25 Ιανουαρίου 2009



12 Ο Προφήτης Ηλίας..

Θυμάμαι που μας έλεγαν στο σχολείο για τον Προφήτη Ηλία, και θυμάμαι επίσης, πόσο μου άρεσαν αυτές οι ιστορίες.. Τον τύλιξε ένα σύννεφο, και ένα άρμα τον πήρε στους ουρανούς.. Χτές βράδυ, όχι μόνο τον θυμήθηκα, μα και ένοιωσα σαν Προφήτης Ηλίας.. Πάνω απο την πίστα ακριβώς, χάλασαν οι εξαεριστήρες που τραβάνε τον καπνό. (Απαγορεύεται κανονικά το κάπνισμα αλά.. Έλληνες είμαστε, θα βρούμε τρόπο..) Όλος λοιπόν ο καπνός, μαζεύεται στην πίστα. Και δεν είναι μονάχα ο καπνός απο τους πελάτες. Τα κογκολότσια πίσω μου, οι μουσικοί μας, καπνίζουν σαν αράπηδες. Έχουμε και κάνα δυό πελάτες πρώτα τραπέζια με κάτι πούρα φτιαγμένα απο σκατά αρκούδας, που βρωμάνε έτσι ακριβώς, και άντε μετά να τραγουδήσεις. Όλη την ώρα γκούχ και γκούχ είμαστε. Χτές βράδυ, γυρνάω πίσω και τους λέω "που 'στε, μάγκες; ελατώστε λίγο τον αργιλέ, γιατί θα πνιγούμε εδώ πέρα". Γύρισα μπροστά πάλι, προσπαθώντας να αρθρώσω λέξη. Θρίχες.. Αν φέρναμε πουλιά χτές στο μαγαζί, δεν θα κελαηδούσαν, θα έβηχαν. Άξαφνα αισθάνθηκα τρόμο, νόμισα μας την πέσανε οι μπάτσοι με δακρυγόνα. Γυρίζω πίσω, και τι να δώ.. Τίποτα! Δεν κάνω πλάκα, δεν φαινόντουσαν οι μουσικοί.. Κάααααααπως ξεχώριζε ο μπασίστας ο Θανάσσης, κάπως, κι αυτό γιατί, χτύπαγε ο προβολέας στη φαλάκρα του και αντανακλούσε. Στρουμπουλός, κοντός, και με φαλάκρα, σκέτος Βούδας μοιάζει. Τον ρώτησα αν έχουνε συγγένεια, μα μου είπε όχι. Είχαν που λές, και τα τέσσερα τα μαϊμούνια, τα τσιγάρα τους στο στόμα, έπαιρναν βαθειές ρουφηξιές, και φύσαγαν τον καπνό κατά πάνω μου, σε σημείο να ντουμανιάσει η πλάση και να μη βλέπω που είμαι, κανονική συσκότηση απο δακρυγόνα. Ο κόσμος απο κάτω να γελάει, και οι άλλοι ακόμη να φυσάνε καπνούς σαν δράκοι.. Δεν κρατήθηκα, τους την ψιλοείπα.. "Άντε μαλάκες, το σύννεφο με τύλιξε, ώρα είναι να περιμένω και το άρμα τώρα να έρθει να με πάρει, να αναληφθώ κι εγώ σαν τον Προφήτη Ηλία".





Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

dreamer-angel είπε... Best Blogger Tips

Χα χα χα χα κορυφαίο!!!Την καλησπέρα μου.


Μιχάλης είπε... Best Blogger Tips

Άσχετο θα είναι το σχόλιο αλλά τι να κάνω;
Άτιμη ζωή...
Άρχισα τις διαφημίσεις μπας και γίνω γνωστός στην πιάτσα και πάρω και εγώ κανένα βραβείο.

Όποιος βαριέται
κι έχει χάλι
νάρθει αμέσως
στου Μιχάλη

Εδώ έχεις μια χρυσή ευκαιρία να περνάς ευχάριστα και δημιουργικά τον χρόνο σου.


ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε... Best Blogger Tips

Γεια σου ρε προφήτη!!! ;-)


kakos lykos είπε... Best Blogger Tips

Δεν φτάνει που σου κάνουν και εφέ με καπνό γκρινιάζεις κι από πάνω; :P
Αχ βρε Νίκο τι τραβάς, πας να πάρεις ανάσα και είναι σαν να έβαλες το στόμα σου στην καμινάδα των εργοστασίων της Πτολεμαΐδας.
Φρίκη!


molemou είπε... Best Blogger Tips

NA ARXISIS TO KAPNISMA AMESOS,BGIKE NEOS NOMOS,ALIOS TI 8A KANOUN OI AGROTES,POU 8A TON POULISOUN TON KAPNO,AMESOSSSSSSSSS


zamanftou είπε... Best Blogger Tips

Καλά εγώ τώρα μπορεί να γελάω έτσι που τα διηγείσαι, αλλά εσύ ξέρεις τι τραβάς σαν τραγουδιστής

Καλή εβδομάδα και κουράγιο να έχουμε. Θα μας χρειαστεί!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλοι μου γειά σας. Γειά σου Μιχάλη, θα το δώ αναλυτικά το μπλόγκ σου και θα σου πώ νέα..
Καπνιστής είμαι που λέτε, και μάλιστα μανιώδης.
Μα όταν τραγουδάς, επειδή αναπνέεις συνεχώς και κάνεις μάλιστα και βαθειές εισπνοές, φυσικό να στεγνώνει ο λαιμός σου περισσότερο απο ποτέ.
Αν όμως, αντί καθαρό αέρα, εισπνέεις καπνό, καλιενιέχτα schas..
Τι λέτε, το κόβουμε παρέα; ..αυτή κι αν είναι ιδέα, έ;


Μάτα είπε... Best Blogger Tips

Χαχαχαχα!Νάσαι καλά μ΄έκανες και γέλασα πρωί πρωί!
Οσο για το κόψιμο από δικιά μου μεριά,χλωμό το βλέπω!
Την καλημέρα μου και καλή βδομάδα


Olgathina ♥✿♥ είπε... Best Blogger Tips

χαχαχαχαχα!!!!
Καλημερα ΑΑΤΟΝ μου!!!!
Διαβάζοντας την ανάρτηση προσπάθησα να φέρω την εικόνα στο μυαλό μου και τωρα γελάω μονη μου!!!
( Κοινώς .. γελάω με τον πόνο σου ΑΑΤΟΝ μου ...
ΣΥΓΝΩΜΗΗΗΗ )
Στάθηκα στο σημείο που λες .. στο τέλος δεν άντεξα και τους την "ΨΙΛΟΕΙΠΑ" ...
Εεεε .. δηλαδή αν τους την έλεγες χοντρά .. τί θα τους έλεγες ??
χαχαχαχαχαχα
Να είσαι πάντα καλά Νίκο μου!!!
Πάντα πάντα καλά !!!
Φιλιά σε όλη την παρέα και Καλή Βδομάδα !!!


mary είπε... Best Blogger Tips

Μήπως σου άρεσαν αυτές οι ιστορίες γιατί ήταν Αληθινές ιστορίες.Το ψέμα (όταν το καταλαβαίνουμε)δεν αρέσει σε κανέναν...
Καλημέρα!


ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε... Best Blogger Tips

'Aλλοι βάζουν μηχανισμό για να έχουμ καπνό κι εσύ που τον έχεις ..."χωρίς συντηρητικά" τους την λες.

Μοράβο, Νίκο...

Δεν το περίμενα. χαχα

Πέρα από την πλάκα, όμως, το χειρότερο της φωνής είναι όντως αυτή η ατμόσφαιρα και οι καταχρήσεις (τσιγάρα, ποτά...)

Η φωνή πρέπει να χρησιμοποιείται ως όργανο μέσα στη μουσική και θα πρέπει κάθε καλλιτέχνης να την καλλιεργεί κάθε μέρα, υπεύθυνα, εάν θέλει να πετύχει κάτι...

Σου εύχομαι τα καλύτερα.

Κώστας
vloutis.wordpress.copm
vloutis.blogspot.com


Από μικρό κι από τρελό είπε... Best Blogger Tips

Απα πα με αυτά τα τσιγάρα τους.. Εμείς τι φταίμε που το εισπνέουμε μου λες??
Κι όταν τους λέμε να μην το κάνουν μπροστά μας, δυσανασχετούν κ από πάνω....


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next