17 Ιανουαρίου 2009



33 Favicon στο Blogger?

Όταν ανοίγετε το Blog μου, βλέπετε πάνω στην μπάρα του Browser, ένα μικρό εικονίδιο, με έναν μικρό αετό που "πετάει"..

Πώς μπορείτε να το βάλετε κι εσείς;
Πραγματικά, είναι πανεύκολο. Είναι απλά μια γραμμή κώδικα.

Το θέμα είναι απλώς, να βρείτε εσείς ποιά εικόνα θέλετε να έχετε, και η οποία να έχει διαστάσεις 32 χ 32 px. Kάνετε λοιπόν:
Search στο Google για "Free favicons" και θα βρείτε άπειρα.

Για όσους δεν είναι καθόλου εξοικειωμένοι με αυτά τα θέματα, ας ακολουθήσουν τις οδηγίες μου κατά γράμμα τις οποίες ανανέωσα, βλέποντας πως κάποια παιδιά δυσκολευτήκανε, και δεν θα κάνουν σίγουρα κανένα λάθος.

Μία διεύθυνση είναι αυτή, με αρκετά εικονίδια Favicon Galery
Και εδώ μια σελίδα, για την φίλη μας zouzou που ζήτησε Animated Favicons

Το μόνο που θα έχετε να κάνετε μετά, είναι το εξής.
1. Είτε ανεβάστε κάπου το εικονίδιο και αντιγράψτε το URL του, κάνοντας δωρεάν λογαριασμό στην σελίδα imageshack η αν έχετε κάποια άλλη της προτίμησής σας.

2. Πάντε κατόπιν στην "Επεξεργασία Προτύπου HTML" του Blog σας.

3. Πάντε στο τέρμα κάτω του κώδικα στο blog. Θα βρείτε αυτά στο τέλος:
</head>
Ακριβώς απο πάνω απο το </head> βάλτε τον παρακάτω κώδικα.


<link href='http://URL-of-your-icon-here.gif' rel='SHORTCUT ICON'/>


Θα είναι δηλαδή όπως δείχνω παρακάτω:

<link href='http://URL-of-your-icon-here.gif' rel='SHORTCUT ICON'/>
</head>


Το κόκκινο μέρος θα αλαχτεί, βάζοντας εκεί την διεύθυνση του δικού σας εικονιδίου.

5. Πατήστε αποθήκευση και έτοιμο.

Καλή επιλογή εικονιδίου και καλή επιτυχία.
και δεν θέλω ν' ακούσω ότι δεν τα καταφέρατε..




Print this post



Related Posts :



33 σχόλια:

Jenny είπε... Best Blogger Tips

χμμμ... νομίζω ότι κάποια οδηγία πρέπει να παρέλειψες. Τον κώδικα για το favicon πως τον φτιάχνουμε.
...Αφού διαλέξουμε ένα εικονίδιο και το κάνουμε save, τότε πάμε στο site free favicon code generator, ανεβάζουμε την εικόνα που και πατάμε Generate....μετά ακολουθούν οι υπόλοιπες οδηγίες..


Olgathina ♥✿♥ είπε... Best Blogger Tips

Είσαι απίστευτος ΑΑΤΟΝ!!!
Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαμι φίλη σου!!
Να είσαι πάντα καλά!!


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Εχεις οδηγίες για "animated fanicons" γιατί δεν βρήκα άκρη.Μπλέχτηκα περισσότερο!!


hamomilaki ♂ είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστούμε για τα δωράκια :-)


Mikros Alitis είπε... Best Blogger Tips

Μετά από χιλιάδες ώρες αλλά τα κατάφερα... Είμαι παντελώς άσχετος πάντως, πάλι καλά που τα γράφεις αναλυτικά...


AATON είπε... Best Blogger Tips

* Jenny, έκανα τις σχετικές διορθώσεις στην ανάρτηση. Ξαναδιάβασέ την και ακολούθα τις οδηγίες.

* Olgathina ♥✿♥, σε ευχαριστώ, με κολακεύεις, κι εγώ χαίρομαι που είμαι φίλος σου.

* zoyzoy, ναι έχω βάλει σχετική οδηγία στην αρχική ανάρτηση. Ξαναδιάβασέ την αν θέλεις.

* hamomilaki ♂ , είναι χαρά μου όταν μπορώ να προσφέρω κάτι, έστω και τόσο μικρό..
Χαίρομαι που περνάς.

* Μικρέ αλήτη, τα κατάφερες όντως, το είδα και με γειά.

Όποιος/όποια απο σας, παρ' όλα αυτά, δεν τα καταφέρει, ας μου πει και θα του το κάνω εγώ προσωπικά. Αρκεί να μου επιτρέψει να γίνω "Συγγραφέας" στο Blog του, έστω και για μια φορά, ώστε να μπορέσω να βάλω το Link στον κώδικα.


Ver@ είπε... Best Blogger Tips

Μου άρεσε πολύ αυτή η ανάρτηση για τα favicons και τα βήματα όπως τα περιγράφετε είναι πολύ εύκολα για να τα βάλουμε στο blog μας. Δυστυχώς όμως εκεί που είναι η γραμμή με τον κωδικό γράφετε ότι το πορτοκαλί μέρος πρέπει να το αντικαταστήσουμε με URL του favicon είναι όλα γραμμένα με κόκκινο χρώμα και δεν υπάρχει τίποτα με πορτοκαλί. Δοκίμασα με διάφορους τρόπους να βάλω URL του favicon αλλά δυστυχώς δεν αλλάζει. Λογικά πρέπει να είναι κάπως έτσι ο κωδικός; link href='http://www.favicon.co.uk/ico/102.png' rel='SHORTCUT ICON'/


everything53 είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλό! Μόλις τώρα το έκανα κι εγώ :)


Jenny είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ για τις διορθώσεις. Το ξαναδοκίμασα και τα κατάφερα! :)


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Τελικά έμπαινε και το ψαράκι!χαίρομαι που χρησιμοποίησες τον αετό!!Έτσι αισθάνομαι ότι σου έβγαλα την υποχρέωση που με βοήθησες!!


zamanftou είπε... Best Blogger Tips

Αυτό Νικόλα γίνεται στο wordpress;


ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ είπε... Best Blogger Tips

emena mou leei pos den briskei to header..
TI NA KANO RE PAIDIA??????


AATON είπε... Best Blogger Tips

Όχι /header, αλα: /head
Ζητώ ταπεινά συγνώμη, το λάθος ήταν δικό μου, ξαναδοκίμασε γράφοντας /head


ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ είπε... Best Blogger Tips

pali kati ginete...den to pairnei....Den xero ti ginete pragmatika...


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μπορείς να μου στείλεις με εμαιλ το εικονίδιο να το δώ;

Στείλτο εδω:

aaton@fornow.eu


ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΜΕΣΟΥ είπε... Best Blogger Tips

poio eikonidio...../?


arkas είπε... Best Blogger Tips

σε ευχαριστω παρα πολυ!!
Η δουλεια σου ειναι ΑΨΟΓΗ!!


warmongeR είπε... Best Blogger Tips

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ειναι ΤΡΕΛΛΟΣ!!!!!!!!
Δεν παιζεται παιδια!
(τοσα χρωματα... πρασινο βρηκες ρε Προεδρε????)
:))))


alepoy είπε... Best Blogger Tips

φίλε μου Νίκο μάλλον πρέπει να διορθώσεις την ανάρτηση ο κώδικας που δίνεις πρέπει να πάει ακριβός πάνω από το /head

το δοκίμασα όπως έλεγες και δεν γινόταν τίποτα ενώ όπως σου είπα έγινε με την μια!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Το άλλαξα ήδη, και σ' ευχαριστώ.


alepoy είπε... Best Blogger Tips

τίποτα να είσαι καλά!


chris είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου φιλε δεν μπορω να το καταλαβω!!!πως να το βαλω δλδ?και επειδη ειδα στα σχολια οτι μπορεις να το κανεις και εσυ ο ιδιος οταν μπορεσεις αφησε ενα σχολιο ή οτιδηποτε στο blog μου για να σε κανω συγγραφεα! http://chris4-ever.blogspot.com


Sammael είπε... Best Blogger Tips

καταρχήν όλα τα favicon generator δημιουργούν εικόνα ico και όχι gif, που φυσικα ούτε το photobuget ούτε το site που γράφεις υποστηρίζουν upload ico!!!!!! γράψε οδηγίες για τις ico εικόνες και άσε τις gif....


AATON είπε... Best Blogger Tips

Sammael, αν κοιτάξεις καλά επάνω, το δικό μου Favicοn δεν είναι .ico αλά ένα κανονικότατο gif.
Προσωπικά στην ανάρτηση μέσα, δεν βλέπω πουθενά να γράφω περί photobuget, το οποίο και ΠΟΤΕ μου δεν πρότεινα, επειδή δεν μου άρεσε προσωπικά εμένα.
Αν παρατηρήσεις κατόπιν, οι σελίδες που έδωσα, δεν είναι Ιcon Generators, αλά σελίδες με έτοιμα animated gifs, και ο κώδικας επίσης που δίνω, είναι έτοιμος για αυτά, καθώς και να τα ανεβάσετε στο imageshack γράφω, και το οποίο δέχεται μια χαρά τα gifs.
Λοιπόν, ποιό απ' όλα δεν κατάλαβες, να στο εξηγήσω ακόμα πιο απλά;
Καλή σου μέρα.


Snowangel είπε... Best Blogger Tips

Να'σαι καλα Αατον!!! Ειχα δοκιμασει τα παντα, αλλα οπως καθε φορα, μονο εδω βρηκα το σωστο code που δουλεψε τελεια.
Ελπιζω να περασες ενα ομορφο Πασχα.
Ευχαριστω πολυ πολυ! :)


φανη είπε... Best Blogger Tips

Νικολα μου, το δικο μου εικονιδιο κανει κατι περιεργες κινησεις......απο τη μια πορτα μπαινει κι απ την αλλη βγαινει..παντως εχει πλακα...


Η ΠΑΤΡΙΔΑ είπε... Best Blogger Tips

Εγω ακομα το HEAD ψαχνω στο τελος της σελιδας
αλλα ακομα να το βρω


AATON είπε... Best Blogger Tips

όχι σκέτο head αλλά /head, έχει και μια πλάγια γραμμούλα αριστερά, μην την ξεχνάς.


Γκρινι@ρογατος είπε... Best Blogger Tips

ευχαριστω φιλαρακο να εισαι καλα


Emraes είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Νίκο, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια σου. Έβαλα favicon στο blog μου, ακολουθώντας τις οδηγίες σου,εύκολα, διαβάζοντας στα ελληνικά!
Συνέχισε έτσι, καλή δύναμη και καλό κουράγιο!


Φοίνικας είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα Νίκο!
Έχω φτιάξει εδώ και καιρό ένα favicon για το blog μου (http://3otiko.blogspot.com/) αλλά έχω κάποιο θεματάκι. Ενώ στον mozilla εμφανίζεται κανονικά στον chrome δεν φαίνεται. Τι μπορεί να φταίει;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ο chrome :)


Γκρινι@ρογατος είπε... Best Blogger Tips

φιλαράκο το είχα κάνει παλιότερα χωρίς πρόβλημα μετά από κάτι αλλαγές το έχασα
τώρα πάω κάτω κάτω στη Επεξεργασία Προτύπου HTML και δεν έχει το head
αρκετά ποιο επάνω έχει μόνο το header είναι το ίδιο ;


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next