12 Φεβρουαρίου 2009



16 Ανθρώπινο είδος υπο εξαφάνιση..

_Πώς είσαι; όλα καλά; δυνατός; Με ρώτησε, γυρνώντας το κεφάλι του να με κοιτάξει, μιάς και καθόμουν πίσω του. _Μια χαρά Γρηγόρη, δώξα το Θεό, εσύ πως είσαι; του ανταπέδωσα. _Αφού δοξάζεις τον Θεό, μην φοβάσαι κανέναν Νικόλα μου.. _Ποιόν άλλον να δοξάσω Γρηγόρη; τον γιαλαμπή; _Μη φοβάσαι, είσαι δυνατός, πάλαιψε.. μου είπε άξαφνα. Είναι στιγμές που δεν τον καταλαβαίνω, μιλάει παράξενα, λές και μιλάει με κώδικες. Μερικοί τον περνάνε για τρελό, μα εγώ βλέπω έναν άνθρωπο πανέξυπνο, που απλά είναι κολλημένος στην ιδέα του Θεού. _Να παλαίψω τι Γρηγόρη; τον ρώτησα, προσπαθώντας να καταλάβω τι εννοεί.. _Σε βλέπω παλληκάρι μου, σε παρακολουθώ πάντοτε. Γελάς, μιλάς με τον κόσμο, πάντα έχεις ένα χαμόγελο στα χείλη σου, τα μάτια σου όμως δείχνουν πως κατά βάθος είσαι μόνος.. Έμεινα να τον κοιτάζω. Να του πω τι; Ότι λέει κουταμάρες; Αμ έλα που δεν λέει;.. _Γιατί μόνος Γρηγόρη; Τόσος κόσμος εδώ.. τον ρώτησα απο περιέργεια να δω τι θα πει. _Μέσα η ψυχή σου είναι μόνη Νικόλα, μπορεί να έχεις πάντοτε ανθρώπους γύρω σου, δίπλα σου, μα, εσυ είσαι μόνος. Κι εγώ μόνος μου είμαι -συνέχισε να μιλάει με σκυμμένο κεφάλι- είμαι με παρέα όπως βλέπεις, μα στην ουσία είμαι μόνος. Να ξέρεις πως προσεύχομαι κάθε μέρα για σένα, να σου δίνει δύναμη και κουράγιο.. _Προσεύχεσαι για μένα Γρηγόρη; _Ναι Νικόλα, προσεύχομαι συχνά, για όλο τον κόσμο, μα για σένα , κάθε μέρα.. Δεν ξέρω γιατί με συγκίνησαν τόσο πολύ τα λόγια του Γρηγόρη. Ξένος του είμαι, άγνωστος στην ουσία. Τον συναντάω κάποιες φορές στο καφενείο, να κάθεται ήσυχος σε μιαν άκρια, και κάπου κάπου έρχεται στο μαγαζί να με ακούσει, και να μου ζητήσει να του τραγουδήσω το τραγούδι του το αγαπημένο, "στο θολωμένο μου μυαλό, ο κόσμος είναι μια σταλιά.." _Να 'σαι πάντα καλά Γρηγόρη, να σαι πάντα καλά, και να προσεύχεσαι για μένα.. Ίσως ακουστούν οι δικές σου προσευχές. Να προσεύχεσαι εσυ για μένα αδερφέ μου, γιατί εγώ έπαψα πια να προσεύχομαι ο ίδιος.. Μακάρι να είχαν κι άλλοι τέτοιο "θολωμένο μυαλό" σαν το δικό σου.. μα έλα που λίγοι μείνατε, είστε σπάνιο ανθρώπινο είδος, και μάλιστα, υπο εξαφάνιση Γρηγόρη μου..




Print this post



Related Posts :



16 σχόλια:

zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Μην το λες,πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι με αγαθά αισθήματα νοιάζονται για σένα για την χαρά που τους δίνεις και θέλουν να σου ανταποδώσουν το καλό με τι πιο απλό την προσευχή τους.Σε πληροφορώ είναι καλύτερο απ'όλα τα δώρα του κόσμου γιατί το κάνει επειδή το πιστεύει και όχι από υποχρέωση.Είμαι(θα τολμήσω)να πω τυχερή γιατί γνωρίζω τέτοια άτομα.Εύχομαι να'ναι πάντα δίπλα σου.


Konstantinos είπε... Best Blogger Tips

........Νομίζω ότι η ιστορία έχει αληθινή βάση..... Τώρα εγώ γιατί μελαγχόλησα πάλι;


Dorothea είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα(;) Νίκο.
Αυτός ο τύπος που περιγράφεις,μου θυμίζει μιά γειτόνισσά μου,γύρω στα 70,απ'αυτές που λέμε Θεούσες.Κάθε πρωί,λες και έχουμε ραντεβού,συναντιώμαστε στο δρόμο,αυτή για την εκκλησία,εγώ για τη δουλειά.Με καλημερίζει και πάντα λέει τον ίδιο λόγο.Τη Νάντια και τα μάτια σου κόρη μου.Τόπε 5,10 φορές δεν άντεξα και μια μέρα τη ρωτάω:
-Συγνώμη κυρία Παναγιώτα,να σε ρωτήσω κάτι;
-Ότι θές κορίτσι μου.
-Γιατί όποτε με βλέπεις μού λές τη Νάντια και τα μάτια σου;
-Άχ κόρη μου,κάποτε είχα μία κόρη Κωνσταντίνα την έλεγαν,έτσι δεν σε λένε και σένα;
-Ναί,της απάντησα.
-Οδηγoύσε κι αυτή όπως εσύ και σου έμοιαζε πολύ.
Ένα πρωί που έφυγε για τη δουλειά της και δεν την είδα να της πω να προσέχεις κορίτσι μου,ήρθε το μοιραίο.
Δεν ήθελα να μάθω τίποτε άλλο.
Ποτέ δεν ξέρεις τι κουβαλάει ο κάθε άνθρωπος που συναντάς στο δρόμο και ανταλλάσεις μια κουβέντα,πολλά μπορείς να μάθεις..
Καλημέρα κυρία Παναγιώτα,νάσαι καλά που με σκέφτεσαι...


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

o Γρηγόρης μου θύμισε το παρακάτω τραγούδι :

Άσ' τον τρελό στην τρέλα του
και μη τον συνεφέρεις
Τι κρύβει μέσα το μυαλό
ενός τρελού δεν ξέρεις

Μπορεί να βρει στην τρέλα του
αυτά που 'χει ποθήσει
και που δεν αξιώθηκε
να δει και ν' αποκτήσει

Βρε άσ' τον τρελό στην τρέλα του
άσ' τονε στο όνειρό του
Τον κόσμο αυτό σιχάθηκε
κι έφτιαξε ένα δικό του....

Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΤΙΜΟΥΜΕ...Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΓΡΗΓΟΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΤΕ....


ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε... Best Blogger Tips

Καθημερινοί, διπλανοί μας άνθρωποι, που πρέπει να μιλήσουμε μαζί τους πριν βιαστικά και αυθαίρετα τους χαρακτηρίσουμε...

κι αν μου επιτρέπεις μια διόρθωση, Γιαραμπής είναι, όχι Γιαλαμπής. Το ξέρω οτι πάτησες λάθος πλήκτρο, αλλά μπορεί να το δει κανείς και να νομίσει οτι έτσι είναι... (τη "χώθηκα" πάλι) ;-)


stalamatia είπε... Best Blogger Tips

Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που σκέφτονται τους άλλους .Από εκει που δεν το περιμένεις θα το βρείς και το καλό.
Να είσαι καλά.


ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

OΛΟΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ - ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΧΟΙ ! ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ή ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΘΟΥΝ !
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟΛΑ !


Nefelovatis είπε... Best Blogger Tips

Υπό εξαφάνιση οι Άνθρωποι φίλε μου…

Μα υπάρχουν ακόμα…

Κι όσο υπάρχουν υπάρχει κι Ελπίδα…


zamanftou είπε... Best Blogger Tips

Διάβασα όλα τα σχόλια των καλών συνοδοιπόρων φίλε Νίκο και πρέπει να πω οτι με κάλυψαν αρκετά, μα πιο πολύ του Δημήτρη. Όσους φίλους, γνωστούς, συγγενείς και να έχουμε, αν το καλοσκεφτείς, είμαστε μόνοι στην τελική... "μόνο εσύ ξέρεις εσένα" το έχω βάλει και επικεφαλίδα στο blog μου. Ακόμα και αυτό καμμιά φορά παίζεται, μιας και πολλές φορές ο ίδιος ο εαυτός μας μας εκπλήσει! Αν δεν λαθεύω σχετικά με το θέμα έχει αναφέρει και ο Καζαντζάκης, και αν και δεν έχω καμμια τρελή σχέση με τα βιβλία, ένα πολύ όμορφο πάνω σε αυτό το φιλοσοφικό ζήτημα είναι "ο λύκος της στέππας" του Χέρμαν Έσσε. Να γράψω και κάτι που έτσι μόλις σκέφτηκα ορμώμενος από τα σχόλια των φίλων.
Οι γνωστοί απλά μας υπενθυμίζουν την ύπαρξή μας. Οι φίλοι μπορούν να μας κοιτάξουν στα μάτια απλά. Οι καλοί φίλοι και οι πολύ κοντινοί συγγενείς μας κοιτάζοντάς μας στα μάτια πολλές φορές καταλαβαίνουν πολλά
Σοφός άνθρωπος μου φαίνεται ο Γρηγόρης


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα μου,
φίλοι συνοδοιπόροι,
πράγματι είμαστε όλοι μας μόνοι. Είναι στιγμές που το συνειδητοποιούμε και "τρομάζουμε" και είναι άλλες που μας κάνει πιο ανθρώπινους.

Είναι άνθρωποι που δεν αντέχουν στιγμή μόνοι τους, γιατί ποτέ τους δεν θέλουν να βρεθούν "τετ-α-τετ" με τον εσώτερο εαυτό τους. Τους είναι ένας γνωστός-άγνωστος, που δεν μπορούν να του κρυφτούν. Εκεί χωράει μόνο αλήθεια... και πονάει πολλές φορές...

Όμως ειδικά στην εποχή μας, μέσα στην τρέλα της βιασύνης, του άγχους και του υλισμού, έχουμε ανάγκη από τη στροφή στο είναι μας, στην ψυχή μας...

Η προσευχή είναι ένας από αυτούς τους τρόπους εσωστροφής. Ο διαλογισμός, ένας άλλος...

Η προσευχή έχει τεράστια δύναμη. Όταν ευχόμαστε "9προς-ευχόμαστε) για κάποιον άλλο και μάλιστα ανιδιοτελώς, μπορούμε να βοηθήσουμε ακόμη και στο να γίνει "θαύμα". Στην Αμερική έγιναν πολλά πειράματα και εφαρμόζονται-αλλά και αλλού, όπως και στην Ελλάδα- ομάδες προσευχής για θεραπευτικούς σκοπούς.

Για να γυρίσω στο φίλο Γρηγόρη, για τον οποίο γράφεις...
είναι φιλοσοφημένο άτομο απ' όσο μπορώ να κρίνω. Βγάζει αυτή τη μελαγχολία που νιώθει κάθε άνθρωπος που έχει αναγνωρίσει τη ματαιότητα του υλισμού, τη ματαιότητα των όσων μας περιτριγυρίζουν και θέλουν να αποτελούν "τη συμβατική ζωή" μας... και που μας παρασέρνουν τόσο μακρυά από την ουσία της ζωής : από την πνευματική μας εξέλιξη...

Εκεί αξίζει να παλέψει κανείς...
Χαίρομαι για το φίλο σου το Γρηγόρη, αν και νιώθω πόσο μπορεί να πονάει και πόσο μόνος μπορεί να αισθάνεται ένας τέτοιος άνθρωπος, όταν γύρω του κυριαρχούν άλλες "προτεραιότητες & ποιότητες"...

Χαίρομαι και για 'σένα που σε νοιάζεται.

Να 'στε όλοι σας καλά.


temeteron είπε... Best Blogger Tips

κάντε την "ανατροπή"....ας γινουμε εμεις ο "γρηγορης"....


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Aπλά....
Να είσαι καλά και συ και ο Γρηγόρης....


Tyler Durden είπε... Best Blogger Tips

οφ τόπικ, αλλά με το παραπάνω γκάτζετ βλέπω και τα γράμματα να μετακινούνται :D


ΣΟΥΙΤΑ είπε... Best Blogger Tips

Η ουσία όλης της συζήτησης που έγινε νομίζω είναι στην μοναξιά.Σωστός ο "σκόρπιες σκέψεις" "όλοι στην ψυχή είναι μοναχοί"...


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

στην ψυχή μοναχικοί..διότι στην ζωή είμαστε φτιαγμένοι να ζούμε σε κοινωνίες...αν τα πράγματα είναι τόσο άσχημα, όσο φαίνονται, φταίμε εμείς και μόνο...


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next