07 Μαρτίου 2009



19 Αποκλείεται..

Την γνώρισα σε μια έξοδο, μαζί με μία φίλη της. Την έλεγαν Σούλα. μελαμψή θα έλεγα, λόγω τσιγγάνικης καταγωγής, με ένα γλυκύτατο τρόπο ομιλίας Ala Trikala Style, που μου ήταν πρωτόγνωρος. Πόντιος απο Σέρρες βλέπεις, το αυτί μου είχε συνηθίσει στα "Γαλλικά" μας, όπως: "ντο λές νέπε ζαντέ", οπότε τα "μι λιές" και τα "σι λέου" και κάτι "τι φκιάνς ρε ζαγάρ.." μου ήταν άγνωστα μεν και διασκεδαστικά δε. Κάθε φορά που την συναντούσα, φορούσα την στολή εξόδου -μαθητής ακόμα στην Σ.Μ.Υ. βλέπεις τότε- η έξοδος ήταν πάντα με στολή εξόδου. Γαλόνια στα μανίκια, πηλίκιο και δεν συμμαζεύεται. _Θελα να 'ρθω να σι διώ μια μέρα στου στρατόπεδο, κάν; _Κάν, πως δεν κάν.. της απάντησα. Έλα στην πύλη και ζήτα τον Μαθητή Νικόλαο τάδε, και θα με φωνάξουν όπου κι αν είμαι. _Έχτι τηλεβόα; _Όχι, έχουμε έναν ντελάλη, που βγαίνει στα παράθυρα και σκούζει.. _Σοβαρά; _Αμ τι νόμισες, ότι μείναμε πίσω; _Κι πως σκούζει; _Σαν να τον πάτησαν με φόρα, δεν κατάλαβα την ερώτηση; _Τι λέει βρε πιδάκι 'μ _Ααααα! βγαίνει στου παραθύρ, κι βάν τα χέρια 'τ στου στόμα σαν χουνί να μην πω τίπουτις άλλου, κι σκούζ, "Μαλάααακααααςςςς....στην πύλη επισκεπτήριο". _Μαλάκας λέει; _Εμ τι να πει _Και; _Τι και, και τρέχουμε όοοολοι μαζί μπουλούκι στην πύλη να δούμε ποιός μαλάκας έχει σήμερα επισκεπτήριο _Γιατί τρέχτι όλοι; _Γιατί όλοι απαντάμε στο μαλάκας. Είναι το γενικό μας επίθετο εκεί μέσα, τελείως αντιπροσωπευτικό και ..το υοθετήσαμε. Και ήρθε το ατόματο, μια μέρα που ήμουν υπηρεσία Αλφαμίτης στην πύλη. Φόραγα φόρμες, αρβύλες, κράνος αυτή τη φορά με τα αρχικά Α.Μ. επάνω, παλάσκες και Tommson στον ώμο. Την κοιτάζω να έρχεται, και ..χάρηκα μπορώ να πω. Δεν την περίμενα να έρθει, μα ούτε και τόσο σύντομα. Και έτυχε γαμώτο να είμαι υπηρεσία. Πτού! Λές να με περιμένει ώσπου να τελειώσω; Για να δούμε. θα τις πώ και αν μπορεί.. _Χάιρετε.. _Χαιρόμαστε ήδη, πώς απο δώ; _Θα ήθελα να μου φωνάξετε τον μαθητή Νικόλαο μαλάκα κι να κόψτι τις χαρές _Σούλα και συ κόψε τις μαλακίες _Μπά; απο πού ξέρετε το όνομά μου; _Ρε Σούλα; τι ήπιες; _Σας παρακαλώ πολύ -αυταρχικά τώρα το Τρίκαλο- φωνάξτε μου τον .... _Τον μαλάκα.. _Νίκο Ράμμο τον λένε κανονικά.. _Και εμένα πώς με λένε Σούλα; _Εσάς δεν σας ξέρου.. Άκρα του τάφου σιωπή...τι είπε ρε το θήλυ; δεν με ξέρει; εμένα; α! γουάτ; Σάστισα, πήγα να ξύσω το κεφάλι μου και έξυνα το κράνος απο τη σαστιμάρα. Ρε αυτή σοβαρά το λέει ότι δεν με γνώρισε..α! διέν παγαίνουμαν καθόλου καλά.. _Δε μου λές; δεν με γνωρίζεις; _Όχι, απο που να σι γνουρίζω; _Σωστά...μαλακίες τώρα; και βάζω το κράνος μπάς και με θυμηθεί..Τώρα με θυμάσαι; _Όχι.. _Ρε Σούλα, μαζί δεν είμασταν χτές βράδυ στην καφετερία; με δουλεύεις; ο Νίκος είμαι.. _Διέν ίσι ισύ κι μην μι πρίζεις, ντάξ;..ου Νίκους φοράει ..πηλίκιο κι ν' αφήκεις τις πλάκις σι τα μάς, αυτά αλού!! _Μωρή παρτάλω, εμένα γνωρίζεις η το πηλίκιό μου; και τρέχω στον θάλαμο, και πάω το φέρνω. Πάρτο γαμώ το φελέκι μου, πάρτο αγκαλιά, φίλα το σταυρωτά για τελευταίο ασπασμό, και μετά σήκω φύγε να μη σε βλέπω. _Θα φύγου.. _Να πάς στου διάλου..άϊ σιχτίρ με σύγχισες σαχλοκούδουνο μεσημεριάτικα..φύγι μη βγάλου απο τον όρχο κανένα τρακτέρ με προβοσκίδα και σε πατήσω.. Και έτσι, χάσαμαν την κορασίς δια παντός, την αποφράδα εκείνη μέρα. Στην ουσία, ο μόνος που έκλαψε δηλαδή, ήταν το πηλίκιό μου, γιατί εκείνο το θυμότανε. Θα τα είχαν φτιάξει κρυφά μάλλον οι δυό τους, και δεν είχα πάρει είδηση ο κόπανος.




Print this post



Related Posts :



19 σχόλια:

MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

ΚΙ ΔΗ ΜΗ ΛΕΣ ΡΕ ΝΙΚΟΥ ΤΗΝ ΜΠΙΤΣΙΣ ΤΙΛΑΚ ΤΗ ΣΟΥΛΑ-Η ΕΜΝΙΝΣ ΜΕΤΟΥ ΚΛΟΥΝΑΡ ΣΤΟΥ ΧΕΡΣ-

ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΝΙΚΟΛΑ ΤΗΝ Π.....ΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗ ΣΟΥΛΑ Η ΣΕ ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΤΟ Π....Ο ΣΤΟ ΧΕΡΙ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Όχι Νικόλα, ήταν "αγνές" εποχές τότε..Πλατωνικές ;-)


if.. ιγένεια είπε... Best Blogger Tips

χαχαχαχαχ.. Μαθημα ξενων γλωσσων..


anna. είπε... Best Blogger Tips

Νίκο,κάθε φορά που γράφεις τέτοιες ιστορίες, νομίζω ότι είναι φανταστικές!!!Δε μπορεί να μιλάνε κάπου έτσι!!!!Πάντως καταπληκτική όπως πάντα!!!Καλημέρα.


Λένα είπε... Best Blogger Tips

Κρίμας ρι πιδακι μ, να χασεις τετοιου κελεπ¨΄υρ.


Ευχαριστούμεεεεεε
ήταν ξεκαρδιστικό


Καλημέρααααααα


117 είπε... Best Blogger Tips

καλημέρα! απλά καταπληκτικό!


Εφη είπε... Best Blogger Tips

ξεκινησε η μερα μου με γελιο διαβαζοντας την ιστοριουλα σου.και το χρειαζομουν.νασαι καλα.
καλημερα


taspa είπε... Best Blogger Tips

Νικο καλημέρα,γιατί ρε παιδάκι μου στο τέλος μπέρδεψες τα Σερραίικα με τα Ηπειρώτικα?
Τι θα πει την ''χάσαμαν''την χασαμ' Νικ'μ την χασαμ.
Νάσαι καλά φίλε.


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Μέρα που βρήκες ν'αναρτίσεις τέτοια ιστορία!!
Να μην το πάρω για προπαγάνδα προς τις γυναίκες!!
Είσαι απολαυστικότατος στις διηγήσεις σου!!
Να σ'ευχαριστήσω και για τα σχόλια στο Reviews


AETOS είπε... Best Blogger Tips

Απ'ότι κατάλαβα, δεν σου είχε πει κανείς "χουφτωσ'την, χούφτωσ'την.." να μην θυμόταν μόνο το πηλίκιο. Τι να σου κανει η έρμη..
Καλή σου μέρα


ΕΛΕΝΑ-ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑ είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο κρίμα να χάσεις τέτοιο κελεπούρι χιχιχι


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Kαλόόό.... μωρέ κοπέλι ήτανε.....
μ΄έκανες κι΄έσκασα στα γέλια....

Εμ..μα πιά και λίγη Κρήτη επί τέλους.... :-)
Να είσαι καλά Νικόλα μου.


VaD είπε... Best Blogger Tips

zήλεψες τον ΑΠΟΥΡΩ;:)
-Κάνεις ενα μεγάλο λάθος,η λέξη μαλακας στο στρατο χρησιμοποιείται μόνο σύνθετη,με πρωτα συνθετικά παλιο-,θεο-,αρχι-,χαζο-,στραβο- κλπ,κλπ:))))


Μάτα είπε... Best Blogger Tips

Αχ κξαλιέ πους τα λιές κι πους τα γράφς... κατ΄ρήθκα απ΄τα γέλια!
Φιλάκια


kiki είπε... Best Blogger Tips

Καλό!!! χαχα!


AATON είπε... Best Blogger Tips

ήρθα..τι φκιάντι;
Κάθε ιστορία, έχει σαν σκοπό να διηγηθεί κάποιο γεγονός πραγματικό ή φανταστικό, με σκοπό απλά ..να χαμογελάσουμε έστω.
Δεν έχει να κάνει με διάθεση να προσβάλω κανέναν είτε για την καταγωγή του, είτε για το ιδίομα γλώσσας που τυχόν μιλάνε στον τόπο του. Χιούμορ είπαμε, κρύο η ζεστό, άσχετο..η διάθεση μετράει.
Στα Τρίκαλα τουλάχιστον πέρασα όμορφα σε γενικές γραμμές.
Νικόλα; δεν πιστεύω να μου θύμωσες..


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Δεν έχεις ακούσει ότι οι γυναίκες θέλουν άντρα με καπέλο φαίνετε τελικά το καπέλο θέλουν
καλη σου νύχτα


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

kala re palalos eisai giati na 8imoso -gelate oso einai tzampa akoma


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

γειά σου βε Νικάλμ, μ'έκανις κι λιώθκα στου γέλιου...

Σιέρρες εσύ Σιέρρες κι 'γω τι σίμπτους... (η μάναμ δηλαδη...)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next