23 Νοεμβρίου 2008



5 Φάε μαλάκα..

Φάε το φαϊ σου, μου έλεγαν.. Δεν θέλω, αφού δεν μου αρέσουν οι φακές βρε γιαγιά.. Να φάς κι ας μη σ' αρέσουν, έχουν σίδερο Νάτο! βλέπεις; γι αυτό δε θέλω Γιατί; Γιατί θα σκουριάσει μετά και θα πάθω τίποτε Άσε τις βλακείες και τρώγε.. Γιαγιά; να σε ρωτήσω; Τι θέλεις; Γιατί κάνει τέτοιες αδικίες ο Θεός; ε; ...Επίτηδες το κάνει; Τι λές βρε γάϊδαρε, ποιός σου είπε πως είναι άδικος ο Θεός; θα σ' αρχίσω με την σκούπα.. Εγώ στο λέω, είναι και άσε τη σκούπα. Και γιατί; Τι γιατί, χάθηκε να έβαζε το σίδερο στα παγωτά; στις τουλούμπες; ή, στις τηγανητές πατάτες έστω; Για να το έβαλε στις φακές, κάτι θα ήξερε.. Φυσικά και κάτι θα ήξερε γιαγιά, απλά ήξερε πολύ καλά, πως θα έμεναν αφάγωτες. --------------------------------------------------------------------------------------------- Φάε το φαγητό σου για να μεγαλώσεις μου έλεγαν, κι εγώ ο μαλάκας το έτρωγα.. Μεγάλωσα, και το πιό σίγουρο που ξέρω, είναι ότι το μετάνοιωσα. Αχ βρε γιαγιά, αν ήξερες, δεν θα μου έλεγες φάε να μεγαλώσεις, μα θα μου έκρυβες το φαγητό σίγουρα, και θα παρακαλούσες να μείνω παιδί για πάντα. Τώρα όμως είναι αργά. Συμβουλή πρός τα παιδιά, και όσους παρέμειναν παιδιά.. Μην τρώτε. Εκτός απ το ότι παχαίνει, σας κάνει και μεγάλους μια μέρα, οπότε δεν αξίζει. Κάντε αυστηρή δίαιτα, και μείνετε παιδιά για όσο πιο πολύ μπορέσετε.. κι αν ...σας αφήσουν ...κάποιοι άλλοι! (Βαθμολογήστε το)




Print this post



Related Posts :



5 σχόλια:

Odiporos είπε... Best Blogger Tips

Αφού επέμενε η γιαγιά μόνο στις φακές πάλι καλά. Η δική μου επέμενε και στον πατσά ... αλλά ευτυχώς με έβγαζαν ασπροπρόσωπο τα κατοικίδια μας... Από τότε λάτρεψα τις γάτες


Σπίθας είπε... Best Blogger Tips

Μας έλεγαν να φάμε το φαί μας.
Άλλά ξέχασαν να μας πουν να "φάμε" και κανά οικοπεδάκι καμιά βιλίτσα, μια λίμνη βρε παιδί μου κι΄ας την έλεγαν Βιστωνίδα:)
Άμα σούλεγαν "φάε την Βιστωνίδα" βρε παλιόπαιδιο, θα την έτρωγες?
!!


ΟΙ ΑΘΛΙΟΙ είπε... Best Blogger Tips

Γίνεται;


AATON είπε... Best Blogger Tips

Κάποιοι την κατάπιαν αμάσητη...
Ρωτάς αν γίνεται;


molemou είπε... Best Blogger Tips

NA SOU PO MIKROS DEN MOU ARESE TORA POU MEGALOSA LIGO .MOU ARESI KAI TIN TROO ARKI NA EXEI BOLIKO SKORDO


Δημοσίευση σχολίου

Πες πως δεν έχεις χρόνο να σχολιάσεις.. να 'χεις πάρει όμως σοβαρό ύφος, καλά;

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Next Next Next