27 Νοεμβρίου 2008



1 Το ζώδιο μάς μάρανε..

Πώς είσαι; όλα καλά; με ρώτησε σαν με είδε.. Πώς να 'μαι, το χάλι μουυυυυυυ... το μαύρο..μούγκρισα απο τον πόνο Γιατί, τι έχεις; Τι έχω; τι δέν έχω ρώτα...πονάει κάθε χιλιοστό μου.. Αρρωσταίνεις εύκολα; Τι να σου πώ, δεν κρατάω σημειώσεις.. Κακώς, πρέπει Γιατί, μη χάσω το σκόρ ; Τι ζώδιο είσαι; Μοσχάρι.. Σοβαρά μιλάω Κι εγώ σοβαρά τό 'πα Ταύρος είσαι δηλαδή; Μοσχάρι είπαμε, εσύ ούτε απο κτηνοτροφία δεν ξέρεις, αστρολογίες μου πουλάς; Μα τι διάολο είσαι; υπάρχει ζώδιο μοσχάρι; Βεβαίως και υπάρχει, δεν το ήξερες; Ε, όχι που να σκάσω... Ε, σκάσε γιατί υπάρχει.... Έλα λέγε, υπάρχει; ποιό είναι; Εγώ! αυτοπροσώπως...δεν με ακούς πως βογκάω σαν μοσχάρι; Ε, ά! να χαθείς..τρελέ..πές τώρα τι ζώδιο είσαι... Εσύ τους λές πεθαίνω, κι εκείνοι σου λένε, άσπρο κώλο έχεις..έ ρε σκότωμα που θέλουν μερικοί μερικές..Λιοντάρι είμαι, λιοντάρι με στριφτά κέρατα...και τώρα που σε βλέπω πιο καλά, μου θυμίζεις κόκκινο πανί... Δηλαδή; Δηλαδή, τα πήρα άγρια, και...αρχίνα να τρέχεις..καλού κακού..




Print this post



Related Posts :



1 σχόλια:

Dorothea είπε... Best Blogger Tips
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next