25 Νοεμβρίου 2008



4 To "GO" please!

Είναι η πιο συχνή φράση που θα ακούσει κάποιος σε οποιοδήποτε εστιατόριο στον Καναδά ή γενικά στην Αμερική. Πάς να φάς κάπου, άσχετα πού. Μπορεί να είναι ένα απλό εστιατοριάκι, μπορεί επίσης κάλιστα να είναι ένα νόμπελ εστιατόριο πολλλών αστέρων. ΟΚ ως εδώ. Παράγγειλες εσύ ή η παρέα σου γενικά, μα επειδή δεν είχες πολλή όρεξη, ή επειδή για κάποιο λόγο δεν μπόρεσες να φας το φαγητό σου, έμεινε το μισό ή και περισσότερο. Τι κάνεις; Πολύ απλό. Λές του σερβιτόρου, "παρακαλώ, πακετάρετέ το, θα το πάρω μαζί μου". Ο Έλληνας δεν το κάνει εύκολα, ντρέπεται τι θα πεί ο κόσμος. Άσε ρε, θα μας περάσουν για νηστικούς.. Λάθος κυρίες και κύριοι, τρομερό λάθος. Το να σε βλέπει κάποιος, να παραγγέλνεις δεκάδες πιάτα αφείδωλα, και παρατώντας τα ανέπαφα στο τέλος, τότε ναι, θα σε πεί και νηστικό, και επιδειξία, και σπάταλο, και κορόϊδο. Κάτι που θα το πληρώσω, είτε το φάω είτε όχι, εφ' όσον το παράγγειλα και μου το φέρανε, είναι δικό μου και το κάνω ότι θέλω. Κανένας δεν μπορεί να μου αρνηθεί το να το πάρω μαζί μου πακέτο, και να το απολαύσω αργότερα στο σπίτι μου όταν εγώ θελήσω, ή να το κάνω ότι άλλο θέλω στο φινάλε. Δεν είναι υποχρεωτικό να εξευτελιζόμαστε, λέγοντας συνεχώς το γελοίο "σας παρακαλώ, τυλίξτε τα, τα θέλω για το σκυλάκι μου" λες και ο σερβιτόρος το πίστεψε. Πείτε σταράτα, είναι δικαίωμά σας άλωστε "Παρακαλώ, δεν μπορώ να φάω δυστυχώς περισσότερο, μα, πακετάρετέ το μου, θα το πάρω μαζί μου". Και για κείνους είναι κοπλιμέντο, το ότι το φαγητό τους είναι τόσο καλό που δεν το αποχωρίζεστε, και για την τσέπη σας είναι καλό, διότι δεν πετάτε χρήματα άσκοπα, και δεν μπορεί επίσης το μαγαζί, να ξαναχρησιμοποιήσει στον επόμενο πελάτη, δικά σας απομεινάρια φαγητού, κάτι που γίνεται αιώνες τώρα και στα "καλύτερα σπίτια". Το πληρώσατε, σας ανήκει. Εάν όμως, σε κάποια περίπτωση, λέμε εάν που ΔΕΝ πρόκειται, κάποιος σας αρνηθεί να σας το πακετάρει για "μαζί", τότε έχετε το αναφαίρετο δικαίωμα να του ζητήσετε να το αφαιρέσει απο τον λογαριασμό σας. Πήρα σαν αφορμή για το θέμα αυτό, απο μια ανάρτηση -και τα σχόλια που επακολούθησαν- απο το Blog του φίλου μας Γιάννη, "Παραλιακά"




Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Το χρυσό ΠιΠι είπε... Best Blogger Tips

οι γριες το έχουν αναγάγει σε επιστημη! κυκλοφορούν πάντα με σακουλάκια στην τσάντα όπου παραχώνουν ό,τι περίσεψε. σε περιπτώσεις δε που είναι εκδρομή με το πρωινό πληρωμένο, παίρνουν και από το πρωινό ψωμάκια και τυράκια για τη λιγουρίτσα βρε αδελφέ!
φιλιά!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Οι γριές ξέρουν τι κάνουν. Μην ξεχνάς ότι έχουν ζήσει την πείνα του 41. Εμείς οι νεώτεροι, θα τη ζήσουμε, αν δεν τη ζούμε ήδη κάποιοι απο εμάς. Δες γύρω σου και πές μου αν έχω άδικο..


suspiria είπε... Best Blogger Tips

το να το αφαιρέσει από το λογαριασμό ακούγεται πολύ καλό :P που να κουβαλάς το φαγητό στο σπίτι αν έχεις να πας και κάπου αλλού μετά;

εύστοχο το σχόλιο του ΑΑΤΟΝ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Είστε...είστε...μην πώ τι....ζιζάνια :-Ρ


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next