04 Ιανουαρίου 2009



12 Οι τρείς μάγισσες με τις γούνες

Ενώ δεν είμαι κακός, ούτε κουτσομπόλης, έ, σήμερα θα σκάσω αν δε γίνω. Κάθε φορά που τις βλέπω αυτές τις τρεις, ομοούσιες και αχώριστες, αναταράσσονται τα εντός, και τα εκτός μου σε σημείο ανυπόφορης αηδίας. Ύψος από 1.20 έως 1.30, βάρος από 120 έως 130, πλάτος 1,20 χ 1,30 κυβικά, και ηλιθιότητα αμέτρητη όσο το σύμπαν ρε παιδιά..εις την ενάτη! Μα δεν είναι τα στατιστικά νούμερα που προανέφερα τόσο χτυπητά, όσο η κακία τους. Την "ακούς" όταν μιλάνε, έχει τον ήχο του φιδιού, την "βλέπεις" στο βλέμμα τους, σαν κοιτάζουν τον καθένα με μισόκλειστα μάτια, φθονερά και κακιασμένα. Και δεν καβαλάνε σκουπόξυλο, επειδή δεν ανακαλύψανε ακόμη στυλιάριον, που θα ήτο δυνατόν, λέγω-λέγω, να ανθέξει το βάρος μιας γκοτζάμ ...πατόζας. Πετάχτηκε ένα βράδυ η μία από αυτές σε ένα σουπάδικο ενώ τρώγαμε, και άρχισε να φωνάζει θυμάμαι, για να το ακούσουν καλά όλα τα παρευρισκόμενα εκεί αρσενικά, κι εγώ μεθ αυτών εννοείται, "εμένα κανείς μαλάκας δεν μπορεί να βρεθεί να μου τα φάει.." Και το είπε τρείς τέσερις φορές, ώσπου δεν άντεξα στο τέλος και της είπα με αγανάκτηση, Το ξέρω και σε πιστεύω, με τέτοιο χάλι που έχεις, σίγουρα δεν υπάρχει αρσενικό πάνω στη γη που να αισθάνεται τόση στέρηση ώστε να 'ρθει μαζί σου, οπότε τι να σου φάει. Και στα λιοντάρια να σε πετάξουνε εσένα, ούτε αυτά θα σε φάνε. Σκάσε τώρα και κλείσε το μαλακοκούτι σου επιτέλους γιατί τρώμε εδω πέρα, μου έκοψες την όρεξη και μόνο που σε είδα, τουλάχιστον μην σε ακούω κι όλας, γίδι. Και χτες, τσούπ!! νάτες, ήρθαν στο μαγαζί που τραγουδάω κι οι τρεις μαζί, φορώντας γούνα και οι τρεις τους..Παναγία μου!! σαν αρκούδες ήτανε. Απόρησα πως και δεν αλύχτησαν τα σκυλιά της γειτονιάς στη θέα τους...εγώ αν ήμανε σκύλος θα αλυχτούσα.. Καθόμουν στο Bar με τον φίλο μου και παρουσιαστή στον τοπικό ραδιοσταθμό, Γιάννη Καρρά, και τραβούσαμε τα ..μαλλιά μας. Να φανταστείς, του Γιάννη γίνανε μπουκλάκια.. _Ρε Νίκο, μου λέει, πρίν βγούνε έξω, σκέφτονται πολύ τι θα φορέσουν; _Έλα ντέ; Αλά πώς, με τι μυαλό.. _Γράψε ρε τίποτε γι αυτές στο μπινελικοδρόμιο.. _Θα γράψω Ιωάννη, και το σκεφτόμανε. Δε μου λές κυρά μου, (ζητώ συγνώμη απο τις κυρίες) τους καθρέφτες στο σπίτι τι τους έχετε; Τους σκεπάσατε με μαύρο πανί σαν τις ρουλέτες στα καζίνο; η μήπως θα έπρεπε να πιάνει όλον τον τοίχο να σας χωρέσει, όπως έγραψε και "ο κακός λύκος" στα σχόλια; Βρε μουσκάρια, ο καθρέφτης, όπως είστε σας δείχνει, ούτε χάρες σας κάνει, ούτε και σαμποτάζ.. Έχω δεί πολλούς ανθρώπους, που δεν είναι τέλειοι, ωσάν και του λόγου μου δηλαδής, μα όταν βγαίνουν έξω στον κόσμο, προσέχουν λιγάκι ρ ε μ ε γ ά λ ε, και δεν προκαλούν στους άλλους καρδιακό επεισόδιο η τάσεις σεληνιασμού. Ούτε και κάθε μέρα είναι Halloween γαμ* το κέρατό σας..χαζο καρναβάλια!! Θα μου πείς, σε ενόχλησε η γούνα; Ναι, αμέ! Η γούνα θέλει και σωστό ντύσιμο κι απο μέσα, γενικά ένα σωστό σύνολο. Όχι φούστες σαν της γιαγιάδες στα χωριά του Έβρου, και καλτσοβράκες απο κάτω, με παπούτσι πάνινο φλάτ, σαν αυτό που πάνε στο μαντρί..έλεος μαλάκω. Και μιλάμε για γούνα 40 κιλά..ασήκωτη, σα φλοκάτη. Βλέπεις επίσης, το μαγαζί μικρό ρε παιδί μου, τα τραπέζια κοντά μεταξύ τους, οι διάδρομοι παιδικοί, και να έχεις και κάτι γούνες, σαν αντίσκηνα λεωφωρείου χυμένες όπου να 'ναι; Γιατί η γούνα δεν κάθεται στην πλάτη της καρέκλας, γλυστράει σα διάολος, θέλει γκαρνταρόμπα οέο, έτσι δεν είναι; Κατασυγχύστηκα σας λέω με το που τις είδα να μπαίνουν στο μαγαζί..και το παθαίνω κάθε φορά που τις βλέπω..ταίς αρκούδαι των βόρειων πόλοι..αϊ σιχτίρ.




Print this post



Related Posts :



12 σχόλια:

Odiporos είπε... Best Blogger Tips

Έλα βρε Νικόλα, Coolάρησε και οι αρκούδες έχουνε ψυχή... τι μας φταίνε οι άμοιρες...

Μου έφτιαξες τη διάθεση νυχτιάτικα


ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ είπε... Best Blogger Tips

Τι να κάνουν οι δόλιες? Να μην βάλουν πάνω τους την Άρτα και τα Γιάννενα βρε παιδάκι μου, να δείξουμε πως έχουμε το κατιτις μας....Πόσα σούργελα κυκλοφορούν....εμένα μ'αρέσει να βλέπω άντρες να φορούν μαύρο παπούτσι και λευκή κάλτσα εκεί κρατιέμαι να μην κλάψω από τα γέλια. Πολλά φιλιά


kakos lykos είπε... Best Blogger Tips

Κοίταξε το πλάτος τους δεν τους επιτρέπει να κοιταχθούν σε έναν φυσιολογικό καθρέπτη, γιατί βλέπουν πάντα όλα από λίγο, όπως λέμε "ολίγη από μπούτι", που να χωρέσει εξάλλου ολοκληρο, έτσι δεν το θεωρούν απαραίτητο να κοιταχθούν. Για να δουν το σύνολο, ο καθρέπτης θα πρέπει να πιάνει όλο τον τοίχο, αυτό πάλι δεν τους συμφέρει (να φτιάξουν τέτοιο καθρέπτη στο σπίτι τους) γιατί θα σβήσουν οι αυταπάτες που τρέφουν για το πρόσωπό τους :)))Έτσι αναγκαστικά θα βλέπεις τις κυρίες Νεοπλουτίδου με τα αρκουδοτόμαρά τους :)


zamanftou είπε... Best Blogger Tips

ΧΑΧΑ, Υπάρχουν και Β.Π. στο Μόντρεαλ ε, βέβαια...
Προτείνω να γράψεις ένα τραγουδάκι στα ποντιακά με τίτλο "¨το κιτσαριό" ή "Τρείς απ'την Καστοριά" εδώ να δείς τις φορές που πάω μπάς και κρατηθώ στα 90 κιλά, (άσε τώρα με τις γιορτές πήγα 94) πάω συνήθως βράδυ, 10, 11, γιατί τη μέρα γίνεται χαμός, όλοι οι χαραμοφάϊδες που δεν έχουν δουλειά να κάνουν μαζεύονται. Φυσικά δε μιλάω σε κανένα αλλά έχει πολύ πλάκα να ακούς τις συζητήσεις τους. Να σου πώ έτσι μια ενδεικτικά από άτομα της ηλικίας μου και βάζε που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη σκατοζωή τους

- Θα αργήσουμε σήμερα;
-Γιατί έχεις δουλειά αύριο χαχα (γέλια)
-Ντάξει μωρέ, τι λές να κανονίσουμε για αύριο;
(σσ. Τρίτη όχι Σ/Κ)
-Έχω κλείσει πρώτη μούρη (μαγαζί δεν ανφέρω σιγά μην τους κάνω διαφήμιση)
-Και μετά;
-Ε μετά άμα γουστάρουμε σκάμε μια 500άρα (€) να φέρουμε τις Ρωσίδες που φέραμε και προχτές
-Όχι μωρέ να αλλάξουμε, τις βαρέθηκα αυτές

Φίλε, μούρθε να τους πετάξω όλα τα βάρη του γυμναστηρίου στην κεφάλα! απλά αρκέστηκα όμως στο να τους αγριοκοιτάζω...
Δε λέω πως όλοι στα Β.Π. είναι έτσι, υπάρχουν και αξιόλογα άτομα αλλά η πλειοψηφία τέτοιοι είναι και δε μου αλλάζει η γνώμη με τίποτα γιατί εδώ μένω και τα βλέπω
_____________________________________________

Το άλλο που είπες φίλε, ναι όντως το κατάλαβα, μα δεν είναι οτι δεν έχω έμπνευση, αν ήθελα θα έγραφα κάθε μέρα, μα είναι και άλλα στη μέση. Σ'ευχαριστώ πάντως και εσένα και τα άλλα παιδιά

Την καλημέρα μου από Ελλάδα


AATON είπε... Best Blogger Tips

*Οδοιπόρε, φυσικά κι έχουν ψυχή, γούστο δεν έχουν.
*Έλενα, όντως, η λευκή κάλτσα ακόμη φοριέται απο πολλούς. Υπήρξαν στιγμές που προσπάθησα να πω με τρόπο σε κάποιους γνωστούς να το αποφεύγουν, μα απο τις απαντήσεις που πήρα, μετάνιωσα και δεν το ξανακάνω. Άστους να τις φοράνε.
*Κακέ λύκε, άμα θες γίνεσαι "πολύ κακός" αχαχαχα..
*Έκτορα, αν είχα υπ' όψιν μου αυτές τις ατάκες απο Β.Π. πρίν γράψω αυτό το κείμενο, θα σου είχα φτιάξει μια ιστορία, που θα γέλαγαν όλα τα προάστια, απο Νότια, μέχρι Κιλκίς και βάλε..είσαι άπαιχτος!
Τώρα που κάθομαι 1-2 μέρες, και έχω λίγο "λάσκα", θα τρέξω να σας διαβάσω όλους σας με τη σειρά έναν έναν, κι είστε και πολλοί, μα χαλάλι σας.
Την αγάπη μου σε όλους σας.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Έκτορα, σε ζηλεύω, 94 είπες; Εμένανε 94 είναι το αριστερό μου πόδι, και δίχως κάλτσα παρακαλώ.
Δεν έχω τίποτε εναντίων των εύσωμων, και προσωπικά ανήκω στην κατηγορία των βαρέων βαρών με τα 125 κιλά μου...έχασα μερικά βλέπεις, και ψάχνω να τα βρώ.
Μα αυτές οι τρείς κάργες, δεν υποφέρονται, είναι το τρίδυμο της κακίας και της κακογουστιάς σε όλο του το μεγαλείο..


VaD είπε... Best Blogger Tips

Τρεις τρίφυλλες ντουλάπες,ε;Τις χωρούσε η πόρτα ή μπαιναν με το πλάι;
Νασαι καλά,ρε Νικόλα,γέλασα με την ψυχή μου!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου Βασίλη, και πολύχρονος αγορίνα μου, ότι αγαπάς και επιθυμείς, μαζί με υγεία και καλοζωϊα σου εύχομαι.

Όντως, όταν περνάνε απο την πόρτα, χρησιμοποιούν και τα δυο φύλα της..
(είδες πόσο κακός μπορώ να γίνομαι ώρες ώρες; δεν με αναγνωρίζω..)


Το χρυσό ΠιΠι είπε... Best Blogger Tips

they are not overweight! they are undertall! και άμα ποτε καταφέρουν να ανέβουν σε κάνα λοφάκο και παραπατήσουν, σαν τα βαρέλια στην κατηφόρα θα ορμήσουν!


George είπε... Best Blogger Tips

Νίκο σκέψου και το άλλο!
Πόσα τσιντσιλά ξεκληρίστηκαν για να γίνει γούνα τέτοιου μεγέθους!! Βάλτο και επί τρία!


Harmonic Ecology = MI VIA είπε... Best Blogger Tips

Η γούνα έχει πόνο και αίμα φίλοι, δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα....
http://whispering-planet.blogspot.com/search/label
/%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B1


Dorothea είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next