16 Ιανουαρίου 2009



11 Θέλω κι εγώ..

Διάβασα μία ανάρτηση στο Blog του φίλου μου του "Παλαλού" - και που στα Ποντιακά σημαίνει "παλαβός" και που, μόνο παλαβός δεν είναι- η οποία με συγκίνησε πραγματικά. Υπουργός Αυστραλός, ντύθηκε με την Ποντιακή στολή, και μίλησε σε συνέδριο, για την Ποντιακή γενοκτονία. Διάβασα επίσης και το σχόλιο του Γιάννη-Αγιάννη, ιδιοκτήτη του Blog "Οι Άθλιοι", το οποίο μου θύμισε τον πατριωτισμό των τελευταίων πολιτικών της Ελλάδος, και εσυνεκεκινήθην τα μάλα στη θύμισή τους. Έγραψε λοιπόν ο Γιάννης με το πηγαίο του χιούμορ: "Τώρα πρέπει η Ελληνική κυβέρνηση, να διαμαρτυρηθεί στην Αυστραλιανή, γιατί ανακινεί θέματα λεπτά, που επηρεάζουν τις ελληνοτουρκικές σχέσεις.." Αφερίμ Τζάνιμ, ακριβώς έτσι είναι γιαβρούμ, ναι σε λέω, έτσι είναι.. Ο "σιδερένιος", θυμάμαι, έδωσε για ψηφοθηρικούς λόγους, δικαίωμα στους Τούρκους της Θράκης να πολιτεύονται. Μας έβαλε δηλαδή, τον κροκόδειλο μέσα στην πισίνα μας. Ο μαλάκας ο λαός απο κάτω, του φώναζε "να μου ζήσεις γαμιά μου", διότι δεν πήδαγε μονάχα την πιτσιρίκα, πήδαγε ολόκληρο το λαό. Μέγας γαμίκος, ..πώς λέμε, Μέγας Ναπολέων; Μιά απο τα ίδια λοιπόν. Ο τωρινός, ανηψιός του θείου που έπαιζε γκόλφ, και ήταν μέτοχος σε καζίνα, με μεγάλην περιουσίαν παρά το νεαρόν της ηλικίας και το αδούλευτον του παρελθόντος, αντί να πεί τον απο εκεί μεριά, "κάτσε καλά μεμέτη, μη σου χέσω κανένα γάϊδαρο", πήγε λέει και έκανε τον κουμπάρο. Οι μεμέτηδες κάνουν ότι θέλουν στο Αιγαίο, κι ο κουμπάρος δε βγάζει μηλιά, μη στεναχωρέσει την κουμπάρα.. Ναι, και δεν θα μπορεί να κοιμηθεί. Ξέρετε τι με σκάει; και το έγραψα και στο σχόλιό μου.. Πως όλους αυτούς, το Ελληνικό πόπολο, τους στήνει αδριάντες και δίνει σε δρόμους κάθετους, οριζόντιους, πλαγιαστούς και όρθιους, το όνομά τους. Γιατί ορέ κλεφτόπουλα; Επειδή έγιναν κομβάροι; Κι εγώ έγινα, και μάλιστα τρείς φορές, έπρεπε δηλαδή να είναι, χανούμ η νύμφη, ή μεμέτης ο νυμφίος; Έτσι και δεν μου κάνετε αδριάντα, μέσα στην μέση, στην πλατεία του χωριού μου, θα χεσθώμεν, θα κυρήξω δικό μου κόμα και καήκατε μετά.. Διαβάζω πάρα πολλά Blogs, που γράφουν ασταμάτητα για την γενοκτονία των Αρμενίων, των Παλαιστινίων και ..της Σομαλίας...ξέρω και γω που αλού γίνεται;.. Αν τους ρωτήσεις όμως, να σου πούν για την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, και γενικά της Μ. Ασίας, θα κάνουν ότι και οι πολιτικοί. Το παπάκι, πάει εις τας ρεματιάς.. Αγαπητοί μου φίλοι, αγαπητές μου φίλες, επειδή οι ρίζες μου είναι απο τον Πόντο, επειδή τις αυθεντικές διηγήσεις τις άκουγα απο τους παππούδες και τις γιαγιάδες μου όσο ζούσαν, και που τις έζησαν οι ίδιοι και τις διηγόντουσαν κλαίγοντας, κι όχι απο κάποια βιβλία.. επειδή το όνειρό τους, και το όραμά τους, ήταν πάντα η επιστροφή στα Άγια εκείνα χώματα, δεν μπορώ να μην φωνάξω, δεν μπορώ να μείνω αμέτοχος, δεν μπορώ να μένω απαθής, περιμένοντας τους ξένους να μεσολαβήσουν. Έδωσα υπόσχεση, πως, όσο ζω, θα κάνω τα πάντα να ξαναγίνουν δικά μας, κι αν δεν αξιωθώ εγώ, να αξιωθούν τα παιδιά ή τα εγγόνια μου να τα δούν. Καλοί οι ξένοι, καλή και θεμιτή κάθε βοήθεια, μα.. "Σύν Αθηνά, και χείρα κίνει" "Θεέμ, ποίσον με ίντεν θέλτ'ς μόνον σον τόπο 'μ άφσ' με σον τόπον όπου έθαψα την μάννα 'μ και τον κύρη 'μ Πατρίδα 'μ ξάν πατρίδα 'μ άλλον εσέναν κι είδα ας επάτνα τα χώματα 'ς και εκεί την ψύμ εφήνα.." Έλληνες, Ελληνίδες, σας διαβάζω σε Forums, σε Blogs, σε Ιστοσελίδες, να καμαρώνετε για το πλήθος βιβλίων που διαβάσατε, για το πόσο σπάνια βιβλία ήταν, και πόσο σπουδαίος ο συγγραφέας τους.. Για την Ιστορία του Πόντου, πόσοι και πόσες απο σας ενδιαφερθήκατε να διαβάσετε; Εγώ θα σας πώ, πως, περισσότερο σας ενδιαφέρουν τα σαχλοανέκδοτα με πόντιους, για να χαχανίζετε μεταξύ σας, περνώντας τους για ηλίθιους, παρά η ματωμένη ιστορία, του ένδοξου, ξεχασμένου, προδωμένου και πολύπαθου αυτού, άρρηκτου κομματιού της Ελλάδας.. Μήπως κάνω μεγάλο λάθος; πείτε μου εσείς όσο πιο ειλικρινά μπορείτε, κι εγώ θα σας πιστέψω, εσείς όμως; ...θα σας πιστέψετε;





Print this post



Related Posts :



11 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ είπε... Best Blogger Tips

Πέστα Χρυσόστομε, πέστα....Αχ πατρίδα....αλησμόνητη


Tsouxtra είπε... Best Blogger Tips

Η μνήμη θρέφει το παρόν...και αυτή είναι ο στόχος όσων θέλουν να ξεχάσουμε και ως εκ τούτου να γίνουμε κιμάς στην μηχανή της παγκοσμιοποίησης! Όποιοι σωθούν φίλε μου...όποιοι και όσοι...

Τις καλημέρες μου !


Mikros Alitis είπε... Best Blogger Tips

Η Ρωμανία κι αν επέρασεν ανθείν και φέρειν κι άλλο. Το επικίνδυνο είναι ότι κανένα κόμμα δεν υποστηρίζει τα αυτονόητα, μόνο το ΛΑΟΣ. Μια κουβέντα να πεις και όλοι σε χαρακτηρίζουν Εθνικιστή και "ψηφοφόρο του ΛΑΟΣ". Λες και φταις εσύ που οι Τούρκοι έσφαξαν τόσο κόσμο. Το 90% από αυτούς που γνωρίζω είναι υπέρ της Ελληνοτουρκικής φιλίας, ένα κράτος που αφάνισε Μικρασιατες, Ποντιους, Καππαδόκες, Αρμένιους και που αφανίζει τα 20 εκ Κουρδους, με την ίδια λογική γιατί να μην είμαστε υπερ της Ελληνοισραηλινής φιλίας, λιγότερο εγκληματίες είναι... ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΗΝΟΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΦΙΛΙΑ και στο ΒΩΜΟ της ξεχνώ κάθε έγκλημα στην ΓΑΖΑ...

Δεν έχω καμία καταγωγή από Πόντο


Erevos είπε... Best Blogger Tips

Δίκιο έχεις φίλε μου κ επειδή είμαι ειλικρινής, ναι ούτε εγώ ξέρω για την γενοκτονία των Ποντίων, λάθος μου κ ντροπή μου αλλά ποτέ δεν είναι αργά...


zamanftou είπε... Best Blogger Tips

Καλά, ας μην το κάνουμε τώρα κομματικό, φίλε Aliti,καλά είναι να μην παρασυρόμαστε... Όλοι για να πάρουν ψηφουλάκια θα χρησιμοποιήσουν τα Εθνικά θέματα, πόσο μάλλον το ΛΑΟΣ. Φίλε Νίκο, τον πόνο σου τον καταλαβαίνω. Η οικογένειά μου έχει ουκ ολίγους οπλαρχηγούς πεσόντες σε όλους τους πολέμους. Και λέω οπλαρχηγούς! Και μιλάει ένας αναρχικός όσο και αν δεν το πιστεύουν μερικοί. Αλλά έχω δηλώσει πως όσο υπάρχουν τα δεδομένα του κόσμου τούτου, παραμένω ρεαλιστής!
Έχω γράψει και άλλα εδώ μέσα, σχετικά με τέτοια θέματα, ας μην επαναλαμβάνομαι....

1 μόνο: RUMCA ΌΣΟΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΤΕ SEARCH ΣΤΟ GOOGLE ΜΑ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟ YOUTUBE ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ. Νίκο εσύ σίγουρα τους ξέρεις


ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε... Best Blogger Tips

Νίκο, εγώ Πόντιος δεν είμαι. Είμαι από άλλες ράτσες, Βλάχος Ηπειρώτης από πατέρα και Μικρασιάτης (Καππαδόκης) από μάνα. ΟΜΩΣ, οι Πόντιοι είναι το πιό γνήσιο από τα γνήσια ελληνικά φύλα. Και μόνο η συνηθέστατη κατάληξη των επιθέτων "ιδης" είναι κατ' ευθείαν από τους αρχαίους. Ο Δίας επωνομαζόταν Κρονίδης (γυιός του Κρόνου) κάθε απόγονος του Ηρακλή λεγόταν Ηρακλείδης, Ατρείδης του Ατρέα και πολλά πολλά άλλα


JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε... Best Blogger Tips

EXEIΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΜΙΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ.


Λευκή είπε... Best Blogger Tips

Ζω στη Θεσαλλονίκη τη μισή μου ζωή σχεδόν. Αν και "βλάχα", πρέπει να πω πως αυτή τη στιγμή η καλύτερή μου φίλη είναι μια απίστευτη 94χρονη πόντια γειτόνισα... Η φίλη μου αυτή μου έχει διηγηθεί απίστευτες ιστορίες προσφυγιάς και ξεριζωμού.Αυτοί οι άνθρωποι έχουν περάσει δύσκολα χρόνια. Και τι φαγητά πεντανόστιμα είναι αυτά?! Ποντιος κι εναν οματ, που λέει και η κυρία Έλλη!


Μάτα είπε... Best Blogger Tips

Εχεις απόλυτο δίκιο,ξεχνάμε ή δεν μαθαίνουμε ποτέ την ιστορία του τόπου μας αλλά επί των εξωτερικών είμαστε τζιμάνια.
Οταν άρχισα να λέω ανέκδοτα με Πόντιους στον πατέρα μου πήγε και μου αγόρασε ένα βιβλίο με την ιστορία του Πόντου.Για να μάθω περί ου ό λόγος μου είχε πει τότε.Και από τότε(ήμουνα 14 χρονών) μέχρι και σήμερα δεν ξαναείπα ανέκδοτο ούτε ξαναγέλασα με ανεκδότο για πόντιους ή μαύρους ή Πολωνούς κλπ.
Γιατί,ακόμα κι αν φαίνεται παρατραβηγμένο, κι ο ρατσισμός ακόμα από κάτι μικροανέκδοτα αρχίζει.

Φιλιά και καλό σου βράδυ


παλαλός είπε... Best Blogger Tips

ME ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...ΑΛΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΜΟΝΟ...


AATON είπε... Best Blogger Tips

Αγαπημένοι μου φίλοι,
δεν έγραψα κάτι για να πικράνω κανέναν σας.
Ίσως και το ύφος μου να ήταν κάπως σκληρό.. δεν έπρεπε, και σας ζητώ συγνώμη, κι ας μην αναφερόμουν πουθενά προσωπικά.
Απλά, με έπνιξε μια πίκρα, όταν διάβασα πως οι ξένοι υπερασπίζονται κάτι, που για μάς θα έπρεπε να ήταν αυτοσκοπός και για κάθε κυβέρνηση ιερός στόχος. Δεν μπορώ να βλέπω να ξεπουλιέται τόσο φτηνά το αίμα τόσων εκατοντάδων χιλιάδων λαού, και κανείς να μην ιδρώνει, μα να κάνουμε σαν έξαλες Κατίνες όταν πρόκειται για "αδερφούς" Αρμένιους, για "αδερφούς" Κούρδους", για "αδερφούς" Παλαιστίνιους, για "αδερφούς" Γιουγκοσλάβους..
..και έχοντας τους ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ........για να ..γελάμε..
Με τι θα γελάσουμε,
με την Ελληνικότητά τους;
με την Αρχαία ΕΛΛΗΝΙΚΗ-ΙΩΝΙΚΗ διάλλεκτο την "ΙΑΣ" που ακόμη διασώζουν σαν η μοναδική Ελληνική φυλή σε όλη την επικράτεια; ενώ οι Βλάχοι μιλάνε Ρουμάνικα και οι Αρβανίτες Αλβανικά;
με τούς χορούς τους; με ποιόν; τον Πυρίχιο;
με το επιχειρηματικό μυαλό τους;
με τα πλούτη που τους άρπαξαν οι Τούρκοι;
με την μόρφωσή τους, όταν εκεί υπήρχε παρθεναγωγείο και πανεπιστήμιο ενώ στην Ελλάδα όχι;
με την πίστη τους; που αντί να κουβαλήσουν χρυσαφικά, κουβαλούσαν εικόνες; Οι Τούρκοι φεύγοντας απο Μακεδονία στην ανταλλαγή, μέχρι και τις κάσες απο τα πορτο-παράθυρα κουβάλησαν μαζί τους..
με το φιλότιμό τους να γελάσουμε;
με την αθωότητά τους και την απονηρεψιά τους;
με το αίμα που έχυσαν κατά χιλιάδες μέχρι να έρθουν στην Ελλάδα, ή και κατόπιν στους πολέμους;

..μπορείτε να με καταλάβετε τώρα;
Την αγάπη μου σε όλους,
και πάλι, να με συχωρέσετε..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next