20 Δεκεμβρίου 2008



3 Το μεγαλείο της υποκρισίας..

Τυχαία μπήκα σε ένα Blog κάποιας κοπέλας, η οποία δηλώνει πικραμένα πως, αποχωρεί από την συγγραφή πλέον του Blog, και θα συνεχίσει μόνο σαν αναγνώστρια. Παρακολούθησα την ροή του Blog της και παρατήρησα πως, σε κάθε της ανάρτηση, τα σχόλια δεν ξεπερνούσαν τα 7. Μόλις έγραψε "φεύγω, καλή τύχη", άρχισε το τσίρκο. Σχόλια; 114..και, ξέρετε...του στυλ "μείνε, μη φεύγεις", "γύρνα, αργοπεθαίνω γύρνα, κι όλα στα συγχωρώ.." και παρόμοια. Κανένας δεν είπε την αλήθεια, π.χ. "..να πας στο καλό και να μας γράφεις", η, "χεστήκαμε άμα φύγεις και η βάρκα έγειρε" ή έστω "..κι από το πεζοδρόμιο". Ποιός λυπάται σήμερα ρε παιδιά αν κάποιος φύγει απο κάπου; ΚΑΝΕΝΑΣ Και αν λυπήθηκε κάποιος, είναι για λίγες ώρες. Μετά κανείς δεν θυμάται κανέναν. Η ζωή συνεχίζεται. Εδώ άνθρωπος χάνεται, κλαίμε, τσιρίζουμε, χτυπιόμαστε, και μετά απο λίγες μέρες να 'μαστε στα μπουζούκια να γλεντάμε. Τι να λέμε τώρα.. Προσωπικά πιστεύω πως από τις τόσες χιλιάδες Blog, στο τέλος θα μείνουν κάποιες δεκάδες μόλις περάσει η μόδα, ή όταν βαρεθούνε, και θα τα παρατήσουν, ή θα βγει ως τότε κάτι νέο, και πιο ενδιαφέρον για να ασχοληθούν. Ανοίγουν δεκάδες, κλείνουν κάποια... προς τι λοιπόν τα δάκρυα δεν κατάλαβα ακόμη, ποιός ο λόγος..




Print this post



Related Posts :



3 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε... Best Blogger Tips

Δεν έχεις κι άδικο σ'αυτό. Αλλά προσωπικά, υπάρχουν κάποιοι bloggers που θα στεναχωριόμουν πραγματικά αν σταματούσαν να γράφουν, γιατί τους αισθάνομαι ως κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Θα μου πεις υπάρχει και η κανονική επικοινωνία εκεί έξω αν δε θέλουμε να χαθούμε..


AATON είπε... Best Blogger Tips

Σε πιστεύω πως θα στεναχωριόσουν αν κάποιοι σταματούσαν να γράφουν. Είμαι όμως σίγουρος, πως αισθάνονται με τον έναν η τον άλλο τρόπο, πως "είσαι εκεί", πως τους διαβάζεις, έτσι δεν είναι;
Εγώ μιλάω για τους "δήθεν", αυτούς που παριστάνουν τους λυπημένους ενώ δεν ιδρώνει το αυτί τους στην ουσία.
Αυτούς τους δήθεν, δεν τους μπόρεσα ποτέ μου, μου φέρνουν αναγούλα, απο παιδί που ήμουν ακόμα..
Στα 45, μου είναι πλέον κάπως δύσκολο να τους ανεχτώ, και δίχως να τους την πώ σταράτα.
Σ' ευχαριστώ που περνάς.


ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ είπε... Best Blogger Tips

Υποκρισία, ψέμα και ανοησία, παντού, τι να λέμε τώρα.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next