11 Φεβρουαρίου 2009



18 Delivery χωρίς παραγγελία..

Τελευταία, κάποιοι πολύ αγαπημένοι φίλοι και συνάδελφοι Bloggers, κάνουν ένα λάθος και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Μαζεύουν κάποιες ηλεκτρονικές διευθύνσεις συναδέλφων Bloggers (ή τους εγγράφουν οι ίδιοι στο Newsletter του Blog τους), και τους στέλνουν κάθε νέα τους ανάρτηση. Μερικοί δε, έχουν την ημέρα και 3 και 4 και παραπάνω αναρτήσεις. Που είναι το λάθος; Να σας πω την άποψή μου, και πείτε μου αν έχω δίκιο η όχι, μα να έχετε ένα πράγμα συνεχώς στο νού σας όσο θα με διαβάζετε, πως, "ότι σας λέω, το λέω καλοπροέρετα σαν φίλος σας, και όχι απο σκοπιμότητα η κακία, γιατί θέλω να σας βλέπω να πάτε πάντοτε μπροστά, και να χαίρομαι μαζί σας, και για σας και για την επιτυχία σας". Κάθε Blog έχει (η θα έπρεπε να έχει) ένα σύνδεσμο, όπου να μπορεί κάποιος να κάνει ελεύθερα (ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ) εγγραφή, αν θέλει να λαβαίνει μέσω email κάθε νέα ανάρτηση απο το εν λόγω Blog, και με την δυνατότητα επίσης να κάνει και αυτόματα διαγραφή όταν το θεωρεί σκόπιμο για δικούς του λόγους, δίχως να πρέπει να δώσει την παραμικρή εξήγηση για την απόφασή του. Συμφωνείτε ως εδώ; Κάθε Blogger-επισκέπτης ενός Blog, συνήθως επιλέγει δική του μέθοδο να διαβάζει κάποια Blogs που του αρέσουν και τον ενδιαφέρουν για τον ένα η τον άλλο λόγο. Άλλοι επιλέγουν το "Follow", άλλοι την εγγραφή σε RSS, άλλοι την εγγραφή σε Newsletter, άλλοι απλά ακολουθούν κάποια Blogs βάζοντάς τα σαν Favorites, άλλοι σαν Link κάπου στο Blog τους, και άλλοι σαν εικονίδια στην οθόνη τους. Λίγοι είναι αυτοί που θυμούνται απ' έξω διευθύνσεις..έλα, μην ακούσω χαζά! Όλοι αυτοί όμως, έχουν κάτι κοινό. Την όποια επιλογή, την κάνουν μόνοι τους.. Στην περίπτωση όμως, που αναφέρω εγώ, η επιλογή γίνεται απο τον κάτοχο του Blog δίχως να με ρωτήσει αν προτιμώ τον δικό του τρόπο. Απο την άλλη, δεν μπορώ να καταλάβω το εν γένει σκεπτικό. Στέλνουν μήπως στον κάθε έναν που δηλώνει "Follower"? ..ίσως. Δεν λέω βρε παιδιά πως κάνετε κάτι κακό. Μα η ενέργεια αυτή, υπόκειται στον νόμο περί Spamming, και σαν τέτοιο, θεωρείται "κάθε email το οποίο ο παραλήπτης δεν το έχει παραγγείλει, η με κάποιο τρόπο προκαλέσει". Ο Follower, και να θέλει να διαβάσει κάποιον blogger, εάν ο Blogger τον βομβαρδίζει ασταμάτητα με ένα σωρό αναρτήσεις κάθε μέρα, κάπου θα κουραστεί. Στο τέλος θα επισημάνει τα emails αυτά σαν "ανεπιθύμητα" με αποτέλεσμα να καταλήγουν στον κάδο. Η δική μου γνώμη είναι η εξής: Θέλετε να έχετε αναγνώστες εγγεγραμμένους στο Blog σας; Αναρτήστε σε διάφορα σημεία, και εμφανώς, την φόρμα εγγραφής, ώστε να την βλέπει κάθε επισκέπτης σας. Γράψτε δυό λέξεις, εξηγήστε του περί τίνος πρόκειται, τα προτερήματα που έχει η εγγραφή που θα κάνει, εξηγήστε του πως θα μπορεί να κάνει όποτε θέλει και πάλι διαγραφή εάν το επιθυμεί, και αφήστε το πλέον μετά, στην δική του κρίση. Μην τον πιέζετε αν δεν το θέλει, και προ πάντων, μην αναλαμβάνετε πρωτοβουλίες που ίσως τον κάνουν να ενοχληθεί, και που θα έχουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα για σας και το Blog σας. Συναδελφικά πάντοτε και με την αγάπη μου Νίκος Ράμμος




Print this post



Related Posts :



18 σχόλια:

Konstantinos είπε... Best Blogger Tips

Γίνεται αλήθεια αυτό το πράγμα;
Περίεργο μου φαίνεται.
Βέβαια είμαι ακόμα καινούριος οπότε...


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φυσικά και γίνεται Κωνσταντίνε. Εγώ μονάχα, σε καθημερινή βάση λαβαίνω πάνω απο 40 τέτοια emails απο 12 διαφορετικά Blogs. Καθημερινά...το τονίζω!!


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Αυτό προσωπικά μου φαίνεται πολύ φθηνό δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλο να σε διαβάζει,με αυτό τον τρόπο νομίζω κατορθώνεις το χειρότερο να σε απορρίψει τελείως!!


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Δυστυχως συμβαινει κι σε μενα! Και ο μονος τροπος να τη ''γλυτώσω'' ειναι ειτε να μην δινω το μαιλ μου στο προφιλ μου οπου ειναι σε ολους ορατο, ειτε με το τροπο που αναφερεις απλα κι εσυ. Το αποτελεσμα ειναι να "κουραζει" αυτη η διαδικασια κι να απαξιωνει με "εμμεσο" τροπο την συγγραφικη δουλεια καποιων. Στα τελευταια, εγω επιλεγω ΠΟΙΟΝ θα διαβασω. εγω δεν το εκανα κι ουτε προκειται να το κανω. γεια σου ΑΑΤΟΝ. Χαθηκα γενικα αυτες τις μερες. Εχω εξεταστικη βλεπεις..χαιρετισμους πολλους!!!


Konstantinos είπε... Best Blogger Tips

Καλά Νίκο αν μου ερχόταν εμένα τόσα mail θα κατέληγαν όλα στο καλάθι με το spam. Εξάλλου έχει διαφορετική αίσθηση να το διαβάζεις από το blog, για εμένα τουλάχιστον. Νιώθω οτι το mail χαλάει την ατμόσφαιρα, δεν βλέπω το λόγο να διαβάσω το α μπε μπα μπλογκ στο google για παράδειγμα.


Φωτεινή S είπε... Best Blogger Tips

Εγώ απλώς αδιαφορώ για τα mails εντελώς.
Εχω σωθεί με το blogroll με τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις.
καλό σου βράδυ


ΣΟΥΙΤΑ είπε... Best Blogger Tips

Πολύ σωστά όσα αναφέρεις!!
Συμφωνώ 100%..
Η κατάσταση όπως πάει σε λίγο καιρό θα ξεφύγει από τον έλεγχο (ακόμη ελέγχεται) και τότε δεν θα συμμαζεύεται.
Αυτά με την καληνύχτα μου..


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

Είτε το θέλουμε , είτε όχι, κρύβονται κάποιες σκοπιμότητες πίσω από αυτό που ανάφερες Νίκο…ο «αγώνας» σον και καλά να γίνει γνωστό ένα οποιοδήποτε blog οδηγεί τον κάτοχό του σε ενέργειες που δεν με βρίσκουν σύμφωνο…αν θέλω κάποιον να τον «παρακολουθώ», θα τον «παρακολουθώ» επειδή έτσι το θέλω….είναι αρκετοί που επιδίδονται σε συστηματική «διαφήμιση» του blog τους και των blog των φίλων τους χρησιμοποιώντας και την μέθοδο που αναφέρεις στην ανάρτησή σου.. κάποιοι έχουν βάλει και την επιλογή που τους παρέχει το Blogspot να βγάλουν κάποια χρήματα με διαφημίσεις στο blog τους, και σε συνάρτηση με την επισκεψιμότητά του να παίρνουν περισσότερα…ίσως αυτή η σκοπιμότητα να χρήζει τέτοιων ενεργειών…τι να πω…δεν ξέρω, και ευτυχώς που σε εμένα δεν μου συμβαίνει, διότι δεν το έχω σε τίποτα να αρχίσω να τσακώνομαι και να σβήνω τέτοιους Bloger από τις προτιμήσεις μου…


eletg είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου Νικο, μια φιλη μου μου συστησε το μπλοκ σου και μπαινοντας επειδη εγω ειμαι στα σπαργανα ακομη, τ βρηκα ενδιαφερων και πολυ κατατοπιστικο,μ-αρεσουν τα θεματα σου και μ-αρεσει η ευγενεια σου που χωρις να θιγεις κανενα παρουσιαζεις το θεμα . Σε μια αναρτηση μου το κατι με θυμωνει με τις αναρτησεις αν θελεις διαβασε το, και επειδη δεν ξερω και πολλα πραγματα εγω μπηκα και ανοιξα μπλοκ απλα για το κεφι μου,γιατι μ-αρεσει να καταγραφωοτι μου κανει εντυπωση, για να γεμισω μερικες ωρες μοναξιας!!!.Και ολο αυτο τον καιρο διαβαζω.........και εχω παθει την πλακα μου.Τελος πντων για να μην σε κουραζω,με την φλυαρια μου ,εγω δηλωνω οτι αυτα που γραφεις ειναι απολυτως σωστα,αυτες οι πολλες αναρτησεις και οι αμπελοφιλοσοφιες και τα βραβεια,και τα σχολια απο κατω καλημερα,καλησπερα, θεια ,ξαδελφε,αδελφε, τα θεωρω βλακειες.Και θελω να μου πεις αν ειναι βεβαια ευκολο και δεν σε φερνω σε δυσκολη θεση αν υπαρχουν κυκλωματα που υποστηριζονται μεταξυ τους στουςμπλοκερ.Και παλι ζητω συγγνωμη αν εγραψα πολλα.Φιλια απο πατριδα.eletg.wordpress.com . elet-elet.blogspot.com


Odiporos είπε... Best Blogger Tips

Και σε εμένα συμβαίνει και όταν πρόκειται για blog με 3-4 αναρτήσεις τη μέρα δεν είναι και το καλύτερο.

Άπό την άλλη δεν θέλω να τους αποπάρω και κάνω υπομονή... είδωμεν...

Καλημέρα


ΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΑΙΝΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Νίκο τις καλημέρες μου. Έχω κι εγώ ανάλογες εμπειρίες. Είναι πράγματι εκνευριστικό, εξοντωτικό. Τις καλημέρες μου.

ΥΓ Βρίσκω το δικό σου μπλογκ αρκετά ενδιαφέρον, τόσο για την θεματολογία του, όσο και για τις πολύτιμες συμβουλές τεχνικής φύσης που μας παρέχεις χωρίς να φείδεσαι κόπου και χρόνου.


anna. είπε... Best Blogger Tips

Νίκο καλημέρα Εγώ είμαι καινούργια!!!Μάλλον κινέζικα μου φαίνονται όλα Κάτι σαν κινέζικο μαρτύριο???Εγώ βρήκα το blog σου από φίλη μου άρεσε και το παρακολουθώ!!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

zoyzoy, αυτό είναι που με στενοχωρεί. Το ότι χάνουν αναγνώστες με τον λάθος αυτό τρόπο. Προσωπικά, θα ήθελα να διαβάζονται όλοι οι Bloggers. Ο καθένας προσπαθεί για το καλύτερο, ξοδεύει χρόνο και αγαπάει αυτό που κάνει. Είναι κρίμα να κάνει "χοντρά" λάθη, γι αυτό και έκανα αυτήν την ανάρτηση, να τα διαβάσουν όλοι και να τα αποφεύγουν έπειτα.

gatodiakritikέ, σε συγχωρώ αφού είναι για τις εξεταστικές. Εύχομαι καλή επιτυχία, χαίρομαι που μπήκες πάντως.

Konstantinε, δεν είναι το ζήτημα να τα "πετάμε" απλά, κάποια πράγματα, καλύτερα να τα αφήνουμε στην κρίση των φίλων μας.

Φωτεινή S, είναι αυτό που λέμε, ο καθένας διαλλέγει τον δικό του τρόπο, ο οποίος του αρέσει περισσότερο η τον βολεύει καλύτερα, ακριβώς έτσι όπως κι εσύ. Καλή σου μέρα Φωτεινή

ΣΟΥΙΤΑ, καλώς ήρθες στην όμορφη παρέα μας. Προσωπικά θέλω να πιστεύω πως δεν διατρέχουμε κανέναν τέτοιο κίνδυνο. Όλα θα στρώσουν, θα δείς.. καλή σου μέρα :-)

Παλαλέ μου, δεν πιστεύω να έχει να κάνει με οικονομικά κίνητρα. Όχι πάντως οι "δικοί" μου. Κάτι όμως μου διαφεύγει και θα σκάσω..θα το βρώ, που θα μου πάει.. Καλή σου μέρα ρίζαμ..

Ελευθερία, καλώς ήρθες κι εσυ στην παρέα μας. Να πείς της φίλης σου που ήταν αιτία να μας βρείς, ένα μεγάλο μεγάλο ευχαριστώ, και με τιμάει το ότι σου αρέσει το Blog και δεν μετάνιωσες που το βρήκες :-Ρ
Αν υπάρχουν κυκλώματα που αλληλοϋποστηρίζονται ανάμεσα σε Bloggers; Μα φυσικά, και γιατί να μην υπάρχουν Ελευθερία μου;
Πάρε εμάς εδώ για παράδειγμα, οκ; Είμαστε μια παρέα, αν δεν κάνω λάθος, μέχρι τώρα πάνω απο 200 φίλοι. Αν κάποιος απο εμάς χρειαστεί την συνδρομή των άλλων, να είσαι απόλυτα σίγουρη πως θα είμαστε όλοι παρόντες για τον φίλο ή την φίλη μας, και για κάθε συνάδελφο Blogger γενικότερα.
Ή εννοείς κάτι άλλο, και δεν κατάλαβα σωστά; αν ναι, πές μου το πιο απλά και θα σου απαντήσουμε όσοι γνωρίζουμε κάτι, μόνο μη διστάσεις. Και να γράφεις πολλά, μας αρέσει, αλήθεια στο λέω.. Δέξου επίσης τα φιλιά μου.

Οδοιπόρε μου, να μην τους αποπάρεις, φίλοι και συνάδελφοι είναι. Θα σου πρότεινα να τους το πείς έτσι ώστε να δούν πως είναι λάθος ενέργεια. Αν δεν μπορείς, στείλτους κι εσυ αυτήν την ανάρτηση, ίσως τότε καταλάβουν.. Καλή σου μέρα φίλε μου Οδοιπόρε

Πάνο, αφού συμβαίνει και σε σένα, τότε με νοιώθεις καλύτερα. Ναι, κουράζει, και όπως λέει και ο φίλος μας Οδοιπόρος, σου 'ρχεται να τους μαλώσεις καμμιά φορά, μα πάλι λες, έλα μωρέ, δε βαρυέσαι..
Σε ευχαριστώ πολύ για το κοπλιμέντο, προσπαθώ να κάνω αυτό που κάνω, όσο καλύτερα μπορώ στον περιορισμένο χρόνο που μου απομένει, έχοντας ένα αίσθημα ευθύνης απέναντι σε ένα κοινό τέτοιας ποιότητας.

Άννα, χαίρομαι που σου αρέσει και το παρακολουθείς. Εγώ ξέρεις τι έπαθα; Προσπάθησα να παρακολουθήσω κάποια Blogs, και πήρα σαν μύνημα πως, παρακολουθώ λέει πάρα πολλά ιστολόγια, και πως μπορώ μονάχα ...200 με τον ίδιο λογαριασμό. Μα πάνε καλά; Και πρέπει λέει, να σβήσω κάποια για να βάλω άλλα στη θέση τους.
Αποκλείεται.. Και αναγκάστηκα να τα βάλω σαν Link στα αξιόλογα ιστολόγια..
Καλή σου μέρα Άννα μου

Αγαπητοί μου φίλοι. Κάθομαι και σκέφτομαι και αναρωτιέμαι.. μήπως υπάρχει και κάποια ακόμη εκδοχή, και να αδικώ κάποια απο τα παιδιά αυτά που στέλνουν τα email με τις αναρτήσεις τους;
Μήπως..;; Θα το ξανασκεφτώ και αν βρώ κάποια ακόμη εξήγηση, θα την γράψω εδώ..
Την αγάπη μου σε όλους σας με ένα μεγάλο ευχαριστώ που συμμετέχετε τόσο δυναμικά, και την καλημέρα μου. Εύχομαι να έχετε ένα όμορφο τριήμερο απο σήμερα, όπου κι αν βρίσκεστε..


J. Luna [X-GoteEngeL] είπε... Best Blogger Tips

Εγω εχω υποστηριξη απο τη feedburner 3 χρονια σχεδον, για Rss (comments&posts), Newsletter, και οταν καποιος εγγαφεται με μεηλ, ζηταει επικυρωση μεσω μηνυματος στο inbox του εγγραφοντος - αν δε το κανει, δε λαμβανει το νεο ποστ του μπλογκ μου.

Ποιες εταιριες κανουν αυτο που λες?


Ελευθερία είπε... Best Blogger Tips

Νικο σ'ευχαριστω για το καλοσωρισμα.Θα σου αναλυσω σε πρωτη ευκαιρια τι εννοω.Φιλια


αναρχόβλαχος είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,και βέβαια μόνο όποιος θέλει πρέπει να δέχεται mail για τις αναρτήσεις μου.Εμένα μου έρχονται κάποια mail από άλλα blogs,και αρκετά το gmail τα στένλνει κατευθύαν στα ανεπιθύμητα...Γιατι συμβαίνει αυτό?


AATON είπε... Best Blogger Tips

αναρχόβλαχος, καλή σου μέρα φίλε μου, και σε ευχαριστώ για το πρώτο σου σχόλιο αν δεν κάνω λάθος.
Εάν έχεις βάλει φίλτρα, ίσως κάποια να τα στέλνει στα ανεπιθύμητα αυτόματα. Αν πάλι δεν έχεις φίλτρο, τότε τα θεωρεί σαν spam απο μόνο του το σύστημα, και τα φιλτράρει αυτόματα. Εάν θέλεις να μην τα στέλνει μόνο του στα ανεπιθύμητα, μαρκάρισέ τα σαν "Μή ανεπιθύμητα" και στο μέλον θα έρχονται κανονικά στα εισερχόμενα.


αναρχόβλαχος είπε... Best Blogger Tips

Οχι,δεν κανεις,το πρωτο μου ειναι!!
Μαλιστα καταλαβα,σε ευχαριστω..Και τα λεμε ιντερνετικα,χαιρετισμους


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next