20 Ιανουαρίου 2009



7 Πώς να αφαιρέσετε τα νούμερα απο τις Ετικέτες

Εαν παρατηρήσετε, στις Ετικέτες σας δεξιά, έχει αριθμούς, ανάλογα με το πόσες φορές κάθε Ετικέτα έχει χρησιμοποιηθεί. Εγώ προσωπικά, δεν ήθελα να φαίνονται, και τις αφαίρεσα. Για όποιον θέλει να το κάνει και ο ίδιος, να πώς γίνεται: Πρώτα κάνετε ένα "Ολοκληρωτικό" BackUp του Template σας στον σκληρό σας δίσκο, μέσα σε έναν φάκελο ειδικά φτιαγμένο για αυτή τη δουλειά, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ που κάνετε κάτι με τον κώδικα, για να μπορείτε μετά, αν κάνετε κάτι λάθος, να τον επαναφέρετε όπως ήταν. Για ποιά νούμερα μιλάω; Γιατί κάποιοι ακόμη δεν κατάλαβαν για ποιό πράγμα μιλάω. Δείτε απο ένα φιλικό Blog, ένα απόσπασμα απο το αρχείο του. Κοιτάξτε τα νούμερα μέσα στις παρενθέσεις...τα βλέπετε; Τώρα κοιτάξτε την αποσπασματική εικόνα απο το δικό μου blog, με τις ετικέτες μου, χωρίς πλέον τα νούμερα. Καταλάβατε τώρα; Και ορίστε πώς γίνεται: 1. Πηγαίνετε στην Επεξεργασία HTML και τσεκάρετε το μικρό τετραγωνάκι, "Επέκταση προτύπων γραφικών στοιχείων" 2. Πατήστε Ctrl και F 3. Αντιγράψτε το παρακάτω, ακριβώς όπως το βλέπετε, με τις παρενθέσεις, και βρείτε το (<data:label.count/>) 4. Τώρα σβήστε αυτό μονάχα (και πάλι ακριβώς όπως το βλέπετε, με τις παρενθέσεις) τίποτε άλλο.. Κάντε Αποθήκευση και δείτε το αποτέλεσμα.





Print this post



Related Posts :



7 σχόλια:

zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Για ποιά νούμερα μιλάς?
Δεν θα το γλιτώσεις το άσπρισμα!!
'Έμπλεξες άσχημα.


Greek Rider είπε... Best Blogger Tips

Ένα από αυτά που όσο και αν έχω ψάξει στο google δεν το έχω βρει είναι τα πιο δημοφιλή πόστ. Πιο δημοφιλή με τα κλίκς ή με τα σχόλια; Και πάλι ό,τι έβρισκα δεν έβγαζε τους ελληνικούς τίτλους των πόστς.


AATON είπε... Best Blogger Tips

* Ελένη μου, ξαναδές την ανάρτηση αν θέλεις, σου έβαλα κάποιες εικόνες, να καταλάβεις πιο εύκολα περι τίνος πρόκειται.. δες και πές μου αν συναντάς πρόβλημα.

* Φίλε μου Rider, πές μου τι χρειάζεσαι, και θα σου το βρώ, και θα το κάνω ανάρτηση.


Greek Rider είπε... Best Blogger Tips

Νίκο να είσαι καλά, δεν θέλω να σε βάλω σε κόπο. Άσε και θα το δούμε στο μέλλον δεν με επείγει.

Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι είσαι σπάνια περίπτωση ανθρώπου.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Εδώ θα είμαι, μην το σκεύτεσαι πως με κουράζει, με ευχαριστεί, αλήθεια σου μιλάω.
Ευχαριστώ ταπεινά για τα καλά σου λόγια..


Panos είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Panos είπε... Best Blogger Tips

Γεια και απο εμένα και σε συγχαιρω για όλο αυτό που έχεις κάνει.Μπράβο. Εγω θέλω να ρωτήσω πως γίνεται να αλλάξω τη θέση των ετικετών απο αριστερα κ να τις βάλω στο κέντρο της σελίδας πάνω.Ευχαριστω κ παλι συγχαρητηρια!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next