13 Φεβρουαρίου 2009



6 No more..

Πάτησα να κάνω Following σε κάποιο Blog, και τσούπ!! το μύνημα πως γιόκ μπορώ. Παρακολουθείς λέει πολλά ιστολόγια.. Και; εσύ θα μου πείς πόσα θα παρακολουθώ; Ναι..βεβαίως, το μαγαζί δικό μου είναι. Και τι πρέπει να κάμωμαν δηλαδή τώρα; Να σβήσεις κάποιους που παρακολουθείς, για να βάλεις στη θέση τους νέους. Τι λές ορέ κλεφτόπουλο.. να σβήσω φίλους γιατί έτσι σ' αρέσει; Μέχρι 200-ους μπορείς.. 200-ους ;; ...παρακολουθώ 200 Bloggers;; Εμ τι νόμιζες.. Και μετά απο αυτό αγαπημένοι μου φίλοι, αποφάσισα να κάνω το άλλο κόλπο. Για να σβήσω όσους παρακολουθώ, ξεχάστε το, εκτός κι αν γυρίσουν επιδεικτικά την πλάτη. Αριστερά λοιπόν, έχω όσους παρακολουθώ και που θα παραμείνουν εκεί, και πο την δεξιά πλευρά, τους υπόλοιπους τους οποίους τοποθετώ ο ίδιος, "δια χειρός ΑΑΤΟΝ" που λένε. Αυτά, για να μην παρεξηγηθεί κανείς πως ενώ εκείνος με παρακολουθεί, δεν τον παρακολουθώ κι εγώ. Κι αν κάποιος δεν βλέπει στην αριστερή η την δεξιά λίστα το Blog του, θα παρακαλέσω θερμά να το επισημάνει. Για κείνον ίσως να μην έχει μεγάλη σημασία, για μένα όμως, έχει και παραέχει. Γι αυτό, ρίξτε μια γρήγορη ματιά στις δύο λίστες και πείτε μου να ξέρω. Με εκτίμηση πάντοτε, Νίκος.




Print this post



Related Posts :



6 σχόλια:

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου,καλημέρα απο Αθήνα και...χρόνια πολλά.
Για μένα προσωπικά,άν θέλεις να σε διευκολύνω,μπορείς να με αφαιρέσεις και να βάλεις κάποιο link που σε ενδιαφέρει,δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.Δεν πρόκειται να σταματήσω την παρακολούθηση σε εναν τόσο χρήσιμο και ενημερωτικό ιστότοπο σαν το δικό σου.
Και πάλι καλημέρα και χρόνια πολλά..


Βουλα είπε... Best Blogger Tips

καλημερα απο την μακρινη Γερμανια...εμενα μου αρκει να σε παρακολουθω,εστω κι αν δεν μιλαω παντα.Μια υπεροχη μερα σου ευχομαι!!!


NOVITO είπε... Best Blogger Tips

ΑΑΤΟΝ θα ήταν μεγάλη χαρά μου αν με "έβλεπα" με banner στο θαυμάσιο blog σου...
αν θες ρίξε μια ματιά εδώ: http://novito.blogspot.com/2007/11/banner.html :D


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Και να μην μ'έχεις δεν θα τα βάψω μαύρα!!Ξέρω όταν θα σε χρειαστώ θα τρέξεις να βοηθήσεις αυτό μετράει περισσότερο!Καλή σου μέρα-νύχτα!!


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Αυτοί οι περιορισμοί τελικά εμφανίζονται εκεί που δεν το περιμένει κανείς... μόνο για να δημιουργούν προβλήματα,,, αλλά το καλό το παλικάρι βρήκε άλλο μονοπάτι. Ωραίος Νικόλα.
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου και αν μας τύχει ποτέ, να το έχουμε υπ' όψιν σαν λύση


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο...Πρώτα απ΄ολα συγχαρητήρια για το blog σου...Το βρήκα τυχαία πριν καμια βδομάδα και απο τότε μπαίνω τακτικά...Σκέφτηκα ότι ήταν έξυπνη κινηση και μπορει για μενα να μην εχει ιδιεταιρη σημασια αλλα εφοσον το ζητησες...εχω κι εγω ενα blog αρκετα αξιολογο (πιστευω) και αν θελεις μπες και ριξε μια ματια....

WWW.TABULARASABLOG.TK H WWW.PANAKONTA.BLOGSPOT.COM

ΑΠΟ 117, ευχαριστω...


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next