21 Μαρτίου 2009



16 Φτάνει, αρκετά..

Βλέπω τελικά πως το ελάττωμα της φυλής μας, διακατέχει ακόμη και σήμερα πολλούς Έλληνες και Ελληνίδες, και μιλάω για το ελάττωμα του "φθόνου". Αφορμή για αυτή την ανάρτηση, μου έδωσαν κάποια κακόπιστα και πικρόχολα σχόλια απο κάποιους δήθεν "ανώνυμους", τα οποία ενώ παριστάνουν πως γράφτηκαν με ειλικρίνεια, και δήθεν με "ευγενικό τρόπο", κατά βάθος στάζουν χολή και μίσος. Οι Γάλλοι λένε ένα "ανέκδοτο" για μας τους Έλληνες και ..λυπάμαι μεν, αλά έχουν δίκιο σε μεγάλο βαθμό. Κάποτε πάνω στη γη, ζούσαν δύο μόνο άνθρωποι. Ένας Γάλλος και ένας Έλληνας. Μόνοι παντελώς, και δίχως καμία φιλική επαφή μεταξύ τους. καθ' ένας ζούσε τη ζωή του, δίχως να ενοχλεί τον άλλο, άλλωστε, ότι είχε ο ένας, είχε κι ο άλλος. Μια μέρα, προσεύχεται ο Γάλλος και λέει. _Θεέ μου, παιδί σου δεν είμαι; _Παιδί μου είσαι, απάντησε ο Θεός. _Να σου ζητήσω μια χάρη; _Αν είναι κάτι καλό, ναι, ζήτησέ μου _Θα ήθελα να μου έδινες δέκα προβατάκια. _Να τα κάνεις τι; _Να τα πηγαίνω για βοσκή, να τα κουρεύω για να μαζεύω το μαλλί τους, να τα αρμέγω, να έχω με κάτι να ασχολούμαι τέλος πάντων. _Καλή η χάρη που ζήτησες, και με μιάς, του δίνει δέκα προβατάκια. Το είδε ο Έλληνας, και προσεύχεται αμέσως κι αυτός. _Θεέ μου; κι εγώ δεν είμαι παιδί σου; _Παιδί μου είσαι, απάντησε ο Θεός. _Να σου ζητήσω κι εγώ μια χάρη; _Θέλεις κι εσύ δέκα προβατάκια; _Όχι.. _Θέλεις είκοσι; _Όχι.. _Πές μου τί θέλεις τότε _Τα πρόβατα που έδωσες στον Γάλλο.. _Ναί; _Θέλω να του ψοφήσουν.. Ένα ακόμη σχεδόν παρόμοιο, διαδραματίζεται στην κόλαση. Δείχνει ο αρχι-διάβολος κάνοντας περιήγηση σε έναν νεοαφιχθέντα Έλληνα την κόλαση, για να επιλέξει που θα ήθελε να μείνει για το υπόλοιπο της ζωής του. Παντού έβλεπε λάκκους γεμάτους ανθρώπους, και που γύρω γύρω είχαν διαβόλους με τρίαινες. Μόλις κάποιος πήγαινε να βγει απο τον λάκκο, τον τρυπούσαν και τον ξαναπετούσαν πάλι μέσα στον λάκκο. Σε έναν όμως, δεν είδε κανέναν φρουρό γύρω απο τον λάκκο. _Εδώ του λέει του διαβόλου, εδώ θέλω, γιατί δεν έχει γύρω γύρω διαβόλους. _Δεν έχει, του απαντάει, γιατί δεν χρειάζεται να βάλουμε φρουρούς. _Και γιατί δεν χρειάζεται; _Γιατί όλοι αυτοί εδώ μέσα, σ' αυτόν τον λάκκο, είναι Έλληνες. _Και τι σημαίνει αυτό; _Πως, μόλις κάνει κάποιος ότι πάει να βγει, οι ίδιοι οι δικοί του τον τραβάνε πάλι κάτω. Δυστυχώς αγαπητοί μου φίλοι και φίλες, έτσι είναι κάποιοι, ακριβώς έτσι, για να μην πω και χειρότεροι. Δεν αντέχουν να δουν κάτι όμορφο, θα σκάσουν αν δεν το καταστρέψουν, αν δεν το ασχημίσουν, αν δεν πουν την κακία τους, αν δεν το ισοπεδώσουν. Όταν κάποιος ξοδεύει πολύτιμο χρόνο για ώρες, μέρες, για μήνες η και χρόνια κάποιοι άλλοι, είναι λογικό και φυσικό, να μάθει σίγουρα κάτι περισσότερο, απο άλλους που δεν είχαν τον χρόνο, η την διάθεση να ασχοληθούν. Μην προσπαθούν όμως αυτοί οι κάποιοι, να ισοπεδώνουν τα πάντα στο διάβα τους. Είπαμε, εύκολη η απαξίωση, μα δεν τιμά αυτόν που την χρησιμοποιεί, και μάλιστα άδικα εις βάρος του άλλου. Καλά θα κάνουν λοιπόν, να αρχίσουν να κατεβάζουν τη μύτη τους σιγά σιγά, γιατί έχει και καλώδια στο δρόμο. Και ειδικά το καλοκαίρι, χαμηλώνουν πολύ λόγω ζέστης, μην σκαλώσουν μονάχα πουθενά και..τζίζ! Εάν δεις κάποιον να προκόβει, να κάνει αγώνα για να πάει μπροστά, να θέλει να ανέβει, να θέλει να ανήκει στους πετυχημένους, προσπάθησε να τον φτάσεις, προσπάθησε να κάνεις ότι κι αυτός, κατέβασε τη μύτη σου και ζήτησέ του να σου δείξει τρόπους να τα καταφέρεις κι εσύ, και να είσαι σίγουρος πως θα το κάνει με χαρά. Άσε τους χαζοεγωϊσμούς και τα βλακοσχόλια που στάζουν κακία, και προσπάθησε να τα καταφέρεις κι εσύ. Όλοι μπορούν, αρκεί να θέλουν, μπορείς κι εσύ. Σταμάτα να τρέχεις συνεχώς ξοπίσω απο τους άλλους, με μόνο σκοπό να τους βάλεις τρικλοποδιά. Η πλάκα είναι πως θα πέσεις στο τέλος εσύ, και εκείνος που θα σου απλώσει το χέρι να σηκωθείς, θα είναι πάλι αυτός, που κατά βάθος ήθελες να ρίξεις κάτω.. Άντε γιατί, με την μιζέρια και την ελεεινότητα μερικών, τα έχω πάρει απο τότε που ήμουν ακόμη παιδάκι.. όχι και στα 45 μου να συνεχίζω να συναντάω τέτοιους.. είπαμε, φτάνει. Ο κόσμος πάει μπροστά, δεν πάει πίσω, ούτε μένει στάσιμος. Φτάνει με τα μίζερα, ας μάθουν κάποιοι να δημιουργούν, και αν δεν μπορούν, ας μάθουν να μην καταστρέφουν αυτό που άλλοι δημιούργησαν έχοντάς το σαν μοναδικό σκοπό της μίζερης ζωής τους. Το να είναι κάποιος ταπεινός, είναι προτέρημα, ακόμη και σήμερα.. Άντε σιχτίρ λοιπόν σε κάποιους γελοίους με κουκούλα, που κρύβονται πετώντας λάσπη ανώνυμα, στο φινάλε 21ο αιώνα έχουμε, ξυπνήστε κόπανοι, ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ και συμπεριφερθείτε επιτέλους δίκαια κάποτε σε κάποιον!!..




Print this post



Related Posts :



16 σχόλια:

Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Νικο μη σκάς ξεχασε τους όλους και κάνε τη δουλειά σου όπως εσύ θέλεις άστους να λένε
χαλάρωσε

καλη σου νύχτα


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Kαλημέρα καλέ μου φίλε Νίκο.
Γιατί μού χαλιέσαι καλέ μου για μερικούς μικρόνοες,κρυψίνους και χαμερπείς ουτιδανούς;
Γράψτους κανονικά και με το νόμο,σιχτίρισέ τους μπινελικοδρομιαστά όπως εσύ ξέρεις και στο φινάλε σε όποιον αρέσουμε,οι υπόλοιποι στο λάκο!!
Συνέχισε Νίκο μου,κάνε αυτό πού γουστάρεις εσύ και άστους αυτούς,θα τους περάσει!!
Νά είσαι πάντα καλά,καλημέρα από Ελλάδα.


117 είπε... Best Blogger Tips

καλημέρα. τέτοιοι τύποι υπάρχουν πάρα πολλοί, και πάντα θα υπάρχουν. αλλά εσύ πρέπει να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που σου αρέσει, χωρίς να τους δίνεις σημασία. οι αναγνώστες ξέρουν τι δουλειά γίνεται εδώ πέρα, και δε νομίζω να επηρεάζονται από τέτοιους ανθρώπους... τα λέμε


Greek Rider είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Και πολύ σωστά το γράφεις ότι όταν κάποιος βλέπει ότι κάποιος πάει καλά του επιτίθεται. Κυκλοφορούν πολλοί τέτοιοι, πιο πολλοί από όσο νομίζεις. Πολλοί είναι άγρια ψυχωτικοί.

Εγώ θα έλεγα keep wlking, keep blogging!


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

Εδώ Νικόλα ψύκαμ' είναι το ζητούμενο...να μην τους κάνεις την χάρη και "παραιτηθείς"..τεμέτερα τα παιδία κι καταλαβένεν από αείκα τα πουστίας..στεναχορεύκονται αλλα κι παρατάνε τον αγώναν!την αγάπη μου αδερφέ μου.


Edelweiss ✿ είπε... Best Blogger Tips

Eνα κινέζικο ρητό λέει Νικόλα:Ο υψηλός πύργος μετριέται από το μήκος της σκιάς του,ο μέγας άνθρωπος από το ποσοστό των ανθρώπων που τον φθονούν.

Για μένα κακώς ασχολείσαι..Δυστυχώς,εκείνοι που πηγαίνουν μπροστά ή φτάνουν ψηλά, αντιμετωπίζονται με ζήλια,και φθόνο… Και αν και με πονάει αυτό που θα πώ,είναι αλήθεια δυστυχώς..στον τόπο που ζούμε ισχύει το «να καεί το σπίτι του διπλανού, επειδή είναι καλύτερο από το δικό μου» και δεν σκεφτόμαστε το πιο λογικό «τι πρέπει να κάνω για να φτιάξω ένα σπίτι σαν του διπλανού…»!
Εχεις φτιάξει ένα πολύ καλό μπλόγκ,δικό σου μπλόγκ,αυτό σημαίνει ότι εσένα και μόνον εσένα αφορά
πως θα το χειριστείς..έχεις δουλέψει πολύ πάνω σ'αυτο το βλέπουμε και το αναγνωρίζουμε όλοι,και προσφέρεις την βοήθειά σου σε όλους εμάς που κατά καιρούς τα κάνουμε μπάχαλο..όσο για την αμοιβή σου?απο μένα τουλάχιστον πληρώθηκες αδρά δεν μπορείς να πείς..με έβαλες να γράψω εκατό φορές τιμωρία..λίγο ήταν? :p
Νικόλα μου συνέχισε να κάνεις αυτο που κάνεις, και μη δίνεις σημασία σε κακεντρεχή σχόλια.

Ο αριθμός των εχθρών μας αυξάνεται στο βαθμό που αυξάνεται η σπουδαιότητά μας.
Το ίδιο συμβαίνει και με τον αριθμό των φίλων μας . (Π. Βαλερύ) .

Σε φιλώ


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, εγώ ακολουθώ το εξής:
Δεν κοιτάζω ποτέ "τι" μου λέει κάποιος, αλλά κοιτάζω "ποιος" είναι αυτός που μου το λέει.
Πίστεύω οτι ακολουθώντας αυτό, γλιτώνω νεύρα, φαιά ουσία, χρόνο και άλλα.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

ΧΑΛΑΡΌ ΣΕ ΒΛΈΠΩ ΤΙ ΈΓΙΝΕ ΑΛΛΑ ΛΈΕΙ Ο ΤΊΤΛΟΣ ΤΟΥ ΒΛΟΓ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΆΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠEΣΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΎΔΙ ΑΥΤΟ?-


Γιάννης Πετρόπουλος είπε... Best Blogger Tips

Νίκο συμφωνώ με όλα που γράφεις, με μόνο μια μικρή ένσταση.
Δεν είναι ίδιον των Ελλήνων ο φθόνος, αλλά κακό, ανθρώπινο συναίσθημα.

Σε όλα τα έθνη υπάρχουν άνθρωποι φθονεροί και μίζεροι που κατά καιρούς εκδηλώνονται.

Καταδικάζεται λοιπόν ο φθόνος και οι ενέργειες στις οποίες οδηγεί, σαν ανθρώπινο συναίσθημα και όχι σαν χαρακτηριστικό των Ελλήνων.

Και η δική μου γνώμη πάντως, είναι ότι δεν πρέπει να παίρνει κανείς και πολύ σοβαρά τέτοιες εκδηλώσεις.
Νάσαι καλά φίλε μου...


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο και'γω θα συμφωνήσω με τον Πετρόπουλο δεν νομίζω να'ναι προσόν των Ελλήνων το μίσος και η ζήλεια προς τον πλησίον.Είναι κοινό χαρακτηριστικό των κομπλεξικών ανθρώπων.Αγνόησέ τους και προχώρα δεν υπάρχει λόγος να γίνεσαι όμοιος με αυτούς.Να ξέρεις όσο πιο ψηλά φτάνεις τόσο περισσότερους εχθρούς θ'αποκτάς δυστυχώς ετσι είναι και δεν αλλάζει,καλό κουράγιο.


Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε... Best Blogger Tips

Νίκο καλησπέρα.Το χωριό σου είναι στολισμένο με χιόνια.
Οσο για τους κουκουλοφόρους,είναι η σύνχρονη ντροπή της Ελλάδας.Τα καρποφόρα δέντρα πετροβολούν.
Νάσαι καλά.


Skouliki είπε... Best Blogger Tips

καλησπερ α
νομιζω οτι με την δυναμη φωνης που διαθετεις θα σε ενδιεφερε η κινησ που ξεκινασα με φιλους
αμα θες ελα σε μενα να δεις


kiki είπε... Best Blogger Tips

Συνήθης συμπεριφορά μεταξύ ελλήνων...Πφφφ....


maria είπε... Best Blogger Tips

Δε μαρεσε αυτό με τους λάκους (το μισω)!!!

Αμαν ρε Αατον... καβγατζης Ελληνας εισαι και συ μου φαινεται...
20 ανθρωποι ειπαν τα καλά τα λογια, ενας ειπε κάτι αλλο και του αφιερωσες αναρτηση !!!
και μαλιστα το ειδες σαν μια ακόμη πολύ καλή ευκαιρία να θαψουμε όλους τους Έλληνες...μπραβο βρε!
Δηλαδη εμενα γιατι δε μουπες ενα ευχαριστω μια καλησπέρα κάτι που σουστειλα και μάκια και σχόλιο με χιουμορ(νομιζω)
ε να αρχισω να στα χωνω κ γω αν είναι έτσι να γίνω πιο ενδιαφέρουσα...πάντα μπορούμε να βρούμε αρνητικά πράγματα και να πούμε κακίες... αυτός ειναι ο συντομος και ευκολος δρόμος για την προβολή!!
οκ. νομίζω οτι με πρόσεξες τωρα... χιχι
μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμακια τρελοελληναααααατονννν


eliksirio είπε... Best Blogger Tips

Έλειψα για λίγο και έχασα επεισόδια.. :p
Νικόλα μου, οι άνθρωποι αυτοί δεν αξίζουν ούτε τα μπινελίκια σου..

Ξέρω πως ίσως σε νευριάζουν και νιώθεις πως σε τρώει το δίκιο, αλλά θα πω κάτι χιλιοειπωμένο:
«Χειρότερο απ'το να σε σχολιάζουν, είναι το να μη σε σχολιάζουν καθόλου..» ;)

Σκέψου πως εάν δεν τους ενδιέφερες, δε θα πατούσαν να δουν τι νέο έγραψε πάλι ο Νίκος..

Και ο νοών νοείτο.. :D


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Μέ κάποιους πρόχειρους ὑπολογισμούς, ὅταν ἡ λεκάνη τῆς Μεσογείου ἦταν ἑλληνική περιοχή, ὑπῆρχαν κάπου 10.000 ἑλληνικές πόλεις μέ ἕνα σύνολο πληθυσμοῦ περίπου 200 ἑκατομμύρια.
ΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ὅτι φτάσαμε στήν σημερινή κατάντιά μας;


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next