26 Μαρτίου 2009



24 Blogger Spammers. Υπάρχει λύση;

Επειδή έχει καταντήσει αηδία πλέον, και επειδή είχα γράψει επ' αυτού, μα δεν το κατάλαβαν μάλλον οι εν λόγω συνάδελφοι, αναγκάζομαι να επανέλθω. Μιλάω για εκείνους οι οποίοι θεωρούν τις αναρτήσεις τους τόσο πολύ σπουδαίες, και αποφάσισαν πως πρέπει να τις διαβάσουν όλοι με το έτσι θέλω. Στέλνουν λοιπόν αβέρτα σε δεκάδες άλλους, χωρίς καν να κάνουν τον κόπο να τους ρωτήσουν, "ρε φίλε; θα ήθελες να σου στέλνω κάθε ανάρτησή μου να διαβάζεις;" ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Αντ' αυτού, σε "εγγράφουν" κανονικά στην λίστα αποστολής τους, σε "γράφουν" κανονικότατα δε στα παλιά τους τα παπούτσια, και αρχίζουν τον βομβαρδισμό. Το ότι το είχα επισημάνει με ολόκληρη ανάρτηση, δεν το είδαν, που σημαίνει πως εκείνοι, δεν με διαβάζουν ποτέ, εγώ όμως, πρέπει να τους διαβάζω με το ζόρι. Ρε δε γ@μιόμ@στε; (Μιχάλη, έχει μεγάλη διαφορά που το έγραψα τώρα με παπάκια;) Η δεν με διαβάζουν, η με έχουν συνδεμένο με Κάιρο, οπότε τζάμπα μιλάω η γράφω. Ο άλλος πάλι, το Live του Synch, το πέρασε για πλατφόρμα δική του, λες και την στήσανε αποκλειστικά για κείνον, για να αυτοδιαφημίζεται τρεις και λίγο, γράφοντας στα παλιά του τα παπούτσια τους υπόλοιπους που επικοινωνούν μεταξύ τους, βγάζοντάς τους από τον ειρμό της συζήτησης, και δίχως να κάνει καν τον κόπο να γράψει έστω μια καλησπέρα.. Από την άλλη στέλνει και email-Newsletters αφειδώς, μην και χάσουμε καμία τρομερά ενδιαφέρουσα ανάρτησή του και χάσουμε το φως μας, κι ώχ αμάν. Έλεος.. Φίλε, φίλη συνάδελφε, δώσε λίγη προσοχή, έστω και τώρα, γιατί την επόμενη φορά θα με πείς κακό και δεν είμαι. Διάβασε καλά τι γράφω, και ακολούθησε τις οδηγίες μου. 1. Εάν θέλω να σε διαβάζω, κανένας και τίποτε δεν με σταματάει, οπότε δεν χρειάζομαι σπρώξιμο απο σένα. 2. Βάλε μία φόρμα εγγραφής σε Newsletter η σε RSS Feed στο blog σου, δίνοντας στους φίλους και αναγνώστες σου την ελευθερία επιλογής, αν θέλουν μόνοι να εγγραφούν ή όχι, μην το κάνεις αυθαίρετα εσύ για εκείνους. 3. Μην στέλνεις μόνο τίτλους από αναρτήσεις σου, με το Link απο κάτω "Περισσότερα εδώ.." προτρέποντας τους άλλους να Clickάρουν για να έχεις εσύ μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, το κάνεις που το κάνεις, γράψε ολόκληρο το κείμενο να τελειώνουμε, μη μας τρέχεις απο δω κι απο κεί σαν γίδια. Θεωρείται εκτός από παμπάλαιο τέχνασμα, και βρώμικο συνάμα. Διαφημίζεσαι τζάμπα, χωρίς να προσφέρεις τίποτε στην ουσία. Ζητάς Clicks απο τους άλλους, δίχως ποτέ να τους επισκέπτεσαι ο ίδιος/η ίδια, η να κάνεις κάτι και για κείνους, και είναι σαν να θεωρείς τους άλλους υποτακτικούς σου. Ποιός νομίζεις πως είσαι; 4. Μπαίνεις σε ξένα blogs, Forums, Sites και όπου αλλού βρεις, κάνοντας σαν νηστικό αρκούδι, με σκοπό να αυτοδιαφημιστείς. Δεν είναι κακή η διαφήμιση, μα να ακολουθούνται κάποιοι κανόνες δεοντολογίας. Δεν γυρίζει το σύμπαν γύρω σας, υπάρχουμε κι εμείς. Κι εμείς έχουμε Blogs, κι εμείς γράφουμε και θέλουμε να μας διαβάζουν όλοι, μα δεν κάνουμε έτσι. 5. Την επόμενη φορά που θα ξαναμπείς σε ξένο χώρο, γράψε και έναν χαιρετισμό, η αγένεια απωθεί σε κάθε της μορφή, να το θυμάσαι πάντα αυτό. Μην γίνεσαι λοιπόν ο σπασίκλας των bloggers, και ο τίτλος είναι πολύ εύκολο να σου αποδοθεί, το δύσκολο είναι μετά να τον βγάλεις από πάνω σου. Κολλάει άσχημα και είναι κρίμα. ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΔΗΛΩΣΗ Την επόμενη φορά που θα ξαναπάρω παρόμοιο email, το οποίο δεν ζήτησα ο ίδιος, δεν θα μπώ καν στον κόπο να γράψω στον αποστολέα πως ενοχλούμαι. Βρήκα την λύση. Θα τον "εγγράψω" αυτόματα κι εγώ στην δική μου λίστα παραληπτών, να λαβαίνει κάθε μου ανάρτηση. Το ίδιο να κάνετε κι εσείς όλοι όσοι έχετε πέσει θύματα παρόμοιας παρενόχλησης. Όταν θα αρχίσουν να λαβαίνουν 30, 40 και 200 τέτοια μηνύματα ημερησίως, είμαι σίγουρος πως θα τους κοπεί ο βήχας πολύ γρήγορα. Διαδώστε το ελεύθερα λοιπόν, πρέπει να το διαδώσετε, για να βρούμε επιτέλους λίγη ησυχία, πριν μας κάνουν μερικοί τα νεύρα μας τσατάλια.





Print this post



Related Posts :



24 σχόλια:

eliksirio είπε... Best Blogger Tips

lol Δε μου'χει τύχει εμένα (ακόμη ίσως)..
Αν θέλεις βοήθεια, εδώ είμαι.. :p


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Νίκο δεν έχω τέτοια μηνύματα ακόμη ευτυχώς
δεν έχω ασχοληθεί και καθόλου με αυτόν τον τρόπο διαφήμισης….μάλλον δυσφήμησης …θα έλεγα μόνο κάτι κρούσματα στα σχόλια είχα .
δίκαιη η οργή σου
καλη σου νύχτα


AATON είπε... Best Blogger Tips

**eliksirio, έχεις τρόπο να βοηθήσεις και δεν μου τον λές; θα σε πνίξω..για λέγε, για λέγε.. :-)
Την καλησπέρα μου μικρό

**Γιάννη, δεν θα αργήσουν και σε σένα, θα έρθει η ώρα η κακιά, ξέρω τι σου λέω. Αργούν κάτι τέτοιοι, μα δεν ξεχνούν. Και όταν έγραφα αυτό το κείμενο, δεν αισθανόμουν καθόλου οργή ..όλως περιέργως. Καλησέρα φίλε μου


eliksirio είπε... Best Blogger Tips

Βρε, δεν εννοώ ότι ξέρω τον τρόπο.. :p
Λέω να βοηθήσω στο "πρήξιμο", δηλαδή με το δική σου λύση..:D


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κράτα τον τρόπο μου, για να ξέρεις τι θα κάνεις όταν θα σε αρχίσουν στον βομβαρδισμό. :-)


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, είμαι σίγουρος οτι ο λόγος που σας το κάνει αυτό, είναι η παράγραφος 3.
Η λύση που προτείνεις, δεν θα τον πληρώσει με το ίδιο νόμισμα, καθώς αυτός θα έχει κερδίσει τα λίγα κλικ παραπάνω που προσδοκά, όπως εξηγείς στην παράγραφο 3.
Πρέπει να υπάρχει κάτι πιο δραστικό.


Λένα είπε... Best Blogger Tips

Ουτε εγω εχω τετοιο προβλημα ευτυχως!!!!!


αλλα αδερφια αν παιζει ξυλο εδω ειμαι κι εγω:p

φωναξτε με


AATON είπε... Best Blogger Tips

**Καλύτερος, έχεις καμιά ιδέα;

**Λένα, σιγά εσυ, λιονταρίνα.. χε χε!


Ntora είπε... Best Blogger Tips

Αμαν τι νεύρα είναι αυτά! Ηρέμησε. :)
Ο καθένας στο ιντερνετ κάνει ό,τι του κατεβεί. Ό,τι και να γράψεις άμα θέλουν να είναι ανάγωγοι μερικοί θα είναι. Απλά με τον καιρό θα τους πάρουν όλοι χαμπάρι και θα σταματήσουν να ασχολούνται μαζί τους. Απλά.


Μάτα είπε... Best Blogger Tips

Πέστα χρυσόστομε!Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ και είχα ανεβάσει κιόλας μιά παρόμοια ανάρτηση αλλά όχι τόσο ευγενική σαν την δικιά σου.Δεν ωφέλησε όμως σε τίποτα.Τώρα τον σβήνω τον τύπο από τα σχόλια αλλά το γεγονός παραμένει εκνευριστικό.
Καλημέρες και φιλάκια


Edelweiss ✿ είπε... Best Blogger Tips

Εμένα πάντως με έχουν πρήξει!!
Αλλο να δεχτώ εγω να με ενημερώνουν για νέα ποστ μεσω mail κι άλλο να μου στέλνουν χωρίς να το ζητήσω..στην αχή ομολογώ οτι τους επισκεπτόμουν αλλά τώρα δεν μπαίνω καν στον κόπο να ανοίξω το μήνυμα Νίκο..το διαγράφω αμέσως!
Μα αφου τους επισκέφτηκα με τα πρώτα mail τι μου στέλνουν συνεχώς?μη χάσω τον δρόμο?
Ασε που μερικοί κάνουν και διπλές αναρτήσεις καθημερινά..ε δεν είμαι και ο Tιραμόλα..εδω δεν προλαβαίνω να κοιτάξω μπλογκ που πραγματικά μου αρέσουν!

Καλά τα λές Νικόλα..

Καλημέρα:)


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Ευτυχώς και'γω δεν έχω πέσει θύμα τους.
Είναι όντως μεγάλη αγένεια.


laminore είπε... Best Blogger Tips

Ούτε εμένα ευτυχώς μου έχει συμβεί!
Κουράγιοοο.. κ καλή συνέχεια!!
Σε παρακολουθώ και περιμένω ανάρτησή σου με χρήσιμες συμβουλές και.. χιουμοριστικές ιστορίες!!


truth around us......... είπε... Best Blogger Tips

den mou exei tixei mexri tora thanks God lipon thelo na rotiso kati allo pos kseklidonis en blog pou to kanane apagoreumeno ksereis help ...filia polla to xazo truthaki


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

1) Πράγματι σέ ἔχουν ΓΡΑΜΜΕΝΟ.
2) Ἡ βρισιά εἶναι καλύτερη ἔτσι. Ἔχει ἕνα ἐπίπεδο!
3) Αὐτό πάντως τό νά γράφεις κάποιον μέ τό ζόρι «ἀναγνώστη» δέν ἤξερα ὅτι γίνεται. Ἐνδιαφέρον ἀκούγεται.


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Δεν μου λες αφεντικό, αν απλά βάλεις το μήνυμα τους στα ανεπιθύμητα του ταχυδρομείου δεν θα σταματήσει να εμφανίζεται;


τo τέρας της «αμάθειας» είπε... Best Blogger Tips

Αισθάνομαι λίγο αμήχανα διότι στην πρώτη μου επίσκεψη εδώ σε βρίσκω, όχι άδικα, θυμωμένο!

Να έχεις μια Kαλημέρα :) και μακάρι να εισακουστείς... δεν μου έχει συμβεί βέβαια, αλλά φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι πολύ ενοχλητικό.


Master είπε... Best Blogger Tips

Χμ...δε μου έχει τύχει ούτε εμένα αλλά αν το βάλεις στα spam θα μπλοκάρεται. Ειδικά το gmail έχει πολύ καλό φίλτρο.
Αν και πάλι εξαρτάται από τη διεύθυνση. Αν όλα έρχονται από μία (πχ Blogger) τότε είναι λίγο πιο δύσκολο...
Αν μου δώσεις λεπτομέρειες ίσως να μπορώ να βοηθήσω. Το e-mail μου το έχεις.
Καλημέρα και καλή συνέχεια...


xaroylita είπε... Best Blogger Tips

Kαλημέραααααααααααα.... Μου έχει τύχει αυτό και απλά δεν ασχολούμαι. Διαγραφή και τέλος.... Πολύ μου την δίνει. Μπαίνω σε αυτούς που πραγματικά θέλω και γουστάρω...

Φιλί καλέ μου.. Καλά τα λές.. Πάνω τους και εμείς μαζί σου


VaD είπε... Best Blogger Tips

Σε δυο-τρεις περιπτώσεις συν-μπλογκεραίοι μου έστειλαν αναρτήσεις για θέμα που ήξεραν ότι αανηκει στα ενδιαφέροντά μου,δεκτό οπωσδήποτε...
αλλά δε μου συνέβη αυτό που λες
-Κάτι που παρατήρησα τα Χριστούγεννα,μπήκαν στο μπλογκ μου καμιά σαρανταριά νοματαίοι,καινούριοι,ειπαν Χρονια Πολλά,ανταπέδωσα ευγενικά την επισκεψη(τι να κάνω ειμαι ευγενικός κι ας με...κατηγορείς γι αυτό:))),κάποιους τους πέρασα και στη λίστα των ιστολογίων μου,τους επισκεπτομαι συχνά,αλλα εκεινοι ούτε ξαναεμφανίστηκαν σε μενα,άρα τα λεβεντόπαιδα το κανανε για να προσελκύσουν επισκέπτες !Νομιζω;
Θάθελα πολύ τη γνώμη σου,γιατί πιστεύω ότι το ιδιο θα γίνει και το Πάσχα...


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νικόλα... Κάθε μέρα σβήνω το λιγότερο 70 τέτοια emails. Μιλάμε για πολύ spam. Από την άλλη τους θεωρώ απελπισμένους. Ψάχνονται για καταξίωση, αναγνωρισιμότητα και γενικά η ζωή τους είναι κενή σαν ένα έντερο μετά από αφόδευση. Αν αρχίσω όμως και στέλνω ιούς αβέρτα και τους... τεσπα...πάλι ταπιροκρανιώθηκα... Καλό ΣουΚου.


AATON είπε... Best Blogger Tips

**Ντόρα, δεν έχει να κάνει με νεύρα, και το τόνισα πιο πάνω, δεν έγραφα θυμωμένα. Απλά είναι -το ξαναλέω- ζήτημα "δεοντολογίας".

**Μάτα, σε καταλαβαίνω απόλυτα.

**Edelweiss, 2 αναρτήσεις είπες; εδώ μιλάμε για κάποιους που ανεβάζουν 20 την ημέρα, και συνήθως είναι αναδημοσιεύσεις απο κάποια "προσεκτικά επιλεγμένα" blogs, με σκοπό την ευμένειά τους και μπάς και γλύψουνε κανένα κοκαλάκι απο την επισκεψιμότητα που εκείνα έχουν, έτσι για αντάλλαγμα. Το γλύψιμο το θεωρούσα, το θεωρώ και θα το θεωρώ πάντα φτηνό.

**zoyzoy ναι είναι αγένεια, και εξοργίζει.

**laminore κάνω ότι μπορώ :-)

**truth around us, ο μόνος τρόπος είναι να γράψει ο κάτοχος του blog γράμμα στην google-blogger, και να εξηγεί πως έγινε λάθος στον χαρακτηρισμό του, για να το εξετάσουν και να το ανοίξουν ξανά. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που το κάνει αυτό η blogger, μα κάποιες φορές απο λάθος. Τώρα, το κατά πόσο θα απαντήσουν και θα ενεργήσουν γρήγορα, δεν μπορώ να το ξέρω, δεδομένου ότι λαμβάνουν δεκάδες χιλιάδων αιτήσεις καθημερινά για διάφορα θέματα.

**Μιχάλη, συμφωνώ πως με έχουν "γραμμένο", αλά όχι στο ότι η βρισιά με παπάκια (@) είναι πλέον επιπέδου. Και στο 3ο που λές, ναι, γίνεται.

**τo τέρας της «αμάθειας», λυπάμαι που η πρώτη σου εντύπωση ήταν ας την πω αρνητική, μα σε ένα Μπινελικοδρόμιο, όλα να τα περιμένει κανείς ;-)

**Master φίλε μου, γνωρίζω την χρήση φίλτρων και αρκετούς τρόπους να σταματήσω αν θέλω να γίνω κακός κάποιους που δεν βάζουν μυαλό. Προτιμώ το εμαιλ σου να το χρησιμοποιώ για καλύτερους λόγους, απο το να σε κουράζω με θέματα παρόμοια. Σε ευχαριστώ πολύ όμως για την προθυμία σου.

**xaroylita χαίρομαι που κι εσυ δεν έχεις υποστεί ακόμη την παρενέργειά τους. Το σβήσιμο εύκολο είναι, αλά όταν πρόκειται για πάρα πολλά καθημερινά, κουράζει.

**Βασίλη, δεν σε κατηγορώ καθόλου που είσαι ευγενικός, ίσα ίσα σε χαίρομαι, άσχετα με τα πειράγματά μου. Ίσως ναι, να έκαναν ακριβώς αυτό που γράφεις, ίσως πάλι να βρέθηκαν τυχαία στο blog σου και από ευγένεια να σχολίασαν, έτσι απλά, δίχως παραπέρα σκέψεις. Πάντα υπάρχουν 2 πλευρές στο νόμισμα.

**Tzimy, ακριβώς αυτό λέω κι εγώ.


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Η βρισιά γίνεται επιπέδου με τα παπάκια επειδή αποκτά έναν τόνο χιούμορ. Αυτό εννοούσα. Διαφορετικά και εγώ προτιμώ να βρίζω ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
Είναι πιο χαλαρωτικό.
Οι κανίβαλοι βέβαια δεν παίρνουν είδηση από βρισιές. Είναι χοντρόπετσοι.
Και να με συγχωρούν οι πραγματικοί κανίβαλοι που τους παρομοιάζω με τους "πολιτισμένους" της Δύσης. Τους διαβεβαιώ ότι δεν έχω τίποτε μαζί τους.


WarLorD είπε... Best Blogger Tips

Ναι φιλε μου να τους εγγραψω στην λιστα,ελα ομως που η λιστα παιρνει μεχρι 10 διευθηνσεις και εμενα με ενοχλουν πολλοι παραπανω,τι αλλο μπορω να κανω;
Με την ευκαιρια μιας και ειναι η πρωτη φορα που σε διαβασω,συνχαριτιρια,πολυ ομορφα δομημενο μπλογκ με πολλες χρησιμες πληροφοριες.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next