15 Φεβρουαρίου 2009



63 Free Blog Reviews

Μου ήρθε λοιπόν μια ιδέα μετά το 2ο και παρόμοιο πάνω κάτω προϊόν που έλαβα, και θέλω την γνώμη σας. Να πάρω λοιπόν σβάρνα τα Blogs και να γράφω για κάποια που θα επιλέγω τυχαία, μια ανάρτηση, όπου θα γράφω τα υπέρ και τα κατά; Ή να μου προτείνετε εσείς, και με το χέρι στην καρδιά, να επισκεφθώ τον δικό σας χώρο; Το τολμάτε; Γιατί θέλει τόλμη; Γιατί σίγουρα τα Reviews θα είναι όσο γίνεται αντικειμενικά και αμερόληπτα. Δεν μπορείς να κρατήσεις ποτέ ένα Blog, έχοντας τόσους αναγνώστες που βασίζονται στην ειλικρίνειά σου, γράφοντας ανακρίβειες και εγκώμια σε κάποιον που του χρειάζεται τράβηγμα αφτιού. Ούτε επίσης μπορείς να τραβάς αφτιά ενώ θα έπρεπε να στρώσεις δάφνες. Δεν μπορώ για παράδειγμα την zoyzoy επειδή είναι φίλη μου να την έχω στον αφρό, και τον Γιάννη επειδή είναι ο γκρινιάρης του Blog να τον χαντακώσω. Καταλάβατε τι λέω, το ξέρω αυτό. Εκείνο που δεν ξέρω, είναι αν θα πείτε "Ναι Νίκο, ξεκίνα το" η "μη, κάτω τα χέρια απο τη σούβλα". Δεν δέχτηκα τις δύο προσφορές, γιατί η πρώτη πλήρωνε 75 δολλάρια για ένα Positive Review, και το άλλο ζητούσε (δωρεάν) ένα επίσης Positive Review, στα Αγγλικά και τα δύο. Καλά ρε, τόσα Αγγλόφωνα Blogs, εμένα βρήκατε; Πρώτα πρώτα, και τα δύο προϊόντα δεν με ικανοποίησαν όταν τα έλαβα. Πώς λοιπόν να γράψω κάτι που δεν θα είναι αλήθεια; Έπειτα, όταν οι αναγνώστες γνωρίζουν πως πληρώνεσαι για να το κάνεις, και βλέποντάς σε να εγκωμιάζεις ένα προϊόν που στην ουσία πάνε χαμένα τα εγκώμια, μόνο και μόνο για να δικαιολογήσεις τα χρήματα, παύουν αυτόματα να σε εμπιστεύονται για πάντα. Δεν θα το έκανα ποτέ στον εαυτό μου..Οπότε!! Περιμένω την δική σας γνώμη, καθώς και ..πρόσκληση, για ένα Review με τον καφέ!




Print this post



Related Posts :



63 σχόλια:

thesikaleon είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο ειλικρινά σου λέω ότι κατά τη γνώμη μου το blog σου είναι από τα καλύτερα που έχω επισκεφτεί. Βλέπεις τελευταία το blogging πάει να γίνει μόδα και αυτό μας έχει γεμίσει με σκουπίδια (ακόμα λίγα ευτυχώς). Στο λέω αυτό για να καταλήξω ότι η γνώμη σου θα είχε αξία για μένα. Και δεν θέλω να μου πεις τι κάνω καλά, θέλω να μου πεις τι σε χαλάει. Και δεν στο ζητώ για να προβληθώ. Μου αρκεί να μου στείλεις και σε mail τα σχόλια σου, αλλά αν θες και να το αναρτήσεις με μεγάλη μου χαρά. Εξάλλου στο blog μου δεν διατήρησα ποτέ "πελατιακές σχέσεις". Υπάρχουν bloggers που μου αφήνουν σχόλια συχνά και γω σπάνια σχολιάζω στα δικά τους, γιατί απλά δεν έχω κάτι να πω. Πολλές φορές συμβαίνει βέβαια και το αντίστροφο.

Τώρα για την αρχική σου ερώτηση πιστεύω ότι κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί σε κανέναν την κριτική. Αν θελήσω αύριο να σχολιάσω το blog σου δεν μπορείς να μου το αρνηθείς.

Το θέμα λοιπόν δεν είναι το τι θέλουν οι bloggers αλλά το τι θες εσύ. Αν σε ενδιαφέρει να ακουστεί η άποψη σου από τον εκάστοτε διαχειριστή του ιστολογίου τότε κάνε κριτική μόνο μετά από πρόσκληση. Αν πάλι δεν σε ενδιαφέρει ο ίδιος ο διαχειριστής αλλά οι επισκέπτες του τότε "πάρτα σβάρνα".

Το δικό μου σε περιμένει όπως και να χει > > > http://thesikaleon.com


Our Greek tv είπε... Best Blogger Tips

Κι εμένα μου αρέσει πολύ το blog σου. Είναι αληθινό, με ενδιαφέροντα θέματα (δε χάνω post) και πάνω απ' όλα μετράει η γνώμη σου!!
Με μεγάλη μου χαρά ειλικρινά θέλω να μου πεις την αντικειμενική σου άποψη για το blog μου. Την πάσα αλήθεια!
Γιατί το επιζητούσα έτσι κι αλλιώς. Άλλοι λένε τα καλά (λίγοι!!) και άλλοι τα κακά. Μια ανάλυση των συν και πλην είναι τέλεια.
Και σαν ιδέα δηλαδή μπράβο που το σκέφτηκες!!
Περιμένω επίσκεψη ;)


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Καλά Νίκο... Καφεδάκι να κεράσουμε και με το παραπάνω, αλλά κομματάκι δύσκολο να τον "διακτινίσω" υπερατλαντικά ("κόκαλα θα 'χει" -μπαγιάτικος θα 'ναι... - ένα χάλι...) τέσπα, θα τον κεράσουμε όταν κατέβεις Θεσσαλονίκη :)

Στο "ψητό" τώρα: Προσωπικά γνωρίζω ορισμένα σημεία του μπλογκ μου που θέλω να βελτιώσω για να γίνει πιο "βατό" ως προς τη θεματολογία του -π.χ. κουμπιά με θεματικές ενότητες-, αλλά ακόμη δεν βρήκα τον χρόνο να το κάνω σε μεγάλη έκταση και όπως θα το ήθελα... μιας και τα περισσότερα "κουμπιά" που μου αρέσουν δεν μπόρεσα να τα "ενεργοποιήσω" εντός του μπλογκ-

Ωστόσο πολύ θα ήθελα να δω με τα μάτια ενός άλλου το "πνευματικό μου τέκνο"- το μπλογκ μου κοινώς...

Γνωρίζοντας βέβαια πως απόλυτα αντικειμενικός δεν μπορεί να είναι κανείς & πως μπορεί να υπάρχουν αποστάσεις στα "γούστα"...

Ορίστε σε προσκαλώ στο "ΤΟΧΟΤΙS" :) να κάνεις την αρχή,
αλλά υπ' όψιν: μόνο καφέ κερνάμε -άντε και καμιά ρετσίνα με μεζεδάκια στα όμορφα ταβερνάκια της Σαλονίκης: money γιοκ! :))

ΥΓ: Πάντως χαρά στο κουράγιο σου. Δύσκολο ρόλο διάλεξες. Εξ αντικειμένου: και κριτής και αντικειμενικός... σπανιότητα θα έλεγα και αν θελήσεις να ισορροπήσεις και τις "φιλίες" με τα παραπάνω... ακόμη πιο δύσκολο το εγχείρημα. (Εδώ στον κολλητό μας και καμιά φορά δεν ξέρουμε πως να του πούμε κάτι που πιθανόν να μην του αρέσει σαν κριτική...)


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Καλέ δεν παίζω! με πρόλαβαν οι thesikaleon και Our Greek tv... μέχρι να βάλω το σχόλιο...
άντε καλά, δεν θα κάνεις την αρχή στο ΤΟΞΟΤΙS, θα αναμένουμε με υπομονή τη σειρά μας...

Ούτε στο ΙΚΑ τέτοια κίνηση!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δεν ξέρω αν αξίζω την τιμή, και το λέω πολύ ειλικρινά αυτό. Απλά να ξέρετε πως, κάνω ότι είναι δυνατόν, για να θεωρηθεί το Blogging, εκτός απο ενημέρωση, συγχρόνως και διασκέδαση, κι όχι μουντό δημοσιογραφιλίκι.

Βίκυ, όπως είδες σε πρόλαβαν τα παιδιά, μα έτσι κι αλοιώς θα ξεκινήσει απο αύριο η επισκόπιση.
Επίσης, τα Buttons (Κουμπιά) επάνω στην κορυφή του Blog τα είδατε; Τώρα έχει στα δεξιά ακόμη ένα με τίτλο "Blog Reviews". Έφτιαξα λοιπόν μια σελίδα ακόμη έξτρα, και η οποία θα είναι για τον σκοπό αυτόν ακριβώς.
Θα επισκέπτομαι ένα Blog, και θα γράφω εκεί τα υπέρ και τα αρνητικά του. Δίπλα θα έχει και μια μικρογραφία του Blog, και κατόπιν, θα μου γράφετε στο Blog την γνώμη σας, για να δούμε κατά πόσο συμφωνούν οι γνώμες και τα γούστα μας, ή κατά πόσο διίστανται.
Όλα καλά μέχρι εδώ;
Απο αύριο ξεκινάμε λοιπόν..


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

συμφωνω, πολυ καλη η ιδεα σου πουλίμ!θα εχει πολυ πολυ ενδιαφερον!


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Καλή σου ημέρα Νίκο....
Εχω 4 (ζωή να έχουνε)....
Είσαι καλοδεχούμενος και χωρίς καλοπιάσματα...
Θεωρώ τον εαυτό μου "ερασιτέχνη".

Μπορεί να σε κεράσω καμμιά τσικουδιά....
Ανάλογα την κριτική σου....
:-)


Dorothea είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Tyler Durden είπε... Best Blogger Tips

ποιός όμως θα κρίνει τον κρίνοντα;:Ρ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Tyler Durden, εσείς όλοι φίλε μου. Δηλώνω υπεύθυνα πως είμαι σύμφωνος σε κάθε κριτική.
Στην διάθεσή σας λοιπόν.


ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε... Best Blogger Tips

Ε καλά, σιγά να μη συμφωνήσω... Και εξηγώ οτι η κριτική γίνεται καθημερινά από αυτούς που επισκέπτονται το κάθε μπλογκ. Εγώ δεν έχω αντίρηση αλλά και δεν προκαλώ την κριτική σου, πολύ περισσότερο που ήδη συστήνεις μέσω του δικού σου μπλογκ αρκετά άλλα (και το δικό μου), έχεις απονείμει βραβεία (και στο δικό μου) οπότε θα βρεθείς σε δύσκολη θέση.
Αλλά επειδή οι Πόντιοι δεν μασάνε, ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΛΜΑ να μου κάνεις κριτική!
Φιλάκια, καλή εβδομάδα


anna. είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ,από την άλλη πλευρά της γης καλημέρα Έχω την ίδια γνώμη με τη Dorothea.Ερασιτέχνης και καινούρια!!!Μαθαίνω, διαβάζω,κάνω κριτικές,χαζά πράγματα!!!Θα ήταν καλό κάποιος με πείρα να μου κάνει κριτική !!Καλοδεχούμενη ακόμα και αρνητική!!!Διορθώνομαι!!!


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, εννοείται πως έχουμε εμπιστοσύνη στη διάθεση με την οποία προτίθεσαι να κάνεις αυτές τις κριτικές για τα μπλογκ. Λίγο πολύ σε γνωρίσαμε εδώ μέσα, οπότε είναι σαν να έχουμε στη διάθεση μας μια αναλυτικότερη άποψη ενός φίλου για το μπλογκ μας.
Καλό- ή ακόμη και κακοπροαίρετες κριτικές λίγο-πολύ όλοι μας θα έχουμε λάβει... Να' σαι καλά.

Τιμή είναι για μας που θέλεις να διαθέσεις το χρόνο σου για να κάνεις τις κριτικές αυτές...

ΥΓ: Αστειευόμουν φυσικά, δεν παίζει ρόλο πότε θα κάνεις την κριτική σου για το TOXOTIS(:)) απλά όταν άρχισα να γράφω το 1ο σχόλιο δεν υπήρχαν άλλα ακόμη αναρτημένα


molemou είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΜΠΙΡΕΣ.


Ανασαιμιά είπε... Best Blogger Tips

Μέσα από τα λάθη του κάποιος, όταν έχει τη τόλμη να τα κοιτάξει στα μάτια γίνεται καλύτερος.
Αυτή ήταν πάντα η αρχή μου.
Μα ποιος να σου υποδείξει τα λάθη σου; Συνήθως άτομα που σε αγαπάνε και είναι αμερόληπτοι. 'Ατομα που εμπιστεύεσαι πραγματικά.'Ατομα που σ'εμπιστεύονται και δε φοβούνται ότι λέγοντάς σου την αλήθεια θα σε χάσουν. Σπάνια περίπτωση. Αλλά για μένα αυτό σημαίνει αληθινή φιλία.
Υπάρχει και η άλλη περίπτωση.
Παρακολουθούσα δυο φίλους μου('εμπιστους) να "σκοτώνονται" για δικό μου θέμα. Ο ένας έλεγε ότι έπραττα το σωστό. Ο άλλος επιχειρηματολογούσε για το αντίθετο. 'Αρα λοιπόν ο καθένας βλέπει τα ίδια πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία,ανάλογα με τις δικές του θέσεις,πιστεύω,αρχές κλπ κλπ
Μία γνώμη λοιπόν και μόνο δύσκολα να είναι αντικειμενική.
Παρ'όλα αυτά, όσον αφορά το μπλογκ μου(που αφορά μεγάλο κομμάτι του "Εγώ" μου(το άλλο το μικρό το κρατάω για πάρτη μου...),πάντα ήθελα μια αντικειμενική όσο γίνεται κριτική. Για να πω την αλήθεια αποζητώ αρνητική κριτική για να δω τα λάθη μου και τις παραλείψεις μου.
Την είχα...(σε προηγούμενο blog) αλλά από κουκουλοφόρους. 'Οχι δε πιάνονται αυτοί. Πιάνονται μόνο όσοι έχουν όνομα,και blog.
Εσύ έχεις και από τα δύο. Αν κρίνω από το blog σου, έχεις και άποψη και κρίση.
Περιμένω λοιπόν το σχόλιό σου για το blog μου και τη κριτική σου.Τις υποδείξεις σου και ότι άλλο εσύ νομίζεις πρέπει να προσέξω.
Το θέμα είναι όταν το κάνεις αυτό(για όποιο μπλογκ) οι σχολιάστές σου να κάνουν το ίδιο.
Για όποιο μπλογκ μιλάς,να το παρατηρήσουν και να πουν και κείνοι τη γνώμη τους. 'Οσο περισσότερες γνώμες τόσο το καλύτερο.
Να είσαι καλά και πάντα αληθινός.
Καλή σου μέρα!


VaD είπε... Best Blogger Tips

Πες κακή κουβέντα και θα σε...κανονίσω:))
Νικόλα μου,ξέρω τι θα πεις,γι αυτό δεν το θέλω δημόσια,μπορεί από κάποιους να θεωρηθεί διαφήμιση.Στείλε μου λοιπόν email και ...θάψε με,η γνώμη σου μετράει πολύ για μένα,αν δε μετρούσε,δε θα σ'επισκεπτόμουν τακτικότατα!
Περιμένω με τη...χατζάρα στο χέρι:)))


Το χρυσό ΠιΠι είπε... Best Blogger Tips

τα πνευματικά μας παιδιά, σίγουρα θέλουν τον Καναδό τους! εξάλλου η κριτική μας κάνει καλύτερους.


Μιχάλης Τσαντίλας είπε... Best Blogger Tips

Γεια και από μένα! Η κριτική, δημόσια ή ιδιωτικά, είναι καλοδεχούμενη, από όπου κι αν προέρχεται. Φυσικά θα ήθελα την ειλικρινή και αυστηρή γνώμη σου!


Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε... Best Blogger Tips

Αξιολόγηση για μένα είναι τα σχόλια … και η συμμετοχή κάποιον φίλων … τα υπόλοιπα .. προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν. Κάνω το κέφι μου … ίσως να με ενδιέφερε αν ήμουν πιο κολλημένος με τα views … αλλά ειλικρινά δεν μπορούν όλοι να μας γουστάρουν. Εδώ έχεις κάνει καλή δουλειά … και θα έρχομαι !!


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Καθυστερημένη και καταϊδρωμένη!!Εννοείται ότι σε περιμένω για τσίπουρα, όχι καφέ θα σου βγάλω και καλούς μεζέδες.Και δέχομαι και την αρνητική δεν κάνω για τον στον αφρό (κάνω και στο βυθό βουτιές,ενίοτε)άλλωστε είμαι πολύ νέα στο χώρο φυσικό και επόμενο να έχω λάθη και ελλείψεις(3μηνών)ούτε την αξίωση για βραβεία έχω μου αρκούν τα σχόλια των αναγνωστών που δείχνουν την εκτίμησή τους.


Our Greek tv είπε... Best Blogger Tips

Μόλις διάβασα την κριτική για το Our Greek tv!
Δεν ήξερα ότι ξεκίνησες ήδη και το είδα τυχαία!
Λοιπόν είδες που σου είπα ότι χρειάζεται να το δει και άλλο μάτι;
Έχεις δίκιο σε αυτά που λες.
Για παράδειγμα δεν ήξερα ότι σε κάποιους εμφανίζεται με μπάρα για να ανοίξει ολόκληρο. Σε μένα φαίνεται ολόκληρο στην οθόνη. Θα το κοιτάξω.
Όσο για το template, είναι το τρίτο που αλλάζω και δυστυχώς δεν είμαι πολύ του είδους οπότε προς το παρόν δεν προβλέπεται αλλαγή.
Θα τα λάβω όλα υπόψιν μου που είπες!
Σε ευχαριστώ πολύ!!
*Θα δημοσιεύσω την κριτική σου και θα τα πω και από το Our Greek TV!!
Ευχαριστώ και καλή συνέχεια στην ωραία αυτή προσπάθεια!


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

ατίκειμενικές σκέψεις σε υποκειμενικό θέμα
με ποιά κριτήρια θα κρίθούν τα blog?
αλωστε τα σχόλια ελευθερα είναι όχι μόνο για
αναρτήσεις αλλα και για άλλα θέματα
όχι δεν νομίζω πως θα ήθελα κάτι τέτοιο
αν και δέχωμε ότι το δικο σου Νίκο είναι απο τα καλύτερα.δεν θέλω κάτι τέτοιο
ας μας κρίνουν όλοι όπως πάντα


magos είπε... Best Blogger Tips

Μου αρέσει η ιδέα να υπάρχουν σε ένα blog θέματα από άλλα blog που θεωρείς ότι αξίζουν.
Όσο για την αξιολόγηση, μιας και η γνώμη σου είναι σίγουρα υποκειμενική, όπως και του καθενός,
μπορείς να δοκιμάσεις και αν η γνώμη σου ταιριάζει με αυτή των περισσοτέρων καλώς.
Αλλιώς την έκατσες την βάρκα........
Αν θες να κάνεις την διαφορά ίσως θα μπορούσες με επικοδομιτική κριτική να βοηθάς όλους εμάς που με λίγες γνώσεις προσπαθούμε να στήσουμε ένα blog που να μην παρουσιάζει ελλείψεις.


Lena είπε... Best Blogger Tips

Κι εγώ περιμένω
Μπορεί να μην μαγείρεψα.. αλλα θα πάρουμε απ έξω!


Oι Αστρο - Συμμορίτες είπε... Best Blogger Tips

Και το δικό μας μπορείς να σχολιάσεις και φυσικά τολμάμε, αν δεν τολμούσαμε δεν θα φτιάχναμε τέτοιο blog. χι,χι,χι!
Και σε άλλα έχουμε να προτείνουμε, γενικά είαμστε υπέρ της πρότασης και φυσικά ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ που μας έβαλες στα αξιόλογα blogs!
Χαρά μας να επικοινωνούμε, άλλωστε έχουμε τόσους κοινούς φίλους.

Τους χαιρετισμούς μας


libero είπε... Best Blogger Tips

Σε περίπτωση που εισακουστούν οι παρατηρήσεις σου για παράδειγμα θα διορθωθεί το Template του Our Greek tv, θα αλλάξει και το Review για το συγκεκριμένο blog?


dreamer-angel είπε... Best Blogger Tips

Εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα!Η πρόταση που θα κάνω όμως είναι όπως και με τα βραβεία να δημοσιευτεί και η κριτική στα Blogs του καθενός.Εχω όμως και μια απορία και θα θελα να μου πεις τη γνώμη σου!Για να σχολιάσει κάποιος πχ εσύ το blog μου δεν θα πρέπει να διαβάσεις πολλές αναρτήσεις για να έχεις μια εικόνα;Λέω εγώ τώρα!!!
Τα φιλιά μου


thesikaleon είπε... Best Blogger Tips

Ε ναι χάρηκα και μάλιστα πολύ!!!
Απλά γιατί δεν περίμενα τετοια κριτική.

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάνω απ'όλα για τον χρόνο σου

Στέλιος


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο,άν έχεις χρόνο πέρασε και αποτο δικό μου,είμαι ερασιτέχνισσα,αλλά πάντα με ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων για οτοδήποτε κάνω στη ζωή μου.
Καλοδεχούμενος λοιπόν και απο το σπιτικό μου!!


Konstantinos είπε... Best Blogger Tips

Πολύ ωραία ιδέα. Πώς και δε το είχες βάλει μπρος τόσο καιρό. Η Γνώμη σου μετράει και είσαι ελεύθερος να θέψεις όσο θέλεις, ούτως η άλλως το blogging δεν γίνεται για προσωπική προβολή, αλλά μάλλον απο καρδιάς. Εγώ τουλάχιστον έτσι ξεκίνησα, επειδή πολλές φορές νιώθω πολύ μόνος όταν κάθομαι μέσα.

Υ.Γ. Καλά το πιστεύεις ότι έχω περάσει ώρες κοιτώντας τις αναρτήσεις σου και δεν έχω δει ποτέ τα κουμπιά στην κορυφή!!!!!!! Απλώς μπαίνω και πατάω αυτό που τις βγάζει τυχαία χαχααχαχαχαχα


kakos lykos είπε... Best Blogger Tips

Η Κριτική όταν είναι καλοπροαίρετη είναι πάντα καλοδεχούμενη, αν και πιστεύω ότι ένα blog κρίνεται από τους σχολιαστές του, αν δεν έχει να προσφέρει κάτι, γέλιο, προβληματισμό, ενημέρωση, ή οτιδήποτε άλλο σε κάποιον, τότε ο επισκέπτης δεν θα μπει στον κόπο καν να αφήσει σχόλιο, είτε θετικό είτε αρνητικό, και δεν θα ξαναπατήσει καν.
Για να κάνει κάποιος κριτική σε ένα blog θα πρέπει να είναι συχνός αναγνώστης του, έτσι ώστε να έχει σχηματίσει σφαιρική άποψη για το blog και να μην στηριχτεί σε ένα μικρό ενδεικτικό αριθμό αναρτήσεων, ειδικά αν το blog έχει ποικιλία θεμάτων.
Όσο για το στήσιμο ενός blog όλα αυτά τα "μπιχλιμπίδια" που βάζουμε για να το κάνουμε πιο όμορφο πρώτα για μας, έχουν σχέση καθαρά με τις επιλογές τους blogger, και τα συγκεκριμένα σε κριτική έχουν την απάντηση του blogger: "μου άρεσαν και τα έβαλα, ταιριάζουν με την αισθητική μου, τώρα αν δεν αρέσουν σε κάποιον άλλο, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, ας κοιτάξει ο άλλος τις αναρτήσεις και όχι το περιτύλιγμα".
Όταν θες Νίκο μπορείς να περάσεις από την φωλιά του Κακού Λύκου, δεν δαγκώνω πάντα, για καλό και για κακό όμως μη φορέσεις κανένα κόκκινο καπελάκι:)))))


Μαργαρίτα είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο μου!
Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την ανάρτησή σου,
όπως βέβαια και τις περισσότερες που κάνεις
εφόσον μας αφορούν όλους! Μας βοηθάς αφάνταστα!

Όσο για την κριτική, είμαι κι εγώ πάντα ανοικτή,
δεν ξέρω όμως σε πιο βαθμό είμαι διατεθειμένη
να αλλάξω πράγματα στο μπλοκ μου, εφόσον θεωρώ
πως με αντιπροσωπεύει. Δεν θα ήθελα να αλλάξω
μόνο και μόνο για να αρέσω στους άλλους,
όμως θα ήθελα φυσικά να ξέρω τι είναι αυτό
που δεν τους αρέσει... κι αν κρίνω πως έχουν
δίκιο ευχαρίστως να το διορθώσω!
Άλλωστε φίλε μου όπως στη ζωή, έτσι και στα μπλόκ, δεν γίνεται να αρέσουμε σε όλους...
Πάντως είμαι ανοικτή σε οποιαδήποτε κριτική σου!

Σε φιλώ (και σε περιμένω) ***


NOVITO είπε... Best Blogger Tips

Αρκετά ενδιαφέρον ακούγεται, καθώς όπως έχεις καταλάβει σε χουμε σα μικρό θεό μας...
(ναι ξέρω δε θα σ αρέσει ο όρος, αλλά...)
Θα ταν ωραίο επίσης για κάθε Blog Review να γίνεται ένας μικρός διάλογος, απ τον οποίο σίγουρα όλοι μας θα βγούμε κερδισμένοι... ;)

(υ.γ. Περιμένω ΙΒΑΝ για τα καλά σχόλια... :D )


Φωτεινή S είπε... Best Blogger Tips

Nίκο,
είδα πως στο thesikaleon προτείνεις την αλλαγή του πλάτους των sidebars. Ξέρεις να μου πεις πώς γίνεται αυτό στο πρότυπο thisaway blue που έχω εγώ;
Περιτό να σου πω πως είμαι follower αλλά όχι σταθερή σχολιάστρια.
Καλημέρα για σένα από Ρεθυμνο
Σ' ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου


Our Greek tv είπε... Best Blogger Tips

http://ourgreektv.blogspot.com/2009/02/our-greek-tv_16.html


Konstantinos είπε... Best Blogger Tips

Νίκο; Πέρασα πριν αλλά κάτι ξέχασα..... Πώς δηλώνουμε συμμετοχή αααααααααααααα.

χαχαχα Καλά πέρνα κι απο εμένα και φέρε και το φτιάρι σου. Ή Εκσκαφέα αν σε ενοχλεί η χειρωνακτική εργασία.


Konstantinos είπε... Best Blogger Tips

http://threebloodrops.blogspot.com/ εδώ εννοούσα.


117 είπε... Best Blogger Tips

χαίρεται ΑΑΤΟΝ.
καταρχήν, το blog σου είναι το πιο καλοδουλεμένο που έχω επισκεφτεί. φαίνεται να αφιερώνεις πολύ χρόνο και, με μεράκι, να φαίνεται η δουλειά σου μέσα από τους αναγνώστες σου. αλλά αυτά τα ξέρεις.
θα ήθελα να σου πω πως η ιδέα σου είναι τολμηρή, αλλά εξειρετικά ενδιαφέρουσα. νομίζω πως ο καθένας θα ήθελε μια αντικειμενική κριτική από έναν άνθρωπο που ασχολείται με blog τόσο σχολαστικά. αν βρεις λίγο χρόνο, σε παρακαλώ, πέρνα μια βόλτα και από το δικό μας.
http://www.panakonta.blogspot.com
υ.γ. μην μας κρίνεις πολύ αυστηρά, δίνουμε πανελλήνιες φέτος, και η πίεση είναι μεγάλη. το blog μας είναι μια διέξοδος από όλο αυτό το ζόρι.
με εκτίμηση


AATON είπε... Best Blogger Tips

Είστε πάρα πολλοί για να σας απαντήσω έναν-έναν στα σχόλια που ο καθένας σας έκανε. Θα προσπαθήσω όμως να απαντήσω συνοπτικά, προσπαθώντας ταυτόχρονα να σας καλύψω όλους ανάλογα με το σχόλιό σας.

Κατ' αρχήν, μερικοί το πήρατε λάθος. Δεν "έγινα κριτής και κρίνω τα δικά σας σφάλματα" όπως λέει και ο Νταλάρας. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να κρίνει κανέναν. Ο καθ' ένας θα μπορούσε να πει, "εμένα έτσι μου αρέσει και λογαριασμό δεν δίνω σε κανέναν" και θα είχε απόλυτο δίκιο.
Το Review που σκαρφίστηκα, έχει λοιπόν άλλο σκοπό. Την "Βοήθεια" να δει ο κάτοχος του Blog, το έργο του, "και μέσα απο τα μάτια των άλλων".
Αλλιώς το βλέπω εγώ, αλλιώς εσείς.
Και ναι! με ενδιαφέρει "ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ" η γνώμη του καθ' ενός σας, γιατί δεν το έφτιαξα αποκλειστικά για μένα, αλλιώς δεν θα με ενδιέφερε αν με διαβάζει κάποιος, ούτε θα το είχα Public, θα το κράταγα κρυμμένο, να μη φαίνεται στο Profil μου. Το έφτιαξα ΚΑΙ για σάς λοιπόν. Για να έρχεστε να με διαβάζετε, προσπαθώντας να το ενημερώνω όσο πιο συχνά μπορώ, ώστε πάντα κάτι να βρείτε, και να μην πείτε ποτέ "τζάμπα κόπο έκανα, τίποτε δεν έκανε σήμερα".
Με ενδιαφέρει πάρα πολύ, αν την Ντόρα για παράδειγμα την ζαλίζει το Banner που είχα φτιάξει για τους Follower, ή αν τα γράμματά μου είναι δυσανάγνωστα, ή το φόντο (Backround) του Blog μου είναι σαχλό, η δεν βοηθάει καθόλου στην ανάγνωση, και αντιθέτως την δυσχεραίνει.
Όλλα αυτά όμως, δεν θα τα γνώριζα αν ο κάθε ένας/μία απο εσάς, τα κρατούσε για τον εαυτό του/της. Εκεί είναι η διαφορά λοιπόν, της "κριτικής" απο την "συμβουλή".

Στην σελίδα "Blogers Review", γράφω κάτι, που σχεδόν κανένας δεν είδε, η δεν έδωσε σημασία. Περισσότερη σημασία δόθηκε στην έννοια "Και ποιός νομίζει πως είναι (ο Νίκος)". Το έκανα τώρα λοιπόν να φαίνεται, κάνοντας τα γράμματα κόκκινα.
Γράφω λοιπόν συν τοις άλλοις και το εξής: "Θα σας παρακαλέσω τώρα, και αν θέλετε (όσοι θέλετε), να δείτε κι εσείς με τα ίδια σας τα μάτια το ιστολόγιο που σχολίασα μόλις, και να γράψετε τα δικά σας
σχόλια, αν και κατά πόσο ήμουν σωστός και δίκαιος, γράφοντας μαζί κι εσείς, την
δική σας κριτική για το εν λόγω Blog."


Όπως είδατε, δεν είναι μονάχα η δική μου γνώμη, μα ζητάμε και τις δικές σας, όλων σας. Μία γνώμη μονάχα, -η δική μου- σίγουρα απο μόνη της δεν έχει τόση σημασία. Μα όλες οι γνώμες μαζί, είναι θησαυρός για κάποιον που έχει Blog.

Όποιος δεν θέλει την γνώμη των άλλων, δικαίωμά του και καλά κάνει. Εγώ όμως, θέλω την δική σας.
Κάντε λοιπόν το δικό σας Review για το δικό μου Blog, και θα το αναρτήσω πρώτο-πρώτο με τις δικές σας μάλιστα υπογραφές αν το θέλετε.
Σας περιμένω, και, μήν στερείτε και τους άλλους, που την επιζητούν τουλάχιστον, την δική σας ακαίρεη, δίκαιη, καλοπροέραιτη, και πάνω απ' όλα ανεκτίμητη γνώμη.

Με την αγάπη και την απέραντη εκτίμησή μου
σε όλους και όλες εσάς ανεξαιρέτως,
(η zoyzoy μου έδωσε ιδέα)
Νίκος -ΑΑΤΟΝ,
ο Καναδός σας.. αχαχαχαχ.. τρελό :-)


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

EINAI TRELOOOOOS
EINAI TRELOOSSSS O KANADOS!!!!!!

ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΞΑΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "Νταλάρας" ΠΑΊΖΕΙ ΝΑ ΦΑΜΕ ΠΡΟΣΤΙΜΟ.....ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ ΝΑ ΛΕΣ....


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Πρακολούθησα την πρώτη προσπάθεια που έκανες στα 2 Blog και με βρίσκεις σύμφωνη!Τελικά είναι πολύ καλή ιδέα!Ασχετα αν κάποιος θέλει ή όχι να κάνει τις αλλαγές που προτείνεις στο blog του είναι ωραίο να έχει κι άλλες γνώμες-προτάσεις για να το βελτιώσει!Τα φιλιά μου
http://dreamer-angela.blogspot.com/


AATON είπε... Best Blogger Tips

* Παλαλέ μου, έχω κάθε δικαίωμα να λέω όποιου το όνομα θέλω, ειδικότερα όταν αναφέρομαι σε κάτι "δικό του". Πιο πολύ θα τον ενοχλούσε αν έγραφα πως το τραγούδι ήταν του ..Τσαλίκη για παράδειγμα.

* Άντζελα, χαίρομαι που το βλέπεις έτσι. Δέξου τα φιλιά μου επίσης


everything53 είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, παρατήρησα 4 πράγματα στα reviews:

1) Βαθμολογείς το πρώτο μπλογκ, κι όχι τα υπόλοιπα δύο. Όλα πρέπει να έχουν τον ίδιο τρόπο αξιολόγησης.
2) Το στήσιμο του μπλογκ γίνεται με βάση το γούστο του δημιουργού του, επομένως δεν μπορούμε να το κρίνουμε.
3) Το κενό που υπάρχει κάτω όταν ανοίξεις μια μεμονωμένη ανάρτηση, υπάρχει σε όλα τα μπλογκς που έχουν αρκετά έξτρα δεξιά και αριστερά.
4) Η μπάρα που σου έβγαλε ένα μπλογκ χαμηλά, δημιουργήθηκε από την διαφορετική ανάλυση της οθόνης σου (σε μένα δεν εμφανίζει μπάρα).

Γι' αυτούς τους λόγους, θεωρώ ότι αδικούνται λίγο αυτοί στους οποίους κάνεις review. Πες μου κι εσύ την δική σου γνώμη.

Υ.Γ. Είσαι ελεύθερος να μπεις και στο δικό μου μπλογκ, απλώς να θυμάσαι πως κάθε του γωνιά φτιάχτηκε για να εκφράζει εμένα κι όχι για να αρέσει στους άλλους.

Την καλημέρα μου.


J. Luna [X-GoteEngeL] είπε... Best Blogger Tips

Εγώ έχω λατρέψει τη 2η Βερσιόν του μπλογκ σου!

Το έχεις κάνει πολύ πιό προσωπικό, πιό ευανάγνωστο, ίσως πολύ πιό ειλικρινές.

Και να σου πώ και κάτι δεν είναι τυχαίο που σε διαβάζει τόσος κόσμος!

Είσαι μούρη, καλός άνθρωπος και καλός μπλογκερ. Κάνεις το αυτονόητο: ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ.

Να' σαι καλά Νίκο μου!




Και μή ξεχνάς, η επιτυχία έγκειται στο αν μπορούμε να μάθουμε από την κριτική μας. Γι αυτό κι είσαι ελεύθερος να κάνεις το ίδιο με το δικό μου μπλογκάκι, ή όποιος άλλος θέλει.


Noldiel είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα,
Καιρό έχω να περάσω μα άξιζε τελικά...
Σε βρίσκω πολύ σωστός και στο σκεπτικό και στην πράξη, χαίρομαι που συνεχίζεις να λες όσα σκέπτεσαι και πιστεύεις και παραμένεις πάντα γνήσιος!:)
Αυτή τη στιγμή φτιάχνω το site μου, μα όταν έρθει η σειρά του blog, θα σε καλέσω οπωσδήποτε για έναν εικονικό καφέ (πολύ μακριά ο Καναδάς) και θα ξέρω ότι ένας άνθρωπος με πρόσωπο θα μου πει την γνώμη του "με το χέρι στην καρδιά". :)
Συνέχισε λοιπόν και μην σταματάς!


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Νίκο δεν περίμενα πως κάνεις υπερωρίες :)

Χαλάλι οι ρετσίνες!-που ΘΑ κεράσουμε- και οι καφέδες και ότι άλλο θέλει η παρέα όταν με το καλό έρθεις στα μέρη μας.

Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς για το μοίρασμα της άποψης-κριτικής-συμβουλής σου & τη διάθεση του χρόνου σου.

Όσο για τη δεξιά μπάρα -μόλις σήμερα μου "κόντυνε" γιατί άλλαξα την εμφάνιση από τις ετικέτες βάζοντας μία μορφή label cloud, η οποία μικραίνει τη γραμματοσειρά της ετικέτας, ανάλογα με το πόσες φορές εμφανίζεται...

Θα το τακτοποιήσω σύντομα μιας και σε εμένα δεν αρέσει να μην "κατεβαίνουν" μέχρι κάτω μαζί και οι δύο -αν όχι και οι τρεις- στήλες...

Αυτό που θέλω να αλλάξω όμως κάποια στιγμή και δεν βρήκα ακόμη το κατάλληλο, είναι την κεντρική μπάρα επάνω -τον τίτλο του μπλογκ-, γιατί νομίζω πως χάνει έτσι πως έμεινε από την πρώτη αλλαγή σε τρίστηλο...

Να' σαι καλά και πάλι και μη "μασάς" ξύλο δεν πρόκειται να φας από κανέναν, αφού όλοι μας εδώ σ'αγαπάμε... και θέλουμε τον Καναδό μας!

(πράγματι πολύ πετυχημένο το νικ που σου έβγαλε η zoyzoy καλύτερο και από το ADAC του molemou!!!) :))


VaD είπε... Best Blogger Tips

Ρε συ Νικόλα,ακομα δεν το ξεκινησες το blog Reviews,μην κάνεις πίσω,ειμαι έτοιμος ν'ακούσω δημόσιο...κράξιμο:)Ετσι έχω μάθει με τους φίλους,όχι ξέρεις...να...αυτό...ετούτο..όχι ρε,οι φίλοι τα λένε στα ίσια,μ@λ@κ@ vad,την έκανες πάλι τη μ@λ@κί@ σου,έτσι διορθώνεται ο άλλος,με καλοπροαίρετες παρατηρήσεις από τους φίλους κι ας ειναι και σκληρές!Περιμένω επίσκεψη,δε λέω τι θα σε τρατάρω για να μη μας κυνηγάει η Τζένη:)))


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπημένοι μου φίλοι!

Χαίρομαι πολύ, που ο καθένας σας έχει και την δική του γνώμη, κι ότι την εκφράζετε δυνατά.
Άλλοι συμφωνούν, άλλοι διαφωνούν κι άλλοι έχουν τους ενδοιασμούς τους. Λογικά όλα.
Να απαντήσω στα περισσότερα σχόλια λοιπόν, όσο καλύτερα γίνεται, μα στο ίδιο σημείο, γιατί αν στον καθ' ένα σας απαντήσω και με ξεχωριστό σχόλιο μεμονωμένα, θα δείχνει στο τέλος τα διπλάσια σχόλια όποιος κοιτάζει το θέμα απ' έξω, και στην ουσία τα μισά, θα είναι οι δικές μου απαντήσεις σε σας. Δεν θέλω στο κοντέρ να μετράνε τα δικά μου σχόλια, μα τα δικά σας.
Λοιπόν, έχουμαν και λέγουμαν..ποιός έχει σειρά, για να διώ...α, ναι.

* Ο everything53. Φίλε μου καλέ, το να βαθμολογήσω η όχι εγώ κάποιον, πίστεψέ με, δεν έχει καμία βαρύτητα ο δικός μου βαθμός. Δεν την έχω δει άλλωστε "κάποιος" σπουδαίος, που μπορεί να βαθμολογεί τους άλλους και οι άλλοι να στέκονται σούζα, ούτε καβάλησα κανένα καλάμι, και σε παρακαλώ ειλικρινά να με πιστέψεις.
Σίγουρα το στήσιμο όπως γράφεις είναι θέμα προσωπικού γούστου. Κανείς δεν αντιλέγει. Μα αν διαβάσεις πιο προσεκτικά, θα δείς πως το τονίζω, "δεν κριτικάρουμε, μα συμβουλεύουμε".
Τώρα, αν στο διάβα μας τύχουμε κάποιο πολύ όμορφο Blog, να μην του πούμε "πάρε δέκα η πάρε είκοσι;". Υποκειμενικό μεν, μα τον άλλον τον κάνει να χαρεί, αισθάνεται κάποια αναγνώριση για τον κόπο του. Γιατί να μην την έχει;
Αν πάλι δούμε κάτι σε κάποια άλλα Blogs, το οποίο θεωρούμε "λάθος" (πάντα υποκειμενικά, και πάντα προσωπική μας γνώμη) και ζητήσουμε απο τον φίλο η την φίλη μας Blogger να το ξαναδεί, πού το κακό; Κι αν τότε όντως μετά και απο σκέψη φυσικά, δεί πως αυτό που προτείναμε ήταν όντως καλύτερο απο ότι είχε πρίν, έχασε η κέρδισε;
Το κενό στο Blog του καλού μας φίλου για παράδειγμα, ναι, δείχνει ένα κενό απο κάτω, μα το κενό "δεν δένει" με τον υπόλοιπο χρωματισμό του Blog, και δεν δείχνει όμορφο.
Η μπάρα επίσης που μου βγαίνει, ναι, είναι υπόθεση δικής μου Screen Resolution, μα πιστεύω πως δεν είμαι ο μόνος που δουλεύει στα 1024 Χ 768 pixels, και που είναι το πιο διαδεδομένο μέγεθος, και με οθόνη TFT 17', σίγουρα δεν ανήκω στην Elit των 19-21+ ιντσών. Οπότε, τι κακό του είπα;
Πιστεύεις πως θα αδικούσα εσκεμμένα κάποιον; Προτιμώ να του χαρίσω το Blog μου όπως είναι, παρά να τον αδικήσω.
Για ποιό πράγμα διαφωνείς, πές μου.
Όσο για την τελευταία φράση "να θυμάσαι πως κάθε του γωνιά φτιάχτηκε για να εκφράζει εμένα κι όχι για να αρέσει στους άλλους" με την οποία διαφωνώ κατά το ήμισυ, νομίζω σε κάλυψα με την μακροσκελή 1η μου απάντηση πιο πάνω.
Χαίρομαι όμως για το ότι διαφωνείς και δημιουργείς διάλογο. Και δέχομαι την πρόσκλησή σου, θα περάσω με την 1η ευκαιρία εφ' όσον με προσκάλεσες. Με την αγάπη μου και την καλημέρα μου φίλε μου.

* J. Luna [X-GoteEngeL], κάνω αυτό που έμαθα πως είναι το καλύτερο, στην σύντομη ζωή μου, σε κάθε τομέα, κι όχι μόνο στο Blog. Να δίνω, γιατί με ευχαριστεί. Να είμαι πάντα ο εαυτός μου, γιατί οι μάσκες γρήγορα πέφτουν, και να παραμένω όσο μπορώ ταπεινός.
Την αγάπη μου φίλε μου, καλή σου μέρα.

* Noldiel, θα περάσω, εσυ έχε το μπρίκι στη φωτιά :-) Σε ευχαριστώ που πέρασες, μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε. Στείλε και το Link της σελίδας που ετοιμάζεις να το έχουμε εδω να σε επισκεπτόμαστε.. Καλή σου μέρα και να 'σαι πάντα καλά.

* Τοξότισσά μου, μην το γελάς, πραγματικά υπερωρίες κάνω. Σου περισσεύει κανένα ένσημο; :-Ρ Α! το νίκ "ο Καναδός", τελικά το "Χρυσό πιπί" μου το έβγαλε.. κάτσε το πώ γιατί μ' αυτήν δεν τα βγάζω πέρα..

Όπως θα διαβάσατε στην σελίδα των "Bloger Reviews" ...ε; δεν διαβάσατε; Χμ! οκ...έκανα λοιπόν κάτω απο το 3ο Review, μια ανακοίνωση.
...ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ! σειρά σας τώρα.
Κάτσε, μου ήρθε ειδοποίηση ότι ο VaD έστειλε μύνημα, μισό πρίν κλείσω να του απαντήσω...
........................
..............χμμμμμ!!! καμία Σουδανέζα και φοβάσαι την Τζένη;
Δεν σταμάτησα Βασίλη μου, απλά περιμένω πρώτος ένα Review για μένα, και έπειτα συνεχίζω.
Για να μην λένε κάποιοι φίλοι μας "ποιός θα κρίνει τον κρίνοντα"..
Την αγάπη μου στο Χαρτούμ!


AATON είπε... Best Blogger Tips

" Ο libero ρώτησε κι εγώ δεν απάντησα, και θα μου βάλει τις φωνές με το δίκιο του. libero χίλια συγνώμη, επανορθώνω, έστω και αργά. Η απάντηση είναι ΝΑΙ! θα αλλάξει τη ίδια στιγμή το Review, αρκεί ο κάτοχος του Blog να μας ειδοποιήσει έγκαιρα. Αλλιώς θα αλλάξει μόλις το δω εγώ ή κάποιος απο μας το επισημάνει.
Καλή η ερώτηση, σε ευχαριστώ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

* dreamer-angel, δεν είναι αυτη τη φορά βραβείο για τον κόπο σας στο ζήτημα ποσσότητας και ποιότητας αναρτήσεων, αλα περισσότερο για το στήσιμο του Blog, η φαντασία και το γούστο του Blogger, καθώς και να του επισημάνουμε τυχόν λάθη που παρέβλεψε. Το ξαναλέω, φιλικές/συναδελφικές συμβουλές είναι, δεν είναι κριτική.


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο διαβάζοντας ποιο προσεχτικά την αναρτησή σου και όχι με την βία της καθημερινότητας αισθάνομαι την ανάγκη να σου ζητήσω συγνώμη
.Όχι τόσο γι αυτό καθε αυτό το σχόλιοπου έκανα αλλά γι αυτά που σκέφτηκα όταν διάβασα την αναρτησή σου. Τελικά αν το δούμε με μία ματιά λιγότερο εγωιστική εσύ βάζεις κόπο χρόνο και τις γνώσεις της εμπειρίας σου και εμείς τίποτα
θέλω να έρθεις στο blog μου να πεις ότι βλέπεις
και να βοηθήσεις αν είναι δυνατόν ένα ερασιτέχνη (πολύ ερασιτέχνη θα έλεγα )blogger
δεν σου κρύβω ότι βλέπω πολλά στραβά αλλά δεν ξέρω πώς να τα διορθώσω χωρίς να χάσω τους αναγνώστες μου
βγάλε με λοιπόν στην αναφορά
και
όταν θα έχεις χρόνο στείλε μου ένα mail μέ ότι αλλαγή νομίζεις εσύ εν λευκό


VaD είπε... Best Blogger Tips

Πάμε λοιπόν Νικόλα,αναγνώστης σου από το καλοκαιρι,τότε που μπαίναμε εδώ μέσα εσύ,εγω,ο Παλαλός και καναδυο ακόμα,δικαιούμαι ν'αρχίσω πρώτος το...θάψιμο,δε χρειάζεται ν'ανατρέξω στα παλιά.Γελούσα με την ψυχή μου με τα θέματά σου εκείνη την εποχή και ο πιο πρόσφατος Νεόφυτος με...πέθανε:)))
Οι προτάσεις σου για καλούδια στο μπλογκ και λύση προβλημάτων ειναι σωτηρία για εναν άσχετο σαν και μένα!Λιγοι φαίνονται να κατέχουν το άθλημα όπως εσύ και για μένα τον πανάσχετο ειναι μεγάλη υπόθεση,όπως πχ η προταση σου για μπακαπ για τη διάσωσα του μπλογκ.Εδώ μια μικρή ενσταση για τη δική σου πρωτη σελίδα,εχεις πολλά καλούδια,ετσι αργει να ανοίξει η σελίδα,ίσως να φταίει η δικη μου αργή σύνδεση.
Μ'αρεσει η ευθύτητα των απόψεών σου,ασχετα αν καμιά φορά διαφωνώ,έτερον εκάτερον.
Δε θέλησα να παρέμβω όταν ρίξατε τα...γαλλικά στον Εβραίο και στον υβριστή των Σερραίων,δε λέω,ειχατε απόλυτα δίκαιο,αλλά ρε φίλε,άμα θέλω να βρίσω,δε χρειάζεται να μπω σε μπλογκ,εχει κόσμο γύρω μου να βρίσω,χιλιάδες!
Ελα κι από μένα,ελπίζω να μη φοβάται η Τζένη το κέρασμα που υποσχέθηκα,αν μας διάβαζε η γυναίκα μου θα γελούσε και θάλεγε:-σκυλί που γαυγίζει δε δαγκώνει...
Θα μπορούσα να γράψω χίλια δυο,αλλά ας αφήσω χώρο και για τους άλλους φίλους


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Εσύ με μελετάς και φτερνίζομαι? Τι ιδέα σου έδωσα?
Δεν έχω πολύ χρόνο τώρα μα όταν έχω θα σου γράψω και τη δική μου γνώμη μόνο βάλε κάποιο ανάλογη ανάρτηση ή θέλεις εδώ??Τα λέμε...


VaD είπε... Best Blogger Tips

Eλα,ρε Νικόλα,λίγα ειπες,το καμπαναριό απέναντι απ'το σπίτι ειναι,αυτό βλέπω μόλις ανοιγω την πόρτα,αστο να βρίσκεται,τώρα τα άλλα φίτζιτ-μιτζιτ,πού ξέρω εγω απ'αυτά,θα τα επεξεργαστεί το ...τεχνικό επιτελείο του μπλογκ το καλοκαίρι όταν θα γίνει ανακαινιση.Περίμενα σχόλια για τη θεματική του μπλογκ,μπορείς να συμπληρώσεις,αν θέλεις.
Δε μούρθες πολύ κοντά και σου ειχα ετοιμη δίμετρη νοτιοσουδανέζα:)))


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Ἐμπρός λοιπόν! Σέ προσκαλῶ (καί σέ προκαλῶ) στήν σελίδα μου νά ψάξεις ὅσο θέλεις. Τζάμπα κόπο θά κάνεις βέβαια, γιατί ἐκτός τοῦ ὅτι ἡ σελίδα εἶναι τέλεια (σάν καί ἐμένα) ἀκόμη καί νά βρεῖς κάτι ἀμφιβάλλω ἄν θά μπορῶ νά τήν διορθώσω…


dikaiopolis είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νίκο!
Κατ' αρχήν θα ήθελα να εφιστήσω την προσοχή σου στο να μην υπερβάλης τον εαυτό σου σε πολυδιάσπαση.

Η απόψεις σου για άλλα blog που επισκέπτεσε και καταθέτεις τις απόψεις σου έχουν την αξία τους πρώτα πρώτα γιατί αφιερώνεις χρόνο στα αναρτώμενά της, δεύτερον για τους άλλους που την επισκέπτονται και βλέπουν ότι έχει συμμετοχή, και μη χολοσκάς για το αν είναι αποδέκτης τις παιδείας σου ο admin διαχειριστής του blog.

Αυτό που εμένα με έχει απογοητεύη μέχρι τώρα είναι ότι δεν υπάρχουν ενεργές κατηγορίες blogκάκιδων με δημιουργική φαντασία για την από κοινού επίτευξη στόχων κοινών ενδιαφερώντων.

Αυτό που κάνεις και δημιουργείς στο blog σου ήδη είναι μεγαλειώδες! και ποιοτικό!

Με εκτίμηση
Κώστας


Our Greek tv είπε... Best Blogger Tips

Niko soy esteila email k sou lew apla oti einai krima na kakokardizesai gia 1-2 enw yparxoume tosoi pou mas aresei h douleia sou kai tin epikrotoume. Panw apo ola diladi mi sou xalane ti diathesi xwris logo....


thesikaleon είπε... Best Blogger Tips

Έκανες φίλε Νίκο ένα μεγάλο λάθος, πάντα με καλή πρόθεση μιλάω και θέλω να το πιστέψεις.

Θα έπερεπε να ξέρεις ότι υπάρχουν γνώμες στο blogs και ακούγονται ελεύθερα. Οι γνώμες συχνά ανοίκουν σε αμαθείς και ρηχούς ανρώπους και άλλοτε σε ανθρώπους με καλλιέργεια και βάθος. Δεν μπορεί όμως μία γνώμη να σε σταματάει.
Δηλαδή τι περίμενες ο καθένας να σε ευχαριστήσει;
Κάποιοι θα σε εκραζαν, ήταν απόλυτα φυσιολογικό.
Είναι συμπεριφορά 17χρονου η όπισθεν και μάλιστα ολοταχώς.

Τέλος δεν σεβάστηκες εκείνους που με κάθε καλή διάθεση επιζητούσαν την κριτική σου. Τους ανέρτησες και μετά τους έσβησες. Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα.

Αν μιλάω απότομα είναι απλά ο τρόπος που γράφω όπως επισήμανες και συ και ξέρεις από την ανάγνωση του blog μου ότι λέω καθαρά αυτό που σκέφτομαι.

Και ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΕΚΤΙΜΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αλλιώς δεν θα έμπενα στον κόπο για αυτή μου την ανάρτηση.

Στέλιος


dimider είπε... Best Blogger Tips

Συγχαρητήρια Νικόλα για την απόφασή σου να σταματήσεις τα blog reviews. Πραγματικά το εκτιμώ προσωπικά και πιστεύω ότι το ίδιο κάνουν όλοι...

Συνέχισε έτσι! Δεν έγινε και κάτι... Ανθρωποι είμαστε και λάθη κάνουμε ή όπως λένε κάποιοι λάθη είμαστε και ανθρώπους κάνουμε...χαχαχαχα

Πάντα σε διαβάζουμε και μας αρέσει πολύ το blog σου... Τα λέμε....


AATON είπε... Best Blogger Tips

Θέλω πρώτα πρώτα να πώ σε όλους σας, ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα.
Αισθάνομαι μεγάλη τιμή έχοντας τόσους (προσέξτε το αυτό) φίλους γύρω μου.
Ναι, σας προτιμώ σαν φίλους και όχι σαν κάποιους άγνωστους συναδέλφους Blogger.

Στο δικό μου Blog, όλοι σας έχετε ένα πραγματικό όνομα, όλοι σας έχετε την δική σας μοναδική προσωπικότητα, όλοι έχετε την δική σας μοναδική "υπογραφή", όλοι σας έχετε γνώμη και όλοι υπάρχετε, δεν είστε "Cyber friends".

Μαζί με το αληθινό αίσθημα τιμής, αισθάνομαι ταυτόχρονα και μια ανάλογη σε μέγεθος και σημασία, "Ευθύνη" απέναντι σε όλους σας, και στον καθ' ένα σας προσωπικά.
Ευθύνη, να είμαι πάντα ο εαυτός μου. Ευθύνη, να μην αφήσω ποτέ να πάρουν τα μυαλά μου αέρα απο την επιτυχία, άσχετα αν είναι μικρή η μεγάλη, να μην καβαλήσω το καλάμι, να σας προσφέρω πάντοτε όσο το δυνατόν κάτι χρήσιμο και κάποιας ανάλογης ποιότητας, και ευθύνη, να μην αισθανθεί κανένας ποτέ δυσφορία η απογοήτευση, είτε απο μένα είτε γενικά απο τη δουλειά μου.
Το εννοώ απόλυτα όταν γράφω πως, "για μένα τίποτε δεν είναι τυχαίο".

Απαντώντας τώρα στα τελευταία σχόλια, θα πω το εξής.
* Φίλε Κώστα απο το "δικαιόπολις" , με τιμούν τα λόγια σου, και σε ευχαριστώ για την πολύτιμη συμβουλή.
* Φίλε μου Our Greek tv, μην στενοχωριέσαι, είναι άλωστε κάτι που το περίμενα, ίσως αυτό να με χάλασε περισσότερο. Όταν κάτι το περιμένεις, μα εσυ κάνεις αυτό που αποφασίζεις κι έπειτα βγαίνεις αληθινός στις προβλέψεις σου, χαλιέσαι. Γιατί, πάντα μας αρέσει να ελπίζουμε και πάντα προκαλούμε τις καταστάσεις, θέλοντας να "μας" βγάλουμε ψεύτες, απλά δεν τα καταφέρνουμε. Εσυ απο όλα αυτά, κράτα αυτά που νομίζεις σωστά, και πράξε ανάλογα με την δική σου γνώμη. Εσυ πάντα αποφασίζεις ποιά συμβουλή είναι για το καλό σου, ποιά είναι επιζήμια και ποιά είναι αδιάφορη.
Να 'σαι καλά και πάντα επιτυχία σου εύχομαι, μέσα απο την καρδιά μου, κι όποτε με χρειαστείς, θα είμαι πάντοτε δίπλα σου.

* Στέλιο καλέ μου φίλε, μπορεί να είσαι ένας απο τους νέους μου φίλους και αναγνώστες του Blog, μα πάρα πολύ γρήγορα ξεχώρισες, όπως πολλοί άλλοι. Σε ευχαριστώ πολύ για την καθ' όλα θετική συμμετοχή σου και την προσφορά σου εν γένει. Τα εννοώ αυτά που γράφω, δεν γλύφω.
ΔΕΝ τα έσβησα, απλά είναι αόρατα για σας. Το να τα ξαναεμφανίσω, είναι για μένα το πάτημα 2 κουμπιών, στο λέω αλήθεια. Απλά αισθάνθηκα ένα πράγμα, που με φόβισε.
Ποτέ δεν θα ήθελα, να σκευθεί κάποιος πως "την είδα κάποιος".
Αυτό αισθάνθηκα λοιπόν. Με είδαν σαν "Κριτή", και κριτής δεν είμαι, ούτε θέλω, ούτε δικαίωμα έχω, ούτε μπορώ να γίνω.
Δώσε μου λίγο χρόνο να μου περάσει, και θα συνεχίσω απο εκεί που σταμάτησα.
Ίσως το κάνω πλέον, σε προσωπικό επίπεδο, δηλαδή, όχι ανάρτηση πλέον, μα με ένα email στον ενδιαφερόμενο. Εκείνος μετά, αν θέλει, ας το αναρτήσει στον δικό του χώρο, όπως έκανε και ο φίλος μας Our Greek tv. Συμφωνείς;

* Αγαπητέ μου dimider, δεν τα σταμάτησα, έκανα απλά μια στάση, μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο απο ανοησίες και την λάθος συννενόηση.
Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.

Την εκτίμηση και την αγάπη μου σε όλους σας
Νίκος


Aristodimos είπε... Best Blogger Tips

Πολυ καλη η ιδέα σου και.... εισαι ευπρόσδεκτος ασφαλως για μια βολτούλα μεσοπέλαγα ! ! !

Αρης


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Πέρνα κι από μένα όταν μπορέσεις!!!!Χαιρετώ!!!


The Legend Of Lazaros είπε... Best Blogger Tips

Θα ηθελα να επισκεφτείς το blog μου και να μου πεις τι λες. www.thelegendoflazaros.blogspot.com


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next