20 Ιανουαρίου 2009



22 Υπομονή, ενδιαφέρον, αγάπη και φροντίδα..

Πρίν έναν χρόνο, ξεκίνησα αυτό το Blog. Άσχετος παντελώς, με την δομή και την φιλοσοφία του, άσχετος από προγραμματισμό και design, δειλά δειλά, άρχισα να γράφω. Έγραφα κυρίως δικές μου ιστορίες, σαν να είχα κάποιον απέναντί μου και του τις διηγόμουν. Ιστορίες αληθινές, με μεγάλη δόση αυτοσαρκασμού και χιουμοριστικής διάθεσης, μα πάντοτε μαζί με μια τάση σοβαρότητας, και πικρίας ίσως.. Θυμάμαι το πρώτο σχόλιο που έλαβα. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη, όχι τόσο για το σχόλιο, αλά γιατί κάποιος ακόμη με διάβασε. Ξέρεις τι είναι να σε βρει κάποιος μέσα στα εκατομμύρια ανθρώπων μέσα στο διαδίκτυο ανά τον κόσμο, και να σε διαβάσει; Μου έδωσε φτερά, άρχισα να γράφω πιο τακτικά.. Μα, το μοναδικό σχόλιο, φάνταζε εκεί, να μου θυμίζει πως, μάλλον δεν ξαναπέρασε άλλος κανείς από τη γωνιά μου. Ένοιωσα περίεργα. Σαν παιδάκι, που δεν του δίνουν σημασία.. Σκέφτηκα να σταματήσω να γράφω.. Μα πάλι ξαναγυρνούσα. Θα γράφω για μένα, είπα στον εαυτό μου. Η αγάπη μου για γράψιμο ήταν τελικά μεγαλύτερη από την πληγωμένη φιλοδοξία και την απογοήτευσή μου. Αισθανόμουν ακόμη πιο άσχημα, όταν επισκεπτόμουν άλλα Bloggs, τα οποία είχαν ένα σωρό σχόλια και ένα σωρό επισκέπτες. Τότε σκεπτόμουν ακόμη πιο σοβαρά να τα παρατήσω. Και τότε βρήκα το κλειδί που με έκανε να δω τα πάντα από διαφορετική σκοπιά. Το μυστικό ήταν, οι τέσσερις λέξεις που έχω σαν τίτλο. Υπομονή, ενδιαφέρον, αγάπη και φροντίδα.. Λίγοι είναι οι τόσο πια τυχεροί, που με το που θα ξεκινήσουν, θα έχουν επιτυχία και επισκεψιμότητα. Οι περισσότεροι απο εμάς, πρέπει να έχουμε πολύ μεγάλη υπομονή, να έχουμε "καβάτζες" όπως λέμε, αντοχής και να συνεχίζουμε απτόητοι. Θέλει να δείξουμε πραγματικό, και ειλικρινές ενδιαφέρον για το Blog μας, μα πάνω απ' όλα, για τους ίδιους τους επισκέπτες μας. Πρέπει να βρούμε τι ενδιαφέροντα έχουν, τι τους κάνει να ξαναγυρνάνε στο Blog, και που, σίγουρα δεν είναι για την ομορφιά μου ή το κορμί μου το φιδίσιο. Ενδιαφέρον στο να κάνουμε αναρτήσεις προσεγμένες, που να μην υποτιμάνε κανενός την νοημοσύνη, και ενδιαφέρον να διαβάζουμε και τους άλλους. Ενδιαφέρον να σχολιάζουμε, ενδιαφέρον να βοηθάμε, ενδιαφέρον να μαθαίνουμε, για να είμαστε σε θέση μετά να προσφέρουμε τις γνώσεις μας και στους άλλους. Αγάπη για αυτό που κάνουμε, αγάπη για το γράψιμο, το διάβασμα, αγάπη στον συνάδερφο Blogger, αγάπη για όλους και όλα. Και τέλος, φροντίδα. Ασταμάτητα προσπαθούμε να το βελτιώνουμε, να το ΄επιδιορθώνουμε΄, να γράφουμε τακτικά αναρτήσεις, να το κρατάμε πάντα ενημερωμένο, να απαντάμε στα σχόλια που κάποιοι ευγενικά μας αφήνουν, να επισκεπτόμαστε με τη σειρά μας όσους μας τιμούν με την επίσκεψή τους... Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες, το Blog σήμερα, έφτασε να έχει έναν σοβαρό αριθμό επισκεπτών κάθε ημέρα, μα πάνω απ' όλα, έχει έναν πολύ μεγάλο αριθμό "ΦΙΛΩΝ". Ξεκίνησε με έναν Follower, τον φίλο μου τον Διονύση απο το Τορόντο, και έφτασε σήμερα να έχει πάνω απο εκατό. Δεν αισθάνθηκα ποτέ, πως έχω να κάνω με αγνώστους, μα με δικούς μου ανθρώπους. Ανθρώπους που έχουν εκτός απο ψευδώνυμο, και πραγματικό όνομα, και που ήθελαν να το γνωρίζω. Υπάρχει προσωπική επαφή, μέσω eMail, μέσω σχολίων, μέσω τηλεφώνου.. Ναι, έτσι σας βλέπω και σας νοιώθω.. Είναι κακό; Δεν θέλω να το πιστεύω, όχι. Για μένα, το να με φωνάζει κάποιος με το όνομά μου, "Νίκο".. είναι μεγάλη υπόθεση. Χαίρομαι όταν μπορώ να χρησιμοποιήσω το αληθινό όνομα κάποιου απο σας. Να μιλάω με τον Τζίμη, την Νίνα, την Ελένη, Την Έλενα, τον Νίκο απο τη Γερμανία..όλους εσάς, τους φίλους μου, τους άγνωστους ως τώρα, μα συνάμα, τόσο κοντινούς μου.. Ίσως να είναι πως μου θυμίζετε Ελλάδα, ίσως πάλι το ότι, μισή ζωή είμαι με μια βαλίτσα στο χέρι, μακρυά απο τον τόπο μου, ίσως το ότι κρατάω σθεναρά, το μόνο Ελληνόφωνο Blog σε όλο τον Καναδά μέχρι τώρα, όλα αυτά, με συγκινούν στ' αλήθεια.. Ήθελα απλά να σας πώ όλους και όλες εσάς, ένα μεγάλο ευχαριστώ και πως.. σας αγαπάω πολύ!





Print this post



Related Posts :



22 σχόλια:

molemou είπε... Best Blogger Tips

NIKO NIK NIKOLA NASE KALA KAI NA DINIS GNOSIS KAI KOURAGIO ME TA GRAPTA SOU ,SE MAS TOUS NEOUS,SOU EUXOMAI MESA APO THN KARDIA MOU,O 8EOS NA SE XEI KALA ESENA KAI THN OIKOGENEIA SOU.FILIA POLA APO TO MONAXO,


stalamatia είπε... Best Blogger Tips

Ετσι όπως τα λες είναι χρειάστηκε υπομονή και αγάπη γι'αυτό που κάνεις.Και σιγά σιγά ήλθε ένας δυο τρεις και γίναν χίλιοιδεκατρείς και νοιάζονται και σε αναζητάνε.Είναι όμορφο συναίσθημα φτάνει να είσαι ο εαυτός σου.


zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Τι να πω εγώ!!Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις συμβουλές και τις οδηγίες που μας δίνεις, να τους 1000σεις τους επισκέπτες και περισσότερο τους φίλους Νίκο.Να είσαι καλά και πάντα δημιουργικός.
Δεν μπορώ να μην αναφέρω για την υπομονή που δείχνεις με το καθένα μας.


dreamer-angel είπε... Best Blogger Tips

Aν και νέα στην παρέα σου εύχομαι να διπλασιάσεις τους φίλους του blog και να συνεχίσεις να γράφεις με αγάπη την κάθε σου ανάρτηση πρώτα απ όλα για σένα και μετά για όλους μας!Την καλησπέρα μου!


Lena είπε... Best Blogger Tips

Νικο , πολυ χρησιμο το blog σου , πολυ ομορφες και ενδιαφερουσες οι αναρτησεις σου.
Καινουρια και εγω εδω ανατρεχω στο blog σου συχνα πυκνα.
Να σαι καλα, με πολλους αναγνωστες , φιλους και πολλες ομορφες μερες


ΕΛΕΝΑ-ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑ είπε... Best Blogger Tips

Νίκο πέρασα μόνο για μία καλησπέρα. Την αγάπη μου


Το χρυσό ΠιΠι είπε... Best Blogger Tips

αυτό το σας αγαπάω πολύ σαν τη Μαρία Αλιφέρη ακούστηκε! ΛΟΛ.
να σαι καλά Νίκο να μας μεταδίδεις τις εμπειρίες σου και τις γνώσεις σου. το ενδιαφέρον που λες το ένοιωσα από πρώτο χέρι όταν εμφανίστηκα από το πουθενά και σου ζήτησα μπανεράκι για το μπλογκ μου. Χαίρομαι που το έκανα και έγινα μέλος σε μια τόσο ωραία παρέα.


dimider είπε... Best Blogger Tips

Το blog με μια λέξη...



ΜΕΡΑΚΙ...


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.Η ΥΠΟΜΟΝΗ,Η ΔΟΥΛΕΙΑ ,Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΣΟ Τ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΣΥ ΤΟ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.


J. Luna [X-GoteEngeL] είπε... Best Blogger Tips

Να σαι καλά να συνεχίζεις να γράφεις Νίκο!


Γιάννης Πετρόπουλος είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, το διαδίκτυο δίνει την ευκαιρία να κάνεις πολλούς "άγνωστους φίλους", ανθρώπους που σε άλλη περίπτωση θα αγνοούσες την ύπαρξή τους, τη σκέψη τους, τη φιλοσοφία τους και τις απόψεις τους.

Η καλή πλευρά του internet, είναι πολύ σημαντική.

Τα συναισθήματα που περιγράφεις σίγουρα, λίγο ή πολύ αφορούν σε όλους και οι ιστοσελίδες είναι ένας απ' τους τρόπους να μοιράζεσαι προβληματισμούς και θεωρήσεις με την "ασφάλεια" του ότι απευθύνεσαι σε αγνώστους που όμως, όπως πολύ σωστά περιγράφεις, νοιώθεις κοντινούς σου ανθρώπους.

Ας χρησιμοποιήσουμε όλοι αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας για ανταλλαγή γνώσης, άποψης, προβληματισμού και αφύπνισης.

Κι εγώ χαίρομαι να βρίσκω ανθρώπους που προσφέρουν αυτό που έχουν (ό,τι κι αν είναι αυτό), χωρίς περιορισμούς και ιδιοτέλεια προς όφελος της επικοινωνίας, όπως φαίνεται ότι κάνεις εσύ.

Χαίρομαι που "έπεσα" πάνω στην ιστοσελίδα σου, φίλε μου!!!


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Τι να πω. Κι εγω απο το πουθενα ξεκινησα τον περασμενο απριλιο. Ισως να ειμαι ακομα πισω απο followers- αναγνωστες, ωστοσο σιγα σιγα πετραδακι πετραδακι δεν χτιζουμε την εμπιστοσυνη, τη φιλια, και τις σχεσεις γυρω μας;; Ετσι θελω να πιστευω οτι γινεται κι δια μεσου ιντερνετ κι δη των μπλογκ. Συγχαρητηρια εισαι κι το ξερεις ενα απο τα αγαπημενα μου μπλογκ. Τοσο για τη θεματολογια, οσο κι για το προσωπικο αληθινο στυλ σου. Keep going!!!!


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

το ευχαριστώ πρέπει να το πούμε εμείς, διότι κοσμείς τον χώρο των blog με την παρουσία σου Νικόλα και ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ που σε γνώρισα στον χώρο αυτόν.δεν θέλω να πώ άλλα για να μην νομίσεις ότι σε κολακεύω...


Greek Rider είπε... Best Blogger Tips

Νίκο καλή συνέχεια σου εύχομαι ολόψυχα.

Για το γκάλοπ που κάνεις για το τι θέματα μας ενδιαφέρουν περισσότερο επέλεξα οτιδήποτε άλλο εκτός από πολιτική που έχει αρχίσει και με κουράζει στο δικό μου blog.

Παρόλα αυτά νομίζω ότι το μυστικό είναι να γράφει κάποιος αυτά τα θέματα που του αρέσουν περισσότερο γιατί έτσι βγάζει τον καλύτερο εαυτό του.


VaD είπε... Best Blogger Tips

Νικόλα λόγω κακού ιντερνετ έλειπα λίγες μέρες,άντε χρονιάρικο,νάσαι καλά....


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Νίκο μου σε χαίρομαι γιατί είσαι αληθινός.

Θυμάμαι ιστορίες που έχεις γράψει -όπως εκείνη με τα εκστενσιον στο χέρι- και γελάω ακόμη...
Θυμάμαι άλλες πάλι -σαν εκείνη με το φαντάρο αντιρρησία συνείδησης- και νιώθω το σφίξιμο στο στομάχι και λυπάμαι...

Καταφέρνεις να αγγίζεις με το γραπτό σου λόγο τα συναισθήματα, τις καρδιές -όλων θέλω να πιστεύω...
Κι αυτό γιατί είσαι αληθινός...

Η παρέα και η ανταπόκριση που έχεις πλέον είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας σου, αλλά και το καλύτερο κίνητρο για παρακάτω!

Συνέχισε έτσι...


Johnpatra είπε... Best Blogger Tips

a re Niko mou thimizeis ton eayto mou.
kai ego prin apo 8 mines den ixera tin lexi"blog"


exo xrono twra kai kathomai kai xepsaxnizo tis palies sou anartiseis


Stelios Saja Original είπε... Best Blogger Tips

πολυ ωραιο το ποστ σου :)


Ρίτα Γκούργκουλα είπε... Best Blogger Tips

Πολύ φοβερό αυτό το post... Νίκο
Ακριβώς το ίδιο ένιωσα κι εγώ. Το δικό μου blog είναι πολύ πολύ νέο. Αλλά έχω μεγάλη αγάπη για τα βιβλία την οποία προσπαθώ να μοιραστώ με άλλους μέσω μιας τοπικής εφημερίδας. Σε μια στιγμή τρέλας αποφάσισα να δημιουργήσω και ένα ελληνικό blog με βιβλία. Δεν ξέρω... μάλλον κάνω κάτι λάθος αλλά δεν βλέπω κίνηση. Ίσως να είναι αυτό που αναφέρεις... υπομονή και φροντίδα! Γκρινιάζω... (λίγο)


Kkeify είπε... Best Blogger Tips

Μπράβο ρε Νίκο!! ότι πιο τέλειο έχω διαβάσει!!
Είσουν,είσαι και θα είσαι πρότυπο για εμένα!!!
Μην σταματήσεις ΠΟΤΕ!
Καλημέρες :)


Vangelis είπε... Best Blogger Tips

Σωστά τα λες φίλτατε Νικόλαε , συμφωνώ απολύτως!


ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ ΜΑΥΡΌΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΚΑΡΥΑΣ είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλό. Υπομονή και επιμονή..!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next