10 Μαρτίου 2009



11 Παρακολούθηση του ίδιου του blog μας;

Για τον φίλο Μιχάλη (και για όποιον άλλο του συνέβει και δεν ξέρει τι να κάνει), και ο οποίος μου γράφει:
Μιχάλης: Ρεζίλι έγινα! ΚΑτάφερα να βάλω αναγνώστη τον εαυτό μου στην δική μου σελίδα. Τώρα δεν μπορώ να τον σβήσω. Αν υπάρχει κανένα κόλπο πες μου.
Του απάντησα:
AATON: αχαχαχαχααααα...άπαιχτος! Πάτα απλά, διακοπή παρακολούθησης Μιχάλη. Δεν έγινε και τίποτε σοβαρό, μην ανησυχείς.
Και μου ξαναλέει:
Μιχάλης: Εδώ είναι το πρόβλημα. Δεν υπάρχει "κουμπάκι" που να υποδηλώνει κάτι τέτοιο. Στους υπόλοιπους αναγνώστες υπάρχει το "αποκλεισμός αυτού του χρήστη". Ώφου ηντάπαθα!
Λοιπόν Μιχάλη, έκατσα και παρακολούθησα κι εγώ το δικό μου, για να βρώ την λύση., και την βρήκα νομίζω, και μην κάνεις κανέναν αποκλεισμό στον εαυτό σου.. Δες τι θα κάνεις, σε 3 απλά βήματα. 1. Συνδέσου στον λογαριασμό σου κανονικά, ώστε να βλέπεις κάπως έτσι τους Followers, με εσένα στην κορυφή (στη θέση της δικής μου φωτογραφίας), όπως στην παρακάτω εικόνα, και δες που είναι το μάους (σαν χέρι) τοποθετημένο Στα Settings (Ρυθμίσεις). Πάτα λοιπόν κι εσυ εκεί. 2. Τώρα, βλέπεις στην επόμενη εικόνα, το νεο παράθυρο που θα σου ανοίξει κι εσένα, καθώς και το πού είναι το μάους αυτή τη φορά (κάτω δεξιά στην εικόνα, στο Stop Following this site) και που ίσως σε σένα να είναι γραμμένο στα Ελληνικά, μα το ίδιο κάνει, θα το βρείς πιστεύω. 3. πάτα λοιπόν κι εσυ εκεί που σου δείχνω, και αυτό ήταν, έχεις πάψει να παρακολουθείς το Blog σου και πάλι. Ελπίζω να σε βοήθησε. Νικόλας




Print this post



Related Posts :



11 σχόλια:

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Κι εγώ το ίδιο έκανα,πειράζει;;;


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Σιγά μήν μέ βοήθησε!
Τό βρῆκα ΤΥΧΑΙΑ μόνος μου.
Ἀμέ!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Τίποτε δεν πειράζει Νάντια μου εάν το θέλεις. Απλά ο Μιχάλης, μάλλον δεν το θέλει, όπως μας δίνει να καταλάβουμε.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Χαίρομαι Μιχάλη, αρκεί να λύθηκε το πρόβλημά σου. :-)


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ .ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ,ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΜΕΡΙΚΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.
Α!!ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΑΦΟΥ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

arko EISAI MEGAS DASKALOS AN KAI LIGO PALALOS XIXI-KALHSPERA NIKOLA TO TRGOUDI TO PIRES TELIKA


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ...ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ!!!!!!!! :)


Μαρια είπε... Best Blogger Tips

Μόλις πρόσθεσα και εγώ το γκατζετάκι για τους αναγνώστες και για να τεστάρω πως δουλεύει πρόσθεσα τον εαυτό μου!!! Μετά αγχώθηκα πως να με αφαιρέσω γιατί ενιωθα κάπως να ...με διαβάζω! Το βρήκα τελικά και όλα οκ αλλά καταλαβαίνω τι εννοεί ο Μιχάλης :)


taspa είπε... Best Blogger Tips

σου εστειλα ενα μήνυμα το πήρες ή πάλι μου κάνει νούμερα?


taspa είπε... Best Blogger Tips

ο Νικόλας πρεπει να ανακυρηχθεί ο προστάτης των μπλοκερς


presuntos είπε... Best Blogger Tips

Πάντως εγώ το φχαριστιέμαι να βλέπω την προεπισκόπηση της ανάρτησής μου στις "τελευταίες αναρτήσεις" των blogs που παρακολουθώ :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next