25 Ιανουαρίου 2009



14 C-Box (Chat-Message Board)

Πως να βάλετε κι εσείς ένα C-Box για να αφήνετε μεταξύ σας μηνύματα όπως στα αριστερά του δικού μου Blog; Είναι πολύ εύκολο. Πηγαίνετε πρώτα στην διεύθυνση"cbox.ws" και ανοίξτε δωρεάν λογαριασμό, συμπληρώνοντας τα στοιχεία που σας ζητάει. Κατόπιν, κάνετε Log In, και τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου. Στο "Look & Feel" κανονίζετε το πώς θα φαίνεται το C-Box σας. Τα χρώματά του κ.λ.π. Στο "Publish!", όποια αλλαγή κάνετε μέσα στη σελίδα αυτή, θα γίνεται ορατή και στο C-Box του Blog σας. Κάποιες λειτουργίες στην δωρεάν έκδοση είναι απενεργοποιημένες. Ότι δεν καταφέρετε, ρωτήστε ελεύθερα.





Print this post



Related Posts :



14 σχόλια:

zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Δεν έχω λόγια να σ'ευχαριστήσω.Είσαι άπαιχτος!!!


Μαργαρίτα είπε... Best Blogger Tips

Αχ!!! Κι εγώ ήθελα τόσο να μάθω
πως γίνεται :) Σ' ευχαριστώ πολύ!
Θα χαρώ να περάσεις :)

Να είσαι καλά!!!!


Odiporos είπε... Best Blogger Tips

Και αυτό πολύ χρήσιμο... μου φαίνεται θα κάνω ντοσκεδάκι να τα βάλω όλα μέσα κάθε φορά που θα θέλω κάτι να ανατρέχω...

Καλή Βδομάδα Νικόλα και Μεγάλη Καλημέρα


MARY είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

AATON είπε... Best Blogger Tips

ΜΑRY, γιατί δεν μπορείς, τι σε δυσκολεύει; πές μου.


MARY είπε... Best Blogger Tips

Κύριε Νίκο! Καλημέρα,
κατά λάθος έσβησα το προηγούμενο σχολιό μου...
Το πρόβλημά μου είναι στη δάταξη η οποία δεν εμφανίζεται σωστά(περιγράφω στο blog μου).


AATON είπε... Best Blogger Tips

αυτό το κύριε....grrrrrr....
σου άφησα σχόλιο στο blog soy, πές μου αν πήγαν όλα καλά.


El Corazon είπε... Best Blogger Tips

Πολυ καλό το Post σου..
Εγω γιατι δε βλεπω το Link του cbox?


AATON είπε... Best Blogger Tips

Είναι αυτό εδώ:
http://www.cbox.ws/getone.php


El Corazon είπε... Best Blogger Tips

Οκ ειναι ετοιμο πιστευω
ο blogger μας τα χαλαει λιγο
ειμαστς πλλοι φαινετε κ δε μας σηκωνει.
Χι χι .Σε ευχαριστω


christine είπε... Best Blogger Tips

θέλω και εγώ βοήθεια... μάλλον κάτι δεν έχω ανακαλύψει ακόμα στις ρυθμίσεις γιατί δεν μπορώ να βρώ πού πρέπει να γράψω τους κωδικούς είτε για το banner ή για το chatbox..


AATON είπε... Best Blogger Tips

christine, ακολούθησε τις οδηγίες παρακάτω βήμα βήμα:
1. Κάνε σύνδεση με τον λογαριασμό σου, και μπές στον "Πανόπτη"
2. Πάτα "Διάταξη"
3. Πάτα "Προσθήκη gadget"
3. Επέλεξε και πάτα < HTML >
4. στο παραθυράκι που θα σου ανοίξει αμέσως μετά, βάζεις τους κώδικες για όποιο Gadget *Banner, c-Box κ.λ.π.) θέλεις, χωρίς να βάλεις υποχρεωτικά κάποιο τίτλο.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Δοκίμασε και πές μου σε παρακαλώ, αν τα κατάφερες η έχεις ακόμη δυσκολίες.


christine είπε... Best Blogger Tips

Ναιιι!!! προσπαθούσα να το βάλω από το "προσθήκη του δικού σας"! check me out!
Φιλί και ενα μεγάλο ευχαριστώ!!


NIKOS είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου Νικόλα! Μόλις έβαλα το C-Box στο μπλοκ μου..
Σ' ευχαριστώ πολύ..
Σου 'στειλα πριν λίγες μέρες κι ένα e-mail, δεν ξέρω αν το πήρες..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next