12 Μαρτίου 2009



20 Αμ πώς ρε Σάββα;

Καλοκαίρι του '89, Θεσσαλονίκη. Κέντρο "ΛΕΜΟΝΑ", μετά την αερογέφυρα του Λαγκαδά, δίπλα στον "ΖΥΓΟ", όπου τραγουδάω για 2η χρονιά, επικεφαλής του λαϊκού προγράμματος. Ένα βράδυ, μου λέει ο Λάκης ο σερβιτόρος _Ράμμο; στο 38 σε κάλεσε η παρέα να πάς να καθίσεις λίγο μαζί τους. Πήγα και ω! ποιόν βλέπουσι οι οφθαλμοί μου; Τον ξάδερφό μου τον Σάββα, που είχα χρόνια να τον δω, παρέα με δυο ωραιοτάτας υπάρξεις.. _Τι έγινε ρε ξά; έχασες τον δρόμο; (ξα= ξα-δερφε) _Όχι ρε ξά, τα κορίτσια απο δω, είπαν να έρθουμε εδώ, αλά ιδέα δεν είχα ότι εσύ τραγουδάς εδώ πέρα. Αν το ήξερα.. _Θα ερχόσουν κάθε βράδυ..ναι, ξέρω.. _Ε, εντάξει, όχι κάθε βράδυ, αλά κάθε δύο βδομάδες σίγουρα Δεν ήθελα να το τραβήξω παραπάνω, πρώτη φορά στα μέρη μας μην τον αποπάρω, και ήταν και τα κορίτσια μπροστά, οπότε την γλύτωσε ο ξάς. Ανήκε στην κατηγορία των συγγενών, οι οποίοι αν εσυ δεν πάς να τους δείς, αυτοί, ούτε στην κηδεία σου θα πατήσουν. _Τι θα σε κεράσουμε; _Τίποτε ρε συ, να σε δω ήρθα, δεν θέλω ποτό (ξέροντας ότι τα καβούρια στις τσέπες του είχαν πια μεγαλώσει αρκετά και δάγκωναν ανελέητα πλέον. _Α, όχι, σε παρακαλώ, σε κάλεσα και θα πιείς ένα ποτό _Αφού είναι έτσι ρε Σάββα, οκ, να με κεράσεις Παράγγειλε ένα ποτό λοιπόν και για μένα, το οποίο με την τόση επιμονή του ξά, δευτέρωσε. Ήρθε η ώρα να ανέβω στην πίστα, οπότε σηκώθηκα. Όταν ξαναπήγα, δεν δέχτηκα άλλο κέρασμα. Στο τέλος της βραδιάς, ενώ άλλαζα στο καμαρίνι μου, έρχεται το αφεντικό και μου λέει, _Ράμμο, πάνε έξω και πες τον δικό σου να μη μανουριάζει, γιατί χάρη εσένα δεν τρώει ξύλο. _Ποιόν δικό μου ρε Λευτέρη; _Δικός σου λέει, ξάδερφός σου είπε πως είναι Βγαίνοντας με συναντάει ο Λάκης _Ρε Νίκο; σίγουρα ξάδερφός σου είναι ο άλλος έξω; _Τι έγινε ρε Λάκη; _Τι να γίνει, κάνει μανούρα για το λογαριασμό και δεν θέλει να πληρώσει τα δυο ποτά που σε κέρασε _Τι πράγμα; _Ναι ρε συ, εγώ λέει θα πληρώσω τα ποτά του Ράμμου; _Αχά..πάμε λίγο έξω μαζί Και πήγαμε στο τραπέζι του ξά, που κάτι μουρμούριζε. Άκουσα την μία απο τις κοπέλες να λέει "θα τα πληρώσω εγώ ρε συ αφού είσαι τόσο φτηνός..." _Τι έγινε Σάββα; τον ρώτησα μόλις πήγα εκεί _Τίποτε ρε, να, δεν μου φτάνουν τα λεφτά... _Πόσος είναι ο λογαριασμός όλος Λάκη; ρώτησα τον σερβιτόρο που στεκόταν δίπλα μου _Οχτώ χιλιάρικα Ράμμο _Οκ, άστα, θα τον πληρώσω εγώ _Όχι ρε ξά... τάχα μου ο Σάββας.. _Σάββα, άστα όπως είναι και καληνύχτα. Αλα, κάνε μου μια χάρη, σε μαγαζί που τραγουδάω εγώ, μην ξανά 'ρθεις. Συνεννοηθήκαμε; _Έγινε.. εγώ έτσι κι αλλιώς δεν έρχομαι σε κέντρα, τα κορίτσια.. _Τι να σου πω ρε, πετάχτηκε ξανά η κοπέλα που μίλαγε και πρίν, είσαι ρεζίλης, καλά σου είπε ο ξάδερφός σου να μην ξαναπατήσεις. Στους σερβιτόρους πιο πρίν έλεγες άλλα, και στον ξάδερφό σου τώρα πως τάχα δεν σου έφτασαν τα λεφτά.. Φύγανε, πλήρωσα τον λογαριασμό τους και όλα οκ. Την επόμενη βδομάδα, ήταν η γιορτή της γυναίκας. Εξακόσιες γυναίκες απο κάτω, τίγκα γεμάτο με τρελές το μαγαζί. Τα μόνα αρσενικά είμασταν εμείς, του μαγαζιού. Κοιτάζω μια προς τη γωνία, και τι να δω..ο Σάββας μόνος του, έχοντας βάλει και τα χέρια του στο πρόσωπο να μην φαίνεται και τον πάρουν είδηση οι απελευθερωμένες.. Ξανθός όπως ήταν και με μακρυά μαλλιά, εύκολο μέσα στο σκοτάδι να τον περάσουν για γυναίκα, αν βοήθαγε λίγο και το ποτό. Αμ έλα που εμένα δεν μου ξέφυγε...τον τσάκωσα τον μαλάκα. _Κυρίες μου, καλησπέρα σας και ..καλή λευτεριά, τις απηύθυνα απο το μικρόφωνο. _Καλησπέεραααα... ακούστηκαν απο κάτω οι επαναστάτριες Τότε μου 'ρθε μια φαεινή και ταυτόχρονα ελεεινή ιδέα να εκδικηθώ τον ανυπάκουο. _Δεν μου λέτε; Άντρες απόψε επιτρέπονται εδώ μέσα; _ΌΟΟΟΟΟΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...... θα τους σκίσουμεεεεεεεεεεε....και κάτι παρόμοια επαναστατικοαπελευθερωτικά συνθήματα, που ακούστηκαν απο παντού μέσα στη σάλα.. Τότε, κάνοντας μια πασίγνωστη κίνηση, έδειξα το ερίφιον το πονηρόν και τρισάθλιον που εκάθητο κρυμμένον εις την γωνίαν, με το δάκτυλό μου, λέγοντας απο μικροφώνου.. _Ε κ ε ί! νάτο το πουλάκι... Το τι επακολούθησε δεν λέγεται. Ένας πανικός, τραπέζια σπρώχτηκαν, ένα δυό ήρθανε τούμπα, καρέκλες έπεσαν, ποτήρια και πιάτα έσπασαν, και ένας όχλος μαινόμενων γυναικών στα πρόθυρα της απελευθέρωσης, όρμησε πάνω στον Ξά-ββαν, αρπάζοντάς τον απο όπου έβρισκε. Τον είδα εν ριπή οφθαλμού να βρίσκεται στον αέρα, να τον έχουν πάρει σηκωτόν κάμποσαι γυναίκαι, ενώ άλλαι ηκολούθουν απο εγγύς ρίχνοντάς του φάπας σβουριχτάς, και αυτός να φωνάζει με όλην την δύναμην της αδύναμης φωνής του ...."θα σε γαμίσωωωωω....αρχίδιιιιι....", έως ότου εξεπετάχθη κακήν κακώς εκ του κέντρου δίχως υποκάμισον, και με κατεβασμένον πανταλόνι. Με πιάνει το αφεντικό ο Λευτέρης γελώντας και μου λέει, _Καλά, μαλάκας είσαι; θέλεις να τον σκοτώσουν; ρε συ, αυτές είναι επικίνδυνες απόψε, είπαμε, αλά όχι κι έτσι.. _Που να φανταστώ ρε συ Λευτέρη τι θα έκαναν, δεν μου έτυχε ξανά, κι εγώ έμεινα με την αντίδρασή τους.. Αλήθεια σας λέω, εάν ήξερα τι θα πάθαινε, δεν θα τον "έκαιγα" έτσι. Τον λυπήθηκε η ψυχή μου τον κόπανο. Μα και κείνες οι μέγαιρες πια; τσκ τσκ τσκ... να του βγάλουν το παντελόνι; Το πουκάμισο δεν τις έφτανε; αμάν κι αυτές.. Πάλι καλά που του άφησαν τα παπούτσια και τις κάλτσες. Μετά πώς θα κυκλοφόραγε ολόγυμνος στο δρόμο; Αμ΄ τι..




Print this post



Related Posts :



20 σχόλια:

117 είπε... Best Blogger Tips

χαχα! καταπληκτικό! κρίμα ο κακομοίρης! τον λίντσαραν! αλλά αφού πήγε να κάνει παγαποντιά καλά να πάθει! καλό βράδυ


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

KAΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟΣ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ.ΟΠΟΙΟΣ ΣΚΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΚΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΜΕΣΑ Ο ΙΔΙΟΣ.ΧΕ ΧΕ!!ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.


anna. είπε... Best Blogger Tips

Τέτοιο ξα..??? Μωρέ καλά να πάθει!!!!Νίκο όπως πάντα άπαιχτος!!!Καλησπέρα.


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Εγώ πάντως τον λυπήθηκα επειδή ξέρω πολύ καλά όταν οι γυναίκες αγριέψουν δεν καταλαβαίνουν τίποτα!....
Όμως καλέ μου Νικόλα του άξιζε....
:-)
Να είσαι καλά.


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Γυναίκα αδύνατο φύλο λέει
έτσι και της στρίψει την έβαψες
ο ξα καλά να πάθει αφού ήθελε να κάνει μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα
καλή σου νύχτα
Γυναίκα αδύνατο φύλο λέει
ετσι και της στρίψει την έβαψες
ο ξα καλά να πάθει αφου ήθελε να κάνει μνημόσυνο με ξένα κόλυβα
καλή σου νύχτα


Λένα είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλά του έκανες!!
Όπως πάντα΄τέλεια αφήγηση.

Καλησπέρα


EDELWEISS✿ είπε... Best Blogger Tips

Καλά ο Σάββας..κελεπούρι ο ξα..αλλα είσαι κι εσύ ένας!! :)

Aπ την άλλη,καλά να του γίνει..πάει βρε άντρας μονάχος σε μαγαζί που είναι μόνο γυναίκες και μάλιστα τη μέρα που γιορτάζουν κιόλας?
Εμ δεν πάνε Σάβααα!!


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Άς πρόσεχες ξάα!!Πού πάς στο κλουβί με τις τρελές αγόρι μου;;
Αλλά ρε Νίκο έχεις κι εσύ κάτι ιδέες!!
Νάσαι καλά,καλό βράδυ από Αθήνα.


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Καλά του'κανες τέτοιος που΄ταν τέτοια ήθελε!
Είναι όντως αληθινή ή και λίγο φανταστική η ιστορία σου??
Πέρνα απ'το μπλοκάκι σου'χω έκπληξη!!


zamanftou είπε... Best Blogger Tips

Από τέτοιες διαγραφές τέτοιων "συγγενών" και τέτοιων "φίλων" αγαπητέ μου, πάρα πολλές. Όχι θα κάθομαι να ανέχομαι τον κάθε μ... για να έχω... κύκλο. Λίγοι και καλοί Νίκο. Λίγοι και καλοί! Γιατί καλός ο... κύκλος αλλά δεν τετραγωνίζεται και άμα είναι κανείς ατόφιος, 2 λύσεις υπάρχουν. Ή τον σβήνεις, ή συνεχίζεις τον τετραγωνισμό με σοβαρή πιθανότητα να καταλήξεις σε κανα κελί ψυχιατρείου. Αυτά τα φιλοσοφοπερίεργα από εμένα μαζί με τις καλησπέρες μου


VaD είπε... Best Blogger Tips

Καλά,όλα τα στραβοξάδερφα σε ενα πέφτουνε; :))
Εγώ πάντως επιμένω να ψηφίζω Νεόφυτο,τι εγινε,μας τέλειωσε;
Καλημέρα,Νικόλα,
ωρα Χαρτούμ εβδόμη πρωινή


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Γι αυτό ρε συμπ (συμπ-έθερε), δεν μας ενημερώνεις για τις δια (δια-φημίσεις) και τσε (τσε-πώνεις) μόνο σου το χρη (χρή-μα); Με τέτοιον ξα δεν μπορεί και εσύ θα έχεις κα (κα-βούρια) στην τσέπη.
Σόι το βασίλειο…
Καλημέρα από Ελλάδα.


Dorothea είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Γιορτή της γυναίκας μέσα στο καλοκαίρι δεν υπάρχει.
Δεν έπρεπε να εκδικηθείς έτσι τον ΞΑ. Μια τέτοια μέρα έπρεπε να τον αφήσεις να κάτσει στο μαγαζί να βγάλει και αυτός κανένα γούστο.
Αλλα μάλον λειτούργησε το ένστικτο του ΠΑΡΤΑΚΙΑ εκείνη τη στιγμή για σένα.
Εκτός και αν είχες και άλλα "χρωστούμενα" για τον ΞΑ.


eliksirio είπε... Best Blogger Tips

Αχαχαχα!! Καλά να πάθει..
Εμείς, παιδί μου, πάντα λυσσάρες θα'μαστε κι ας μη το δείχνουμε.. :p


AATON είπε... Best Blogger Tips

Τον λυπηθήκατε οι περισσότεροι, γιατί το εξιστόρησα με τρόπο που να του αφήσω μερικά περιθώρια, βλέπετε εγω τον λυπήθηκα περισσότερο.

**Καλύτερος; που χάθηκες εσυ; και λέω πούντος-πούντος..
Όχι, δεν λειτούργησε κανένα ένστικτο παρτάκια, σε διαβεβαιώ, διότι έχω κάποιους κανόνες στην δουλειά μου. Ποτέ σχέσεις με συναδέλφους η με πελάτισες στον χώρο που δουλεύω.
Αν παραβείς τον κανόνα, το πληρώνεις σύντομα πολύ ακριβά, και πίστεψέ με, ξέρω τι λέω.
Το έκανα γιατί, πάντα όταν πώ κάτι, το εννοώ, και κρατάω τον λόγο μου.
Του ζήτησα να μην ξαναπατήσει εκεί που εγώ τραγουδάω. Δεν με άκουσε, το πλήρωσε. Κι άλλη μέρα να ήταν, πάλι θα έβρισκα τρόπο να τον κάνω να φύγει.
Τώρα το πότε είναι η γιορτή της γυναίκας, καλοκαίρι η χειμώνα δεν είναι το δεδομένο, εσυ πάντως άλλαξέ το με την σωστή ημερομηνία. Λόγω ηλικίας και λοιπά, δεν κρατάω τέτοιες λεπτομέρειες ασήμαντες στο μυαλό μου, με ενδιαφέρει η ιστορία, όχι όμως το πότε συνέβει επακριβώς, πάντως ζέστη έκανε, αυτό το θυμάμαι. :-)

Το ζήτημα λυσσάρες, είναι θέμα προς συζήτηση και ανάλυση κανονικά.
Νομίζω πως, πολλές αντιπρόσωποι του γυναικείου φύλλου, εκείνην συγκεκριμμένα την ημέρα (να μην πω τη νύχτα) δείχνουν τον κρυμμένο τους εαυτό. Κάνουν πράγματα, υποβοηθούμενες απο το ποτό και την παρέα τους, που σίγουρα ντρέπονται και νοιώθουν τύψεις για την συμπεριφορά τους, οι περισσότερες μετά, για τον υπόλοιπο χρόνο, μέχρι να ξανάρθει η ημέρα αυτή και πάλι.

Και ρωτάω.
Είναι πράγματι αυτό που τις λείπει;
Το γενικό "ξεσάλωμα;" γιατί περί ξεσαλώματος πρόκειται.
Μέσα στη δουλειά αυτή, έχω ζήσει τόσες και τέτοιες καταστάσεις που, αν τις διηγηθώ κάποια μέρα, η θα γελάτε, η θα νοιώσετε ενοχές η θα κλαίτε. Κι αν όχι όλα ταυτόχρονα, τότε σίγουρα ένα απο αυτά.

Την καλημέρα μου σε όλους και όλες σας
με εκτίμηση
ο φίλος σας Νικόλας


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Χαχαχαχαχα είσαι ΘΕΌΣ!

Κατά τ άλλα:
1. Πολύ γύφτος ο Ξα!
2. ...και για τις τρελλαμένες μη μασάς μόνο την 8 Μαρτίου κάνουν δήθεν μου τις τάχα επαναστάτριες, τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου τρέχουν πίσω από ένα σλιπ (για να μην πω τπτ άλλο :P)


eliksirio είπε... Best Blogger Tips

Ποτέ δεν έχω βγει έξω με γυναικοπαρέα αυτή τη μέρα.
Γιατί άλλωστε? Τι έχω να γιορτάσω?

Τέλος πάντων, εγώ δε θα λυπόμουν έναν ξάδερφο σε τέτοιο περιστατικό, τον ξεγύμνωσαν, δεν του έκαναν κάτι χειρότερο.. Αν άρχιζαν να τον χτυπάνε αλλάζει το δεδομένο.. ;)

Όσο γι'αυτές που ξεσαλώνουν, γράφει πιο πάνω η Κίρκη πως τις υπόλοιπες μέρες τρέχουν πίσω από έναν άντρα.. Συμφωνώ, οι περισσότερες έτσι κάνουν..
Όχι όμως όλες!!
Ξέρω γυναίκες που πάντα θα συμπεριφέρονται όπως αυτές που μας είπες, σε κάθε στιγμή της ζωής τους..
Πιθανότατα να έχουν κάποιο κόμπλεξ ή να νομίζουν πως αυτή η μέρα τις κάνει superwoman (κατά το superman).. :p

Εγώ πάντως το σχόλιο που άφησα παραπάνω, το έκανα καθαρά και μόνο για όλο το σκηνικό που παίχτηκε εις βάρος σου..
Δε θα'θελα να'χω τέτοιους συγγενείς!!
Τουλάχιστον μια ειλικρινή συγνώμη τη δικαιούσαι και με το παραπάνω..

Αλήθεια, μετάνιωσε ποτέ γι'αυτό ο ξα σου?

Την καλημέρα μου σε όλους και όλες.. :)


taspa είπε... Best Blogger Tips

΄Φνταζεσαι να του βγάζαν το σωβρακο και νάταν και τριών ημερών!!!!!,γειά σου Νικόλα
Φαντάζομαι εκτοτε ο ξα να ξαφανίσθηκε!!!!!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου Μάγισσά μου


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next