15 Μαρτίου 2009



12 Ο δικός μου "κώδικας ηθικής του Blogger"

Ο δικός μου code of ethics για έναν Blogger είναι: * Να είναι ειλικρινής * Να ερευνά πρώτα, πρίν κάνει ενημερωτική/πληροφοριακή ανάρτηση * Δεν στέλνει όπου να 'ναι συνδέσμους αναρτήσεών του, σε σημείο που να θεωρείται πλέον παρενόχληση. Τους στέλνει μόνο σε εκείνους που "οι ίδιοι, μόνοι τους" έκαναν εγγραφή σε Newsletter του blog, εάν προσφέρει το Blog του αυτή την δυνατότητα. Σε καμμιά άλλη περίπτωση δεν το αποτολμά. * Να ακολουθεί πίσω συνδέσμους απο επισκέπτες του Blog του, και να φροντίζει να είναι πάντοτε σε επαφή μαζί τους όσο συχνά μπορεί και του επιτρέπουν οι καθημερινές του υποχρεώσεις. * Προσπαθεί να απομακρύνει τους Spammers με κάθε τρόπο. * Προσπαθεί να απαντά στα σχόλια το συντομότερο. Να μην δίνει όμως τέτοια υπόσχεση, μιας και η ζωή του και οι υποχρεώσεις του έρχονται πρώτα και πάνω απ' όλα, ενώ το Blog δεύτερο..και τρίτο.. * Να μην αισθάνεται φθόνο ή ζήλια για συναδέλφους Bloggers που κατάφεραν περισσότερα απο αυτόν, αλά, να προσπαθεί να μάθει απο αυτούς. * Να είναι κοινωνικός και φιλικός σε όλους, δίχως όμως να χρειάζεται να "γλύφει" κανέναν. Η αυθεντικότητα είναι κάτι που δικαιώνει αυτόν που την έχει, σε βάθος χρόνου, πάντα. * Να μην τάζει όταν δεν μπορεί να κρατήσει την υπόσχεσή του. Κατόπιν θα αισθάνεται άβολα όταν συναντά τα άτομα που περιμένουν το "τάξιμο". * Να μην συμπεριφέρεται με τρόπο, ώστε να τον απομονώσουν τα υπόλοιπα μέλη. Και είναι κάτι πολύ εύκολο να συμβεί, ειδικά σε διαδικτυακές σχέσεις που είναι αμφιλεγόμενες. * Και να θυμάται πάντα, πως, όλα είναι ωραία και καλά, αρκεί να γίνονται με μέτρο.




Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

J. Luna [X-GoteEngeL] είπε... Best Blogger Tips

Αψογος. Δεν αφησες τίποτα απ' έξω!


VaD είπε... Best Blogger Tips

Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε πολλά,αλλά θα ανοίγαμε πολύ μεγάλη συζήτηση,εγώ θα προσθετα ευγένεια στα σχόλια μας και μακριά από κακοήθειες.

Καλή εβδομάδα ,Νικόλα...


AATON είπε... Best Blogger Tips

J. Luna [X-GoteEngeL], καλή σου μέρα φίλε μου.
Μπα, δεν νομίζω, σίγουρα θα ξέχασα κάποια, μα πιστεύω πως αυτά, ανήκουν στα βασικά.
Καλή βδομάδα εύχομαι.

Βασίλη, σίγουρα μα δεν μπορείς πάντα να μένεις ευγενικός. Εγώ προσωπικά, τις ευγένειες τις φοβάμαι. Προτιμώ να με βρίσει σταράτα κάποιος, παρά τα ύπουλα. Πάρε μάτι παράδειγμα στο C-Box. Πώς να μείνω δηλαδή ευγενικός, όταν ο άλλος ο κόπανος, δεν έχει με τι να παίξει και μου σπάει τα νεύρα; Πήρε σβάρνα το Blog και μου ψήφιζε με -0- όλες τις αναρτήσεις. Θα μου πείς 'και τί έγινε'. Ουσιαστικά απολύτως τίποτε, μα εμένα με χαλάει η μιζέρια και η μικροψυχία. Πάντα με χάλαγαν, και σίγουρα δεν αλλάζω στα 45 μου πλέον.
Έβγαλα τα αστεράκια εντελώς να χαρεί ο μαλάκας, και σκασίλα μου αν με πούν "όχι ευγενικό" :P
Καλή σου μέρα Βασίλη στο μακρυνό Χαρτούμ


hamomilaki ♀ είπε... Best Blogger Tips

Πολύ χρήσιμες οι επισημάνσεις.
Καλημέρα και καλή βδομάδα :)


Dorothea είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Ηθικός, ή είσαι ή δεν είσαι. Δεν γίνεσαι.
Με άλλα λόγια, ένας που δεν είναι ηθικός τύπος, όσους κώδικες δεοντολογίας/ηθικής και αν του δώσεις, ίδιος θα μείνει.


117 είπε... Best Blogger Tips

καλημέρα! πράγματι, πολύ χρήσιμες οι επισημάνσεις, και πρέπει, μαζί με μερικά άλλα στοιχεία, να εκφράζουν τον κάθε μέσο blogger. θα συμφωνήσω με τον kaliteros για το θέμα της ηθικής, αν και πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. καλό μεσημέρι


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

έχεις δίκιο και μιλάς έτσι Νίκο αλλά υπάρχουν δυστυχώς άνθρωποι που κάνουν και καλά πλάκα (αν μπορείς να το πεις πλάκα )με τον κόπο του άλλου
τα αστεράκια κακώς τα έβγαλες βοηθούσαν πολύ
κι ας ψήφιζε αυτός όλο μηδέν
αυτές τις μέρες κι εγώ είχα πρόβλημα με μερικά link φίλων που είχα στο μπλοκ
στα καλά καθούμενα αλλάξανε προορισμό και
όταν έκανα κλικ πάνω με πήγαιναν σε άλλη γη σ άλλα μέρη
εγώ σχολιάζω όπου αξίζει κατ εμέ όχι για κανένα άλλο λόγο όσο για την ηθική ικανοποίηση τόυ μπλόγκερ και αναγνώριση του κόπου του
λέγοντας πάντα ότι αισθάνομαι χωρίς απαιτήσεις

καλή σου μέρα


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Σωστός και ταυτόχρονα διδακτικός,όπως παντα εξάλλου.


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

-Σά δέν ντρέπεσαι πού ἔβγαλες τά ἀστεράκια. Ποῦ θά ἐκτονωθεῖ τώρα τό παιδί;

-Ἐπειδή δέν ἔχω καί κανέναν τεράστιο κύκλο στό διαδίκτυο, οὔτε καί τίς σχετικές γνώσεις, δέν ἔχω ἰδέα τί εἶναι οἱ spammers οὔτε καί πώς ἀντιμετωπίζονται. Ἄν δέν ἔχεις γράψει ἤδη γιά αὐτό, νά μία καλή ἰδέα γιά καταχώρηση.


AATON είπε... Best Blogger Tips

**Καλημέρα χαμομήλι, ευχαριστώ

**Ντόρα, κι εγω "μαθαίνω απο εσάς...."

**Καλύτερε, για bloggers μιλάω. Κανένας δεν γεννιέται Blogger, πόσο μάλλον "ηθικός blogger". Όταν λέμε κανόνες ηθικής, μιλάμε για νόμους άγραφους, και στην ουσία είναι κανόνες ευγενείας.
Ευχαριστώ για το σχόλιο

**117, ακριβώς έτσι. Καλημέρα

**Γιάννη, σε ευχαριστώ για τον χρόνο που διαθέτεις κάθε φορά, είτε να επισκευθείς το blog είτε να σχολιάσεις ταυτόχρονα.
Τα αστεράκια τα έβγαλα, γιατί είναι σπαστικό να ασχολούμαι με άρρωστους. Δεν είμαι ψυχαναλυτής, και δεν θέλω να γίνω ψυχαναλυτής κανενός. Έχω τα δικά μου "ψυχικά προβλήματα" για να ασχολούμαι. Καλή η πλάκα, μα η δική του μόνο πλάκα δεν είναι.

**Νάντια μου, φιλιά

**Μιχάλη, σου υπόσχομαι να κάνω σχετική ανάρτηση αφού θέλεις να μάθεις.


Edelweiss ✿ είπε... Best Blogger Tips

Παν μέτρον Άριστον!!

Μου άρεσαν πολύ αυτα που διάβασα..και ξέρω ότι είναι και αληθινά!..πραγματικός κώδικας ηθικών αξιών!!

Κοιμήσου εσύ..εμεις πηγαινοερχόμαστε εδω.. ανενόχλητοι..:))


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next