04 Νοεμβρίου 2008



4 Λές να στην κάνει;





Print this post



Related Posts :



4 σχόλια:

Tsouxtra είπε... Best Blogger Tips

Ωραία ...μπήκε κι αυτός στην Ιστορία.. Μένει να δούμε τα λόγια και τα έργα του. Προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι !

Τις καλησπέρες μου Νίκο !


zamanftou είπε... Best Blogger Tips

Καλησπέρα Νίκο, πραγματικά φανταστικά όλα τα σκίτσα σου και οι ατάκες! Δεν νομίζω να αλλάξουν πολλά με τον Ομπάμα, αλλά τα πράγματα σίγουρα θα βελτιωθούν σε σχέση με το Θάμνο (Bush)

P.S. Αν παρατήρησες σε έχω στην blogroll μου μιας και θεωρώ το blog σου πάρα πολύ καλό :)


ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ είπε... Best Blogger Tips

Καλημέρα(πρωί δεν είναι εκεί;) φιλαράκι από Ελλάδα !Να τον δούμε κι αυτόν πόσο ισχυρός θα φανεί ή θα τον κάνουν οι εβραίοι να εξαφανιστεί ! Από το να ψηφίσεις όμως τον μέιν,κέιν ,μακκέιν, χίλιες φορές ΟΜΠΑΜΑ!Γειά σου ΝΙΚΟΛΑ !


AATON είπε... Best Blogger Tips

Τσούχτρα, σίγουρα θα κοιτάξει να κάνει τη δουλειά του και θα κοιτάξει τα δικά τους συμφέροντα. Το μόνο που ελπίζουμε, είναι να είναι πιο δίκαιος απο το ζώο που αντικαθιστά, μπάς και βρεθεί λύση στο Μακεδονικό και στις άδειες εισόδου για μάς τους Έλληνες δίχως βίζα στα χωριά τους.

Ζαμάνφού, γειά σου αδερφέ, και σε ευχαριστώ για την φιλοφρόνηση.
Είσαι στην λίστα μου, πρίν ακόμη βάλεις εσύ εμένα στη δική σου, κι αυτό όχι "αλαξοκωλιές" που λέμε, αλά επειδή μου άρεσε η δουλειά σου.
Στην λίστα μου δεν βάζω κάποιο Blog που δεν θα μου αρέσει για τον έναν η τον άλλο λόγο, δεν πα να με έχει εκείνος..
Σίγουρα είναι ακόμη σαν λίστα ελειπής, με τόσες χιλιάδες αξιόλογα Blogs, μα σιγά σιγά θα μεγαλώσει. Την καλημέρα μου φίλε μου και να τα λέμε

Σκόρπιες σκέψεις, ναι, έχεις δίκιο, έχουμε εφτά (7) ώρες διαφορά. Εδώ μεσημέρι, εκεί απόγευμα...σπαστικό γμτ. Να θές να πάρεις κάπου τηλέφωνο και να είναι επείγον, ή θα ξενυχτίσεις, ή θα τους κοψοχολιάσεις νυχτιάτικα.
Την καλημέρα μου και την εκτίμησή μου, να 'σαι πάντα καλά


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next