28 Μαρτίου 2009



12 Έλεος Θεέ μου..

Χτές άκουσα κάτι τόσο κουφά, που δεν άντεξα στον πειρασμό και σας τα γράφω. 1. Συζητάνε δύο τάχα μου "γνώστες" περί ..καλλιτεχνικών θεμάτων, με ύφος σοβαρώτατο συνάμα και πίνοντας το ουζάκι τους, οπότε λέει ο ένας. _Ο καλύτερος κιθαρίστας που πέρασε απο το Τορόντο, ήταν (κρατηθείτε) ..ο Ζαγοραίος και ο άλλος, κούνησε καταφατικά το κεφάλι του, συμφωνώντας απόλυτα. (Για την ιστορία, για όσους δεν γνωρίζουν, ο Ζαγοραίος έχει μόνο ένα χέρι μετά απο ατύχημα με χειροβομβίδα όταν ήταν μικρός, οπότε για κιθαρίστας.. χλωμό το κόβω) 2. Στο εστιατόριο "Ζορμπάς", μπαίνει ο Χρήστος με τη γυναίκα και τα πεθερικά του και πάει να τους σερβίρει η γυναίκα του "Ζορμπά". _Τι θα πάρετε; _Εγώ ένα αρνί κοκκινιστό, λέει ο πεθερός του Χρήστου _Εγώ μια μοσχαροκεφαλή, λέει ο Χρήστος.. _Εγώ μακαρόνια με κοκκινιστό, λέει η γυναίκα του. Και πετάγεται η πεθερά του, που της άρεσε η επιλογή του Χρήστου, και λέει με ένα ύφος, μέσα στη μαγκιά.. _Κι εγώ το ίδιο, σαν τον γαμπρό μου, φέρε μου μία ..νεκροκεφαλή.. να 'ουμ! 3. Παίζει η ορχήστρα, και ο Θωμάς είναι μέσα στην τρελή χαρά απο τη σούρα του. Σε μια στιγμή, ο ντραμίστας "φτιάχτηκε", και έπιασε ένα Brake, που κράτησε πάνω απο μισό λεπτό δίνοντας ρεσιτάλ δεξιοτεχνίας. Πετάγεται λοιπόν και ο Τόμας και φωνάζει.. _Να μου ζήσεις κλαριντζή μου.. Ώς αναμενόμενον, ο νταμίστας μας σπάστηκε, και σταμάτησε να βαράει τα ..κλαρίνα του.




Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε... Best Blogger Tips

Τί κι αν έχει ένα χέρι? Αυτό που στέκεσαι σε λεπτομέριες... τί να πω...

Η πεθερά να ξέρεις κάτι ξέρει. Ας ξαναμετρηθουν για καλό και για κακό

Αυτοί οι Θωμάδες αυτού του κόσμου. Πάντα άπιστοι!

Τη καλημέρα μου


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Νίκο δεν ξέρω εσύ αλλά εμένα μου προκαλεί πολύ αγάπη και τρυφερότητα να βλέπεις Έλληνες του εξωτερικού που δεν γνωρίζουν να προσπαθούν να μιλήσουν για ελληνικά πράγματα και να γράφουν με τον τρόπο τους ανέκδοτα
καλή σου μέρα


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

1) Σιγά! Ἐγώ ἔχω δεῖ ἄνθρωπο χωρίς χέρια, ἀπό βίντεο στήν Ἰνδία, νά ἐπισκευάζει μοτοποδήλατα χρησιμοποιώντας τά πόδια του.
Ἔτσι λοιπόν μπορεῖ καί ὁ Ζαγοραῖος, νά πατάει τά ἀκόρντα μέ τό χέρι καί νά χτυπάει τίς χορδές μέ τό πόδι.
2) Γιατί ρέ παιδί; Πεθαμένο δέν ἦταν τό κεφάλι; Σωστά τά εἶπε λοιπόν…
3) Ἄν προσέξεις καλά, ἡ χροιά τοῦ ἤχου τοῦ κλαρίνου μοιάζει πολύ μέ τήν χροιά τοῦ ἤχου τῶν ντράμς. Φυσικά ἐπειδή δέν ἔχεις «μουσικό αὐτί» παραξενεύεσαι. Ἀλλά καλόν θά ἦταν νά προσέχεις τί λένε οἱ εἰδήμονες. Εἰδικά ἄν ἔχουν κοπανήσει καί κάνα δυό ποτηράκια.


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλά!!
Δεν τους είπε κανένας "καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς"
Να'σαι καλά!!


Michalis είπε... Best Blogger Tips

Οκ. Το ακούσαμε κι αυτό. Τα ντραμς, κλαρίνο. Οκ πες του.
Το δεύτερο γράφει!!!


Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε... Best Blogger Tips

Νεκροκέφαλο ψητό.
Καλή εβδομάδα.


VaD είπε... Best Blogger Tips

Eλα,μωρέ και συ,μου παρεξήγησες το Θωμάκο!Απ'τα κλαρίνα τον πήρανε,στα ...Τορόντα κατευθείαν τον πήγανε,πώς να ξεχωρίσει το ναυτη απ'τον καντηλανάφτη; :)))


dreamer-angel είπε... Best Blogger Tips

Μου θυμίζει λίγο Α.Δημητρίου το θέμα!Σίγουρα δεν είχαν συγγένεια;;;;Εχω κεφάκια σήμερα χα χα χα


MARY είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο καλησπέρα!
Ελπίζω να μην έχω γίνει ενοχλητική.
Όπως σου είχα πει ήθελα τη γνώμη σου και τη βοήθειά σου για την αναβάθμιση των blogs μου ξεκινώντας από το
marynasta's
Καλό βράδυ!


Βουλα είπε... Best Blogger Tips

χαχαχαχ....ο καθενας εχει την γνωμη του....τι να κανουμε!!!Καλησπερα Νικο!!!


117 είπε... Best Blogger Tips

καλησπέρα. ζωγράφισαν πραγματικά οι άρχοντες! καλό σου βράδυ


~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε... Best Blogger Tips

Αχ,τί να πείς....ότι του φάνει του λολο-Στεφανή που λένε και στο χωριό μου!!!Την καλησπέρα μου!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next