07 Απριλίου 2009



10 Drop-Down menu

Ίσως κάποιοι να χρειάζεστε ένα Drop-Down menu στο blog σας για εξοικονόμηση χώρου, σαν το παρακάτω.
Και να πώς γίνεται.. <form><select name="menu" onchange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_blank')" size=1 name=menu> <option>- Your Title - </option> <!-- change the links with your own --> <option value="http://nikos63.blogpost.com">AATON Tips & Tricks</option> <option value="http://yourlink.com">Title 2</option> <option value="http://yourlink.com">Title 3</option> <option value="http://yourlink.com">Title 4</option> </select></form> Αλλάξτε απλά τα "Μπλέ" και κόκκινα" με τις δικές σας επιλογές, και τοποθετήστε το σαν κάθε άλλο widget στο blog σας, και στο σημείο που εσείς θέλετε. Μπορείτε να προσθέσετε όσα link εσείς θέλετε.




Print this post



Related Posts :



10 σχόλια:

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε... Best Blogger Tips

καλημέρα σας :)


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, κατάλαβα γιατι απέσειρες και ξανανέβασες την ανάρτηση για το Πάσχα. Το σχόλιο μου πήγε στη χωματερή? No problem, just asking.


AATON είπε... Best Blogger Tips

** Φίλε μου Καλίτερε. Το σχόλιό σου θα ήταν ότι έπρεπε, και μάλιστα απο μόνο του, για ανάρτηση, με θέμα το ξεσάλωμα του Πάσχα. Στην προκειμένη όμως δεν κολλούσε, και να σου πω το γιατί.
Στο κείμενο αναφέρομαι στους κοινούς μας φίλους και φίλες.
Εσυ όμως δεν καθορίζεις σε ποιούς αναφέρεσαι, έγραψες εκτός απο επιθετικά, και πολύ γενικοποιημένα, κι επειδή τους ξέρω πάνω απο χρόνο τους περισσότερους, σίγουρα κάποιοι θα παρεξηγηθούν, πρώτα με σένα, και με μένα κατόπιν που το άφησα να περάσει, και πως σου κάνω πλάτες. Έχω άδικο πιστεύεις; Και με ξέρεις, είμαι αρκετά δημοκρατικός τουλάχιστον.

Αρπαγμένο σε είδα σήμερα, έγινε κάτι;
καλή σου μέρα εύχομαι παρ' όλα αυτά, και μηνη το πάρεις προσωπικά, ζητώ την κατανόησή σου :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

** Καλημέρα Μαρία :)


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Όπως έγραψα και στο σχόλιό μου κατάλαβα απολύτως γιατι έγινε αυτό που έγινε και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.
Πάντως τα σχόλιά μου, ΦΥΣΙΚΑ και δεν αναφέρονται σε κανέναν προσωπικά. Εάν θέλω να πω κάτι σε κάποιον, αναφέρομαι στο όνομά του.
Αρπάχτηκα, γιατί μόλις διάβασα την ανάρτησή σου, μου ήρθε ένα περιστατικό (που μου συνέβη πριν καμιά 10αρια χρόνια) στο μυαλό, που αφορούσε κάποιους "Χριστανάρες" (κατα το Ελληνάρες) και τα "πασχαλινά έθιμα".
Και εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα.
Πάντως θα παρεξηγούνταν όποιος είχε τη "μύγα".


eliksirio είπε... Best Blogger Tips

Να σημειώσω πως αν κάποιος θέλει οι σελίδες να ανοίγουν σε νέο παράθυρο, να γράψετε *_blank κολλητά αμέσως μετά τα links, πχ.

Εκεί στα κόκκινα που έχει ο Νίκος:

value="http://yourlink.com*_blank">Title 1
value="http://yourlink.com*_blank">Title 2


AATON είπε... Best Blogger Tips

** έχω κάνει σχετική ανάρτηση πάνω σ' αυτό Εφάκι :)
σ' ευχαριστώ πάντως που προσφέρεσαι να βοηθήσεις


eliksirio είπε... Best Blogger Tips

Το ξέρω βρε.. :)
Υπενθύμησα.. ;)
Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι καλό "εργαλείο"..


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

πάλι σε δουλειά θέλεις να μας βάλεις πασχαλιάτικα Νικόλα

καλά να περάσεις


ypoga είπε... Best Blogger Tips

πολυ καλο νικε ευχαριστώ πολυ


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next