17 Δεκεμβρίου 2008



20 Πώς να αλλάξετε Template χωρίς να χάσετε τα Widgets που ήδη έχετε

Ένα απο τα κύρια προβλήματα που συναντάει κάποιος Blogger, είναι όταν θελήσει να αλλάξει την όψη του Blog του με κάποιο νέο Template, όπως για παράδειγμα εγώ. Χάνει όλα τα widgets που είχε ως τώρα, ακόμη κι αν τα έκανε backup. Είναι ένα πρόβλημα που, άλλους τους κάνει να διστάζουν να κάνουν κάποια αλλαγή στο Template τους, και άλλους τους παίρνει ώρες μέχρι να ξαναστήσουν στο Blog τους απο την αρχή τα Widgets, όπως ήταν και πρίν. Υπάρχει τρόπος να κάνουμε Backup τα παλιά μας Widgets ? Ναί! Μπορούμε να κάνουμε backup τα παλιά μας widgets κάνουμε αλλαγή template. Πώς θα κάνουμε backup τα υπάρχοντα Blogger Widgets ? Είναι πράγματι απλό, πρίν κάνουμε αλλαγή του Template, κάνουμε Search τον κώδικα των Widgets, δίχως να κλικάρουμε το τετραγωνάκι "expand widgets box" στο "Edit HTML" section. Μαρκάρετε το widget code όπως το βλέπετε στο παρακάτω image. (πατήστε πάνω να το δείτε σε μεγέθυνση αν θέλετε, και ανοίξτε το σε νέο παράθυρο για μεγαλύτερη ευκολία) Κάντε το τώρα τους widget codes "save"που βρίσκονται στο κίτρινο πλαίσιο μέσα, στο notepad. Κάντε Copy and Paste όλους τους widget codes. Μετά απο αυτό, κάντε Upload το νέο σας Template . Κατόπιν, μετά το uploading, θα πάρετε ένα μύνημα σαν αυτό: Στο σημείο αυτό ΠΡΟΣΟΧΗ: Μήν πατήσετε Confirm & save tab. Ψάξτε πρώτα να βρείτε τον ακόλουθο κώδικα: και μόλις τον βρείτε, κάντε "paste" τα widget codes που είχατε κάνει απο πρίν Save, αμέσως και ακριβώς απο πάνω, ή απο κάτω απο τον κώδικα που ήταν στο κίτρινο. (τον θυμάστε...) Μετά, μόλις κάνετε Paste τους widget codes, πατήστε "save your template". Αυτό ήταν ! Τώρα, θα έχετε και πάλι όλα τα παλιά σας widgets και τα οποία χρησιμοποιούσατε ως τώρα στο παλιό σας blogger template. Πώς γίνεται, η πώς λειτουργεί ; Ο Blogger θα κρατήσει τα widget content στην database που χρησιμοποιεί με ξεχωριστή (unique) "widget id" για το καθένα. Ελπίζω αυτό το "hack" να σας φανεί αρκετά χρήσιμο, σε όλους εσάς που σκέφτεστε να κάνετε κάποιες αλλαγές στο Blog σας μελλοντικά. Πείτε μου τις εντυπώσεις σας, σχολιάζοντας αυτή την ανάρτηση. Εάν κάποιος συναντήσει δυσκολίες, παρακαλώ, να το αναφέρει. Νίκος (ΑΑΤΟΝ)




Print this post



Related Posts :



20 σχόλια:

laminore είπε... Best Blogger Tips

megeia to neo look!!! maurh-mayrila plakwse.. alla.. m'aresei!!!
kalo bradu


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα μετά από καιρό.. όντως ωραία η αλλαγή. Να τονίσω κι να συμπληρώσω αν θες, ότι κυκλοφορούν δεκάδες σαιτ με δωρεαν templates για κατέβασμα, ωστόσο κι για μένα η αλλαγή πριν μερικούς μήνες με δυσκόλεψε. Έχασα όλα τα widget κι αναγκάστηκα να τα βάλω από την αρχή. Τώρα δεν κάνω απόπειρα να το ''πειράξω'' διότι τ έχω συνηθίσει με το καιρό. Μπαίνω όμως πάντα στο πειρασμό να δώ τι νεο κυκλοφορεί. Επίσης για όσους δεν γνωρίζουν, η πλατφόρμα του wordpress προσφέρει περισσότερα θέματα συγκριτικά με του blogger.


Gothangel [jLuna] είπε... Best Blogger Tips

ΘΕΟΣ Ε!

Αχ και ηδη ειχα περασει τη μαζοχα της ζωης μου για το δικο μου blog!

Σωστος ομως και πολυ πολυ με γειες!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ευχαριστώ...και ανησυχούσα πως λόγω ..μαυρίλας, δεν θα σας άρεσε. Μα το μαύρο είναι το αγαπημένο μου χρώμα.
Μόλις το βρήκα και με 3 στήλες, το ερωτεύτηκα...χε χε!
Να 'στε πάντα καλά


AATON είπε... Best Blogger Tips

Υ.Γ. Γάτε, ελπίζω η ανάρτησή μου να σε βοηθάει πάνω στο θέμα του προβλήματος των widgets.
Ξέρεις όμως ποιό είναι το αστείο;
Πως την εν λόγω λύση, την οποία και ανάρτησα, την ανακάλυψα μετά το στήσιμο του νέου μου Template. Στην ουσία την πάτησα κι εγώ, και τα ξανά 'βαλα όλα "κατόπιν εορτής" απο την αρχή..
(δεν ήξερα, δεν ρώταγα; )


ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο. Επειδή δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά, δεν πειράζω τίποτα.Καλά είναι εκεί που είναι. Το μαύρο μου αρέσει σαν χρώμα, αλλά λίγο ψυχοπλακωτικό δεν είναι?Λέω εγώ τώρα έτσι!!Καλό ξημέρωμα


AATON είπε... Best Blogger Tips

Είναι ίσως, μα για έναν "της νύχτας" είναι το στοιχείο του ;-)
Φιλιά


jk in your life είπε... Best Blogger Tips

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΩΡΑΙΑ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Ασχετο, αλλα πως ενσωματωσες τη φορμα σχολιων ετσι; Πολυ καλυτερα ειναι. Αν μπορεις, help me. Ψαχνω πολυ καιρο. (στειλε μου mail).


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γατοδιακριτικέ, δώσε μου να καταλάβω τι εννοείς να μπορέσω να σε βοηθήσω καλέ μου φίλε.
Δεν κατάλαβα τι εννοείς με το "ενσωμάτωσα την φόρμα σχολίων". Περιμένω, Νίκος


AATON είπε... Best Blogger Tips

Ενοείς μήπως το σημείο που λέει "Υποβολή σχολίου ως:" και δίπλα έχει Dropdown βελάκι να κάνεις επιλλογή σαν χρήστης Google, Ανώνυμος και λοιπά;
Αν εννοείς αυτό, δεν το έκανα εγώ, αλά το είχε το ίδιο το Template ενσωματωμένο. Θα ψάξω όμως και ότι βρώ θα σου πω. Θα κοιτάξω και μέσα στο Template Code an μπορέσω και βρώ τον κώδικά του να στον δώσω. Αν κατέχεις απο HTML Coding, κάνε "View Page Surce" και κοίταξέ το κι εσύ. Αν όχι, θα ψάξω εγώ. Πές μου αν αυτό εννοούσες η κάτι άλλο.


Ver@ είπε... Best Blogger Tips

Σας ευχαριστώ για το σχόλιο. Είναι πολύ ενδιαφέρον το blog σας και ξεχωρίζει ότι κάνατε πολύ καλή δουλειά σε αυτό. Γενικά είναι πολύ ενδιαφέρον όλες οι αναρτήσεις σας.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Βέρα, σε ευχαριστώ για τα κολακευτικά σου λόγια. Με τιμούν. Θα προσπαθώ πάντα να βρίσκω ενδιαφέροντα θέματα για ανάρτηση.
Να περνάς..
Νίκος


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Βασικά εννοώ να μην χρειάζεται να ανοίγει ''παράθυρο'' όταν θέλω να αφήσω το σχολιό μου. Αυτό που είχες κι εσυ παλιότερα. Θέλω όπως έχεις το δικό σου τώρα. Ελπίζω να κατάλαβες τι εννοώ.


Lord Kavallar είπε... Best Blogger Tips

Ωραίος, ακριβώς αυτό που έψαχνα, τώρα το μόνο που μένει, είναι να μην γίνει καμία xml έκρηξη από την αλλαγή template :P
Thanks again :)


Δ.Π. είπε... Best Blogger Tips

kalispera. pws mporw na kanw 3-column template me antigrafi enos etoimou apo internet se neo blog?
eyxaristw poly ek twn proterwn


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δ.Π. Πήγαινε στην σελίδα www.google.com και βάλε σαν αναζήτηση την παρακάτω φράση:
Free 3 coloumn blogger templates
και θα βρείς έτοιμα δεκάδες πανέμορφα που μπορείς να κατεβάσεις και να χρησιμοποιήσεις.
Ελπίζω να βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει.


Μέντωρ είπε... Best Blogger Tips

νικο ειμαι το ixnos γειασου απο την κρητη


apistefto είπε... Best Blogger Tips

καλημερα..

ωραιο το νεο σου λουκ.!!..χχααχαα...ηθελα να με βοηθησεις σε κατι..προσπαθω απεγνωσμενα να βρω template αλλα να ειναι σε μορφη widget.στο cutestblogontheblock,βρηκα καποια αλλα δεν μου αρεσαν ιδιαιτερα....εχεις υπ οψιν σου κατι που να με βοηθησει??


EV. G είπε... Best Blogger Tips

Χαίρεται και απο εμένα και συγχαρητήρια και για την προσπάθεια και το μοίρασμα των γνώσεων.
Αρχικά θα ήθελα να ρωτήσω πως κάνω "Search τον κώδικα των Widgets" όπως γράφεις.
Δεύτερον έχω ένα πρόβλημα και θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορείς να βοηθήσεις.
Πηρα ένα έτοιμο template και διαμορφώνοντάς το (συγκεκριμένα το prado) έσβησα αριστερά την επιλογή "home".
Θέλησα να το επαναφέρω και να προσθέσω αριστερά μια άλλη επιλογή (about), αλλά δεν κατάφερα τί-πο-τα!
Μπορεί να με βοηθήσει κανείς;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!!


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next