06 Νοεμβρίου 2008



13 Τα σχόλια στα Blog

Τα Blog's πλέον είναι η νέα μόδα ανα τον κόσμο. Η διαφορά τους απο μια στατική η δυναμική ιστοσελίδα, δεν είναι μεγάλη. Η κύρια διαφορά βρίσκεται σε ένα σημείο, στα "Σχόλια". Καθ' ένας πλέον, μπορεί (αν του το επιτρέπει ο διαχειριστής φυσικά) να γράφει την άποψή του, επώνυμα ή κι ανώνυμα κάποιες φορές, για κάποιο κείμενο ή σ' ότι άλλο αναρτήσει κάποιος. Για μένα προσωπικά, τα σχόλια είναι "τρίκοπο" μαχαίρι, και να γιατί..
  • Κάποιοι, άμα δεν έχουν πολλά σχόλια καθημερινά, παθαίνουν κατάθλιψη. Αισθάνονται πως κανένας δεν τους διαβάζει, πως σπαταλάν τον χρόνο τους, και σύντομα χάνουν την "έμπνευση" ή την επιθυμία να συνεχίσουν να ασχολούνται, αυτός άλλωστε κι ο λόγος που, ενώ τόσα Blog's γεννιούνται, άλλα τόσα κλείνουν καθημερινά. Ξεχνάν όμως κάτι πολύ βασικό, και πολύ απλό επίσης. Πόσα Blog's επισκεύθηκαν οι ίδιοι, και ενώ τα διάβασαν (κάποια κείμενα έστω) έφυγαν δίχως να σχολιάσουν το παραμικρό; Και γιατί; Γιατί ίσως δεν ένιωσαν την ανάγκη να το κάνουν, ίσως να μην είχαν χρόνο, ίσως πάλι να ήταν ζήτημα διάθεσης.. Όμως ήταν εκεί, το πρόσεξαν, το διάβασαν, ίσως το έβαλαν και στα αγαπημένα να το ξαναδιαβάσουν, ίσως έκαναν εγγραφή στο RSS, ποτέ δεν ξέρεις..απλά δεν σχολίασαν.
  • Η επόμενη ομάδα (που το ίδιο κάνω κι εγώ), είναι οι "Ήρθα, σε διάβασα, σε σχολίασα, ε, πέρνα κι εσύ μια μέρα να μας δείς". Δίκαιο; εγώ πιστεύω πως είναι. Προσωπικά, δεν σχολιάζω πάντοτε, σπάνια και αυτό επειδή είμαι τεμπέλης στο να γράφω σχόλια. Αν είναι να "πειράξω" όμως κάποιον; κάθομαι να του γράψω μέχρι και Ομηρικό έπος. Αν όμως κάτι με συγχίσει ή μου κεντρίσει το ενδιαφέρον, σίγουρα θα σχολιάσω, όπως επίσης και σε ιστολόγια που μου άρεσαν για τον έναν ή τον άλλο λόγο. Μερικοί πάλι, περιδιαβαίνουν χιλιάδες ιστολόγια καθημερινά, κι όταν λέω χιλιάδες, το εννοώ. Όχι πως είναι κακό, κάθε άλλο.. κακό θεωρώ το γλύψιμο ρε παίδες. Μόλις δούνε Blog με κόσμο, αμέσως να το βάλουν στη λίστα τους..τροχάδην.. Έ, όχι ρε πούστη μου, άμα δεν μου αρέσει, δεν τον βάζω που να σκούζει!
  • Η τελευταία ομάδα, είναι οι "Ανώνυμοι". Εδώ έχω μπόλικο υλικό για να "εκφραστώ".
    • 1. Υπάρχουν ανώνυμοι, επειδή δεν έχουν λογαριασμό Γούγλη.
    • 2. Υπάρχουν ανώνυμοι, επειδή θέλουν να εκτονωθούν βρίζοντας και ..εκ του ασφαλούς.
    • 3. Υπάρχουν ανώνυμοι-επώνυμοι, που γράφουν σαν άλλοι, διχασμένες προσωπικότητες.
    Όπως κι αν είναι, εγώ προσωπικά δεν τους αποκλείω, για να μπορούν να εκφραστούν έστω και με αυτό τον τρόπο, αρκεί να έχουν γνώμη, και περισσότερο, να έχουν τη δύναμη να την εκφράσουν, διότι έχουμε και επώνυμους..κότες, που έχουν στόμα, μα όχι λαλιά. Γι αυτό λοιπόν, προσέχω πολύ στο θέμα σχόλια..και ξέρετε επίσης τι ακόμη καλό έχουν; Απλό είναι... Τους πιο πολλούς που γνωρίζω, απο πού νομίζετε τους γνώρισα; Μέσα απο σχόλια που κάνανε σε κάποιου άλλου το Blog. Άρα; με το να σχολιάζεις, παρακινείς ίσως κάποιον να έρθει να δεί "τι καπνό φουμάρεις" και ανάλογα κατόπιν, άμα είναι μυρωδάτος ξανάρχεται. Μερικοί πάλι συνάδελφοι Bloggers, έχουν υιοθετήσει το σύστημα των Αμερικανών. Βλέπουν παντού τρομοκράτες και κακοποιά στοιχεία, φοβούμενοι επίθεση ανά πάσα στιγμή. Βάζουν "Λεκτική επαλήθευση " στα σχόλια, λές και αν κάποιος θέλει να τους το κάνει γύφτικο τσαντίρι θα τον σταματήσει η επαλήθευση και καλά. Το ζήτημα είναι ο άλλος να μη θέλει ρε παιδιά. Με χαλάει αφάνταστα η διαδικασία αυτή, βαριέμαι που βαριέμαι να γράφω, φαντάσου να με βάζουν να αλλάζω πληκτρολόγιο, μιά Ελληνικά, μια Αγγλικά, και φτού απ' την αρχή..Είναι φορές που δεν σχολιάζω, ακριβώς γι αυτό το λόγο. Κάποιοι πάλι, κλείνουν τα σχόλια παντελώς. Στο χωριό μας αυτό το λέμε φίμωμα, μούγκα στη στρούγκα..πώς να το κάνουμε ρε φίλε, η έχεις Blog η δεν έχεις. Άμα δεν μπορώ να σε σχολιάσω όταν γράφεις παπαριές να κάνουμε και λίγο τζερτζελέ, τι σκατά περιμένεις μετά να έρθω στη σελίδα σου; να 'ρθώ να κάνω τί; τον όμορφο; Μας δουλεύεις ρε μάστορα; Κάποιοι άλλοι, τα κάνουνε λέει "Moderate" ..αμέ! τα έχουν στο αναμείναταν, τα διαβάζουν και μετά άμα είναι καλά παιδιά, τα βγάζουν στην φόρα, αλοιώς τα τρώει η μαρμάγκα. Αυτό το λέμε πάλι εμείς οι χωριάται, "λογοκρισία". Άμα δώσεις φιλάκι, θα δείς βρακάκι, αλοιώς τσούκ.. Ελάτε βρε παιδιά, ας συνέλθουμε λιγάκι, ένα μικρό παιχνίδι είναι, δεν είναι η ζωή μας.
Διάβασα πρίν δυό τρείς μέρες σε ένα άλλο Blog, μια Blogger να γράφει για κάποιον -που τέλος πάντων φέρθηκε άσχημα λεκτικά κι ανώνυμα- την φράση: "..κι άμα δεν του αρέσει, να μας αδειάσει τη γωνιά, κι ας πάει να παίξει αλού.." κάπως έτσι πάνω κάτω. Νομίζω ότι κάποιοι έχουν τόσο πολύ εθιστεί με το Blogging, που άρχισαν να χάνουν τη μπάλα. Το ξαναλέω, ένα παιχνίδι είναι κατά βάθος, η ζωή μας είναι κάπου εκεί έξω, εδώ περνάμε την ώρα μας, και προσπαθούμε να την περνάμε όμορφα.. Παίζω = διασκεδάζω, μην το παρακάνουμε. Είναι άτομα που μπαίνουν απο το γραφείο, γιατί δεν έχουν στο σπίτι υπολογιστή. Έχουν τόσο εθιστεί, που παρακαλάνε να ξανάρθει η Δευτέρα να κάτσουν μπροστά στο χαζοκούτι και να αρχίσουν τα ψου ψου.. Έχει άτομα που κόντεψαν ή και έχασαν τη δουλειά τους, και που κατά βάθος η μακρυνή αιτία ήταν το κομπιούτερ, τα Chat και τα Blogs.. Αυτά τα ολίγα πίπολ, και να κοιμάστε νωρίς. Την αγάπη μου και ευχές για καλό χειμώνα. Υ.Γ. Έπι τη ευκαιρία, έγραψα μήπως μαλακίες; ή κάπως έτσι είναι; για ..ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ!!




Print this post



Related Posts :



13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Σωστός!!!
Το κάλυψες από όλες τις μπάντες.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

Μου άρεσε το πως το θέτεις, ειδικά αυτό με τους ανώνυμους. Εγώ ρε φίλε δεν θέλω στο κάτω κάτω της γραφής να ξέρει ο άλλος ποιός είμαι, δικαίωμά μου δεν είναι; Και δεν είναι υποχρεωτικό ότι θα βρίσω, δεν είμαστε κι όλοι παρανοϊκοί στην τελική. Σωστά τα έγραψες, συμφωνώ με τον προηγούμενο φίλο ότι το κάλυψες απο όλες τις μπάντες.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

αααααααααχ πότε θα έρθει η Δευτέρα?
(σήμερα θα απαντάμε όλοι ανώνυμα? χιχιχιχιχιιχιχιχ)


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Συμφωνώ και επαυξάνω...


ektoras είπε... Best Blogger Tips

Βασικά Νίκο, κάνω το κέφι μου εδώ και 14 μήνες κοντά τώρα... Υπήρχαν περίοδοι όπως να καλή ώρα τώρα, που ασχολούμαι πάρα πολύ με το blog μου, υπάρχουν και άλλες εποχές που θα δείς πόστ κάθε 10 μέρες ή και παραπάνω! Την πλάκα μας κάνουμε σε κάτι στο οποίο αφιερώσαμε οι περισσότεροι ώρες και μεράκι. Προσωπικά δεν ήξερα γρί από blogs και τώρα γνωρίζω πολύ καλά για να μην πω "άριστα", (το άριστα δεν υπάρχει) 2 πλατφόρμες. (blogspot της google και wordpress). Ξέρω οτι λίγοι αφήνουν σχόλια, ξέρω όμως οτι υπάρχουν 1-2 άτομα που τους αρέσει πολύ το blog μου. Βασικά, υπάρχουν χιλιάδες blogs, αλλά όντως, αν καθόμασταν να τα δούμε όλα, δε θα χάναμε μόνο τη δουλειά μας, αλλά και τη ζωή μας! Από όσους-ες έχω στη blogroll μου, ελάχιστοι αφήνουν τακτικά σχόλιο 3 το πολύ 4, τη στιγμή που μπορεί να τους έχω αφήσει 200! Δε με χαλάει φίλε, αυτά είναι μικρότητες. Επίσης με τον καιρό, επισκέπτομαι τακτικότερα εκείνους-ες που μου αρέσουν περισσότερο. Κάθε blogroll έχει τις συμπάθειές της. Στην WP θα έβαζα πρώτους εκείνους που συμπαθώ ιδιαίτερα, αλλά στα βγάζει τα ονόματα ψιλοarbitrary, ή εγώ δεν τόχω ψάξει ακόμα πάρα πολύ, γιατί το έχω ψάξει αρκετά και κατέληξα στο συμπέρασμα οτι έχει να κάνει με το σχέδιο που χρησιμοποιεί κάποιος (Η WP έχει σχέδια σαν καμβά προκαθορισμένα) από τα οποία διαλέγει κανείς για να στήσει το blog. Βέβαια αν ξέρει κάποιος λίγη html, μπορεί να επέμβει.
Όσο για αυτό που λές στο τέλος σχετικά με τα σχόλια, θα συμφωνήσω απόλυτα, με μια διαφορά. Αφήνω να ακουστούν τα πάντα, αλλά όλοι έχουμε ένα σημείο που πατάμε στόπ. Μου έχει τύχει 2 φορές μόνο σε 14 μήνες να διαγράψω σχόλιο. Τα βλέπω όλα, τα αφήνω να αναρτηθούν, μπορεί να λείπω κανα μήνα, αλλά άμα δώ ειρωνία ή βρισίδι φίλε, το σβήνω και κάνω και ένα ban στον τυπάκο να στανιάρει. Ξαναλέω μου έχει συμβεί μόνο 2 φορές ευτυχώς

Αυτά τα... ολίγα από εμένα :)

Καλά να περνάς


AATON είπε... Best Blogger Tips

Φίλε Έκτορα, καλή σου μέρα κατ' αρχάς.
Συμφωνώ σχεδόν με όσα έγραψες, δεν είδα να διαφωνούμε σε κάτι, εκτός το ζήτημα "διαγραφής σχολίων".
Σίγουρα δεν θα ήθελα ούτε εγώ να καταντήσει το Blog σαν κάποια "επώνυμα" που οι ανώνυμοι στήσαν πανηγύρι σκυλοβρίζοντας, και απο την άλλη ο υπεύθυνος να τα ανέχεται χάριν ποσότητας, για να μην πώ πως σε κάποιο αρκετά γνωστό, δεν πάει ο ίδιος πίσω στο θέμα βρισίδι.
Ποτέ δεν ήμουν "παναγίτσα" βρίζω κι εγώ αν μου γυρίσουν τα μυαλά. Όχι όμως τεντυμποϊλίκια και τσαμπουκαλίκια του κώλου.. αυτά με ξενίζουν. Το να αρχίσω να βρίζω ονομαστικά και προσωπικά έναν πολιτικό, με εκφράσεις "Αλήτη", "καργιόλη", "ρουφιάνε" και λοιπά, το μόνο σίγουρο είναι πως θα βρεθώ σε κανένα δικαστήριο κατηγορούμενος, με κατηγορία για εξύβριση στην πλάτη μου, και θα είναι όλη δική μου και μάλιστα με το δίκιο τους.
Κάτι τέτοιοι άλλωστε θα γίνουν μια μέρα η αιτία που θα βγεί κάποιος νόμος και θα μας φιμώσουν όλους μας, και να μου το θυμηθείς.
Λεονταρισμούς εσύ; φίμωμα εγώ, και μάλιστα νόμιμο.. Μετά θέλω να τους δω τι θα γράφουνε; ποιηματάκια; σίγουρα ναι, αφού θα τους έχει κοπεί βάναυσα ο τσαμπουκάς..
Ίδωμεν, ο καιρός εγγύς!


ektoras είπε... Best Blogger Tips

Εννοούσα βρισίδι ή ειρωνεία στο πρόσωπό μου φίλε, όλα τα άλλα αποδεκτά είδικά γοια πολιτικούς-επιχειρηματίες κλ.π; ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ... ρίχτε όσο βρισίδι θέτε άλλωστε το κάνω και εγώ! μάλλον δεν έγινα αντιλήπτός... σόρι. Ξαναλέω "Εννοούσα βρισίδι ή ειρωνεία στο πρόσωπό μου"

Καλημέρα


AATON είπε... Best Blogger Tips

Δλδ, αν κάποιος έμπαινε και άρχιζε να βρίζει τα Άγια, θα τον άφηνες, αρκεί να μην απευθυνόταν σε σένα;
Κι εμένα μου τη δίνει η ειρωνία και η προσβολή, όπως και ύπουλες προσωπικές επιθέσεις ανώνυμα, μα σίγουρα θα άντεχα σε κάνα δυό, ενώ στα Άγια όχι, δεν...
Τέλος πάντων, ο καθ' ένας λειτουργεί με τα δικά του κριτήρια το ιστολόγιό του, έτσι δεν είναι;
Να 'σαι πάντα καλά Έκτορα!


ektoras είπε... Best Blogger Tips

Και τα άγια γιατί Πιστεύω. Τους παπάδες μπινελικώστε τους όσο θέλετε. Ελάχιστοι αξίζουν. Τέσπα όπως είπες ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Και για να μην παρεξηγηθώ ξανά, άλλο κριτική. Κριτική κάνε μου όση θές, θα σου απαντήσω. Αυτό που εννοώ είναι μπινελίκωμα ή ειρωνεία και μάλιστα αναίτιο. Αυτό εννοώ. Τέλος πάντων δεν κόβω κανένα. 2 μόνο σε 14 μήνες για αυτόν τον λόγο. Τώρα σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι λόγοι που θα μπορούσα να έκοβα κάποιον, απλά δε μου έχει τύχει. (π.χ. δε θα άφηνα 2 bloggers να τσακώνονται δια μέσω του blog μου κλ.π)

Την καλησπέρα μου


gatodiakritikos είπε... Best Blogger Tips

Δεν ξερω το κατα ποσο κολλαει αυτο που θα γραψω παρακατω αλλα συμφωνω μαζι σου. Ή εχεις μπλογκ ή δεν εχεις. Αυτες τις σκεψεις τις ειχα κανει κι εγω οταν πρωτοξεκινησα το μπλογκ μου. Ακομα ουτε χρονο δεν εχω κλεισει κι ομως παρολα αυτα θα πω κι εγω οτι απο τη στιγμη που καποιος μπαινει κι σε διαβαζει καλο θα ηταν να αφησει το ''κατι τις'' του στο τελος. Ειναι, κι δεν ξερω το κατα ποσο συμφωνεις, ενας ειδος αναγνωρισης. Να μην τα πολυλογω, αν εμενα μου αρεσει το περιεχομενο ενος μπλογκ ειτε το παρακολουθω με τη προσφατη δυνατοτητα που εδωσε ο blogger ειτε γραφομαι στο RSS reader. Απο την αλλη κανω το εξης λαθος. Ποτε δεν μπαινω στη διαδικασια εγω να αφησω σχολιο σε ολα τα μπλογκ που παρακολουθω, ισως κυριως απο θεμα χρονου οπως λες κι εσυ, αν ομως κατι ειναι αξιο να διαβαστει, θα διαβαστει κι εγω θα ξαναμπω στο μπλογκ κι οταν βρω χρονο θα αφησω το σχολιακι μου. Γι αυτο πλεον για μενα παιζει μεγαλο ρολο εκτος απο τον αριθμο των σχολιων σε καθε αναρτηση οι readers που ασχολουνται μαζι. Γιατι αυτους το πιθανοτερο ειναι να τους ξαναδεις κι να συνεχιζουν να σε διαβαζουν. Σε κουρασα το ξερω..Αλλα μπραβο για το ωραιο σου ποστ.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Με κούρασες; ούτε να το σκέφτεσαι..για δές διαλόγους που ανταλλάξαμε πιο πάνω με τον Έκτορα;
Σ' ευχαριστώ που είπες την γνώμη σου Γάτε μου


Μάγισσα Κίρκη είπε... Best Blogger Tips

Γειά σου AATON και σ ευχαριστώ που επισκέφθηκες το μπλογκ μου!
Το δικό μου κίνητρο ήταν και παραμένει εντελώς διαφορετικό.
Το μπλογκ για μένα είναι μέσο προσωπικής εκτόνωσης και όχι μέσο προβολής-μελλοντικής καριέρας-χτισίματος μιας κάποιας "υπόστασης" (;)
Δεν με απασχολεί αν έχω 0 ή 20 σχόλια.
Ούτε το ένα με χαλάει ούτε το άλλο.
Το "άσχημο" είναι που τα μπλογκς χρησιμοποιούνται πλέον ανταγωνιστικά και αρκετές φορές "ακυρώνουν" την γνώμη ή την αξιοπιστία κάποιου με το "επιχείρημα" ότι έχει 5 σχόλια οπότε δεν τον διαβάζει και κανείς.

Ε και;;;; Τί χάνει κανείς από αυτό;;; Τον μισθό, την προσωπική ευτυχία ή τον χρόνο τον οποίο επέλεξε να διαθέσει χωρίς να τον υποχρεώσει κανείς;

Νομιζω πως έχουμε μπερδέψει λίγο τα πράγματα :)


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μάγισσα Κίρκη, δεν διαφωνούμε, πίστεψέ με, το ίδιο πιστεύω κι εγώ.


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next