11 Νοεμβρίου 2008



11 Τα extensions..

Ήταν η βραδυά της πρεμιέρας στο κέντρο ΡΟΜΕΟ, στο Μόναχο. Βδομάδες προετοιμασιών και πρόβας. Είχα πλέον βραχνιάσει απο το να ξελαρυγγιάζομαι καθημερινά στις πρόβες. Ήταν θυμάμαι και ένα τραγούδι που έλεγα, του Βαρδή, το "πνίγομαι" που μου ταίριαζε γάντι, ακριβώς σαν πνιγμένος το έλεγα.

Το βράδυ της πρεμιέρας έφτασε.
Στα μπροστινά τραπέζια το αφεντικό ο Γερμανός, "η Μιχαέλα", -έτσι τον φωνάζαμε επειδή ήταν λικνιστός, αεικίνητος παιδί μου- με μια κάμερα στα χέρια να τραβάει βίντεο το μαγαζί και το πρόγραμμα.

Στην πίστα εγώ, η Δέσποινα, ο Κώστας και η Άντζελα, ετοιμαστήκαμε για ένα πότ πουρί. Θα πούμε εγώ με την Άντζελα μάλιστα και το άσμα ασμάτων του Παϊτέρη, "πού 'σουνα καλέ μου εχτές, που σε πήρα οχτώ φορές και δεν ήσουνα εκεί;;;..." και θα πεταγόταν σαν πορδή η Άντζελα, και θα μου έλεγε "είχα πάει λαϊκή.."

Δεν ξέρω πώς μου ήρθε η φαεινή ιδέα, και πλησιάζω στην άκρη της πίστας έναν γνωστό που καθόταν πρώτο τραπέζι και του λέω, "Γιώργο, πάνε μια καρέκλα δεξιά"
Ναι ρε Ράμμο, βεβαίως. Ο δόλιος νόμισε θα κάτσω δίπλα του και πήγε πηδώντας στην επόμενη διπλανή καρέκλα..

Είπαμε τα χαζοτράγουδα σαν στρατιωτάκια στην παρέλαση ο είς μετά του άλλου, κάτι που ποτέ δεν χώνεψα. Λες και ήμασταν μαθητούδια πάνω στη σκηνή του σχολείου και λέγαμε ποιήματα..μαλακίες..

Και έρχεται η στιγμή του άσματος των ασμάτων, Παϊτέρης και τα μυαλά στα κιγκλιδώματα τεράστιε.."...και δεν ήσουνα εκεί..." και η απάντηξης.."είχα πάει λαϊκή.." της Αντζελίνας μας..

ΣΤΟΟΠΠΠΠΠΠΠΠΠ
.....κάνω μιά στην ορχήστρα...ΣΤΟΠ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ!!..
Πάγωσαν όλοι, πάγωσε κι ο αρμονίστας..μαντέψτε ποιός ήταν ο αρμονίστας μας.. ο Σώτης. Ναί, ναί, καλά διαβάσατε, ο Σώτης ο Βολάνης, ο μετέπειτα βάρδος.
Ο κόσμος όλος άρχισε να ψάχνεται, πάγωσαν κι εκείνοι, πάγωσε και η σεξουλιάρα η Μιχαέλα, έμεινε να τραβάει σαστισμένη..

Εγώ εκεί! απτόητος. Γυρνάω στην Άντζελα που δεν ήξερε που πάν τα τέσσερα εκείνη τη στιγμή, και τη ρωτάω απαθέστατα,
..πού είχες πάει είπες; .....έεεε...στη λαϊκή..απαντάει.
Πώς είπες; Λαϊκή;

Λαϊκή..

Λαϊκή
; επιμένουσκα;
..λαϊκή..επιμένω! μου λέει η θρασσύτατη.

Αρπάζω την καρέκλα άξαφνα απο δίπλα, φωνάζοντας "ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΤΡΑΓΙΟ ΤΟ ΣΤΡΙΦΤΟ, ΠΟΙΑ ΛΑΪΚΗ ΜΟΥ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΣ ΡΕ ΜΑΪΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑΣ;"
και την παίρνω στο κυνήγι μέσα στο μαγαζί. Πανικός!!!..
Να βλέπεις μια Άντζελα που νόμισε ότι με έπιασε αμόκ, να τρέχει τσιροκοπώντας και πανικόβληξ ανάμεσα στους διαδρόμους, να πηδάει πάνω απ' τα τραπέζια, εμένα να κραδαίνω την καρέκλα στον αέρα σαν τον Κόναν της Βαρβάρας, τρέχοντας αφηνιασμένος ξοπίσω της και να ουρλιάζω, τον Κώστα να προσπαθεί να με ηρεμήσει με λόγια καταπραϋντικά, όπως "καλά ρε τι σε έπιασε ρε μάλαξ, ληγμένα πήρες; ηρέμηξε" και τοιαύτα παρόμοια χριστιανικά, ..εγώ όμως να συνεχίζω ακαταπράϋντος να φωνάζω "πιάστε την ρε κάποιος, γαμώ το φελέκι μου να της πω κατά που πέφτει η λαϊκή" και εκείνη πάλι να φωνάζει "καλέ..σταματήστε τον, σάς παρακαλώ, τι έπαθε;", η Μιχαέλα απο τα γέλια να τραβάει κουνιστές εικόνες που χρώσταγαν της Μιχαλούς, κι ο κόσμος, ο μισός λιπόθυμος απο το γέλιο, κι ο άλλος μισός να κοιτάζει με μάτια ορθάνοιχτα χωρίς να μπορεί να καταλάβει ακόμα αν κάνω πλάκα, η τα εννοώ όλα αυτά τα χαζά και παραστράγκαλα.

"Και μιά στιγμή, μαύρη στιγμή, μαύρη σαν καλιακούδα, την φτάνω την πεντάμορφη και τη μακρυμαλλούσα, κι την αρπάζου απο του μαλλί..
την πιάνου απ' τις κουτσίδις

τι το 'θελα ο έρημος..
τι το 'θελα ο μάλαξ
.."

Έμεινα ο μαλάκας με ένα κάρο μαλλιά στα χέρια! Τι να τα κάνω.. Και η Άντζελα έμεινε με ένα κεφάλι σαν νεοσύλλεκτος φαντάρος, να με κοιτάζει άσπρη, κάτασπρη, κι απ' τον ήλιο ξεξασπρότερη.
Άκουσα κατόπιν και μια κραυγή απόγνωσης -και που φυσικά, δική της ήτανε- ΜΗ ΜΑΛΑΑΑΚΑΑΑΑΑΑ!!!!!!! ..ακριβώς έτσι, με κάμποσα θαυμαστικά απο πίσω..τότε συνειδητοποίησα τι έκανα, μα ήρθε αργά. Η φωνή λέω, ..ήρθε αργά..
Εξτένσιον μωρή;
Ναί..μου 'πε με ένα τρομαγμένο και συνάμα θλιμμένο ύφος..
Και μου πούλαγες παραμύθια τάχα δικά σου;
Εμ..
Ρε σύ; το ξέρεις πως με το κοντό μαλλάκι είσαι γλύκα; της απάντησα..
Είμαι;
Ε, είσαι..άντε έλα να τελειώσουμε το πρόγραμμα..
"Είχα πάει λαϊκή.." ήρθε τραγουδιστά η απάντηση, ξεκινώντας πάλι το πρόγραμμα αλά χωρίς μπούκλες δίς τάϊμ δε μαντάμ Άντζελα.
Η πλάκα είναι πως, κάθε βράδυ, όλοι περίμεναν να κάνω καμιά μαλακία πάλι..
Πρίτς....αμ δε! Για να με ξαναπεί "μαλάκα" η Άντζελα;
Πάνω απ' όλα, σεβασμός, ντάξ;




Print this post



Related Posts :



11 σχόλια:

ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε... Best Blogger Tips

Θα 'θελα να το δω αυτό!!!
Και με την ευκαιρία, είσαι ακόμα τέτοιο τρελοκομείο;;;;


Το χρυσό ΠιΠι είπε... Best Blogger Tips

αμ δεν είχε πάει λαική! στο κομμωτήριο ήταν! ψεύτρα η κιουρία!
πάντως να σαι καλά πολύ γέλασα!


Σπίθας είπε... Best Blogger Tips

Αμέρικαν μπαρ τόκανες :))
Ωραίος!


exofthalmi είπε... Best Blogger Tips

εμεινες με το μαλλι στο χερι.
υπαρχουν και χειροτερα (χι χι χι)


Gothangel [jLuna] είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρες!

Ανακάλυψα οτι στο http://www.greekmaestro.com/

Το λινκακι
http://pid-agency.com/

Ειναι suspended!

Φιλια!


AATON είπε... Best Blogger Tips

1. Γιάννη, μακάρι να μπορούσα να πάρω το βίντεο απο την Μιχαέλα, δεν το έδινε η ρουφιάνα με τίποτε, το φύλαγε σαν ..μην πώ.
@. Γιατί να μην είμαι; :-Ρ

Νίνα; κομμωτήριο ήταν; τότε ήθελε "κούρεμα" όντως

Καλημέρα Στράτο, ναι, αλά είχε επιτυχία, δεν μπορείς να πείς χε χε!

exofthalmi; ναι ναι, ξέεερω που το πάς κακούργα αχαχαχαχαχ.. αμ δεν κυνηγούσα να την ....τρελοκομείο :-))

Gothangel, σε υπέρευχαριστώ, πάω να το διορθώσω (βλέπω κοίταξες και πίσω απο το δέντρο ;-) )

Σας ευχαριστώ που περάσατε και αφιερώσατε εκτός το διάβασμα, και 1 λεπτό απο το χρόνο σας να σχολιάσετε. Την καλημέρα μου σε όλους σας


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

file mas estiles, akoma gelame me th gineka mou apextos o typos


nellinezi είπε... Best Blogger Tips

ωχ Παναγία μουουουουουου !!!! να ξέρω αμα με ρωτήσεις ποτέ πού ήμουν...να μην πω...λαική!!! Μπου α χαχαχαχχααχχααα!!! Μου έλειψες Νικολιό και μένα...αλλά απ ό,τι βλέπεις δε χάνομαι τελείως!!

μακια μάκια!!!

ΧΑΙΝΤΕ!!!! ΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

χάνεσαι χάνεσαι...φιλιά Νέλη


Mary είπε... Best Blogger Tips

αχαχαχαχαχαχαχαχαχααααααα!!!!!!!!!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!!!


AATON είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου Μαιρούλα :)


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next