16 Μαρτίου 2009



24 Σκέφτομαι...

Σκέφτομαι, εάν κατέβω Ελλάδα κάποια στιγμή, να ανοίξω δικό μου γραφείο, και να μείνω. Θα μου πεις, γιατί το λες. Το λέω, γιατί έχω να ζήσω Ελλάδα για πάνω απο δυο χρόνια, και αν για κάποιους φαίνεται μικρό σαν χρονικό διάστημα, για εκείνον που λείπει, φαντάζει αιώνας. Στα δυο αυτά χρόνια, πολλά άλλαξαν σίγουρα. Κοιτάζοντας και διαβάζοντας ειδήσεις, με λύπη μου βλέπω πως η αλλαγή έγινε προς το χειρότερο. Μιλώντας δε με ανθρώπους μου στην Ελλάδα, η πιο συχνή φράση τους για την ιδέα μου είναι, "είσαι τρελός και θές να έρθεις πίσω; εμείς λέμε να φύγουμε". Δεν ξέρω, ποτέ δεν με τρόμαξε η πρόκληση, το άγνωστο, οι δυσκολίες, η οικονομική δυσχέρεια η ο κίνδυνος. Πάντα μου άρεσε να παλεύω, και πάντα μου άρεσε να προκαλώ τη ζωή με όλες μου τις δυνάμεις. Δεν φοβήθηκα ποτέ να φύγω για κάτι καλύτερο, δεν δέθηκα ποτέ με άψυχα πράγματα, δεν τρόμαξα ποτέ όταν ένοιωσα να ερωτεύομαι, δεν γονάτισα απο τον πόνο του χωρισμού ποτέ μου όσο μεγάλος κι αν ήταν, δεν άφησα φοβίες και κόμπλεξ να μου χαλάσουν ποτέ την όμορφη πλευρά της ζωής μου, ούτε ενοχές και τύψεις για κάτι που με ευχαριστούσε εμένα. Αυτά τα άφηνα πάντα για τους θρησκόληπτους που ακόμη πιστεύουν σε φαντάσματα και καζάνια με φωτιές. Ποτέ δεν μετάνοιωσα για λάθη μου. Τα αγαπούσα πάντα, ήταν κάτι δικό μου, ήταν σχολεία για μένα, ήταν αυτά που με ζύμωσαν και μου έμαθαν τόσα πολλά. Για άλλους ήταν λάθη, για μένα θησαυροί. Και πάνω απ' όλα, τα βρήκα με μένα. Γιατί έμαθα στη ζωή μου, πως εκτός απο εμένα τον ίδιο, κανένας άλλος δεν θα με αγαπήσει όσο εγώ. Κανένας δεν θα με νοιαστεί όσο εγώ. Κανένας δεν θα χάσει τον ύπνο του αν τον χάσω εγώ, και κανενός η μάννα δεν θα κλάψει για μένα, εκτός την δική μου. Άρα ήμουν στην ουσία μόνος μου. Μόνος για μένα.. έπρεπε λοιπόν να σταθώ στα πόδια μου και να με φροντίζω μόνος μου. Πέρασα καταστάσεις που με έκαναν σκληρό, ίσως, μα όχι άσπλαχνο. Περισσότερο δυνατό θα έλεγα, πιο ανθεκτικό και πιο ώριμο απο πριν. Κι όμως, σήμερα αισθάνομαι σαν να έχασα κάτι όμορφο, κάτι πολύτιμο, κάτι που με γέμιζε πολύ, κάτι σημαντικό.. πόνεσα, ναι, είναι αλήθεια. Μα όπως είπε κάποιος, ότι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει δυνατότερο. Θέλω να γυρίσω πίσω, στην πατρίδα μου, στο χωριό μου, στους δικούς μου, στους φίλους μου.. κι ας το μετανοιώσω την άλλη μέρα, ώστε να θέλω να ξαναφύγω.. Τώρα όμως, έτσι νοιώθω..




Print this post



Related Posts :



24 σχόλια:

VaD είπε... Best Blogger Tips

Πάω κι έρχομαι,σε νιώθω,λειπω εφτά μηνες,μεινανε τρεις,δε μετράω τις μερες ,αλλά όσο ναναι....
Μια νταμιτζάνα μπρούσκο,ρεεεεεε!!!


Dorothea είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Φωτεινή S είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, να κατέβεις στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος στον κόσμο από τον τόπο που μας δένουν οι παιδικές αναμνήσεις μαζί του.
Αλλά κι αν ακόμα δεν θέλεις Βόρεια Ελλάδα, η Κρήτη είναι ο παράδεισος της γης. Εδώ έρχονται απ' όλα τα μέρη του κόσμου, αγοράζουν σπίτια παλιά, τα επισκευάζουν και κάνουν αιώνιες διακοπές, ειδικά οι συνταξιούχοι.
Κάτι θα βρεις να κάνεις όπου κι αν πας. Μόνο οι τεμπέληδες δεν βρίσκουν δουλειά.
Καλημέρα από ένα ηλιόλουστο Ρέθυμνο


ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Συ είπας! Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους! Πάντως, εύχομαι να πραγματοποιήσεις το όνειρο της επιστροφής (αλλά, καλού κακού, βάλε στην άκρη λεφτά για το εισιτήριο της επιστροφής εκεί που τώρα βρίσκεσαι!).

Τα φιλιά μου και σε περιμένουμε.


Edelweiss ✿ είπε... Best Blogger Tips

Τα αγαπούσα πάντα, ήταν κάτι δικό μου, ήταν σχολεία για μένα, ήταν αυτά που με ζύμωσαν και μου έμαθαν τόσα πολλά.
Για άλλους ήταν λάθη, για μένα θησαυροί.

Και πάνω απ' όλα, τα βρήκα με μένα. Γιατί έμαθα στη ζωή μου, πως εκτός απο εμένα τον ίδιο, κανένας άλλος δεν θα με αγαπήσει όσο εγώ.
Κανένας δεν θα με νοιαστεί όσο εγώ. Κανένας δεν θα χάσει τον ύπνο του αν τον χάσω εγώ, και κανενός η μάννα δεν θα κλάψει για μένα, εκτός την δική μου.

Για άλλους ήταν λάθη, για μένα θησαυροί.

..ότι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει δυνατότερο.


Εχεις δει τι γράφω στο προφίλ μου για τα λάθη μου..
Έχουμε μάθει στα δύσκολα Νικόλα μου..μην τα φοβάσαι..η πατρίδα σε περιμένει..είναι φορές που η Ελλάδα πληγώνει τα παιδιά της,μα δεν πειράζει.είναι η ομορφότερη γωνιά της γης!!

Να γυρίσεις πίσω..

Ακόμα εκεί είσαι? :))


truth around us......... είπε... Best Blogger Tips

kalos na ertheis einai diskola na eisai ekso ...kai gia osous den to perasane den paei i fantasia tous poso poli sou leipei i ellada otan eisai makria ...kane praksei tis epiloges sou kai metaniose mono gia oti den exeis kanei kai ta lathi mesa sti zoi einai.... se filo glika to truthaki


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Ἔχω πάει σέ μερικά μέρη στό ἐξωτερικό. Βλέπω καί στήν τηλεόραση παραδείσους καί ἐξωτικά μέρη. Ἀπό μία ἄποψη ζηλεύω τούς Εὐρωπαίους καί τούς Καναδούς γιά τήν ὀργάνωση πού ἔχουν στήν χώρα τους. Τσαντίζομαι πού εἴμαστε ἠλίθιοι, ἀνοργάνωτοι, πού πετᾶμε σκουπίδια παντοῦ, πού καῖμε τόν παράδεισο τῶν βουνῶν μας γιά νά φτιάξουμε οἰκόπεδα, μέ τίς παρανομίες, μέ τίς ρεμοῦλες, μέ τίς προδοσίες κλπ, κλπ, κλπ.
Ἀλλά πραγματικά δέν θά πήγαινα πουθενά ἀλλοῦ νά μείνω. Δέν μοῦ ἀρέσει νά ταξιδεύω γιά «νά βλέπω νέα μέρη». Μοῦ ἀρκεῖ νά βρίσκομαι «στό Ἑλλάντα» ὅπως καί νά μᾶς ἔχουν καταντήσει ξένοι καί δικοί.
Καταλαβαίνω τί ἐννοεῖς.
Κάπου θά μπορέσεις νά βρεῖς ἕναν μικρό παράδεισο γιά νά μείνεις καί νά ἀναπνεύσεις αὐτό τό «κάτι» πού βρίσκεις μόνον ἐδῶ καί γιά τό ὁποῖο οἱ ξένοι τρελαίνονται ὅταν ἔρθουν.
Καλῶς νά ἔρθεις.


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Νίκο όταν η καρδιά σου το θέλει να μην της αντισταθείς.Να κάνεις αυτό που σου λέει είσαι δυνατός (Λέων)και θα ξεπεράσεις κάθε δυσκολία όπως έκανες όλα αυτά τα χρόνια.Αλλωστε οι δυσκολίες της ζωής μας ζυμώνουν το χαρακτήρα."Ο καλός ο καπετάνιος" στη φουρτούνα φαίνεται.Σφίγγουμε τα δόντια και συνεχίζουμε.Ποτέ δεν τ'εβαλα με τη μοίρα μου ήμουν άξια να τα πάθω και τά'παθα λέω, για ότι μου τυχαίνει.Δεν τα βάζω με Θεούς και δαίμονες παρά μόνο με τον εαυτό μου.
Και πιστεύω για να το σκέφτεσαι έχεις λόγους και δεσμούς αίματος που σε τραβάνε αποφάσισε το και ανέλαβε και το κόστος της επιστροφής με όλες της τις δυσκολίες.
Με το καλό να σε δεχτούμε!!!


ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε... Best Blogger Tips

Πάνε 10 χρόνια που έχω ένα μικρό διαμερισματάκι στη Χαλκιδική. Ο διπλανός μου, Ελληνοαμερικάνος, ελληνολάτρης του θανατά, παντρεμένος με Πορτογαλοαμερικάνα, εξαιρετική κοπέλλα, έχουν δυο παιδιά, στρωμένες δικές τους δουλειές, κι έρχονται κάθε χρόνο για δυό μήνες το καλοκαίρι. Κάποια στιγμή ο δικός μας έπεισε την οικογένεια να έρθουν να ζήσουν στην Ελλάδα. Νοίκιασαν το σπίτι τους εκεί, ανέθεσαν τη διαχείρηση των δουλειών τους σε δικούς τους ανθρώπους και κουβαλήθηκαν εδώ. Δεν άντεξαν ούτε ένα χρόνο, τα μάζεψαν και γύρισαν πίσω και μη φανταστείς οτι ήταν απόφαση της γυναίκας ή των παιδιών. Κατάλαβε κι ο ίδιος οτι η Ελλάδα είναι παράδεισος για διακοπές. Αν έχεις συνηθίσει να ζεις να δουλεύεις κάτω από συνθήκες πολιτισμένες και σοβαρές, εδώ τα πράγματα είναι αλλιώς.
Εγώ στο λέω πάντως, εσύ κάνε όπως επιθυμείς


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου, δεν θα σου πω τι να κάνεις...
Να έρθεις ή να μην έρθεις...
Τη λύση θα τη δώσεις μόνος σου, όπως έκανες μέχρι σήμερα, φτάνοντας εδώ που είσαι.

Εμένα με απασχολεί περισσότερο που σε νιώθω κάπως... στενοχωρημένο, πληγωμένο. Σαν κάτι ή κάποιος να σου τραυμάτισε τα φτερά...

Κάτι έφυγε λες από τη ζωή σου...
Ίσως αυτό είναι που σε έβαλε να σκέφτεσαι να γυρίσεις...

Όπως και να' χει εμείς σε αγαπάμε όπου και να ζεις -εδώ ή έξω - μόνο που δεν είμαστε κοντά για να σου σταθούμε ίσως από κοντά, ακούγοντας σε και μόνο, πίνοντας ένα ποτηράκι...

Αλήθεια έχεις κάποιον ΦΙΛΟ αληθινό εκεί?

(Ίσως να κάνω λάθος στην εκτίμηση μου παραπάνω, αλλά δεν μπορώ να μην πω τι λαμβάνω αυτή τη στιγμή από αυτά που μας έγραψες...)

Φιλιά Βίκυ


dreamer-angel είπε... Best Blogger Tips

Κάνε αυτό που λέει η ψυχή σου!!!
Η αλήθεια είναι πως η εποχή που διάλεξες για να γυρίσεις δεν είναι και η καλύτερη αλλά αφού το λέει η καρδιά σου κάντο!!!
Τα φιλιά μου


xaroylita είπε... Best Blogger Tips

Na έρθεις αγόρι.. Όσο πιο γρήγορα γίνεται... Δεν θα σου πώ άλλα.. Στα είπαν όλοι οι προηγούμενοι φίλοι.. Γύρνα κι ας το μετανιώσεις. Κάνε αυτό που σου λέει η καρδιά σου...

Φιλιά πολλά κι αν έρθεις καλως να ορίσεις. Θα σε περιμένουμε με ανυπομονησία να μας γράψεις το επόμενο ποστ απο εδώ...


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Μπορεί η Ελλάδα να πληγώνει τα παιδιά της,μά όταν εκείνα φεύγουν μακριά της,μετρούν τις μέρες να γυρίσουν πίσω.Κάποιοι μπορεί ννα σε κοροϊδεψουν γι'αυτή σου την απόφαση,άλλοι να σε ειρωνευτούν,'κανε όμως αυτό που λέει η καρδιά σου,το λές άλλωστε και μόνος σου,ποτέ δεν φοβήθηκες τις προκλήσεις και οι δυσκολίες,είμαι χίλια τα εκατό σίγουρη πώς άνθρωποι της δικής σου πάστας δεν χάνονται ποτέ.
Νά είσαι πάντα καλά και με χαρά να γυρίσεις στη πατρίδα.


ΕΛΕΝΑ-ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑ είπε... Best Blogger Tips

Με το καλό να επιστρέψεις!!! Φιλιά πολλά


Spyros Vlahos είπε... Best Blogger Tips

Α ρε Νίκο, ανεπανόρθωτα άνθρωπος είσαι!
Σ' έχασα, αυτά κάνει η ζωή, αυτά κάνει το γουέμπ.
Περνάω δύσκολα κι έχω ελαττώσει στο ελάχιστο το σέρφιν.
Κι όμως, once a friend always a friend.
Πραγματικά σε κατάλαβα όταν είπες ότι πόνεσες γι' αυτά που έχασες. Όλη η ζωή μια διαρκής απώλεια είναι.

ΥΓ Ο Νίτσε είπε ότι "όταν κάτι δε σε σκοτώνει κλπ"


117 είπε... Best Blogger Tips

σαν την πατρίδα πουθενά. όσο άσχημα και να είναι εδώ, αν έχεις σκεφτεί έστω και για λίγο την επιστροφή, δε νομίζω να σταματήσεις μέχρι να την πραγματοποιήσεις... στο κάτω κάτω, μπορείς πάντα να ξαναφύγεις!
καλό σου βράδυ


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Λέμε να φύγουμε εκτός Ελλάδος,και μόλις βγούμε απο τα σύνορα νοσταλγούμε την πατρίδα.
Ανδρών επιφανών...


anestis είπε... Best Blogger Tips

απο λάθος το προηγούμενο σχόλιο έφυγε ανώνυμο.
mygonimo.blogspot.com


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Νίκο σκέψου ψύχραιμα καιμην πάρεις καμιά απόφαση έν θερμό εμείς μπορούμε να λέμε ότι θέλουμε αλλα εσύ θα ζήσεις
κι εγώ δεν μένω στο μέρος που γενήθηκα μου λείπει αλλα καμιά φορά λέω πως ίσως αν ζούσα έκεί να αισθανόμουν αλιώς για τον τόπο που γεννήθηκα και δεν μπορούσε να μου προσφέρει τίποτα
ίσως σ αυτόν τον κόσμο τίποτα να μην είναι σίγουρο ίσως όπως λένε τη ζωή μας να την κάνουμε εμείς αλλα όσο περνούν τα χρόνια οι αποφάσεις θέλουν ποιό πολύ σκέψη γιατι το αύριο ποτέ δεν είναι ίδιο με το χθές
υπομονή
καλη σου μέρα


Γιάννης Πετρόπουλος είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, τα λάθη του παρελθόντος είναι η εμπειρία του καθενός μας.

Όπως και να βρείς την πατρίδα μας, είναι η Ελλάδα κι αυτό είναι αρκετό...

Νάσαι καλά και μακάρι να γυρίσεις και να καταφέρεις ριζώσεις εδώ.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

sorry arxhge pou 8a sto pw alla ellada ti na kaneis pou edw epikratoun ta kolovismata.mono me visma vriskeis douleia kai ti douleia twn 300 eurw antw twn 700.kalo einai na nostalgeis thn ellada to katalavainw kai egw o idios ka8e fora pou feugw gia kati 6mhna gia douleia sto exswteriko.h ellada einai kalh exei omorfies alla einai mono gia diakopws!!!me ektimhsh kostas


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γιάννη Παππά, σίγουρα φίλε μου δεν θα πάρω καμιά βιαστική απόφαση. Θα έρθω για να κάνω μια "βολιδοσκόπηση" πρώτα, κρατώντας πισινή για πίσω πάντοτε. Ξέρω πως δεν είναι ρόδινα τα πράγματα, ειδικά τώρα

Γιάννη Πετρόπουλε, ναι, είναι η πατρίδα μας, μα όπως είπα και στον Γιάννη τον συνονόματό σου πρίν, θα δω πρώτα αν μπορώ να ζήσω στην πατρίδα μας, και μετά βλέπουμε.

Κώστα, τα ξέρω, ξέρω τι θα πεί να παίρνεις 650 και 700 ευρώ..το έζησα στο πετσί μου 2 χρόνια πρίν έρθω εδω, όταν ήμουν Ελλάδα για άλλα 2 χρόνια.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σας ευχαριστώ όλους μέσα απο την καρδιά μου..

Ανέστη; απο Γόνιμο Σερρών; έχω φίλους εκει και γύρω απο κει, θα τα πούμε

Καλή σας μέρα


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

εάν έχεις υπομονή και δύναμη Νικόλα έλα....απλά στο λέω θα απογοητευτείς....θα μετανοιώσεις...όμως καταλαβαίνω πως νιώθεις για την πατρίδα...όχι για την πατρίδα που υπάρχει, αλλά για την πατρίδα που εσύ έχεις στο μυαλό και την καρδιά σου...λελεύω σεν!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next