14 Νοεμβρίου 2008



16 Διαμάντια απο...τεκίλα;

Πόλη του Μεξικού:Ερευνητές στο Μεξικό μετέτρεψαν το εθνικό τους ποτό σε συνθετικά διαμάντια και αναζητούν τώρα πρακτικές εφαρμογές για την ανακάλυψή τους. Τα μεθυσμένα πετράδια είναι υπερβολικά μικρά για να χρησιμοποιηθούν σε κοσμήματα, θα μπορούσαν όμως να αξιοποιηθούν «για την ανίχνευση ακτινοβολίας, για την επίστρωση κοπτικών εργαλείων, ή, πάνω απ' όλα, ως υποκατάστατο του πυριτίου για τα τσιπ του μέλλοντος» δήλωσε στο AFP ο Μιγκουέλ Απατίγκα, ένας από τους τρεις ερευνητές στο Εθνικό Αυτόνομο Πανεπιστήμιο του Μεξικού Η ομάδα του Απατίγκα ανακάλυψε ότι ο ατμός που προκύπτει από τη θέρμανση της λευκής τεκίλας δημιουργεί ένα φίλμ διαμαντόσκονης όταν αφεθεί να επικαθήσει σε μια βάση ανοιξείδωτου χάλυβα. Η έρευνα ξεκίνησε πριν από 13 χρόνια, όταν οι ερευνητές άρχισαν να πειραματίζονται με τη δημιουργία συνθετικών διαμαντιών από αέριες πρώτες ύλες όπως το μεθάνιο. Στην πορεία οι Μεξικανοί επιστήμονες παρήγαγαν διαμάντια και από υγρά, και παρατήρησαν ότι το ιδανικό μίγμα για μια τέτοια σύνθεση, 40% αιθανόλη και 60% νερό, μοιάζει στη σύστασή του με την τεκίλα. «Μια μέρα πήγα στο μαγαζί της πανεπιστημιούπολης και αγόρασα ένα μπουκάλι φτηνή τεκίλα. Το χρησιμοποίησα κάτω από τις ίδιες πειραματικές συνθήκες, όπως την αιθανόλη και το νερό, και τα αποτελέσματα ήταν θετικά» θυμάται ο Απατίγκα. Παραδέχεται πάντως ότι «είναι πολύ δύσκολο να δημιουργηθούν από τεκίλα διαμάντια για ένα δαχτυλίδι». Μετά την κοινή λευκή τεκίλα, οι ερευνητές πειραματίζονται τώρα και με πιο εκλεκτές και ακριβές ποικιλίες του ποτού.




Print this post



Related Posts :



16 σχόλια:

hackaday είπε... Best Blogger Tips

Ρε 'συ λες να πάω μέχρι την κάβα και να σηκώσω διάφορα μπουκάλια μπας και ανακαλύψω τίποτις; Λέω μήπως δούμε άσπρη μέρα εφόσον με το σταυρό στο χέρι κανείς δεν πάει μπροστά αποδεδειγμένα.


Ανώνυμος είπε... Best Blogger Tips

HAHAHAHA

YDJ


AATON είπε... Best Blogger Tips

Στό τέλος, να δείς που θα μας πούνε "πεινάτε; φάτε σκ@τ@, έχουν βιταμίνες"
Εκεί το πάνε κι ανησυχώ..


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Γιατί νομίζεις δεν τα τρώμε ήδη; Απλά δεν το ξέρουμε ή το ξέρουμε αλλά τα έχουμε βαφτίσει αλλιώς.


Axis Mundi είπε... Best Blogger Tips

Τελικά έχω φτάσει στο συμπέρασμα πως η τεκίλα είναι λύση για πολλά πράγματα!!! πολύ καλή ανάρτηση :))) Χαιρετισμούς στον καναδά


AATON είπε... Best Blogger Tips

Axis, σε τι ακόμη είναι λύση η τεκίλα; στο ερώτημα "πώς να μη βρήτε το σπίτι σας απόψε;"
Καλώς ήρθες στην παρέα μας..


Axis Mundi είπε... Best Blogger Tips

Ακριβώς σ' αυτό! Και μερικές φορές στην επιλεκτική αμνησία της προηγούμενης βραδιάς! :))


AATON είπε... Best Blogger Tips

μη μου βάζεις ιδέες, στο "τσάκ" είμαι, κι εχω απέναντί μου και το μπουκάλι να μου κλείνει ματιές...αχαχαα...


Axis Mundi είπε... Best Blogger Tips

σιγά το δύσκολο. Πάντως, για να ξέρεις, και αυτό είναι συμβουλή απο έμπειρο της τεκίλας, η καλύτερη είναι αυτή με το σκουλικάκι στον πάτο. Στον Καναδά θα βρεις εύκολα (εγώ τουλάχιστον πάντα έβρισκα εκεί), ενω στη Ελλάδα δεν βρίσκω πουθενά


AATON είπε... Best Blogger Tips

Έχει και στη Γερμανία με σκουλίκι, και σε όποιον έπεφτε, πλήρωνε την γύρα (ρούντα) και το κατάπινε μαζί με το ποτό... μπλιάξ!

Που, πότε και για πόσο έκανες Καναδά;


Axis Mundi είπε... Best Blogger Tips

αν υπολογίσουμε πως εκεί μεγάλωσα, πήγα σχολείο και σπούδασα... μάλλον την μισή μου ζωή! :))) Μοντρεαλ έμενα


AATON είπε... Best Blogger Tips

Χαίρομαι, εγώ είμαι εδώ 2 χρόνια (Τορόντο), και για 21 χρόνια, ήμουν Γερμανία περιοχή Μονάχου.


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Στην Ελλάδα τεκίλα με σκουλήκι έχει. Είναι η Mexcal. Όσο για το σκουληκάκι Νικόλα δεν έχεις δίκιο. Είναι περίφημο.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Μπορεί. Μπορεί να 'ναι και θρεπτικό. Δεν το έχω βάλει όμως ακόμη προσωπικά, στη λίστα του διαιτολογίου μου και λέω να το αφήσω για την περίοδο της μεγάλης πείνας..


hackaday είπε... Best Blogger Tips

Δε θ' αργήσει αυτή η περίοδος.


AATON είπε... Best Blogger Tips

συμφωνώ απολύτως..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next