29 Ιανουαρίου 2009



24 Επτά λόγοι που δεν σε διαβάζω..

Καθώς η ελληνική μπλογκόσφαιρα ζει το δικό της big - bang, αναγκαζόμαστε να επινοήσουμε “μηχανισμούς επιβίωσης”. Έτσι, αγαπητέ άγνωστε blogger, δεν διαβάζω το blog σου (και σκασίλα σου μεγάλη βέβαια) εφόσον: 1) Γράφεις τεράστιους τίτλους 2 και 3 σειρών κι όταν ο ανύποπτος αναγνώστης πατήσει το enter ανακαλύπτει ότι όλο το ποστ ήταν….ο τίτλος! Φαντάζεστε να κυκλοφορούσαν εφημερίδες μόνο με τίτλους; 2) Ξεκινάς να βρίζεις από τον τίτλο και συνεχίζεις ακάθεκτος και στο post. Πολύ αντιαισθητικό. Άλλωστε το βρίσιμο είναι πιο “αποδοτικό” στον προφορικό λόγο γιατί συνοδεύεται με ανάλογες χειρονομίες. 3) Έχεις μπλέξει το blogging με την ιστοσελίδα. ΟΚ, είναι πιο εύκολο αλλά μήπως να το ψάξεις λίγο; Υπάρχουν και εργαλεία για την αυτόματη δημιουργία ιστοσελίδας. Το web 2.0 αναφέρεται στη συμμετοχικότητα, προσκαλεί τη συζήτηση. Αυτό θέλεις να πετύχεις βάζοντας ανακοινώσεις της χοροεσπερίδας του σχολείου σου; 4) Ο τίτλος του κειμένου σου μοιάζει με πολεμικό ανακοινωθέν. Γεμάτος ιαχές και ουρλιαχτά, σε σημείο που ο έρημος αναγνώστης ψάχνει να βρει πυρηνικό καταφύγιο. 5) Γράφεις ανορθόγραφα κι αυτό με ταλαιπωρεί (και δεν εννοώ τα 1-2 λαθη που σε όλους μας ξεφεύγουν). Βαρέθηκα να διαβάζω ρήματα στο τρίτο ενικό με κατάληξη Ε αντι για ΑΙ. 6) Γράφεις στα greeklish…………εντάξει, εδώ αρνούμαι και να επιχειρηματολογήσω. Λυπάμαι, δε θα συναντηθούμε ποτέ. 7) Αντιγράφεις ασύστολα, ανερυθρίαστα και φυσικά παραλείπεις να αναφερθείς στην πηγή (Κι αυτό το post είναι αντιγραφή, σας αφήνω να το ανακαλύψετε) και τέλος 7) Με κούρασαν οι εκατοντάδες επίδοξοι δημοσιογράφοι που κατέκλυσαν το τελευταίο χρόνο τη μπλογκόσφαιρα. Άκουσέ μας και βγάλε την κόρνα απο το πληκτρολόγιο. Αναδημοσίευση απο: terracomputerata





Print this post



Related Posts :



24 σχόλια:

zoyzoy είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά δεν τους το λέω άστους να νομίζουν!!


ΕΛΕΝΑ-ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΟΝΕΙΡΑ είπε... Best Blogger Tips

Νίκο καλησπέρα. Την αγάπη μου


ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε... Best Blogger Tips

σχόλιο Νο 12 (για να μη ξεχνιόμαστε)
Ακριβώς έτσι! Άριστα 10'!!!


venceremos είπε... Best Blogger Tips

εχεις απολυτο δίκιο.
την καλησπέρα μου..


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

είναι δικαίωμα του καθενός να διαβάζει η όχι..να επισκέπτεται έναν χώρο ή όχι...να διακρίνει τους δηθεν...ή όχι...την καλησπέρα μου!


Gi Gaga Kouni Beli είπε... Best Blogger Tips

Καλά τα λες (έστω και από δεύτερο χέρι). Απλώς ο καθένας κάνει επιλογές από κει κι ύστερα και διαβάζει ό,τι τον ευχαριστεί. (Ας σε βάλω στη λίστα, έχεισ πράμα εδώ που πρέπει να ασχοληθώ λίγο!)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Η ανάρτηση όπως θα διαβάσατε στο τέλος της, δεν είναι δική μου, απλά την θεώρησα ενδιαφέρουσα στα περισσότερα μέρη της, γι αυτό και την αναδημοσίευσα.

Gi Gaga Kouni Beli, σαν τα χιόνια, καλώς ήρθες. Ασχολήσου όσο θέλεις, ελπίζω να βρείς κάτι το ενδιαφέρον μέσα στο υλικό του Blog..


Βουλα είπε... Best Blogger Tips

Καλησπερα Νικο,ελπιζω να μην ειναι προσωπικο αυτο το λινκ,δεν θα μου αρεσε να εχεις κανεις τετοια γνωμη,απο την αλλη ειναι και το δικαιωμα του καθενος να γραφει και να λεει οτι θελει,και επισεις το δικαιωμα του καθενος να διαβαζει οποιον θελει....δεν ειναι ολοι χαρισματικοι βλεπεις!Την καληνυχτα μου.


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο! Συμφώνω με τον παλαλό και την Gi Gaga Kuni Beli.

Εξάλλου δεν μπορεί να μας αρέσουν ή να μας ενδιαφέρουν όοοοοολα όσα γράφει ο κάθε φίλος μπλόγκερ...
Ακόμη και αυτούς που κάνουμε follow.

Κάποιοι πάλι μπορεί να μας κέρδισαν σαν χαρακτήρες μολονότι δεν μας αρέσει το "στίλ" ή τα λάθη τους... και συνεχίζουμε να διαβάζουμε το στίγμα τους... έστω κι αν όχι τόσο τακτικά...

Αναρωτιέμαι όμως μήπως παραείναι απλουστευτική η λογική των παραπάνω σημείων που αναφέρεις ή υπερβολικά αυστηρή... Γιατί π.χ. ένα κείμενο ενός φίλου μπλογκερ, μπορεί να το διαβάσω και να μου αρέσει, άλλο να μην μου αρέσει ή να μην με ενδιαφέρει... -Δεν θα τον κρίνω στο σύνολο του από αυτό...

ή άλλο πάλι μπορεί να το διάβασα ήδη από τον αρχικό συντάκτη οπότε δεν υπάρχει λόγος να το ξαναδιαβάσω...

Στο φινάλε δεν ζητάμε την τελειότητα... το άγγιγμα ψυχής είναι το ζητούμενο και η κατανόηση.

Να άλλος ένας καλός λόγος να γράφουμε την πηγή όταν αναδημοσιεύουμε:

Κάποιοι σχεδόν ποτέ δεν γράφουν κάτι δικό τους και ασχολούνται ΜΟΝΟ ή κατ'επανάληψη με αναδημοσιεύσεις... είναι αυτό blogging?

(Τέτοια εργαλεία συγκεντρωτικών αναρτήσεων διαφόρων μπλόγκερ, υπάρχουν ήδη αρκετά... )

Ή με το να ανεβάζουμε συνεχώς νέες αναρτήσεις κι ας είναι τρίτων, εξυπηρετεί άλλους σκοπούς?
-Αυτό πάει και στο αντίστοιχο θέμα που συζητούσαμε πριν λίγες μέρες...

Καλό σας βράδυ...

ΥΓ: γι' αυτούς τους λόγους δεν με διαβάζεις πλέον Νικόλα μου?... :)
έτσι από απορία ρωτώ, μήπως και ψαχτώ να δω τι από τα παραπάνω μπορεί να φταίει...

Όχι τίποτε άλλο ήσουν και ο πρώτος ¨επίσημος¨ αναγνώστης...

Φιλικά
Βίκυ -& σορυ για το σεντόνι πάλι...


VaD είπε... Best Blogger Tips

Και μένα μ'ενοχλούν ορισμένα πράματα,πχ το βρισίδι,αν θέλω να βρίσω,να ξεσπάσω,έχει πλήθος μαλάκες γύρω μου,δε χρειάζεται να τους αναζητήσω στα μπλογκ


VaD είπε... Best Blogger Tips

ρε Νικόλα,πώς γίνεται και λιγοστεύει ο αριθμός των σχολίων μου στο TOP 20 COMMENTERS?
Mη μου στερείς τη...δόξα:))))


dimider είπε... Best Blogger Tips

Νίκο συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Ειδικά με το τελευταίο. Πράγματι πολλοί επίδοξοι δημοσιογράφοι έχουν κατακλύσει τα blogs τώρα τελευταία.


Lena είπε... Best Blogger Tips

Δικκο σου ή όχι εγώ θα συμφωνήσω στα περισσότερα.


Καλησπέρα!


"ελεύθερο" κυκλάμινο είπε... Best Blogger Tips

Φίλε μου, τι να σου πω!
Χαίρομαι που έμαθα έστω και τόσο αργά την σελίδα σου!
Αφού είσαι και λεύτερος...
Κι εγώ της λευτεριάς, τελευταίως!
Τα λέμε συν τω χρόνω.
Λίγα είδα, πολύ μ' άρεσαν!
Καλή συνέχεια!


truth around us......... είπε... Best Blogger Tips

lipame alla auti pou perigrafei to post isos mou miazei klaps snif kalimera ara gi auto den me diavazete i me diavazete kai den mou to lete gia na min stanaxoritho aaaaaa snif klaps ksana


Ανασαιμιά είπε... Best Blogger Tips

Eίναι αυτά ακριβώς τα blogs που δε διαβάζω. Προσωπκά τα αποκαλώ "εγωιστικά blogs". Το να γράφει κάποιος χωρίς να σέβεται τον αναγνώστη του, δεν θέλω να συγκαταλέγομαι στους αναγνώστες του.
Είναι όμως και μια άλλη κατηγορία μπλογκς που εμένα μ'ενοχλούν. Τα "άψυχα" όπως ονομάζω. Κάποιοι γράφουν ή μάλλον δε γράφουν απλά μεταφέρουν ότι ψαρέψουν από τον γούγλη (όνομα ε;) ή το γιουτιουμπ, χωρίς καν να σχολιάσουν αυτό που κάνουν. Δεν με ενοχλεί το "ψάρεμα" και η μεταφορά τους. Όλοι το κάνουμε αυτό όταν κάποια στιγμή δούμε κάτι που μας αρέσει και θέλουμε να το μοιραστούμε. Τα blogs στα οποία αναφέρομαι εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον που είμαι blogger και τα ρίχνω καμμιά ματιά μόνο τέτοιες αναρτήσεις συμπεριλαμβάνουν. Αν ναι! όπως είπες, που και που καμιά ανάρτηση από κάποιο βραβείο που πήραν στο σχολείο,κάποιο τριτοτέταρτο βραβείο που πήραν σε διαγωνισμό τραγουδιού,άντε και καμιά αφιέρωση σε τραγούδι πάντα για κάποια επαίτιο με αγαπημένο πρόσωπο.

Πες το πουλάκι μου με δικά σου λόγια να νοιώσει τη ψυχούλα σου τουλάχιστον ο άνθρωπος.
Αναφέροντας αυτό θυμήθηκα κάτι πολύ πρόσφατο που ήταν για κλαυσίγελο. Την ημέρα που δολοφονήθηκε ο Αλέξης κάποια blogger έβαλε τους στίχους και το γιουτιουμπ ενός ερωτικού ταγουδιού(φτηνού θα έλεγα) με συνεχόμενη αναφορά στη λέξη σ'αγαπώ!
Στο τελείωμα του ποστ έγραφε με πολύ μικρά γράμματα. "Αφιερωμένο σε σένα για τον πρώτο μας χρόνο"
'Εγινε χαμός φυσικά στα σχόλια για το θέμα του Αλέξη επαινόντας την, για το ωραίο αφιέρωμα που έκανε στον Αλέξη! (υπ όψιν ότι το μπλογκ στο οποίο αναφέρομαι έχει μια καλή επισκεψιμότητα γιατί είναι εύκολο και εύπεπτο για δημόσιες σχέσεις). Χαμός λοιπόν από τη πρώτη μέρα με σχόλια που επαινούσαν τον τρόπο που επέλεξε η blogger να κάνει αφιερωμα στον αδικοχαμένο Αλέξη. Βλέπεις κανένας δε μπήκε στο κόπο να κοιτάξει τα μικρά γράμματα με την "προσωπική αφιερωση".(Όπως στα συμβόλαια δανείων των τραπεζών ένα πράμα).
Δύο μέρες μετά ξαναπέρασα από περιέργεια να δω αν κάποιος τέλος πάντων από τους σχολιαστές πρόσεξε την υποσημείωση.
Φευ!
Ουδείς εκ των πρώτων σχολιαστών. 'Οσο δε για την υποσημείωση είχε εξαφανιστεί ως δια μαγείας η δε μπλογκερ απαντούσε στα σχόλια συγκινημένη και οργισμένη κι αυτή(!?!?!) για τον Αλέξη. Μου γύρισαν τα άντερα και δε ξαναπάτησα σε αυτό το blog.
Μεγάλο το σεντόνι αλλά τα 'πα και ξέσπασα.
Tώρα δικαίως θα μου πεις, γιατί δε τα γράφεις αυτά στο δικό σου blog.
Γιατί απλούστατα όλοι θα καταλάβουν επ'ακριβώς σε ποιο μπλογκ αναφέρομαι και δε θέλω να δημιουργηθεί πολεμικό επισόδειο.

Συγχαρητήρια για τις αναρτήσεις που ανεβάζεις και μπράβο σου που τολμάς!


molemou είπε... Best Blogger Tips

Ήταν κάποτε τρεις BLOGER που πέθαναν και συνάντησαν τον Αγιο Πέτρο μπροστά από τις πύλες του Παραδείσου.

Αγιος Πέτρος: Πόσες φορές εκανες COPI PASTE, τέκνον μου;

BLOGER 1: Μία φορά, Αγιέ μου

Αγιος Πέτρος: Τότε κάνε μια φορά τον γύρο του Παραδείσου και μετά μπες. Εσύ τέκνον μου; λέει στo 2 BLOGER.

BLOGER 2: Τρεις φορές, άγιέ μου.

Αγιος Πέτρος: Κάνε 3 φορές τον γύρο του Παραδείσου και μετά μπες. Και εσύ, ρωτάει EMENA, πόσες φορές ?

MOLEMOU: Μήπως σας βρίσκεται ένα μηχανάκι, άγιέ μου;


η Τοξότισσα είπε... Best Blogger Tips

Xa xa xa! Molemou έγραψες! Να' σαι καλά κοπέλα μου!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Καλά, Νικόλα...υποκλίνομαι, αυτή μάλιστα, ήταν απαντησάρα!! αχαχααα..


xalki είπε... Best Blogger Tips

Πολύ καλές σκέψεις, θα μπορούσα να βρω άλλες τόσες (πχ ασυμφωνία τίτλου με άρθρο, άνοστος ή/και ακατανόητος τίτλος κλπ κλπ)αλλά συμφωνώ και με αυτά :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπητέ μου xalki, οι 7 λόγοι ήταν οι δικοί μου λόγοι. Κάποιος άλλος ίσως να έχει κάποιους εντελώς διαφορετικούς λόγους δικούς του, ή να προσθέσει πολλούς ακόμη (όπως κι εσυ) στην λίστα, σίγουρα ναι :)


ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ είπε... Best Blogger Tips

σας ευχαριστούμε για τις πολύ ωραίες συμβουλές σας. Είναι πράγαμτι πολύ σημαντικές


AATON είπε... Best Blogger Tips

Εσυ που σχολίασες ως ανώνυμος, θα σου πω μερικά να με θυμάσαι.
Το αν ψάχνω και βρίσκω ιδέες για αναρτήσεις σε όλο το ΝΕΤ, απαιτεί χρόνο.
Το να τις κάνω με τέτοιο τρόπο, ώστε να τις καταλάβει και ο πιο αρχάριος, απαιτεί ακόμη περισσότερο χρόνο.
Και είναι ο δικός μου χρόνος, όχι ο δικός σου..

Θα ανέγραφα πηγές, αν το κείμενο ήταν έστω κατά 75% ίδιο με της πηγής. Δεν είναι όμως. Στην περίπτωσή μου, είναι 75% ολόδικό μου, γραμμένο απο μένα.

Θα έγραφα πηγή, αν η πηγή ήταν μία. Οι πηγές μου συνήθως, είναι πολλαπλές. Και αυτό, επειδή ψάχνω.. ερευνώ.
Με αποκάλεσες Άθεο. Δικαίωμά σου. Και δικαίωμά μου να πιστεύω όπου εγώ θέλω, δεν θα γίνεις κριτής μου εσυ.
Με αποκάλεσες άστεγο. Έχω πάνω απο μια στέγη... εσυ δεν μας είπες που μένεις, και σε ποιόν ανήκει η στέγη που ζείς.
Με αποκάλεσες "σωφέρ χωρίς δίπλωμα῾. Τα διπλώματα που εγώ έχω, εσυ δεν τα έχεις, και καλά θα κάνεις να πληροφορείσαι πρώτα πρίν ανοίξεις το κουτάκι σου.
Η χαμέρπεια που δείχνει το σχόλιό σου και η εμπάθεια, δείχνουν τον ψυχικό σου κόσμο. Ζηλεύεις. Δεν ξέρω όμως τον λόγο, γιατί με ζηλεύεις. Μπορείς να κοπιάσεις κι εσυ, και να με ξεπεράσεις, γιατί δεν το κάνεις; Άρα, είσαι και τεμπέλης.
Το να μας κάνεις κυρήγματα το μπορείς όμως.
Δεν τα έχω ανάγκη, προτιμώ την γνώμη εκείνων που μοχθούν, που έχουν στόχους και έχουν μετά δικαίωμα να έχουν γνώμη. Εσυ δεν το κέρδισες, άρα το σχόλιό σου πάει στα σκουπίδια, εκεί ανήκει..
Στο καλό!!


All In One *BloG* είπε... Best Blogger Tips

Πολύ σωστά όλα αυτά που λες... Μακάρι να σε άκουγαν όλοι αυτοί που έχουν ένα ιστολόγιο!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next