26 Νοεμβρίου 2008



3 Γιατί; ...και ο λόγος;

Άρχισα να κουράζομαι απο τον συνεχή βομβαρδισμό απο τηλεόραση και περιοδικά, απο παρέες και φίλους, απο γνωστούς και συγγενείς...για το τέλειο σώμα. Ρε σείς, τελειότερο σώμα απο το δικό μου δεν υπάρχει ρε.. Αφού να φανταστείτε, μόλις γεννήθηκα, χάλασε δια παντός το καλούπι μου και δεν μπορώ πια να με κλωνοποιήσω, κάτι που απεγνωσμένα προσπαθώ χρόνια τώρα, μπάς και συνέρθει η μάννα μου απο το σόκ που έπαθε και της έμεινε κουσούρι, μόλις με είδε ...σαν με γέννησε....τι έγινε, σας μπέρδεψα; πάρτε το απ' την αρχή ξανά. _Σε πέντε χρόνια; άπαπαπαπα...πού να κάνετε τέτοιο σώμα σε πέντε χρόνια καλέ; ξέρετε πόσα χρόνια γυμνάζομαι; Απο τα δεκάξι μου.. _Στα αποτέτοια μας! _Ορίστε; _Είπα, τρομερά τα αποτελέσματα φίλε.. _Ε...χεχ, ..φίλη...είμαι γυναίκα ξέρετε.. _Σοβαρά; _Μα, φυσικά.. _Που λές, χαμπάρι δεν πήραμαν. Σε είδαμαν εκεί με τσιτωμένους τους αρούρηδες της πλάτης,με τζι ακέφαλους, τζι δικέφαλους, τζι τρικέφαλους, τζι τετρακέφαλους, με τις λερναίες ύδρες, και τρομάξαμαν ρε πουλάκι μου..και ευθύς, είπαμαν ώχ! μας την ενέπεσεν η έφοδος του Μήτσου του μπετατζέως, με το καπετανάκιον, που 'χει ντούγκλα το μυστάκιον.. _Γιατί ρε φίλε, έχεις και συ τρικέφαλους και τετρακέφαλους ωσεί εμουά; _Όχι ρε Μήτσο, δεν έχω..απο γενετής "δικέφαλος" είμαι, ακόμα και σαν ομάδα να φανταστείς. Άσε που το δεύτερό μου κεφάλι, μου 'χει κάνει άνω κάτω τη ζωή μου, χάλια δηλαδή, πού να στα λέω..και μου λές να είχα μερικά κεφάλια ακόμα; χάζεψες παντελώς; _Δεν σε καταλαβαίνω.. _Απο τα χάπια είναι, άμα τα σταματήσεις για δέκα χρόνια στρώνεις, αλά κρεμάς άτσαλα.. "Σώμα μουυυυυυυ... σώμα μου φτιαγμένο απο μπετόοοοον...." ...με πιάνιες;




Print this post



Related Posts :



3 σχόλια:

ektoras είπε... Best Blogger Tips

Αδερφέ και 'γω κάτι γυναίκες θυληκότατες που αρχίζουν το μπόντι μπίλντινγκ το μπόντι πίρσινγκ και δεν ξέρω γω τι άλλο νταλικέρηδες τις ονομάζω! Ένα μάτσο χάλια είναι, πού το βλέπουν το ωραίο;

Τέσπα το άλλο με το Νότη το ξέρεις;
Σώμα μουυυυ.... Σώμα μου φτιαγμένο από ποτό!
Χααχα, άϊντε περαστικά Νικόλα


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κακό να κρίνεις τον συνάνθρωπό σου απο την εμφάνιση.. κακό και άδικο.


AATON είπε... Best Blogger Tips

Και το λέω, διότι, όλοι και όλες αυτοί/ες, που ξημεροβραδιάζονται στα γυμναστήρια και εξαϋλώνονται με δίαιτες, μόλις δουν εύσωμο ή εύσωμη, αρχίζουν το ξεκατίνιασμα και βγάζουν ομηρικούς λόγους για την αυτοπροβολή τους.
Κάνε ότι κάνεις για σένα αν το έχεις ανάγκη, μα μην κρίνεις και κατακρίνεις άλλους που δεν σου μοιάζουν, επειδή αισθάνονται άνετα όπως είναι ή επειδή δεν μπορούν.
Εκεί το πάω..


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next