπάρχουν. Ειδικά στην απλή χρήση ενός εργαλείου, ακόμα κι αν διαφημίζει την εταιρία του εργαλείου. Πόσο μάλλον όταν αυτές δεν είναι τουλάχιστον κάπως διακριτικές.

Συγκεκριμένα με το ποντίκι, μπορεί να πηγαίνει όπου το πάμε αλλά πολλές φορές απλώς υπάρχει κάπου στην οθόνη αφημένο τυχαία. Όταν σε τόσο πολλά σημεία ενός μπλογκ λοιπόν, υπάρχουν εργαλεία με κρυμμένες διαφημίσεις, είναι πάρα πολύ συχνό να εμφανίζονται, παρά τη θέληση του χρήστη. Πάνω σε αυτό ισχύουν τα παραπάνω.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΡΚΟ υπάρχει κανενα ρολόι που να δειχνει 30 ωρες την ημερα,και 400 ημερες το χρονο.


Cosmos είπε... Best Blogger Tips

@ MOLEMOU:
Να είσαι σίγουρος πως αν υπήρχε, πάλι γεμάτος θα ήταν ο χρόνος μας!
Αυτοί που ως τώρα έχουν φροντίσει να μας τον γεμίζουν, πολύ απλά θα φρόντιζαν και τότε!

Φαντάσου αντίστοιχα να υπήρχε "ρολόι με 18 ώρες την ημέρα και 300 μέρες τον χρόνο! Τότε θα ευχόμασταν να είχαμε, έστω αυτό που έχουμε τώρα αντίστοιχα!

Γι αυτό σου λέω, όσες ώρες και να έχεις, το κόλπο είναι να μπορείς απλώς, να τις κατανέμεις σωστά!
Λέμε τώρα...


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα,
Να γράψω κι εγώ κάποιες προσωπικές απόψεις.
1) Θεωρώ οτι η ύπαρξη ρολογιού μέσα στο blog είναι πλεονασμός εάν όχι περιττή (εάν γίνεται για καλοπιστικούς λόγους, τότε "πάσο").
2) molemou, εάν η ημέρα είχε 30 ώρες διάρκεια, τότε ο χρόνος θα αποτελλούνταν απο 456 ημέρες και όχι 400 (γίνομαι πολύ σπαστικός μερικές φορές εεε??)
3) Βλέπω πως σας νοιάζει (τους bloggers που σχολιάζουν εδώ μέσα εννοώ) πάρα μα πάρα πολύ ο "καλλωπισμός" του blog σας.
Όπως έχει σχολιαστεί (σε παλαιότερη ανάρτηση του Νίκου), ο καλός/τακτικός αναγνώστης δεν ενδιαφέρεται και πολύ για τα "πέριξ" της ανάρτησης που διαβάζει. Βέβαια, για να μην παρεξηγηθώ, ο καλλωπισμός του blog είναι "θέμα" και "αρμοδιότητα" του blogger. Απλά ανάφερα για τα ρολόγια, για να μην αγχώνεστε και πολύ εσείς οι bloggers για τα σχόλια και τις εντυπώσεις που θα προκαλέσουν κάποιες καλλωπιστικές παρεμβάσεις που ενδεχομένως να κάνετε στα blog σας.
Εστιάστε στη ποιότητα και "οφελιμότητα" των αναρτήσεών σας..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ για τα σχόλια

** eliksirio,
** gatodiakritikos,
** Eva F.,
** Γιάννης Παππάς,
** everything53,
** Me_To_aSeToN_STo_XeRi,
** Cosmos,
** MOLEMOU,
** kaliteros
**----και σε όποιον ακόμη σχολιάσει κατόπιν, καλημέρα και καλή βδομάδα.
Σίγουρα δεν είναι απο τα απαραίτητα στοιχεία ενός blog ένα ρολόι, μα στα 90% των blogs, θα βρείτε 3 πράγματα να επαναλαμβάνονται,
1. ρολόι
2. ημερολόγιο
3. μουσική

Σίγουρα κανένα απο τα τρία αυτά δεν είναι "απαραίτητο" για ένα blog. Έχουν να κάνουν με καλλωπισμό μόνο και τίποτε άλλο. Και το μάτι το ανθρώπινο, αρέσκεται να βλέπει πάντα κάτι όμορφο, άρα η οπτική αίσθηση των πάντων, παίζει πάντα έναν σημαντικό ρόλο.
Όλοι φοράμε ρολόι και ξέρουμε και τι μέρα είναι, δεν χρειάζεται να ανοίξουμε κάποιο blog για να δούμε την ώρα και την ημέρα.
Με το ίδιο σκεπτικό, θα έλεγα και για τα music players. Υπάρχει κανένας που ακούει μουσική μέσα σε ένα blog εκτός τον ιδιοκτήτη του; αφού όλοι τρέχουν να βρούν το STOP που την κλείνει στο τέλος.
Οπότε, θα πρότεινα καλύτερα το αρχαιοελληνικό,
"Το τερπνόν, μετά του ωφελίμου.."
Καλή σας μέρα


eliksirio είπε... Best Blogger Tips

Εμένα με ενδιαφέρει η εμφάνιση του blog μου!!
Άλλωστε ήταν κάτι που ξεκίνησα απλά για χαβαλέ χωρίς να έχω σκοπό να συνεχίσω..
Αντ'αυτού όμως, αφού είδα πως κάποιοι άνθρωποι πατάνε στο blog μου που ίσως προς το παρόν δεν έχει να προσφέρει κάτι στον αναγνώστη πέρα από τη ζωή μου και τις εμπειρίες μου αν θέλεις, το συνέχισα..
Μπορεί να μη γράφω και τόσο συχνά γιατί δεν έχω κάτι το ουσιώδες να πω ή γιατί δεν έχω κάποιο ζουμερό νέο που θα ήθελα να το θυμάμαι πρώτα εγώ κι έπειτα να το διαβάσουν και άλλοι..

Επειδή όμως ξέφυγα λίγο, για τον καλλωπισμό θέλω να σχολιάσω κάτι ακόμη: μου αρέσουν τα μπιχλιμπίδια, οι εικονούλες, τα σκατουλάκια και όλα αυτά που οι περισσότεροι άνδρες (καλή ώρα ο δικός μου) και ελάχιστες γυναίκες θεωρούν χαζά..
Με γεμίζουν, με κάνουν να αισθάνομαι όμορφα και μου ανεβάζουν τη διάθεση..
Συνάμα, και στην καθημερινότητά μου ασχολούμι με πολλά τέτοια προγράμματα ερασιτεχνικά προς το παρόν βοηθώντας κάποια άτομα να τελειοποιήσουν sites.. ;)
Μπορεί να παραγέμισα το δικό μου blog (άντε καλέεεε :p), αλλά είμαι εγώ!!

Όσο για τα ρολόγια, φυσικά και δε βάζουμε το δάχτυλο σ'αυτό που φοράμε στο χέρι, αλλά φυσικά και αν μας αρέσει κάτι, θέλουμε να δούμε την ππροέλευσή του.. ;)
Κι εγώ από άλλο blogger πήρα την ιστοσελίδα του προηγούμενου ρολογιού που είχα στο blog μου και το τωρινό είναι από μία που βρήκα εγώ, χάρη στην παρότρυνση του Nick.. ;)

Άντε, καλησπέρες σε όλους, καλή βδομάδα να έχουμε.. :)


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟ.ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ Π.Χ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Αν σου πω ότι σήμερα αυτό σκεφτόμουν ότι δεν έχει κανένα νόημα και ουσία το ρολόι στα blog και όμως το έχουν όλοι.Η απαλή μουσική σε ορισμένα με ξεκουράζει και έχει χαρακτηρίζει τον χώρο.Αλλά ποτέ δεν βλέπω την ώρα σ'εκείνα!!Τι άλλο θα μπορούσαμε να βάζαμε?Ας πούμε εμένα θα μου άρεσε να έβαζα τα μποφόρ στις θάλασσες αλλά πως μπορώ να το εντάξω μέσα εκτός από λινκ?


Flash Clocks είπε... Best Blogger Tips

Hi, my name is Lyon, i am the master administrator of flash-clocks.com and the old domain freeflashclocks.eu, that domain is no longer working, would you please update the link on this topic for my new website, it has the same service (free flash clocks). Thank you, nice topic!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Of course Sir, I'll change it immediately, and thank you for the useful comment.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Donne, thanks again :)


Pavlidis Giannis είπε... Best Blogger Tips

Webmaster-Pavlidis Giannis
Sitemaker-Gerakarou.Gr
Email-Pavlidis@gerakarou.gr

Φίλε μου σε συγχαίρω για την προσπάθεια σου , στο blog σου βρήκα πολύ χρήσιμα gadget ακια , καλή συνέχεια .


jack είπε... Best Blogger Tips

thnx poly kalo


dimitris είπε... Best Blogger Tips

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο!


oloistotameio είπε... Best Blogger Tips

να σαι καλα ρε φίλε! με βοήθησες πάρα μα πάρα πολύ!!!


Ποπη είπε... Best Blogger Tips

Θεωρώ ξεπερασμενα τα ρολογια στα sites


Toronto GreekBloggers είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Toronto GreekBloggers είπε... Best Blogger Tips

Μόνο που το άρθρο γράφτηκε το 2009 αγαπητή Πόπη δηλ.5-6 χρόνια πρίν


Toronto GreekBloggers είπε... Best Blogger Tips

Μόνο που το άρθρο γράφτηκε το 2009 αγαπητή Πόπη δηλ.5-6 χρόνια πρίν


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next