27 Φεβρουαρίου 2009



11 Art Galleries

Καθόταν σε μιαν άκρη της νεοσύστατης γκαλερί, και κοίταζε γύρω του καμαρωτός, μη φεύγοντας βήμα όμως, μπροστά απο εκείνη την συγκεκριμένη φωτογραφία. Κάποια στιγμή, μετά απο δεκαπέντε περίπου λεπτά που άνοιξαν οι πόρτες στο κοινό, ήρθε μια καλοντυμένη κυρία, και στάθηκε μπροστά του, κοιτώντας την ίδια φωτογραφία, και προσπαθώντας απεγνωσμένα να βγάλει άκρη.."τι να θέλει να πει ο καλλιτέχνης άραγε.." _Σας άρεσε η φωτογραφία; _Δεν ξέρω, προσπαθώ να καταλάβω τι δείχνει..κατάμαυρη βλέπετε.. _Σαν τι να δείχνει μαντάμ; _Ε, να.. δεν μπορεί, κάτι θα δείχνει, εκτός κι αν κάηκε το φιλμ, μα τότε δεν θα είχε αναρτηθεί, σωστά; _Πολύ σωστά, και δεν κάηκε κανένα φιλμ.. _Τότε τι δείχνει; _Είναι ακτινογραφία, απο τα πνευμόνια μου, ξέρετε.... _Η ακτινογραφία απο τα ..πνευμόνια σας; _Ναι.. _Εσείς είστε ο Γκαλερίστας; _Εγώ έχω αναρτήσει την σημερινή έκθεση..ναι _Μα..έκθεση ακτινογραφιών σε γκαλερί; _Κοιτάξτε, ο πατέρας μου ήθελε να γίνω φωτογράφος, μα η μητέρα μου ήθελε να γίνω γιατρός. _Και λοιπόν; _Ε, τα συνδύασα και τα δύο, κι έγινα ακτινολόγος.. _Και τι κάνετε; _Τώρα; _Ναι.. _Εκθέσεις ακτινογραφίας..δε βλέπετε; _Σοβαρά; _Αμέ. Και αυτή η ακτινογραφία που κοιτάγατε, απλά, ήταν η δική μου.. λοιπόν; τι έχετε να πείτε; _Να κόψετε το κάπνισμα, σας πειράζει! (εμπνευσμένο απο τους Άγαμους θύτες)




Print this post



Related Posts :



11 σχόλια:

Michalis είπε... Best Blogger Tips

Κορυφαίο!!!
Άγαμοι Θύται και ξερό ψωμί!


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

Δηλαδή μας λες να το κόψουμε πριτς ,και μετά τι θα καπνίζουμε?KALHSPERA NIKOLIO.


NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε... Best Blogger Tips

Ώπα της η κυρία πνευμονολόγος!
Δηλαδή ηθικόν δίδαγμα=κόψιμο;
Και πίνω και καπνίζω ζαμάν φού,πού λέει και ο Μπουλάς!!


117 είπε... Best Blogger Tips

φοβερό! κορυφαίοι οι αγαμοι θυτες, και πολύ σωστή η κυρία σχετικά με το κάπνισμα! καλό βράδυ


Eva F. είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλό και... διδακτικό....

Νικόλα μου σου εύχομαι καλές απόκριες...
Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα.


Γιάννης Παππάς είπε... Best Blogger Tips

Την καλησπέρα μου απο Βέροια
καλά να περνάς (έχει καθαρά δευτέρα ο καναδάς?)


kaliteros είπε... Best Blogger Tips

Εάν όλοι εμείς που καπνίζουμε, κόψουμε το τσιγάρο (δηλ. περιορίσουμε τα αίτια καρκίνου) τότε πολλά επαγγέλματα θα πληγούν. Γι αυτό δεν το κόβουμε...για τους φουκαριάρηδες τους επαγγελματίες.


Xrhstos Frik είπε... Best Blogger Tips

na riksw kai egw o LOGIKOS ena sxolio mias kai o goatros kapote mou eipai oti eimai LOGIKOS kai prepei na sinfonite mazi mou. etsi lew na sinfonw kai egw mazi sas. mou edwse kai kati xapia na agorazw... den mou eipai ti na ta kanw omws... kai ta kratisa meta apo ena xrono eixan liksei... egw ta agoraza kai ta ebaza sthn akri mipws xriastoun. eipa lipwn mias kai ex8es mou eipai na ta phnw kiolas arxeisa na perna apo ta ligmena! 8es kai esy kanena na kseforto8w to stok? na se kala filaraki kai na eisai pano apo ola LOGIKOS!


AATON είπε... Best Blogger Tips

** Μιχάλη, όντως είναι ένα μοναδικό συγκρότημα. Ο ντραμίστας τους μάλιστα, είναι απο το διπλανό χωριό απ' το δικό μου (Καστανούσα Σερρών). Τους είχα δεί εκεί πρώτη φορά να παίζουν. Ήταν σε μια εκδήλωση του σχολείου, όπου ήταν καλεσμένοι απο τον πρόεδρο τότε της κοινότητας Καστανούσας.
Έπαιξαν λοιπόν και ένα θέατρο, στα 'Ποντιακά' με θέμα "Οιδίπους Τύραννος", και βγαίνει ο Οιδίποδας που λές, και κάνει σε μια φάση..
"Ούϊ ντο έπαθα, εποίκα σέξ με την μάνναμ.."
Είχαμε πέσει κάτω απο τα γέλια. Δεν 'παίζονται' σου λέω.

** Νικόλα, καπνιστής είμαι, δεν λέω σε κανέναν τι να κάνει, απλά μου 'ρθε σαν ιδέα.

** Νάντια, σαν το άλο τραγούδι πάλι που λέει "θα σπάω, θα πίνω, και λόγο δεν θα δίνω" του Κιάμου;
φιλιά..

** 117, μάλον δεν καπνίζεις ε; Δεν έχεις άδικο για το κάπνισμα, μα έλα που δεν κόβεται εύκολα το ρημάδι.

** Εύα μου, μακάρι να πιάσουν οι ευχές σου, γιατί εδώ σε μια εβδομάδα μέσα, είχαμε 2 θανάτους απο φίλους και μαύρισε η ψυχή μας.

** Γιάννη Παππά, αν σου πω ότι δεν έχω ιδέα, θα με πιστέψεις; Εδώ κάθε μέρα καρναβάλι έχουμε. Ντύνονται λέει άνθρωποι..Την ημέρα όμως του καρναβαλιού, την γιορτάζουν κανονικά, τότε ντύνονται αυτό που πραγματικά είναι, .."καρναβάλια".

** Καλύτερε, (πές μου και κάποιο όνομα κάποτε, το μικρό αρκεί, να σε φωνάζω βρε αδερφέ με το όνομά σου-εάν φυσικά θέλεις)
Το ξέρω πως γι αυτό δεν το κόβουμε. Όπως θα έλεγε και ο Νίκος Ξανθόπουλος, "όχι για μένα, μα, για την φουκαριάρα τη μάννα μου.."

** Χρήστο, φέρε καμιά χούφτα κι ας είναι και ληγμένα. Σίγουρα θα χρειαστούν.

Την καλησπέρα μου σε όλους σας, κι αν αργώ να απαντήσω, δικαιολογήστε με, είμαστε 7 ώρες πίσω και τετάρτη με Σάββατο έχω ξενύχτι.. οπότε, να είστε όσο μπορείτε επιεικείς.


MOLEMOU είπε... Best Blogger Tips

NIKOLA DOKIMASES KAMIA FORA NA TO KOPSIS;KAI AN NAI
POS HSOUN?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Για δύο βδομάδες μονάχα Νικόλα, αλά πειράχτηκαν τα νεύρα μου. Μάλωσα με όλο τον κόσμο, ώσπου αποφάσισα να το ξαναρχίσω...


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next