09 Απριλίου 2009



6 Ελλάς το μεγαλείο σου..

Διασκεδαστικές φωτογραφίες, που μου έστειλε ο φίλος μου Ηλίας Τσαγγαλίδης απο Θεσσαλονίκη. Απολαύστε..
Ήταν ποτέ αυτός στα καλά του;
Αρχίσαμε και τα ρατσιστικά τώρα..
Και στο ρόλο της λεσβίας ποιά είχατε;
Αν ακούσω λέξη για κρίση, θα με πιάσει κρίση..
Τους συγγενείς δεν τους επιλέγουμε ρε χαμένε..
Κι εγώ κατάγομαι απο το ..Los Mpeles
Το άλλο με την άχνη, το ξέρεις;
"Καλά τους τα χώνεις γρήγορε..θάψ' τους όλους!!"




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

117 είπε... Best Blogger Tips

καταπληκτικό! αθάνατη ελλαδάρα! καλό σαββατοκύριακο φίλε μου


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Όνομα και διεύθυνση του ρατσιστή πο΄τ δεν θέλει ξανθιά υπάλληλο,νά πάω να του το σπάσω!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Αθάνατη Ελλαδάρα,ποτέ σου δεν πρόκειται νά πεθάνεις..
Καλό βράδυ Νίκο μου,ωραίες οι φωτό!!


Carina είπε... Best Blogger Tips

Ό,τι να'ναι!! χαχα

Καλό βράδι!


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

καλά δήλωση ο ξάδελφος απ το έξω Μετόχι..
τι σου κανε ο ξάδελφος δεν μας είπες?

να είσαι καλά Νίκο


Dorothea είπε... Best Blogger Tips

lol
φοβερές και τρομερές οι φώτος, μας εκανες να πεθανουμε στα γελια πρωι-πρωι :)
αυτό το "ζητείται κοπέλα....όχι ξανθιά" δηλαδή άμα τα έβαφε θα έπερνε τη δουλειά;


Παν είπε... Best Blogger Tips

Los Ampeles... κορυφή!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next