23 Φεβρουαρίου 2009



20 Απαντήσεις σε ερωτήσεις και απορίες σας

Μετά απο 37 ώρες άϋπνος, είπα να πέσω να κοιμηθώ 5-6 ώρες. Στο διάστημα αυτό, συνέβησαν απο όσα διάβασα εδώ και είδα ο ίδιος, αρκετά περίεργα και άσχημα γεγονότα. Πάμε να δούμε μαζί λοιπόν τι έγινε, και να απαντήσω στον καθένα και κάθε μία απο εσάς ξεχωριστά εδώ, για να μην γράφετε άσχετα σχόλια σε άσχετες αναρτήσεις. 1. Μαργαρίτα: Νίκο μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Απόλαυσα το χιούμορ σου και με το παραπάνω :P όσο για την τρέλα... είναι απαραίτητη για να επιβιώσει κανείς ;) φιλιά σε σένα και τη Τζένη σου. Επίσης θα ήταν τιμή μου αν υπέγραφες στο βιβλίο επισκεπτών μου, που είναι στο κάτω μέρος του μπλοκ! καλή συνέχεια! ΑΑΤΟΝ: Μαργαρίτα, χαίρομαι που το βλέπεις ακριβώς όπως έπρεπε να το δείς. Θα περάσω και θα υπογράψω στο βιβλίο επισκεπτών σου οπωςδήποτε. Τα φιλιά μας. 2. mantinada: Νίκο καλησπέρα, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι. Παρατήρησα πως διέκοψες την παρακολούθηση στο blog μου, εσύ κι άλλοι 5 ταυτόχρονα. Λόγω του ότι τώρα τελευταία πολλά ύποπτα συμβαίνουν με τα blogs είπα να ρωτήσω αν το επέλεξες εσύ για να γίνει αυτή η διακοπή... Στείλε μου mail αν θες, να είσαι καλά... Μαρία Κ. ΑΑΤΟΝ: Μαρία μου, δεν έκανα καμία διακοπή παρακολούθησης απο κανένα Blog. Είναι άλωστε κάτι που το τόνισα, πως, ενώ η Blogger δεν μου επιτρέπει να παρακολουθώ άλλα νέα Blogs, εγώ θα τα παρακολουθώ με τους δικούς μου τρόπους. α) βάζοντάς τα στην λίστα αξιόλογων Blogs, β) ανεβάζοντας τα ABATAR όλων όσων με παρακολουθούν και παρακολουθώ, σε ξέχωρη σελίδα, απο όπου επισκέπτομαι τον καθ' έναν τους με την άνεσή μου, και γ) βάζοντας όλους όσους παρακολουθώ στο Feed Reader της Google και το οποίο χρησιμοποιώ, έχοντας και μ' αυτό τον τρόπο καθημερινή ενημέρωση, για το τι ανέβασε ο καθένας τους(σας). Οπότε μην ανησυχείς, ένας που θέλει να σε διαβάσει, θα σε βρίσκει με εκατό άλλους τρόπους, δεν είναι το σπουδαίο πόσους δείχνει το κοντέρ, αλά πόσοι πραγματικά δείχνουν ενδιαφέρον για το Blog μας. Και σε εμένα ενώ έδειχνε 174, τώρα δείχνει 20 λιγώτερους. Να βάλω τα μαύρα; Δεν νομίζω. Και αν κάποιος για κάποιο λόγο έκανε απο μόνος του διακοπή, δεν θα σταθώ σ' αυτό, μα θα συνεχίσω το δρόμο μου. Άλωστε οι αναγνώστες εκεί έξω, δεν είναι 174 μόνο, ούτε 200 ούτε 500, είναι "χιλιάδες..". Στο χέρι μας και στις ικανότητές μας απομένει, αν θα τους κάνουμε να δείξουν ενδιαφέρον για το Blog μας. Την αγάπη μου και την καλησπέρα μου Μαρία. 3. ελευθερια: Νικο σ'ευχαριστω για την αναρτηση πολυ κατατοπιστικη δεν μπορω να σου γραψω σχολια γιατι?? Διαβασα αυτο που γραφει η μαντιναδα και μενα μου σβηστηκαν πολλα ,δεν ξερω τι φταιει. Ο νικος που εχει γνωσεις ισως μας πει.
ΑΑΤΟΝ: Ελευθερία μου ο Νίκος που έχει γνώσεις, θα σου πεί πως οι γνώσεις του δεν ξεπερνάνε τις δικές σας, και όσον αφορά τα σχόλια, είναι πρόβλημα της Blogger. Σήμερα δημιούργησε ένα σωρό προβλήματα όντως σε πάρα πολύ κόσμο. Για την δεύτερη απορία σου, πιστεύω να σε καλύπτει η προηγούμενη απάντησή μου στην φίλη μας Μαντινάδα (Μαρία). Φιλιά και μην πανικοβάλεστε, συμβαίνουν αυτά.
Ματα, το ίδιο καλή μου και για σένα. Και σε όλους/ες εσάς, που ρωτήσατε παρακάτω για το ίδιο πρόβλημα, σας παραπέμπω στις 2 προηγούμενες απαντήσεις μου, γιατί απο όσα διάβασα, νομίζω σας καλύπτουν σχετικά με τις απορίες που εκφράσατε. 4. Έρση: ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ vs ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: [link] 4α. (finale): Εβραίοι, όλη η αλήθεια ΜΕΡΟΣ ΙV [link] 4β. η τοξοτισσα: βρε παιδιά δεν νομίζω πως είναι ότι καλύτερο να χρησιμοποιούμε το chat box για να διαφημίζουμε κείμενα στο μπλογκ μας... δεν είναι αυτός ο σκοπός του chat box- μιλάμε για ένα είδος καπηλίας εδώ.... ΑΑΤΟΝ: Βασικά ναι. Η Βίκυ έχει δίκιο. Όποιος και όποια απο σας, πιστεύει πως έχει κάποια ανάρτηση η οποία είναι αξιόλογη και πως πρέπει να διαφημιστεί η αναδημοσιευθεί, θα παρακαλέσω στο μέλλον, να μου στέλνετε τον σύνδεσμο με Email, και να μου λέτε τι ακριβώς επιθυμείτε. Θα το βλέπω προσωπικά, και αν όντως κρίνω πως είναι οκ, θα σας εκπληρώσω την όποια επιθυμία σας. Έτσι άλωστε έγινε και με τόσα κείμενα που αναδημοσιεύτηκαν εδώ στο παρελθόν, και θα αναδημοσιευθούν και στο μέλλον. Ευχαριστώ και εσάς που στέλνετε, και την Βίκυ που έγινε αφορμή θίγοντάς το, και γράφω κι εγώ μαζί για το θέμα. Απλά όπως είπαμε, στο μέλλον, με eMail σας παρακαλώ. 5. MOLEMOU: nikola kati egine.. ΑΑΤΟΝ: Εδώ αρχίζουν τα σοβαρά. Κάποιος η κάπως, έσβησε το Blog του φίλου μας Νικόλα. Νομίζω πως σας είχα αναρτήσει ολόκληρο κατεβατό, σχετικά με το θέμα Backup του Blog σας, και πόσο απαραίτητο είναι. Δεν κάθησα δίχως σοβαρό λόγο 3 ώρες να βρώ στοιχεία και υλικό, για να σας τα γράψω. Είχε προηγηθεί ήδη ένα κρούσμα σε άτομο της παρέας μας, τον JK SKROYTZ, του οποίου το Blog χάθηκε εν μιά νυκτί που λένε, απο κάποιον κακοήθη τύπο. Κάνοντας Backup συχνά το Template σας, και κάνοντας Backup μέρα παρά μέρα το όλο Blog με όλες τις αναρτήσεις και όλα τα σχόλια, μπορείτε ανα πάσα στιγμή να το αποκαταστήσετε ακριβώς όπως ήταν και πρίν. Διαβάστε λοιπόν τις σχετικές αναρτήσεις για το θέμα ξανά και ξανά, να καταλάβετε τι γράφω και πώς γίνεται. Ποτέ δεν ξέρετε αν σας χρειαστούν, μα αν ποτέ γίνει κάτι, θα με θυμάστε. Στην αριστερή μπάρα, εκεί που λέει "Προτείνουμε" με κόκκινα χτυπητά γράμματα (κάτω απο το cBOX) και παρακάτω αμέσως γράφει "Προτεινουμε.. Να διαβάσετε οπωσδήποτε την σελίδα αυτήν εδώ, με παλιότερες αναρτήσεις, κατανεμημένες σε 2 κατηγορίες. 1. Αστεία & Σοβαρά και 2. Blogger Tips & Tricks για να μην ψάχνετε μέρες στο Blog" πατήστε εκεί, επάνω σ' αυτό το κείμενο, και θα σας οδηγήσει σε μια σελίδα με δύο στήλες αναρτήσεων. Στην αριστερή, θα βρείτε κάποιες παλιότερες αναρτήσεις που ξεδιάλλεξα απο το σύνολο, και που θεωρώ σημαντικές ή άξιες να σπαταλήσετε λίγη ώρα να τις διαβάσετε, και στην δεξιά στήλη, 'όλες' τις αναρτήσεις που έγραψα ως τώρα, και που αφορούν τεχνικά θέματα πάνω στο Blogging. Λύσεις και απαντήσεις σε καθημερινές απορίες η προβλήματα που τυχόν συναντάτε. Διαβάστε το, διαβάζετέ το συχνά γιατί θα ανανεώνεται κάθε φορά που θα γίνεται και κάποια ανάλογη ανάρτηση. Σας ξαναγράφω εδώ το Link για ευκολία Blogger Tips & Tricks Διαβάστε τις αναρτήσεις με αριθμό 23 και 29 ξανά.. Μolemou, αυτό ισχύει και για σένα, ακόμη περισσότερο. Την αγάπη μου σε όλους και όλες σας, εκφράζοντας την ευχή, να μην ξανασυμβεί σε δικό μας φιλικό blog (τουλάχιστον) παρόμοιο γεγονός. Καλό σας βράδυ.. Νίκος




Print this post



Related Posts :



20 σχόλια:

Foyntas Spiros ( F.S.78) είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!...ΝΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ BLOGGER ΕΣΠΕΥΣΑ ΓΙΑ ΟΝ LINE BACKUP ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΜΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ (ΕΝΝΟΩ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ/ΒLOGGERS) ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ KAI ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ POST ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ!!! NA ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ !!!...ANYWAY !!!...KATI AKOMH ME TON ΜΟLΕΜΟΥ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ???ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ BLOG ΤΟΥ,ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ !!!...EXEI ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ BLOGGER ???...ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΙ ΟΛΟΚΛΗΡΑ BLOG TOTE AYTO EINAI ΕΝΑ ΘΕΜΑ !!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου Σπύρο. Ο molemou, άγνωστο πώς, έχασε κάθε πρόσβαση στο blog του χτές ξαφνικά.
Του έδωσα οδηγίες τι να κάνει, και ελπίζω να τα καταφέρει να το αποκτήσει πάλι πίσω.
"Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά, κάνετε συνεχώς backup το blog σας, δεν αργεί να συμβεί οτιδήποτε".
Επίσης, έγινε Update το κείμενο αρ. 23 στην σελίδα που σας έδωσα πιο πρίν, σχετικά με τα θέματα. Ξαναδιαβάστε την με τις νέες αλλαγές και τις νέες προτάσεις.


Theogr ο κηπουρός είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα. Το έγραψες ήδη πολλά προβλήματα με τον blogger. Αυτό ξεκίνησε το καλοκαίρι όπως θυμάσαι από το δικό μου, της γλαρένιας κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρουμε πόσα, πως και γιατί κλείνουν τα blog. Μήπως θα ηταν καλό να συντονίζαμε λίγο την κατάσταση και να δούμε αν μπορούμε να πάρουμε μέτρα; Και εγώ έχασα ξαφνικά 10 αναγνώστες άλλα δεν είναι και πολύ σωστά το έγραψες εκεί το πρόβλημα. Μήπως αυτοί έχουν πρόβλημα με το και δεν το ξέρουμε; Θα σου στείλω εντός των ημερών email για να μη παίρνω χώρο εδώ.


Theogr ο κηπουρός είπε... Best Blogger Tips

Μήπως αυτοί έχουν πρόβλημα με το blog τους


everything53 είπε... Best Blogger Tips

Νίκο κάπου διάβασα πως εκείνοι που απέκτησαν το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου (δηλαδή να δείχνει ότι έπαψαν να παρακολουθούν κάποια μπλογκς) είχαν βάλει κι άλλη λίστα φίλων μέσω google (νομίζω λέγεται friends connector). Αν το έχεις κάνει κι εσύ αυτό, τότε προφανώς το πρόβλημα δημιουργήθηκε από διένεξη αυτής της λίστας με την λίστα των followers. Βέβαια δεν είμαι σίγουρη.


ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα, πέρασα απλά να σου πω οτι και σ' εμένα σβήστηκαν από το Followers έξη μαζί μ' εσένα. Κάτι πρέπει να τρέχει...


ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΘΕς ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΩΜΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΙΕΚΟΨΕς ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 10 ?
ΑΝΑΡΩΤΙΩΜΟΥΝ ΜΗΠΩΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕς ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ BLOGSPOT?.....ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ....


Lalu είπε... Best Blogger Tips

Paidia ti skepsi mou diavasate. Ki ego exasa kapoious anagnostes (meta3i ton opoion ki esi Niko) alla exasa kai kapoia comments kai psilothorivithika. Kai fisika opos oloi mas irtha edo gia tis apantiseis!
Ti tha kaname xoris esena, thelo na 3ero, Niko!


Dorothea είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

edelweiss είπε... Best Blogger Tips

Nίκο σ'ευχαριστούμε!!
Καλά τελευταία στο blogger ότι ναναι!!

Καλή σου μέρα :)


El Corazon είπε... Best Blogger Tips

Oπως πάντα ο σωτηρας μας ο Νικος..
Και σε μένα λείπουν αναγνώστες
μα δε δίνω σημασια απλα να μην γίνει κάτι χειροτερο..
Ευχομαι να λυθει το προβλημα του molemou
και όσων αλλων το εχουν ..γιατι είναι κριμα
ο κοπος τους να πηγε χαμένος!!

Νικόλα τα φιλιά μου κ μια φορα ακόμα ευχαριστω
για τη βοηθεια που μας παρεχεις!!


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

niko


AATON είπε... Best Blogger Tips

** Theo, είναι λογικό σε μια σχετικά νέα πλατφόρμα όπως είναι η Blogger, (νέα σε σύγκριση με το WordPress, Wiki, κ.α.) να δημιουργηθεί ένας πανικός μετά απο λίγο διάστημα, συνυπολογίζοντας τον τεράστιο σε Terrabyte όγκο που καθημερινά ανεβαίνει, με αναρτήσεις, φωτογραφίες, Video και μουσική. Κάποτε θα συναίβεναν τα προβλήματα, μα όπως βλέπω τρέχουν, δεν κάθονται με σταυρωμένα τα χέρια. Απο κεί και πέρα, εμείς δεν επαναπαυόμαστε.
Απο την στιγμή που πρέπει, και έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε Backup, το κάνουμε και δεν περιμένουμε να μας συμβεί πρώτα κάτι.
Αν δεν το κάνουμε, φταίμε εμείς μετά αν δεν είμαστε προετοιμασμένοι.

Και κάτι για όλους!
Στο πρόγραμμα που σας σύστησα, έχετε την δυνατότητα να ξανανεβάσετε σε νέο blog, όλα τα κείμενά σας όπως ήταν, και όλα τα σχόλια μαζί.
Με έναν περιορισμό όμως, ο οποίος έχει να κάνει με την Google και όχι με το ίδιο το πρόγραμμα.
Μπορείτε να ανεβάζετε μέχρι 50 παλιές σας αναρτήσεις κάθε ημέρα. Αν λοιπόν είχατε 400 αναρτήσεις, θα χρειαστείτε 8 ημέρες να ξαναστήσετε το νέο Blog σας με το περιεχόμενο του παλιού.
Όπως είπα, αυτός είναι όρος της Google, και δεν υπάρχει τρόπος να τον παρακάμψουμε. Άρα, υπομονή θέλει.
Καλημέρα αδερφέ.

** everything53, καμία σχέση καλή μου με αυτό που αναφέρεις. Για παράδειγμα, εγώ δεν έβαλα ποτέ Friends Connector, ούτε και το γνωρίζω να φανταστείς.
Απλά ήταν κάτι που είμαι σίγουρος, ούτε αυτοί στην Google ξέρουν γιατί έγινε, αλλιώς θα έκαναν σχετική ανακοίνωση.
Φιλιά.

** ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ (Γιάννη), το είδα μόλις μου το έγραψες κι εγώ. Θα ξαναγραφτώ και αν δεν μου επιτρέψει θα το κάνω με άλλο τρόπο. Σε ευχαριστώ για την ειδοποίηση και λυπάμαι για το γεγονός, μα σε διαβεβαιώ πως δεν το έκανα εγώ.
Την καλημέρα μου αδερφέ.

** ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ, όχι δεν διέκοψα απο κανένα Blog που ήμουν Follower εγώ ο ίδιος. Το ίδιο όπως τόνισα συνέβη και σε μένα, με 20 άτομα να έχου διαγραφεί.
Φιλιά

** παλαλός, όπου κι αν μεταφέρουμε το Blog, πάντα κάτι θα συναντάμε που δεν θα μας ικανοποιεί απόλυτα.
Καλή σου μέρα ρίζαμ', και περιμένω ακόμα κάτι, μια επιθυμία μου προσωπική, που δεν εκπλήρωσες.. :-)

** Lalu, θα σε βάλω εσένα διευθύντρια στο τμήμα δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης.. ;-)
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια πάντως. Φιλάκια.

** Ντόρα μου, και να αποφάσισε κάποιος να το κάνει, να διακόψει για παράδειγμα την παρακολούθηση του Blog μου, δεν θα του κράταγα καμία κακία. Ο καθένας είναι ελεύθερος να παρακολουθεί όποιον θέλει, κι αν δεν του αρέσει πλέον διαγράφεται. Θα ήθελα όμως να μου έλεγε, έστω και ανώνυμα τους λόγους, και θα του ήμουν υπόχρεος γι αυτό. Θα έβλεπα τα λάθη μου και θα τα διόρθωνα, και ίσως τότε τον έκανα να ξαναενδιαφερθεί για το blog μου.
Πάντως εγώ δεν σταμάτησα (το ξαναλέω για πολλοστή φορά) απο κανέναν απο μόνος μου, και απο όπου με έσβησε, θα προσπαθήσω να ξαναεγγραφώ.
Φιλιά

** edelweiss, παρακαλώ καλή μου, δεν έκανα τίποτε σπουδαίο, φιλάκια.

** El Corazon, κι εσύ μαζί με την Lalu, προσλαμβάνεσαι. :-)
Φιλιά

** MOLEMOU ...Νίκο; Τι έπαθες Νικόλα και έγραψες μόνο το όνομά μου; Κάτσε να σε βρώ στο Chat να μου πείς..

Καλή σας μέρα φίλοι και φίλες μου
Νίκος


Theogr ο κηπουρός είπε... Best Blogger Tips

Υπάρχει μια εξήγηση στην Ασπα.


Artistz είπε... Best Blogger Tips

Νικο αν και εχω καιρο να σου στειλω συνεχεια σε διαβάζω..
περιμενω ειλικρινα τη γνωμη σου για το βιβλιο που προ ημερων μιλησες το.''ΟΧΙ ΣΤΗ ΠΑΛΙΑ ΠΟΛΗ''..
μολις το τελειωσεις θα ηθελα τη γνωμη σου,και θα σου πω και εγω μετα τη δικη μου..
γεια χαρα!


truth around us......... είπε... Best Blogger Tips

EGO PALI EXO ALLI APORIA EKTOS APO TA BLOS POU AFERETHIKAN APO TIN PARAKOLOUTHISI DEN MPORO NA MPO SE KAPOIA BLOGS MOU LEEI OTI DEN IPARXOUN OTAN PATAO NA MPO APO TIN ANARTISI DEN KSERI TI GINETE META EINAI KAPOIA BLOGS POU EINAI STO BLOGROLL KAI DEN TOUS ANANEONI POTE VAZOUN ANARTISI KAI ETSI DEN MPORO NA TOUS PARAKOLOUTHISO ...AUTA TA LIGA ELPIZO NA MIN SE ZALISA TA FILIA MOU AL BLOGIKA


117 είπε... Best Blogger Tips

ευχαριστώ για την συμβουλή σχετικά με το backup.
το έκανα και είμαι πιο ήσυχος, αν και είχαν εξαφανιστεί 2 αναγνώστες και πριν λίγο επανεμφανίστηκαν. προφανώς ο blogger τα' χει χάσει λίγο... θα ήθελα να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, αν έχεις φυσικά το χρόνο να απαντήσεις...
πήγα στο blogger, συνδέθηκα στο blog μου, και μόλις άνοιξε η σελίδα, εμφανίστηκαν κανονικά τα gadgets στο πλάι της σελίδας, αλλά οι αναρτήσεις, ενώ φαίνονταν κανονικά στην αρχειοθήκη, δεν εμφανίζονταν στο κύριο μέρος του blog, για να τις διαβάζει ο κόσμος!
καμιά ιδέα σχετικά με το τι συμβαίνει;
ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σου.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

NIKOLA EUXARISTO GIA OTI EKANES GIA MENA ,KAI OXI MONO,O 8EOS NA SE EXEI KALA ESENA KAI THN OIKOGENEIA SOU ,ELPIZO NA MHN SE KSANAENOXLISO,KALO BRADI NA EXEIS,TA FILIA MOU KAI THN AGAPH MOU


117 είπε... Best Blogger Tips

ευχαριστώ για το ενδιαφέρον φίλε μου.
όμως δεν έκανα τίποτα... έκανα 3 φορές refresh, και δεν υπήρχε αποτέλεσμα, αποσυνδέθηκα και ξανασυνδέθηκα, πάλι τίποτα. μέχρι που αποφάσισα να κλείσω τον mozilla, και να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου, ελπίζοντας να εμφανιστούν τα posts, όπως και έγινε... μέχρι την επόμενη φορά.
τα λέμε


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next